Edit: Het kind blijkt een Nederlands jongetje te zijn. Hij heeft 'Holland, holland' gezegd tegen een arts.quote:Kind is geopereerd
Het kind ligt in een ziekenhuis in de Libische hoofdstad Tripoli, waar het wordt geopereerd. Het is niet duidelijk of het om een jongetje of een meisje gaat. In eerste instantie werd gesproken over een jongen, maar verschillende bronnen spreken nu over een meisje. Het is ook nog onduidelijk met wie het kind in het vliegtuig zat.
Tevens is het nog niet 100% zeker dat het kind uit Nederland komt.
In totaal 103 doden
De 8-jarige is de enige die het vliegtuigongeluk, waarbij 103 doden vielen, heeft overleefd. Onder de dodelijke slachtoffers zijn 61 Nederlanders, die een reis hadden geboekt via Kras.nl of Stip Reizen.
Meer nieuwsberichten:quote:BRUSSEL - Op het moment van de vliegtuigcrash in Libië hing er geen as van de IJslandse vulkaan boven Tripoli. Wel was er sprake van slecht zicht door laaghangende wolken.
© ANP
Het Belgische meteorologische instituut KMI heeft dat woensdag gezegd op VRT radio.
''De as hing wel boven de Azoren en boven een deel van Frankrijk. Maar we hebben geen aanwijzingen dat er boven Tripoli as aanwezig was'', aldus een deskundige van het KMI. ''De foto's tonen wel veel nevel en laaghangende bewolking."
Is dit grappig bedoeld of zoquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:19 schreef Knallert het volgende:
Holland Holland!
ah, ok, dat wist ik nog niet...quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:20 schreef Knallert het volgende:
[..]
Nee, het als enige overlevende jongetje heeft dit gezegd tegen de arts.
Nee, ik kijk één vandaag. Wat was er?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:21 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Zagen jullie net ook dat ouder paar bij RTL?
http://www.vliegervaringen.com/index.php?p=maatschappij&id=792quote:
Dan heb je niet gehoord wat die verslaggever van de NOS op Schiphol zojuist zei. Hij heeft de hele dag contact gehouden met een paar nabestaanden, maar er werd helemaal NIKS geregeld. Hij zei nadrukkelijk dat wat op de NOS site/teletekst/tv-balk gemeld werd niet waar is. Niemand weet wat, ze worden van het kastje naar de muur gestuurd en moeten alle informatie zelf achterhalen. Geen enkele instantie belt terug. En dat ze naar Tripoli konden reizen met die airline is niet waar.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is heel netjes in orde juist, NOS:
[..]
Ze hadden hun dochter, schoonzoon en 2 kleinkinderen verlorenquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:22 schreef Knallert het volgende:
[..]
Nee, ik kijk één vandaag. Wat was er?
Echt? Nou, dan zal het dus toch een Nederlands kind zijn zoals eerst werd gezegd....quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:20 schreef Knallert het volgende:
[..]
Nee, het als enige overlevende jongetje heeft dit gezegd tegen de arts.
Er staat toch gewoon al een foto van dat jochie op nu.nl?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:24 schreef Arcee het volgende:
Is het nu nóg niet zeker of de overlevende een jongen of een meisje is?:')
Het is een jongen. En Nederlands.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:24 schreef Arcee het volgende:
Is het nu nóg niet zeker of de overlevende een jongen of een meisje is?:')
Dat dacht ik ook, maar jij was twee seconden eerder.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:22 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Ja, de andere kwam maar niet dus heb ik er maar 1 gemaakt
Zet zo'n bericht dan niet meer in de OP.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:25 schreef Samson het volgende:
Er staat toch gewoon al een foto van dat jochie op nu.nl?
Que?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zet zo'n bericht dan niet meer in de OP.
Hoezo je hele leven kapot?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:25 schreef miaeak het volgende:
Godver... Dat is hard..
Dat kind ook.. Grote kans dat de ouders en misschien nog broertjes of zusjes in het vliegtuig zaten.
In 1 klap zijn/haar hele leven kapot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |