Zat eigenlijk te denken, stel dat zij de opa en oma van dat jochie zijn. Echt sneu kom je je familie ophalen van het vliegveld en dan krijg je zulk nieuwsquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:21 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Zagen jullie net ook dat ouder paar bij RTL?
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het is een terroristische aanslag hè...
En wat je op zo'n rampplek ziet is ook geen prettig gezicht, arm ventjequote:Op woensdag 12 mei 2010 19:43 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Zat eigenlijk te denken, stel dat zij de opa en oma van dat jochie zijn. Echt sneu kom je je familie ophalen van het vliegveld en dan krijg je zulk nieuws![]()
En damn wat zal dat jochie een trauma hebben zeg, die zal de rest van zn leven zich ws afvragen 'Waarom ik niet?'.
Misschien werken die hoogtemeters bij Airbus ook niet zo goed.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het is een terroristische aanslag hè...
Verdacht kort na de ramp gaf de Libische defensie een verdachte persconferentie waarin zequote:
de kleine brokstukken over een groot oppervlak 200 meter voorde landingsban geven food for thought (explosie bijv)quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:58 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Misschien werken die hoogtemeters bij Airbus ook niet zo goed.
Misschien hadden ze te weinig brandstof (zag weinig tot geen tekenen van vuur, maar daarentegen zal ie wel praktisch leeg geweest zijn aangezien ie bij de eindbestemming was)
Misschien, misschien etc....
Over een paar jaar horen we de reden waarschijnlijk zeer uitgebreid bij Air Crash Investigation.
Ik had dat juist met dat echtpaar op Brussel Airport die waarschijnlijk dochter, schoonzoon en kleinkinderen verloren hebben. Meteen zo'n camera in je gezicht. Bah.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:08 schreef K.Weenie het volgende:
Ik zal wel in de minderheid zijn maar, wat een ordinair, goedkoop gespeculeer hier net over de identiteit van dat kind. Het gaat ons werkelijk NIKS aan wat de leeftijd, geslacht, nationaliteit van dat kind is.
'De gezondheid van de overlevende is naar omstandigheden stabiel' Klaar.
En dan die 20 camera's in de ziekenhuiszaal, flikker toch op man, laat hem toch met rust, dat kind weet zelf waarschijnlijk amper wat hem overkomen is. Walgelijk dit, stel kippen hier.
Als de zwarte dozen er op wijzen dat het toestel plotseling naar de grond dook dan is daarmee de oorzaak nog niet bekend.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Het onderzoek gaat zeker maanden duren."
Waarom? Als die zwarte dozen genoeg info bevatten, kan het morgen bekend zijn.
Inderdaad ik vond het ook maar wat amateuristisch hoor, bij RTL hadden ze dat jochie allang een microfoon in de neus gedrukt. Dan hadden we hier ook niet hoeven te speculeren of het nu een jochie of meissie betreft.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:08 schreef K.Weenie het volgende:
Ik zal wel in de minderheid zijn maar, wat een ordinair, goedkoop gespeculeer hier net over de identiteit van dat kind. Het gaat ons werkelijk NIKS aan wat de leeftijd, geslacht, nationaliteit van dat kind is.
'De gezondheid van de overlevende is naar omstandigheden stabiel' Klaar.
En dan die 20 camera's in de ziekenhuiszaal, flikker toch op man, laat hem toch met rust, dat kind weet zelf waarschijnlijk amper wat hem overkomen is. Walgelijk dit, stel kippen hier.
Klopt, maar ook dat hoeft bij voorbaat nog geen maanden te duren.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als de zwarte dozen er op wijzen dat het toestel plotseling naar de grond dook dan is daarmee de oorzaak nog niet bekend.
Stel dat men uit de brokstukken haalt dat er een motor ontploft is dan moet nog uitgezocht worden waarom dat gebeurt is.
Oh ja en dan die idiote vragen altijd!quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik had dat juist met dat echtpaar op Brussel Airport die waarschijnlijk dochter, schoonzoon en kleinkinderen verloren hebben. Meteen zo'n camera in je gezicht. Bah.
Dat heb ik niet gezien, klinkt wel van hetzelfde niveau.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik had dat juist met dat echtpaar op Brussel Airport die waarschijnlijk dochter, schoonzoon en kleinkinderen verloren hebben. Meteen zo'n camera in je gezicht. Bah.
Wat dat betreft snap ik nog steeds niet dat ze met de huidige techniek nog steeds met die oude dozen werken waarop enkel de cockpitgesprekken staan en wat nadere info. Met een beetje goede wil is er echt wel iets te maken waarop alle gegevens van die vlucht worden opgeslagen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als de zwarte dozen er op wijzen dat het toestel plotseling naar de grond dook dan is daarmee de oorzaak nog niet bekend.
Stel dat men uit de brokstukken haalt dat er een motor ontploft is dan moet nog uitgezocht worden waarom dat gebeurt is.
Goeie vraag! Dat het hetzelfde type toestel geweest is, was mij compleet ontgaan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:13 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe zit het trouwens met dat kreng dat afgelopen zomer in de zee was gestort (zelfde type toestel), wisten ze daar al de oorzaak van?
Er bestaat toch geen lampje of metertje dat aangeeft "motor ontploft" of "metaalmoeheid in de rechter-flap"quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:14 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Wat dat betreft snap ik nog steeds niet dat ze met de huidige techniek nog steeds met die oude dozen werken waarop enkel de cockpitgesprekken staan en wat nadere info. Met een beetje goede wil is er echt wel iets te maken waarop alle gegevens van die vlucht worden opgeslagen.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:30 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Cnn: Survivor still haunted by 1971 air crash
Over het duitse meisje die als enige een vliegramp overleefde. Zeer bizar!
quote:"I had a cut on my arm and after a few days I could feel there was something in it. I took a look and a fly had laid her eggs in the hole. It was full of maggots. I was afraid I would lose my arm. Later, after I was rescued it was treated and more than 50 maggots were found inside. I still wonder how so many maggots could have fitted into that little hole, it was no bigger than a one euro coin."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |