Het eet wel niet mee eet scenario is op te lossen door iets te gaan halen of ee magnetron-maaltijd. Echt meid, als dit is waar je je zorgen over maakt dan dan heb je een gemakkelijk leventje.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
mjah het is gewoon irritant dat je niet weet waar je aan toe bent, ik heb namelijk vanmiddag nog een vergadering, we zijn net boodschappen wezen doen en dan krijg je een wat als ik wel mee-eet, wat als ik niet mee-eet scenario.. Dan is het maar problemen creëren, maar ik houd er niet van als ik niet weet waar ik aan toe ben
Moblo! Ouwe duitengraaier! Hoe is het?quote:
Weer niet zwanger? Dat kan ik wel oplossen. Bezwaar tegen een kind met groene ogen?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
duitengraaier?![]()
maar goed! Zeer goed! Lekker op dreef met de studie, ondanks ziek zijnen weer niet zwanger! Het weer wordt beter en er was lekkere wijn bij de AH in de aanbieding!
![]()
en jij, oud semi-lijk?
Ik zag je tijd geleden nog zitten in de Refter boven ergens! Maar ik had haast
Nee, Chalet Laysaquote:Op maandag 17 mei 2010 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
Het weer niet zwanger was een goed punt, en synoniem voor opoe/rode vlag/etc.wat op zich dan weer niet zo puik is!
Oh, en vertel? Toch niet snackbar Brakkestein?!
Oeh, niks mis met snackbar Brakkenstein (eigenlijk cafetaria De Festquote:Op maandag 17 mei 2010 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en vertel? Toch niet snackbar Brakkestein?!
Op de hoek daar? Bakje buikloop bestellen?quote:Op maandag 17 mei 2010 12:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
Oeh, niks mis met snackbar Brakkenstein. Sinds ze onder mijn huis zitten vragen ze altijd hoe het met me gaat als ik iets kom eten
Waar heb jij het over? Inderdaad die op de hoek in de flat (voorheen zaten er twee, dus weet niet precies welke je bedoelt).quote:Op maandag 17 mei 2010 12:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Op de hoek daar? Bakje buikloop bestellen?
Dat maakt daar niet uit! Linker of rechterkant! Het is daar allemaal niet te vreten!quote:Op maandag 17 mei 2010 12:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Inderdaad die op de hoek in de flat (voorheen zaten er twee, dus weet niet precies welke je bedoelt).
Altijd goede kwaliteit gehad daar hoor
Disagree, ik vind het één van de betere cafetaria die ik ken.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat maakt daar niet uit! Linker of rechterkant! Het is daar allemaal niet te vreten!
Aha! Dan heb jij gewoon een betere darmflora en fauna!quote:Op maandag 17 mei 2010 12:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
Disagree, ik vind het één van de betere cafetaria die ik ken.
Ja, maar jij bent dan ook een barbaar, barbaar! Het vergt gewenning en jarenlang training een broodje koud vleesch met verpieterde sla en zelfgeklopte knoflookzaad te waarderen!quote:Op maandag 17 mei 2010 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb van een pizza daar ook een keer flink moeten kotsen
patatje is wel goed, maar daar kun je weinig aan verpesten
Broodje ongegist bakmeel met rode saus en oude groente? Op mijn pizza kip zat volgens mij nog een stukje heuse dodoquote:
Over kip gesproken, ik las vandaag een artikel in De Pers over Foodwatch, een organisatie die levensmiddelen controleert. Die komen wel eens kippensoep tegen met 0,01% kip erinquote:Op maandag 17 mei 2010 12:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Broodje ongegist bakmeel met rode saus en oude groente? Op mijn pizza kip zat volgens mij nog een stukje heuse dodo
Meeroken verplichtquote:Op maandag 17 mei 2010 12:53 schreef LastRequest het volgende:
Yash fijn dat het nog door lijkt te gaan! Is wel erg kut als je trip zo last minute gecancelled kan worden..
Weet je waar mijn familie over 2 weken ofzo naar toe gaat? IJsland_!
Maar dan had je nu toch al van huis moeten zijn?quote:
kippensoepje dan maar?quote:
Oh relaxed! Daar fiets ik zo even naar toe!quote:Op maandag 17 mei 2010 17:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oja Merel? Lidl heeft goedkope overalls in de aanbieding![]()
http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg//SID-96236192-F1F97382/lidl_nl/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=13321&ar2=
Balen!!quote:Op maandag 17 mei 2010 17:16 schreef Rituals het volgende:
Zo, weer thuis. Interessante patiëntendemonstratie gehad vandaag! Verder heb ik een 5 terug gekregen voor m'n vorige tentamen, jammer, maar verwacht (gezien hetgeen ik ervoor gedaan had).
Patienten die demonstreren?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:16 schreef Rituals het volgende:
Zo, weer thuis. Interessante patiëntendemonstratie gehad vandaag! Verder heb ik een 5 terug gekregen voor m'n vorige tentamen, jammer, maar verwacht (gezien hetgeen ik ervoor gedaan had).
Patiënten die over hun aandoening vertellen. Zo heet het nou eenmaalquote:
O, en had je wat leuks?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:42 schreef Rituals het volgende:
[..]
Patiënten die over hun aandoening vertellen. Zo heet het nou eenmaal.
Nou, leuk. Nee. Wel interessant. Een man die 34 jaar geleden een traumatische dwarslaesie heeft gehad. Deze patiënt vertelt al jaren z'n verhaal en dat was te merken. Hij kon goed praten en had een aantal grappige anekdotes.quote:
quote:
Ik zit toch binnenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:04 schreef Rituals het volgende:
Hier is het inmiddels weer voorbij gelukkig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |