abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81350918
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:27 schreef Samson het volgende:
Het is bijna onmogelijk dat er 1 persoon de hele ramp overleeft. Wat is er bij hem dan anders geweest dan bij de rest? Zat ie alleen of zo? Ben ik wel benieuwd naar hoe dat kan. Maar ja, wat er voor hem ook gebeurt, dit zal voor altijd zn leven tekenen. Wat moet dit verschrikkelijk zijn om het uberhaupt te overleven als iedereen om je heen dus dood is gegaan.
Sinds 1987 6x gebeurd, volgens RTL
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
pi_81350926
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

??? Yeah Right
Laten we idd hopen van niet
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:35:28 #53
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_81350932
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:31 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik kijk alleen maar even naar de feiten die we nu weten:

- Piloot gaf per radio aan te verwachten ambulances nodig te hebben.
Stel: Er is een bom in het vrachtruim, waardoor brand onstaat... Dan is het logisch dat de piloten die melding maken.
quote:
- Het gaat om een Libisch vliegtuig, niet om een westers vliegtuig.
Een vlucht van Zuid-Afrika, met tussenstop in Libië, op weg naar West-Europa... Dat kan een prima doelwit zijn voor een terrorist.
En remember Lockerbie?
quote:
- Er is geen reden om specifiek een vliegtuig met Nederlanders neer te schieten.
De steun aan Bush en Obama... Dus juist wel.
quote:
Is het onmogelijk? Nee, het KAN een aanslag zijn.... ik acht het alleen onwaarschijnlijk.

Maar zoals ik al zei: De zwarte dozen zijn gevonden, dus die zullen meer uitwijzen.
Ik denk dat de enige constatering kan zijn dat we nog niets weten.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 mei 2010 @ 18:35:59 #54
163650 Greys
pi_81350941
Nemen jullie dat dan al als feit aan? Dat het kind 'Holland Holland' heeft gezegd?
Wellicht hebben ze het kind verkeerd verstaan? Het kind 'zou hebben gezegd'.
Ik zou het niet zo stellig in de OP al zetten, maar da's mijn bescheiden mening
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 mei 2010 @ 18:36:18 #55
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_81350948
even volgen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:36:33 #56
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_81350955
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:30 schreef ASroma het volgende:
Ghadaffi adopteert dus dat jochie lees ik net
alsof dat arme kind niet al genoeg ellende heeft
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_81351000
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:35 schreef Greys het volgende:
Nemen jullie dat dan al als feit aan? Dat het kind 'Holland Holland' heeft gezegd?
Maar alsof het uitmaakt of het een Nederlander is ?

Mij niet in ieder geval. In mijn ogen is een kind een kind
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
  Moderator woensdag 12 mei 2010 @ 18:38:03 #58
236264 crew  capricia
pi_81351006
quote:
Buitenlandse media spreekt ook van Nederlands jongetje.
En wat betreft dit topic: Die 61 NL-doden is ook nog niet zeker.
Maar het ziet er wel naar uit, helaas.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:38:10 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_81351010
quote:
Het is gemeld in de persconferentie door BuZa.... dan mag je aannemen dat het meer is dan een gerucht.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_81351053
quote:
Het is bijna onmogelijk dat er 1 persoon de hele ramp overleeft. Wat is er bij hem dan anders geweest dan bij de rest? Zat ie alleen of zo? Ben ik wel benieuwd naar hoe dat kan. Maar ja, wat er voor hem ook gebeurt, dit zal voor altijd zn leven tekenen. Wat moet dit verschrikkelijk zijn om het uberhaupt te overleven als iedereen om je heen dus dood is gegaan.
De geluksfactor speelt daarbij de belangrijkste rol volgens experts. Daarnaast is het mogelijk dat kinderen een iets grotere kans hebben om een dergelijke crash te overleven omdat ze iets kleiner en lichter zijn. In bijvoorbeeld evacuatiesituaties zijn kinderen dan weer in het nadeel.
pi_81351074
Ik hou het in eerste instantie op een controlled flight into terrain. Het toestel is echt compleet verbrijzeld en dat terwijl het met de landing bezig was.
pi_81351078
Kijk die gast bij Nederland 1 heet gewoon Harry Jongen.
Dan weet je meteen dat het een jongen is!!!
Schiet tenminste op!
Nu is het nog steeds niet duidelijk!

woensdag 12 mei 2010 @ 18:40:08 #63
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_81351079
Op RTL staat een Google Earth fotootje met de exacte lokatie van de crash. Als ik zelf op Google Earth ga kijken ligt dat BINNEN het (afgebakende??) gebied van het vliegveld. Als daar dus een jongetje rond-dartelde, zou deze daar ook niet zonder toestemming geweest zijn denk ik.....

Of het een Nederlands kind is staat nog niet vast, maar ik denk dat het wel met vrij veel zekerheid vastgesteld kan worden dat het kind IN het vliegtuig zat.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_81351168
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:39 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

De geluksfactor speelt daarbij de belangrijkste rol volgens experts. Daarnaast is het mogelijk dat kinderen een iets grotere kans hebben om een dergelijke crash te overleven omdat ze iets kleiner en lichter zijn. In bijvoorbeeld evacuatiesituaties zijn kinderen dan weer in het nadeel.
Zijn we nu aan het speculeren of het wel mogelijk is dat het kind het heeft overleefd?
Hij ligt er toch?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 mei 2010 @ 18:43:15 #65
163650 Greys
pi_81351183
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:37 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:

[..]

Maar alsof het uitmaakt of het een Nederlander is ?

Mij niet in ieder geval. In mijn ogen is een kind een kind
Mij ook niet. Maar het is nieuws. En het stond/staat zo stellig in de OP, dus ik vroeg me af of ik een zoveelste bevestiging had gemist Ik vraag me af of een Nederlands kind in zo'n situatie 'Holland Holland' zou zeggen namelijk, vraag me niet waarom.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81351188
quote:
Als je de beelden ziet lijkt het inderdaad heel onwaarschijnlijk. Maar niets is onmogelijk.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 mei 2010 @ 18:44:14 #67
163650 Greys
pi_81351221
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:43 schreef miaeak het volgende:

[..]

Zijn we nu aan het speculeren of het wel mogelijk is dat het kind het heeft overleefd?
Hij ligt er toch?
Hij hoeft niet perse in het vliegtuig te hebben gezeten, kan ook op de grond hebben gestaan toen het vliegtuig crashte.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:44:24 #68
97934 ASroma
Flamboyant
pi_81351228
twitter meldt nu dat het waarschijnlijk om een hemaphrodiet gaat.
pi_81351241
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:35 schreef Q.E.D. het volgende:

En remember Lockerbie?
Wat een goedkope verdachtmaking.

Het is niet omdat er ooit zoiets is uitgevoerd door Libische terroristen dat dat nu weer het geval is. Er gebeuren overal ter wereld vliegrampen. De zwarte dozen zijn al gevonden en ik ga er van uit dat die ook wel onderzocht zullen worden.
pi_81351244
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:43 schreef miaeak het volgende:

[..]

Hij ligt er toch?
Je kan de post waarop ik reageerde toch wel lezen neem ik aan? Die user vraagt zich af welke omstandigheden eventueel anders geweest waren en in welke mate deze een rol konden spelen. In mijn post speculeer ik niet, maar geef een reactie op die post.
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:45:09 #71
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_81351252
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij hoeft niet perse in het vliegtuig te hebben gezeten, kan ook op de grond hebben gestaan toen het vliegtuig crashte.
Want dan had hij meer kans gehad?
Wie dit leest is gek
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:45:49 #72
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_81351274
Pff wat verschrikkelijk.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:46:01 #73
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_81351279
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:43 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me af of een Nederlands kind in zo'n situatie 'Holland Holland' zou zeggen namelijk, vraag me niet waarom.
Je wordt wakker.... je hoort een taal die je niet kent.... je herinnert je dat je net nog in een vliegtuig zit, je ziet je ouders niet..... je kent een beetje Engels als 8 jarige.... Zo vreemd vind ik het niet.

De arts heeft ook de Nederlandse ambassade gecontacteerd, ik neem aan dat ambassade personeel snel richting dat ziekenhuis is gegaan.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:46:27 #74
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_81351296
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:44 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Wat een goedkope verdachtmaking.

Het is niet omdat er ooit zoiets is uitgevoerd door Libische terroristen dat dat nu weer het geval is. Er gebeuren overal ter wereld vliegrampen. De zwarte dozen zijn al gevonden en ik ga er van uit dat die ook wel onderzocht zullen worden.
Ik maak niemand verdacht. Ik weerleg het argument dat het voor 100% geen aanslag kan zijn. Dat zeggen de Libische autoriteiten namelijk en die vertrouw ik inderdaad niet.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 mei 2010 @ 18:46:38 #75
163650 Greys
pi_81351306
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:45 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Want dan had hij meer kans gehad?

Er wordt hier toch gevraagd of er nou gespeculeerd wordt of dat kind nou wel of niet de ramp kan hebben overleefd als het vliegtuig in duizenden stukjes ligt? Ik reageer daar op met de mogelijkheid - waar het hier al veel vaker over is gegaan, dus zo raar is dat niet - dat hij niet in het vliegtuig hoeft te hebben gezeten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:47:32 #76
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_81351342
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:46 schreef maartena het volgende:

[..]

Je wordt wakker.... je hoort een taal die je niet kent.... je herinnert je dat je net nog in een vliegtuig zit, je ziet je ouders niet..... je kent een beetje Engels als 8 jarige.... Zo vreemd vind ik het niet.

De arts heeft ook de Nederlandse ambassade gecontacteerd, ik neem aan dat ambassade personeel snel richting dat ziekenhuis is gegaan.
Ik vind het ook niet zo raar. Een tien jarige is echt niet achterlijk.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:47:36 #77
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_81351343
Vesna Vulovic overleefde ook als enige een vliegtuig crash, door er op grote hoogt uit te vallen schijnt het.

van hoe hoog ze viel is nog de vraag Maar dat ze als enigste overleefde is volgens mij wél waar. Was destijds idg voorpagina nieuws.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:49:19 #78
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_81351418
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Er wordt hier toch gevraagd of er nou gespeculeerd wordt of dat kind nou wel of niet de ramp kan hebben overleefd als het vliegtuig in duizenden stukjes ligt? Ik reageer daar op met de mogelijkheid - waar het hier al veel vaker over is gegaan, dus zo raar is dat niet - dat hij niet in het vliegtuig hoeft te hebben gezeten.
Nee dat snap ik wel maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat er een overlevende op de rampplek wordt gevonden die niet in het vliegtuig zat.
Het kan natuurlijk wel. Misschien reed daar een gezin met een auto en is het vliegtuig daar bovenop gevallen.
Wie dit leest is gek
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:49:19 #79
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_81351419
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:46 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik maak niemand verdacht. Ik weerleg het argument dat het voor 100% geen aanslag kan zijn.
Je weerlegt MIJN argument, maar ook ik argumenteer NIET dat het voor 100% zeker geen aanslag is.

Ik acht het alleen onwaarschijnlijk, zoals ik ook al aangaf. Je legt me met die "100%" dus eigenlijk woorden in de mond die ik niet gezegd heb.

En inderdaad, met lockerbie rondstrooien is wel heel erg goedkoop.
-
pi_81351438
Wat een drama. Toen ik vanochtend las dat een vliegtuig in Libië was neergestort, dacht ik: weer zo'n bericht dat nauwelijks aandacht krijgt omdat het ver weg gebeurt. Totdat blijkt dat meer dan 60 Nederlanders in het toestel zaten. Zo wordt het ineens één van de grootste rampen die ons land de laatste decennia is overkomen. Alle sterkte gewenst aan de nabestaanden.
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:51:29 #81
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_81351517
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:49 schreef Boldface het volgende:
Wat een drama. Toen ik vanochtend las dat een vliegtuig in Libië was neergestort, dacht ik: weer zo'n bericht dat nauwelijks aandacht krijgt omdat het ver weg gebeurt. Totdat blijkt dat meer dan 60 Nederlanders in het toestel zaten. Zo wordt het ineens één van de grootste rampen die ons land de laatste decennia is overkomen. Alle sterkte gewenst aan de nabestaanden.
Dat had ik ook! Hoorde het eerst bij Giel en dacht van, wow wat erg. En toen dat bericht van die Nederlanders. Ik bedoel het is altijd erg natuurlijk, maar dit grijpt je toch meer aan.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 mei 2010 @ 18:53:12 #82
862 Arcee
Look closer
pi_81351606
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:44 schreef ASroma het volgende:
twitter meldt nu dat het waarschijnlijk om een hemaphrodiet gaat.
Ik moest lachen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 mei 2010 @ 18:53:24 #83
163650 Greys
pi_81351616
Het laatste bericht was dat er iemand van de Ned. Ambassade aldaar 'onderweg' is naar het kind, toch? Die is er toch nog steeds niet bij geweest? Of heb ik dat gemist?
Waarom moet dat zo lang duren vraag ik me af?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81351628
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:47 schreef deedeetee het volgende:
Vesna Vulovic overleefde ook als enige een vliegtuig crash, door er op grote hoogt uit te vallen schijnt het.

van hoe hoog ze viel is nog de vraag Maar dat ze als enigste overleefde is volgens mij wél waar. Was destijds idg voorpagina nieuws.
Ja, dat was laatst op Discovery channel.
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:54:50 #85
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_81351661
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:53 schreef Greys het volgende:
Het laatste bericht was dat er iemand van de Ned. Ambassade aldaar 'onderweg' is naar het kind, toch? Die is er toch nog steeds niet bij geweest? Of heb ik dat gemist?
De uren na een ramp zijn altijd chaotisch. Allerlei informatie uit allerlei bronnen, vaak nog tegenstrijdig ook..
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:55:53 #86
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_81351720
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:49 schreef maartena het volgende:

[..]

Je weerlegt MIJN argument, maar ook ik argumenteer NIET dat het voor 100% zeker geen aanslag is.

Ik acht het alleen onwaarschijnlijk, zoals ik ook al aangaf. Je legt me met die "100%" dus eigenlijk woorden in de mond die ik niet gezegd heb.

En inderdaad, met lockerbie rondstrooien is wel heel erg goedkoop.
Dan is het maar goedkoop, het is wel waar dat er in Libië genoeg mensen zijn die Westerlingen willen aanvallen. Denk aan de heldenontvangst die de veroordeelde van Lockerbie kreeg.

Ook zijn er genoeg Afrikanen die zich associëren met Al Qaeda. Die vlucht naar Detroit was immers ook bijna opgeblazen door een Nigeriaan.

http://en.wikipedia.org/wiki/Northwest_Airlines_Flight_253

Dat de Libische autoriteiten binnen een paar uur een aanslag uitsluiten lijkt me gewoon vreemd.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 mei 2010 @ 18:56:30 #87
163650 Greys
pi_81351741
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:54 schreef MrTorture het volgende:

[..]

De uren na een ramp zijn altijd chaotisch. Allerlei informatie uit allerlei bronnen, vaak nog tegenstrijdig ook..
Dat zal allemaal wel, maar we zijn nu zóveel uren verder, daar had toch al lang iemand van de Ned. Ambassade kunnen zijn, bij dat kind? Ook in tijd van chaos? Het gaat niet over een uurtje, het gaat over 7 à 8 uren na de ramp. Beter overbodig (als blijkt dat het toch geen Nederlands kind is) dan al die tijd niemand daar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81351765
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:53 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ik moest lachen.
Ik niet... arm kind..
pi_81351777
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:53 schreef Greys het volgende:
Misschien kan het kind nog geen bezoek ontvangen?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 mei 2010 @ 18:59:17 #90
163650 Greys
pi_81351853
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:57 schreef Mestras het volgende:

[..]

Misschien kan het kind nog geen bezoek ontvangen?
Ze konden er ook met een camera naast gaan staan en een compleet interview met de arts afnemen, naast dat kind, dus dan kan er ook iemand van de Ned. Ambassade zijn. Desnoods op de gang. Als er maar iemand in de buurt is, zou ik zeggen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81351878
Ik zit nog ns naar de foto's te kijken, het vliegtuig is echt in duizenden stukken, ik kan me echt niet voorstellen hoe daar een kind toch levend uit is gekomen. OK, ik lees hier dat het vaker gebeurt en zo, maar kijk toch ns goed naar hoe het er allemaal uit ziet...
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_81352011
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:34 schreef maartena het volgende:

[..]

Oh?

Vorig jaar nog nabij de Seychellen in de Indische Oceaan: http://www.nydailynews.co(...)o_wreckage_for_.html

Hier staat zelfs een top 10... http://listverse.com/2008(...)rs-of-a-plane-crash/

Hier staat een lijst met 14 crashes, tot die van vorig jaar dus, sinds 1970 waarbij 1 overlevende was.... dit zou dus de 15e kunnen zijn: http://www.airsafe.com/events/survivor.htm

Met 15 sinds 1970 komt het dus toch zo eens in de twee en een half jaar voor. En dan hebben we het nog niet gehad over vliegtuigcrashes met bijvoorbeeld slechts 2 of 3 overlevenden.

"Bijna onmogelijk" zou ik dus niet willen zeggen, het komt vaker voor dan je denkt.
Ik hoorde op Radio 1 een interview met Annette Herfskens, een Nederlandse vrouw dat als enige overleefde in 1992 van een vliegtuigongeluk in Vietnam. link
  woensdag 12 mei 2010 @ 19:03:36 #93
97934 ASroma
Flamboyant
pi_81352034
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:56 schreef miaeak het volgende:

[..]

Ik niet... arm kind..
oh nee ondanks dat het een ver van mijn bedshow is mogen we vandaag alleen de serieus-zijn hoed op.
  woensdag 12 mei 2010 @ 19:06:29 #94
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_81352167
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat zal allemaal wel, maar we zijn nu zóveel uren verder, daar had toch al lang iemand van de Ned. Ambassade kunnen zijn, bij dat kind? Ook in tijd van chaos? Het gaat niet over een uurtje, het gaat over 7 à 8 uren na de ramp. Beter overbodig (als blijkt dat het toch geen Nederlands kind is) dan al die tijd niemand daar.
Volgens CNN was er een medewerker vd ambassade aanwezig om op het kind te wachten. De vertraging is dus opgelopen door het kind in het ziekenhuis, om het even zo te zeggen.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 mei 2010 @ 19:09:33 #95
163650 Greys
pi_81352309
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:06 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Volgens CNN was er een medewerker vd ambassade aanwezig om op het kind te wachten. De vertraging is dus opgelopen door het kind in het ziekenhuis, om het even zo te zeggen.
Ah oke, bedankt. Dat krijg je met al die mediabronnen enzo, de ene zegt dit, de ander dat.
Wat ik begreep is dat ze van de Ambassade nog steeds 'onderweg' waren naar het ziekenhuis.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81352409
Als het een gerichte aanslag zou blijken...brrrr
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  woensdag 12 mei 2010 @ 19:19:14 #97
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_81352702
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:23 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:

[..]

Ze hadden hun dochter, schoonzoon en 2 kleinkinderen verloren

...
Echt afschuwelijk dit

En dat jongetje...van 10 jaar...?
Als enige zo'n ramp overleven, de vraag die hem zal achtervolgen in het leven is vast:
waarom hij wel?
En ik neem aan dat hij niet alleen op reis was, dus familie misschien kwijt.. pfff
En dan zo'n ramp meemaken dus een behoorlijk trauma erbij...
Arme jongen echt...
Snollebolt
pi_81352845
quote:
Verhagen: Aantal Nederlandse doden onzeker
Nationaliteit van kind staat ook nog niet vast

UPDATE DEN HAAG - Hoeveel Nederlanders precies zijn omgekomen bij de vliegtuigcrash bij Tripoli valt nog niet precies te zeggen. Dat heeft demissionair minister Maxime Verhagen (Buitenlandse Zaken) woensdagavond gezegd op een persconferentie op zijn ministerie.

Tot dusver werd gemeld dat 61 Nederlanders het leven lieten en dat een kind het heeft overleefd. Verhagen zegt dat die getallen zijn gebaseerd op gegevens van touroperators. Hij wil het nader uitgezocht zien. Mogelijk zaten er volgens hem meer Nederlanders in het toestel.

De nationaliteit van het kind staat ook nog niet vast. Volgens de minister riep dat kind ,,Holland, Holland'' tegen de arts. Meer informatie over de nationaliteit van de overlevende heeft hij nog niet. Volgens Verhagen stonden op de inchecklijsten enkel namen genoemd en geen nationaliteiten.

Een crisisteam moet dergelijke zaken uitzoeken. Inmiddels heeft de Libische luchtvaartmaatschappij Afriqiyah Airways gemeld dat er 62 Nederlanders aan boord waren.
AD
  † In Memoriam † woensdag 12 mei 2010 @ 19:32:41 #99
240917 Mula
pi_81353289
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:59 schreef Samson het volgende:
Ik zit nog ns naar de foto's te kijken, het vliegtuig is echt in duizenden stukken, ik kan me echt niet voorstellen hoe daar een kind toch levend uit is gekomen. OK, ik lees hier dat het vaker gebeurt en zo, maar kijk toch ns goed naar hoe het er allemaal uit ziet...
Ik heb hetzelfde; onvoorstelbaar dat iemand dat overleefd heeft. Misschien dat de jongen in dat rijtje groene stoelen heeft gezeten? Op een van de vorige paginas staat een link over overlevenden bij vliegtuigrampen en daaruit blijkt dat het geregeld kinderen zijn die zoiets overleven. Misschien doordat ze kleiner zijn en de stoel dus meer bescherming biedt?
  woensdag 12 mei 2010 @ 19:39:27 #100
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_81353597
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:32 schreef Mula het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde; onvoorstelbaar dat iemand dat overleefd heeft. Misschien dat de jongen in dat rijtje groene stoelen heeft gezeten? Op een van de vorige paginas staat een link over overlevenden bij vliegtuigrampen en daaruit blijkt dat het geregeld kinderen zijn die zoiets overleven. Misschien doordat ze kleiner zijn en de stoel dus meer bescherming biedt?
Aan de andere kant: als kind kan je natuurlijk ook juist niet de goede bescherming krijgen van stoelen omdat die voor volwassenen zijn gemaakt, het blijft speculeren. Overigens is het vaak wel zo dat mensen die of achterin zitten of tussen de vleugels het vaakst bij de overlevers horen.
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')