Het is juist zeer slim omdat ze zo hun betrokkenheid tonen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:03 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik vind het loze symboolpolitiek. Maar goed.
De CDA zit erachterquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, dit komt de CDA wel (weer) verdomd goed uit, met het hele Jack de Vries-gedoe.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, dit komt de CDA wel (weer) verdomd goed uit, met het hele Jack de Vries-gedoe.
Ja, en Jack de Vries heeft contacten met defensie he...quote:
^^ Dat dus. De rest van het land legt toch ook niet hun werk neer?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:03 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik vind het loze symboolpolitiek. Maar goed.
Komt omdat wij het land draaiend houden, zij niet op dit moment.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:12 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
^^ Dat dus. De rest van het land legt toch ook niet hun werk neer?
Wil ik best doen hoor, als dat moet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:12 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Oh, als dát een optie is ben ik wel voor!quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:12 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
"zij".quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:12 schreef Netsplitter het volgende:
Komt omdat wij het land draaiend houden, hun niet op dit moment.
Er werden explosies gehoord.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, en Jack de Vries heeft contacten met defensie he...
Ik gok dat elk programma in het teken van de vliegramp zal staan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wordt Het Lagerhuis vanavond nog wel uitgezonden dan (debat Halsema en Verhagen)?
Omdat dat momenteel het merendeel de studiefinanciering en de hyypotheekrente geen flikker kan schelen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:05 schreef NJ het volgende:
Waarom mogen lijsttrekkers niet uitleggen wat ze met de studiefinanciering en de hypotheekrente gaan doen als er ergens Nederlanders overlijden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |