Ik ben er al jaren niet geweest, dus geen flauw idee. Maar wie weet...als 't donderdag lekker weer is?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 04:41 schreef LastRequest het volgende:
Is dat zo leuk ja? Ga mssn een dagje weg donderdag, maar t kan ook vrijdag.. Vroeg me alleen af of dies leuk is?
Bij gevraarherkenning 3, en bij wet- en regelkennis en inzicht 8quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's zonde, hoeveel fouten had je?
Dat zijn er best veel. En eigenlijk vind ik het met 6 te maken fouten al aan de makkelijke kant!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:30 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Bij gevraarherkenning 3, en bij wet- en regelkennis en inzicht 8Maar volgens mij had ik er al 3 of 4 fout bij inzicht, ik wist daar gewoon echt niet wat ik moest antwoorden
Waarschijnlijk ga ik na m'n stage nog wel even kijken als het goed weer is. Beetje goedkoop bier drinken enzo, kan dat daar?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:34 schreef AMDB het volgende:
Dies was vorig jaar erg leuk, dit jaar hopelijk ook weer
Vogelkak die op limonade lijkt?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:06 schreef Roei het volgende:
Zo, net even m'n kamer opgeruimd.. Wat een teringzooi was het.. Laatst ook een vogel in m'n kamer die op m'n vensterbank had gekakt.. Kom ik een week later achter..Ben ook amper thuis geweest.. M'n pa had het wel gezien maar die dacht dat het limonade ofzo was dus die had maar gewoon niks gezegd. Lekker!
Nee had juist super goed geleerd! Maar ik was gewoon zo aan het stressen en zo zenuwachtig.. Toen mn pa mn in de auto nog ging overhoren wist ik de simpelste dingen al niet meerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zijn er best veel. En eigenlijk vind ik het met 6 te maken fouten al aan de makkelijke kant!
Wel balen though! Te weinig geleerd of een andere oorzaak...?
pisvlekquote:
*meld*quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Nijmegen #530 - *BOEMBOEMBOEMBOEMBOEMBOEMBOEM*
dan mag je je daar even voorstellen
Ja, ga ik zo doen idd. En met een simpel boek m'n nest in. Iets waarbij ik niet hoef na te denkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:16 schreef June. het volgende:
[..]
Ocharme. Neem 2 paracetamolletjes, dan zakt je koorts wel af.
Valt toch wel mee? Ik vul bijna altijd wel 150+ vragen in.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:36 schreef Rituals het volgende:
[..]
Altijd fijn! Vragen lezen die je toch niet snapt.
Ik ben eerstejaarsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:38 schreef June. het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Ik vul bijna altijd wel 150+ vragen in.
Haha, ik dacht dat je al 2e jaars wasquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:48 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ben eerstejaars. Vul meestal 60 a 70 vragen in.
Hoe bevalt het op de Westerhelling? Ik ben ook wel eens gereageerd op een kamer daar. Zit inmiddels in een prima studentenhuis, maar ben toch benieuwdquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
*meld*
- Student
- Import Nijmegenaar (uit het land van maas en waal)
- Woont sinds februari weer in Nijmegen (SSHN de Westerhelling)
- Woonde daarvoor in immer schönes Hatert
Een vriendin van me heeft daar gewoond maar goffedomme wat een kutberg zegquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:07 schreef morgane het volgende:
[..]
Hoe bevalt het op de Westerhelling? Ik ben ook wel eens gereageerd op een kamer daar. Zit inmiddels in een prima studentenhuis, maar ben toch benieuwd
Toen had je nog geen auto?quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft daar gewoond maar goffedomme wat een kutberg zeg.
De Sophiaweg, bij de St. Maartenskliniek. Volgens mij. Ik ben er nog nooit geweest namelijkquote:Op woensdag 19 mei 2010 07:42 schreef swarmahoer het volgende:
waar zit die westerhelling dan precies ?
Hopelijk voel je je snel echt beterquote:Op woensdag 19 mei 2010 07:43 schreef Sander het volgende:
Meh, geen koorts meer, maar dat kan ook door de paracetamol komen. Ik kijk het vandaag nog ff aan. Thx.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |