Waarom ophangen aan de ballen? Die gehandicapte heeft niets verkeerds gedaan.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:56 schreef royjn het volgende:
Aanhouding verkrachting gehandicapte
Wat voor een idioten heb je toch weer in de wereld.
En nog eens om de hoek ook
Ophangen aan zijn ballen
Het gaat niet om het slachtoffer, slimmerd.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom ophangen aan de ballen? Die gehandicapte heeft niets verkeerds gedaan.
Maar goed dat jij er bent om me te verbeteren!quote:Op zondag 16 mei 2010 18:15 schreef June. het volgende:
[..]
Het gaat niet om het slachtoffer, slimmerd.
kende mensen die aan de 5 km meededen, die waren denk ik voor 2-en al klaarquote:
Hoe is het met -tvp- cali? Alles ok, meiske?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:58 schreef Californium het volgende:
[..]
kende mensen die aan de 5 km meededen, die waren denk ik voor 2-en al klaar
Helemaal goed? Dat geleuf ik heul nie!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:09 schreef Californium het volgende:
whehejah hoor
helemaal goed eigenlijk
En met D_K?
Z'n gangetje is misschien ook wel wat meer passendquote:Op zondag 16 mei 2010 20:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Helemaal goed? Dat geleuf ik heul nie!
Zijn gangetje!
Jeej!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Z'n gangetje is misschien ook wel wat meer passend
Ik mag blijven op werk
Bidden morgen dus. En bidden dat de terugreis ook doorgaat, natuurlijkquote:Op zondag 16 mei 2010 21:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn ouders hebben al het geld terug gekregen van Ryanair..
Tot nu toe is mijn vlucht nog niet gecancelled, ik vlieg pas om 18.20 en Edinburgh is tot 13.00 dicht nu ofzo.. Het zal er om gaan hangen..
Klinkt mooiquote:Op zondag 16 mei 2010 22:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
Boemboem![]()
Na wat heel duidelijke emails heen en weer, verder niet spreken, hebben mijn vriendin en ik besloten dat we toch door willen gaanVandaag hebben we in Den Bosch afgesproken, hebben lekker gewandeld, wat gegeten en zijn naar de film geweest...
Was weer gewoon gezellig
ik dacht vrij geregeld te hebbenquote:Op zondag 16 mei 2010 12:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Wist 'ie dat van tevoren niet?
Môgguh, trouwens.
Pff ja.. maar ik moest toch alleen leren voor tentamen morgen.quote:
ik ookquote:Op maandag 17 mei 2010 00:03 schreef swarmahoer het volgende:
ik ik heb morgane zien trommelen ''bellen''
Das mooi CP!quote:Op zondag 16 mei 2010 22:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
Boemboem![]()
Na wat heel duidelijke emails heen en weer, verder niet spreken, hebben mijn vriendin en ik besloten dat we toch door willen gaanVandaag hebben we in Den Bosch afgesproken, hebben lekker gewandeld, wat gegeten en zijn naar de film geweest...
Was weer gewoon gezellig
Dat waren ze, en het was erg gezellig, je had er bij moeten zijnquote:Op zondag 16 mei 2010 19:58 schreef Californium het volgende:
[..]
kende mensen die aan de 5 km meededen, die waren denk ik voor 2-en al klaar
dan leg je toch gewoon vast alles klaar...of je doet het alvast inpakken...tis ook zo weer uitgepaktquote:Op maandag 17 mei 2010 10:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pff, hebben ze de update tijd van 9 uur naar 10 uur verplaatst.. Dus 11 uur hier..
Ik wil nu wel eens weten waar ik aan toe ben, aangezien ik toch ook nog wel een tas moet pakken enzo..
Dat dus, problemen creëren is ook een kunstquote:Op maandag 17 mei 2010 10:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan leg je toch gewoon vast alles klaar...of je doet het alvast inpakken...tis ook zo weer uitgepakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |