Het is weer begonnenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:07 schreef Swine het volgende:
[..]
[..]
Ik zit toch binnenCool uitzicht, mag van mij door blijven gaan ware het niet dat ik zo boodschappen moet doen
Inderdaad, ben ook net terug van de Appiequote:Op maandag 17 mei 2010 18:08 schreef AMDB het volgende:
't lijkt hier wel Havana in de Waal![]()
Gelukkig boodschappen net op tijd binnen.
Krijg je daar ook dinari voor als patient? Prima bij baantje voor me!quote:Op maandag 17 mei 2010 17:52 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nou, leuk. Nee. Wel interessant. Een man die 34 jaar geleden een traumatische dwarslaesie heeft gehad. Deze patiënt vertelt al jaren z'n verhaal en dat was te merken. Hij kon goed praten en had een aantal grappige anekdotes.
Hè gadver, wat een weer!
Als je geluk hebt krijg je een applaus van de studentenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Krijg je daar ook dinari voor als patient? Prima bij baantje voor me!
Vroeger kreeg je tenminste nog gewoon een VVV-cheque van 25 of 50 euro voor die ongein!quote:Op maandag 17 mei 2010 18:19 schreef Rituals het volgende:
[..]
Als je geluk hebt krijg je een applaus van de studenten(hoewel dat eigenlijk niet mag, klappen).
Volgens mij krijg je wel iets van de jaarvertegenwoordigers, maar ik heb geen idee hoeveel/wat. Zal vast een tegoedbon zijn inderdaad.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je tenminste nog gewoon een VVV-cheque van 25 of 50 euro voor die ongein!
o jee! Mijn peugeot! Jij hebt vast hagelstenen op de ruitenwissers. Ik heb waarschijnlijk gaten in het dak.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:43 schreef Mikkie het volgende:
Zhe fack... die hagelbui was een half uur geleden hier. De hagelstenen liggen nu nog dik op m'n ruitenwissers!
Zo'n oranje ding? Die heb ik inderdaad ook ooit in de grootste maat gekocht, en die is voor mij al echt fucking hugequote:Op maandag 17 mei 2010 18:56 schreef Merel1808 het volgende:
Hagel?
Hier is echt bijna 20 graden in het zonnetje op mn balkon
En ik heb een overall, ik wist niet welke maat ik moest nemen, dus ik dacht 'laat ik maar de grootste nemen, dat past sowieso!', maar hij is echt superhuge
Die heb je maar twee?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo'n oranje ding? Die heb ik inderdaad ook ooit in de grootste maat gekocht, en die is voor mij al echt fucking huge. Er passen drie bierbuiken in (en nee, die heb ik niet
), alleen de pijpen zijn echt véél te kort
.
Ja, het was met die rare maten waar ik niks van snap, ik heb nu een 52, want dat is mijn labjas ook, en de lengte is op zich wel goed, maar hij had echt stukken smaller gekundquote:Op maandag 17 mei 2010 18:57 schreef Cocktailprikker het volgende:ik denk dat een M'etje ook goed genoeg had geweest
Ik heb een blauwe! Want ik ga aankomend weekend verkleed als boer, en ik heb nog laarzen met zonnebloemetjes van toen ik als Ma Flodder verkleed wasquote:Op maandag 17 mei 2010 19:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo'n oranje ding? Die heb ik inderdaad ook ooit in de grootste maat gekocht, en die is voor mij al echt fucking huge. Er passen drie bierbuiken in (en nee, die heb ik niet
), alleen de pijpen zijn echt véél te kort
.
Zo word je nooit de nieuwe Tyson!quote:Op maandag 17 mei 2010 19:12 schreef IrishBastard het volgende:
Zo richting USC, voor het eerst in een jaar ofzo weer fitnessen
Wat is er komend weekend te doen dan?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:08 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb een blauwe! Want ik ga aankomend weekend verkleed als boer, en ik heb nog laarzen met zonnebloemetjes van toen ik als Ma Flodder verkleed was
Jaa wtf ik schrok me kapot man! Echt een harde klap was datquote:Op maandag 17 mei 2010 19:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
omfg roflcopter een inslag hier achter op t plein lijtk wel, jezus wat een klap![]()
![]()
![]()
Condoomsquote:Op maandag 17 mei 2010 21:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Misschien een interessante aanbieding voor sommigen![]()
http://actiespullen.nl/pr(...)erpakket-uitgebreid/
Fixed.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:18 schreef June. het volgende:
Huisgenoot van mij is vlak voor de regenbui gaan waterfietsen
Haha ik was het compleet vergeten.. maar mag ook nog steeds niet sporten dus kon toch niet. Schiet wel lekker op met die cursus zoquote:Op maandag 17 mei 2010 22:17 schreef Mikkie het volgende:
LR ben je trouwens gaan hockeyen?
Ik zag het met dit weer niet echt zitten, rommelt hier nog wel een beetje. De vorige keer ging ik ook en toen werd het ter plekke afgelast ivm het onweergevaar. Vond ik nogal zonde van de tijd... volgende week Pinksteren dus zal het weer niet doorgaan.
Mja, da's altijd zo sund met die cursussen inderdaad. Ik zie het allemaal wel... 21.30 is ook gewoon geen ideale tijd.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:07 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Haha ik was het compleet vergeten.. maar mag ook nog steeds niet sporten dus kon toch niet. Schiet wel lekker op met die cursus zo
Ja voor jou is dat meer lonend hè, jij kan daar nog een paar jaar aan de slag. Financieel gezien wel leuk, maar aangezien ik na een jaar klaar ben met studeren schiet het niet echt op... dus dan maar in één keer naar een club waar ik hopelijk een paar jaar verder kan. Zitten te denken aan QZ op de Staddijk. Union vind ik niet geweldig en Nijmegen trekt me helemaal niet. Alternatieven zijn Bemmel en Beuningen, allebei niet echt ideaal, dus misschien gewoon maar eens kijken daar en er het beste van hopenquote:Op maandag 17 mei 2010 23:22 schreef LastRequest het volgende:
Haha ik heb het net met een vriendin half gehad over volgend jaar gaan hockeyen, alleen dan wel Apeliotes
quote:Op maandag 17 mei 2010 23:25 schreef Biogarde het volgende:
Cocktailprikker, foto's posten uit besloten forum. 48 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |