SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Loop gewoon naar binnen, der zijn altijd mensen op feestjes die niemand kentquote:
pssst, verkeerde topicquote:
Ergens op vliegen is slecht voor de gezondheid!quote:Op zondag 16 mei 2010 16:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vluchten naar glasgow zijn al wel gecancelled maar ik vlieg op Edinburgh dus ik hoop maar het beste
quote:Op zondag 16 mei 2010 16:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ergens op vliegen is slecht voor de gezondheid!
quote:Vanaf acht uur zondagavond worden de vluchten van en naar Glasgow, Edinburgh, Teesside, Newcastle en Norwich stil gelegd.
De laatsten waren pas om 4 uur binnenquote:Op zondag 16 mei 2010 13:13 schreef Californium het volgende:
tvpwilde nog even bij de marikenloop gaan kijken, maar ik rol net uit bed
!
Waarom ophangen aan de ballen? Die gehandicapte heeft niets verkeerds gedaan.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:56 schreef royjn het volgende:
Aanhouding verkrachting gehandicapte
Wat voor een idioten heb je toch weer in de wereld.
En nog eens om de hoek ook
Ophangen aan zijn ballen
Het gaat niet om het slachtoffer, slimmerd.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom ophangen aan de ballen? Die gehandicapte heeft niets verkeerds gedaan.
Maar goed dat jij er bent om me te verbeteren!quote:Op zondag 16 mei 2010 18:15 schreef June. het volgende:
[..]
Het gaat niet om het slachtoffer, slimmerd.
kende mensen die aan de 5 km meededen, die waren denk ik voor 2-en al klaarquote:
Hoe is het met -tvp- cali? Alles ok, meiske?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:58 schreef Californium het volgende:
[..]
kende mensen die aan de 5 km meededen, die waren denk ik voor 2-en al klaar
Helemaal goed? Dat geleuf ik heul nie!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:09 schreef Californium het volgende:
whehejah hoor
helemaal goed eigenlijk
En met D_K?
Z'n gangetje is misschien ook wel wat meer passendquote:Op zondag 16 mei 2010 20:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Helemaal goed? Dat geleuf ik heul nie!
Zijn gangetje!
Jeej!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Z'n gangetje is misschien ook wel wat meer passend
Ik mag blijven op werk
Bidden morgen dus. En bidden dat de terugreis ook doorgaat, natuurlijkquote:Op zondag 16 mei 2010 21:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn ouders hebben al het geld terug gekregen van Ryanair..
Tot nu toe is mijn vlucht nog niet gecancelled, ik vlieg pas om 18.20 en Edinburgh is tot 13.00 dicht nu ofzo.. Het zal er om gaan hangen..
Klinkt mooiquote:Op zondag 16 mei 2010 22:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
Boemboem![]()
Na wat heel duidelijke emails heen en weer, verder niet spreken, hebben mijn vriendin en ik besloten dat we toch door willen gaanVandaag hebben we in Den Bosch afgesproken, hebben lekker gewandeld, wat gegeten en zijn naar de film geweest...
Was weer gewoon gezellig
ik dacht vrij geregeld te hebbenquote:Op zondag 16 mei 2010 12:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Wist 'ie dat van tevoren niet?
Môgguh, trouwens.
Pff ja.. maar ik moest toch alleen leren voor tentamen morgen.quote:
ik ookquote:Op maandag 17 mei 2010 00:03 schreef swarmahoer het volgende:
ik ik heb morgane zien trommelen ''bellen''
Das mooi CP!quote:Op zondag 16 mei 2010 22:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
Boemboem![]()
Na wat heel duidelijke emails heen en weer, verder niet spreken, hebben mijn vriendin en ik besloten dat we toch door willen gaanVandaag hebben we in Den Bosch afgesproken, hebben lekker gewandeld, wat gegeten en zijn naar de film geweest...
Was weer gewoon gezellig
Dat waren ze, en het was erg gezellig, je had er bij moeten zijnquote:Op zondag 16 mei 2010 19:58 schreef Californium het volgende:
[..]
kende mensen die aan de 5 km meededen, die waren denk ik voor 2-en al klaar
dan leg je toch gewoon vast alles klaar...of je doet het alvast inpakken...tis ook zo weer uitgepaktquote:Op maandag 17 mei 2010 10:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pff, hebben ze de update tijd van 9 uur naar 10 uur verplaatst.. Dus 11 uur hier..
Ik wil nu wel eens weten waar ik aan toe ben, aangezien ik toch ook nog wel een tas moet pakken enzo..
Dat dus, problemen creëren is ook een kunstquote:Op maandag 17 mei 2010 10:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan leg je toch gewoon vast alles klaar...of je doet het alvast inpakken...tis ook zo weer uitgepakt
Als dat zo is dan is ze een ware Meester!quote:Op maandag 17 mei 2010 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat dus, problemen creëren is ook een kunst
Het eet wel niet mee eet scenario is op te lossen door iets te gaan halen of ee magnetron-maaltijd. Echt meid, als dit is waar je je zorgen over maakt dan dan heb je een gemakkelijk leventje.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
mjah het is gewoon irritant dat je niet weet waar je aan toe bent, ik heb namelijk vanmiddag nog een vergadering, we zijn net boodschappen wezen doen en dan krijg je een wat als ik wel mee-eet, wat als ik niet mee-eet scenario.. Dan is het maar problemen creëren, maar ik houd er niet van als ik niet weet waar ik aan toe ben
Moblo! Ouwe duitengraaier! Hoe is het?quote:
Weer niet zwanger? Dat kan ik wel oplossen. Bezwaar tegen een kind met groene ogen?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
duitengraaier?![]()
maar goed! Zeer goed! Lekker op dreef met de studie, ondanks ziek zijnen weer niet zwanger! Het weer wordt beter en er was lekkere wijn bij de AH in de aanbieding!
![]()
en jij, oud semi-lijk?
Ik zag je tijd geleden nog zitten in de Refter boven ergens! Maar ik had haast
Nee, Chalet Laysaquote:Op maandag 17 mei 2010 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
Het weer niet zwanger was een goed punt, en synoniem voor opoe/rode vlag/etc.wat op zich dan weer niet zo puik is!
Oh, en vertel? Toch niet snackbar Brakkestein?!
Oeh, niks mis met snackbar Brakkenstein (eigenlijk cafetaria De Festquote:Op maandag 17 mei 2010 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en vertel? Toch niet snackbar Brakkestein?!
Op de hoek daar? Bakje buikloop bestellen?quote:Op maandag 17 mei 2010 12:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
Oeh, niks mis met snackbar Brakkenstein. Sinds ze onder mijn huis zitten vragen ze altijd hoe het met me gaat als ik iets kom eten
Waar heb jij het over? Inderdaad die op de hoek in de flat (voorheen zaten er twee, dus weet niet precies welke je bedoelt).quote:Op maandag 17 mei 2010 12:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Op de hoek daar? Bakje buikloop bestellen?
Dat maakt daar niet uit! Linker of rechterkant! Het is daar allemaal niet te vreten!quote:Op maandag 17 mei 2010 12:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Inderdaad die op de hoek in de flat (voorheen zaten er twee, dus weet niet precies welke je bedoelt).
Altijd goede kwaliteit gehad daar hoor
Disagree, ik vind het één van de betere cafetaria die ik ken.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat maakt daar niet uit! Linker of rechterkant! Het is daar allemaal niet te vreten!
Aha! Dan heb jij gewoon een betere darmflora en fauna!quote:Op maandag 17 mei 2010 12:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
Disagree, ik vind het één van de betere cafetaria die ik ken.
Ja, maar jij bent dan ook een barbaar, barbaar! Het vergt gewenning en jarenlang training een broodje koud vleesch met verpieterde sla en zelfgeklopte knoflookzaad te waarderen!quote:Op maandag 17 mei 2010 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb van een pizza daar ook een keer flink moeten kotsen
patatje is wel goed, maar daar kun je weinig aan verpesten
Broodje ongegist bakmeel met rode saus en oude groente? Op mijn pizza kip zat volgens mij nog een stukje heuse dodoquote:
Over kip gesproken, ik las vandaag een artikel in De Pers over Foodwatch, een organisatie die levensmiddelen controleert. Die komen wel eens kippensoep tegen met 0,01% kip erinquote:Op maandag 17 mei 2010 12:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Broodje ongegist bakmeel met rode saus en oude groente? Op mijn pizza kip zat volgens mij nog een stukje heuse dodo
Meeroken verplichtquote:Op maandag 17 mei 2010 12:53 schreef LastRequest het volgende:
Yash fijn dat het nog door lijkt te gaan! Is wel erg kut als je trip zo last minute gecancelled kan worden..
Weet je waar mijn familie over 2 weken ofzo naar toe gaat? IJsland_!
Maar dan had je nu toch al van huis moeten zijn?quote:
kippensoepje dan maar?quote:
Oh relaxed! Daar fiets ik zo even naar toe!quote:Op maandag 17 mei 2010 17:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oja Merel? Lidl heeft goedkope overalls in de aanbieding![]()
http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg//SID-96236192-F1F97382/lidl_nl/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=13321&ar2=
Balen!!quote:Op maandag 17 mei 2010 17:16 schreef Rituals het volgende:
Zo, weer thuis. Interessante patiëntendemonstratie gehad vandaag! Verder heb ik een 5 terug gekregen voor m'n vorige tentamen, jammer, maar verwacht (gezien hetgeen ik ervoor gedaan had).
Patienten die demonstreren?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:16 schreef Rituals het volgende:
Zo, weer thuis. Interessante patiëntendemonstratie gehad vandaag! Verder heb ik een 5 terug gekregen voor m'n vorige tentamen, jammer, maar verwacht (gezien hetgeen ik ervoor gedaan had).
Patiënten die over hun aandoening vertellen. Zo heet het nou eenmaalquote:
O, en had je wat leuks?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:42 schreef Rituals het volgende:
[..]
Patiënten die over hun aandoening vertellen. Zo heet het nou eenmaal.
Nou, leuk. Nee. Wel interessant. Een man die 34 jaar geleden een traumatische dwarslaesie heeft gehad. Deze patiënt vertelt al jaren z'n verhaal en dat was te merken. Hij kon goed praten en had een aantal grappige anekdotes.quote:
quote:
Ik zit toch binnenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:04 schreef Rituals het volgende:
Hier is het inmiddels weer voorbij gelukkig!
Het is weer begonnenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:07 schreef Swine het volgende:
[..]
[..]
Ik zit toch binnenCool uitzicht, mag van mij door blijven gaan ware het niet dat ik zo boodschappen moet doen
Inderdaad, ben ook net terug van de Appiequote:Op maandag 17 mei 2010 18:08 schreef AMDB het volgende:
't lijkt hier wel Havana in de Waal![]()
Gelukkig boodschappen net op tijd binnen.
Krijg je daar ook dinari voor als patient? Prima bij baantje voor me!quote:Op maandag 17 mei 2010 17:52 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nou, leuk. Nee. Wel interessant. Een man die 34 jaar geleden een traumatische dwarslaesie heeft gehad. Deze patiënt vertelt al jaren z'n verhaal en dat was te merken. Hij kon goed praten en had een aantal grappige anekdotes.
Hè gadver, wat een weer!
Als je geluk hebt krijg je een applaus van de studentenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Krijg je daar ook dinari voor als patient? Prima bij baantje voor me!
Vroeger kreeg je tenminste nog gewoon een VVV-cheque van 25 of 50 euro voor die ongein!quote:Op maandag 17 mei 2010 18:19 schreef Rituals het volgende:
[..]
Als je geluk hebt krijg je een applaus van de studenten(hoewel dat eigenlijk niet mag, klappen).
Volgens mij krijg je wel iets van de jaarvertegenwoordigers, maar ik heb geen idee hoeveel/wat. Zal vast een tegoedbon zijn inderdaad.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je tenminste nog gewoon een VVV-cheque van 25 of 50 euro voor die ongein!
o jee! Mijn peugeot! Jij hebt vast hagelstenen op de ruitenwissers. Ik heb waarschijnlijk gaten in het dak.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:43 schreef Mikkie het volgende:
Zhe fack... die hagelbui was een half uur geleden hier. De hagelstenen liggen nu nog dik op m'n ruitenwissers!
Zo'n oranje ding? Die heb ik inderdaad ook ooit in de grootste maat gekocht, en die is voor mij al echt fucking hugequote:Op maandag 17 mei 2010 18:56 schreef Merel1808 het volgende:
Hagel?
Hier is echt bijna 20 graden in het zonnetje op mn balkon
En ik heb een overall, ik wist niet welke maat ik moest nemen, dus ik dacht 'laat ik maar de grootste nemen, dat past sowieso!', maar hij is echt superhuge
Die heb je maar twee?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo'n oranje ding? Die heb ik inderdaad ook ooit in de grootste maat gekocht, en die is voor mij al echt fucking huge. Er passen drie bierbuiken in (en nee, die heb ik niet
), alleen de pijpen zijn echt véél te kort
.
Ja, het was met die rare maten waar ik niks van snap, ik heb nu een 52, want dat is mijn labjas ook, en de lengte is op zich wel goed, maar hij had echt stukken smaller gekundquote:Op maandag 17 mei 2010 18:57 schreef Cocktailprikker het volgende:ik denk dat een M'etje ook goed genoeg had geweest
Ik heb een blauwe! Want ik ga aankomend weekend verkleed als boer, en ik heb nog laarzen met zonnebloemetjes van toen ik als Ma Flodder verkleed wasquote:Op maandag 17 mei 2010 19:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo'n oranje ding? Die heb ik inderdaad ook ooit in de grootste maat gekocht, en die is voor mij al echt fucking huge. Er passen drie bierbuiken in (en nee, die heb ik niet
), alleen de pijpen zijn echt véél te kort
.
Zo word je nooit de nieuwe Tyson!quote:Op maandag 17 mei 2010 19:12 schreef IrishBastard het volgende:
Zo richting USC, voor het eerst in een jaar ofzo weer fitnessen
Wat is er komend weekend te doen dan?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:08 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb een blauwe! Want ik ga aankomend weekend verkleed als boer, en ik heb nog laarzen met zonnebloemetjes van toen ik als Ma Flodder verkleed was
Jaa wtf ik schrok me kapot man! Echt een harde klap was datquote:Op maandag 17 mei 2010 19:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
omfg roflcopter een inslag hier achter op t plein lijtk wel, jezus wat een klap![]()
![]()
![]()
Condoomsquote:Op maandag 17 mei 2010 21:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Misschien een interessante aanbieding voor sommigen![]()
http://actiespullen.nl/pr(...)erpakket-uitgebreid/
Fixed.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:18 schreef June. het volgende:
Huisgenoot van mij is vlak voor de regenbui gaan waterfietsen
Haha ik was het compleet vergeten.. maar mag ook nog steeds niet sporten dus kon toch niet. Schiet wel lekker op met die cursus zoquote:Op maandag 17 mei 2010 22:17 schreef Mikkie het volgende:
LR ben je trouwens gaan hockeyen?
Ik zag het met dit weer niet echt zitten, rommelt hier nog wel een beetje. De vorige keer ging ik ook en toen werd het ter plekke afgelast ivm het onweergevaar. Vond ik nogal zonde van de tijd... volgende week Pinksteren dus zal het weer niet doorgaan.
Mja, da's altijd zo sund met die cursussen inderdaad. Ik zie het allemaal wel... 21.30 is ook gewoon geen ideale tijd.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:07 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Haha ik was het compleet vergeten.. maar mag ook nog steeds niet sporten dus kon toch niet. Schiet wel lekker op met die cursus zo
Ja voor jou is dat meer lonend hè, jij kan daar nog een paar jaar aan de slag. Financieel gezien wel leuk, maar aangezien ik na een jaar klaar ben met studeren schiet het niet echt op... dus dan maar in één keer naar een club waar ik hopelijk een paar jaar verder kan. Zitten te denken aan QZ op de Staddijk. Union vind ik niet geweldig en Nijmegen trekt me helemaal niet. Alternatieven zijn Bemmel en Beuningen, allebei niet echt ideaal, dus misschien gewoon maar eens kijken daar en er het beste van hopenquote:Op maandag 17 mei 2010 23:22 schreef LastRequest het volgende:
Haha ik heb het net met een vriendin half gehad over volgend jaar gaan hockeyen, alleen dan wel Apeliotes
quote:Op maandag 17 mei 2010 23:25 schreef Biogarde het volgende:
Cocktailprikker, foto's posten uit besloten forum. 48 uur.
Ik ben er al jaren niet geweest, dus geen flauw idee. Maar wie weet...als 't donderdag lekker weer is?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 04:41 schreef LastRequest het volgende:
Is dat zo leuk ja? Ga mssn een dagje weg donderdag, maar t kan ook vrijdag.. Vroeg me alleen af of dies leuk is?
Bij gevraarherkenning 3, en bij wet- en regelkennis en inzicht 8quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's zonde, hoeveel fouten had je?
Dat zijn er best veel. En eigenlijk vind ik het met 6 te maken fouten al aan de makkelijke kant!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:30 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Bij gevraarherkenning 3, en bij wet- en regelkennis en inzicht 8Maar volgens mij had ik er al 3 of 4 fout bij inzicht, ik wist daar gewoon echt niet wat ik moest antwoorden
Waarschijnlijk ga ik na m'n stage nog wel even kijken als het goed weer is. Beetje goedkoop bier drinken enzo, kan dat daar?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:34 schreef AMDB het volgende:
Dies was vorig jaar erg leuk, dit jaar hopelijk ook weer
Vogelkak die op limonade lijkt?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:06 schreef Roei het volgende:
Zo, net even m'n kamer opgeruimd.. Wat een teringzooi was het.. Laatst ook een vogel in m'n kamer die op m'n vensterbank had gekakt.. Kom ik een week later achter..Ben ook amper thuis geweest.. M'n pa had het wel gezien maar die dacht dat het limonade ofzo was dus die had maar gewoon niks gezegd. Lekker!
Nee had juist super goed geleerd! Maar ik was gewoon zo aan het stressen en zo zenuwachtig.. Toen mn pa mn in de auto nog ging overhoren wist ik de simpelste dingen al niet meerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zijn er best veel. En eigenlijk vind ik het met 6 te maken fouten al aan de makkelijke kant!
Wel balen though! Te weinig geleerd of een andere oorzaak...?
pisvlekquote:
*meld*quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Nijmegen #530 - *BOEMBOEMBOEMBOEMBOEMBOEMBOEM*
dan mag je je daar even voorstellen
Ja, ga ik zo doen idd. En met een simpel boek m'n nest in. Iets waarbij ik niet hoef na te denkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:16 schreef June. het volgende:
[..]
Ocharme. Neem 2 paracetamolletjes, dan zakt je koorts wel af.
Valt toch wel mee? Ik vul bijna altijd wel 150+ vragen in.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:36 schreef Rituals het volgende:
[..]
Altijd fijn! Vragen lezen die je toch niet snapt.
Ik ben eerstejaarsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:38 schreef June. het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Ik vul bijna altijd wel 150+ vragen in.
Haha, ik dacht dat je al 2e jaars wasquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:48 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ben eerstejaars. Vul meestal 60 a 70 vragen in.
Hoe bevalt het op de Westerhelling? Ik ben ook wel eens gereageerd op een kamer daar. Zit inmiddels in een prima studentenhuis, maar ben toch benieuwdquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
*meld*
- Student
- Import Nijmegenaar (uit het land van maas en waal)
- Woont sinds februari weer in Nijmegen (SSHN de Westerhelling)
- Woonde daarvoor in immer schönes Hatert
Een vriendin van me heeft daar gewoond maar goffedomme wat een kutberg zegquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:07 schreef morgane het volgende:
[..]
Hoe bevalt het op de Westerhelling? Ik ben ook wel eens gereageerd op een kamer daar. Zit inmiddels in een prima studentenhuis, maar ben toch benieuwd
Toen had je nog geen auto?quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft daar gewoond maar goffedomme wat een kutberg zeg.
De Sophiaweg, bij de St. Maartenskliniek. Volgens mij. Ik ben er nog nooit geweest namelijkquote:Op woensdag 19 mei 2010 07:42 schreef swarmahoer het volgende:
waar zit die westerhelling dan precies ?
Hopelijk voel je je snel echt beterquote:Op woensdag 19 mei 2010 07:43 schreef Sander het volgende:
Meh, geen koorts meer, maar dat kan ook door de paracetamol komen. Ik kijk het vandaag nog ff aan. Thx.
Vanavond ook naar Den Bosch, maar dan voor een concert van Kashmir.quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Off to worken vanavond meteen weer door naar Den Bosch voor wisknudde
Hosti!quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:41 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ben een vriendje van IBw00t w00t
Waar vind je dat?![]()
Ritualsquote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Mikkie
swarmahoer
Yashaaaaa
HostiMeister
IrishBastard
De_Kardinaal
royjn
motorbloempje
SLP_
Dupje
Cocktailprikker
Swine
PietjePuk007
Dj_unkie
Californium
AMDB
morgane
LastRequest
remlof
Pheno
Laysa
Dragorius
Merel1808
Danny
Guppyfriend
Garisson72
Adelante
BrandX
Copycat
static
Bob-B
vergeetmewelletje
Netsplitter
Swetsenegger
Iblis
Re
Schenkstroop
Mirjam
Scorpie
Breuls
Catbert
MartijnIV2008
Surveillance-Fiets
Houniet
Seven.
yvonne
HuHu
GimmeGore
Rituals
GlowMouse
Hoe kun je!quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Rituals![]()
Ik wist dat ik iets vergeten was
![]()
Thx
Komt wel goed, schatjequote:Op woensdag 19 mei 2010 13:56 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hoe kun je!Ben wel wat gewend inmiddels
.
Zelfs ik sta in jullie lijstjes!
Jeejquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Yashaaaaa
IrishBastard
Mikkie
swarmahoer
HostiMeister
De_Kardinaal
motorbloempje
royjn
PietjePuk007
Sander
SLP_
AMDB
Cocktailprikker
morgane
Californium
LastRequest
Dj_unkie
Swine
Dragorius
Merel1808
Pheno
Laysa
onderjas
Rituals
Houniet
Mr.DD
Dark_Angelus
ScarFace-
MaLo
Mexicaantje.
vogelkooi
Siegfried
frame-saw
Appeltje_oranje
Beaudelaire
Rewimo
PiRANiA
julian6
Duizendpootje
rubbereend
ScottTracy
The_Dean
Ziewoarut
Brahimov
HetwasietsmeteenF
conobram
chansadres
Christiaan
nijnja
MaJo
Ik heb mikkie altijd al leuker gevonden, maarja die onbereikbaarheid hequote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Mikkie
IrishBastard
swarmahoer
De_Kardinaal
HostiMeister
motorbloempje
PietjePuk007
SLP_
Californium
Dupje
Cocktailprikker
Swine
LastRequest
Sander
royjn
morgane
Merel1808
AMDB
Laysa
Dj_unkie
Pheno
Rituals
Houniet
Maharbal
Dragorius
Appeltje_oranje
Tazmaniac
Tegan
DaFan
xxiessiexx
Dr_Strangelove
remlof
Exentric90
vogelkooi
ScarFace-
DJKoster
RobertoCarlos
CyCly
dreamzk
-J-D-
Thetallguy
onlogisch
Lucky_Strike
HetwasietsmeteenF
appelsjap
Lotusss
gers
Smart_ass
Starlie
Leonoor
quote:
Mikkie staat bij iedereen heel hoog zo te zienquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:21 schreef LastRequest het volgende:
Ik had Mikkie op 1 en Yash op 2, verder weet ik het niet meer
Zijn we nou geen vriendjes?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:10 schreef Rituals het volgende:
[..].
Je post hier te weinig de laatste tijd, je staat namelijk niet in mijn vriendenlijstje.
Volgens mij quote Mikkie regelmatig als ie op iemand reageertquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:23 schreef Rituals het volgende:
[..]
Mikkie staat bij iedereen heel hoog zo te zien. Bij mij op nummer 3.
Swine
Mikkie
swarmahoer
De_Kardinaal
Yashaaaaa
IrishBastard
Dark_Angelus
mstr
Renesite
nijnja
RenRen-
Jotcha
HostiMeister
Tijgertje.
Surveillance-Fiets
Cocktailprikker
Heroinjunk
Bravebart
motorbloempje
royjn
Tazar_Yoot
dotKoen
Repeat
Dupje
SLP_
Sander
-SG-
Laysa
Kassaa
Sjoegerd
Rituals
AMDB
LastRequest
kanovinnie
tliciouz
Noortje.
MarkM
PietjePuk007
Seam
Californium
morgane
starla
Mr.DD
Rauw.
VASND
Zeroku
TwyLight
BurnaBoy
EricT
Onorgineel
Goh, wat een verrassing, Swine op éénquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:58 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk heel hard aan mijn paper werken, maar ik heb echt geen zin, ben zelfs al naar het AMC gegaan omdat hier minder afleiding is, maar het werkt niet..
Ik snap er ook niks van, zou hij me fok-stalken?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:30 schreef Rituals het volgende:
[..]
Goh, wat een verrassing, Swine op één.
Bijna 9000 woorden!quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:52 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van, zou hij me fok-stalken?
Over de 1500 woorden!
vencodark
Laysa
Good.vs.Evil
Mikkie
Lotusss
swarmahoer
Nouk84
El_Matador
stbabylon
tijnbrein
HostiMeister
IrishBastard
Yashaaaaa
Ang3l
Cue_
djayzz
PietjePuk007
mrbox
Teun_ZHV
RealZeus
motorbloempje
SLP_
Belsezar
Kally
Kluts
D.
automatic_
ArTiC
Cocktailprikker
Ripley
Californium
Swine
HeatWave
STING
dawg
royjn
LastRequest
Ofresca
krengetje
Dupje
Merel1808
Samzz
Murmeli
Sander
RaXz
Godtje
Barbusse
Ian_Nick
Thrust
morgane
Ja, [Singles] en [RLS]quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:34 schreef IrishBastard het volgende:
Kijk, jij post duidelijk wel veel meer buiten het Nijmegen topic
Onderzoeksverslag/scriptie hier, dus tussen de 10.000 en 15.000 woorden...quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:50 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik hoef er gelukkig maar 2000-3000![]()
1800 woorden!
Maar waarschijnlijk heb jij dan ook iets nuttigs om over te schrijvenquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:53 schreef Dupje het volgende:
[..]
Onderzoeksverslag/scriptie hier, dus tussen de 10.000 en 15.000 woorden...
quote:
Haha jewel, maar de module Feel Good muziektherapie komt me nu wel een beetje mn neus uit, bluh.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:56 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk heb jij dan ook iets nuttigs om over te schrijven
quote:
Ik ben ook goed ziek van intestinal rotation in the human embryo, maarja, het moet mrgen af zijnquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:12 schreef Dupje het volgende:
[..]
Haha jewel, maar de module Feel Good muziektherapie komt me nu wel een beetje mn neus uit, bluh.
Succes!quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:16 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ben ook goed ziek van intestinal rotation in the human embryo, maarja, het moet mrgen af zijn
Mikkie
De_Kardinaal
remlof
Yashaaaaa
IrishBastard
nijnja
motorbloempje
PietjePuk007
SLP_
Biogarde
Surveillance-Fiets
HostiMeister
Adelante
Californium
Swine
Cocktailprikker
BrandX
Houniet
Dragorius
LastRequest
Mirjam
Sander
Breathtaking
royjn
Snakey
de_boswachter
Dupje
Merel1808
morgane
Renesite
murp
yvonne
Laysa
SuperwormJim
Adolecens
LudoSanders
stevenmac26
GlowMouse
Penisbaard
Japsnars
IQM
AMDB
ToT
Zotheid
o.us
zovty
Pheno
Siniti
Stefan
Tijgertje.
Mikkie altijd!quote:
Hmmm, tijd om te douchen dusquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:43 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ruik een 'Meest overgewaardeerde user van 2010'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |