En we gaan hier weer vrolijk verder!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:18 schreef Lief17 het volgende:
[..]
![]()
Het had ook een regionaal belastingkantoor kunnen zijn of zo natuurlijk...
Dat blijft grappig dat ze roepen dagtekening is.. en dat je hem dan 6 dagen daarvoor binnen hebt en het geld zelfs voor de dagtekeningquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:22 schreef Michel. het volgende:
Vorige week een brief gehad met boekingsdatum 15 mei en vanochtend is het gestort.
12-05-2010 872,00 Bij MEI-DEC NR. IB/PVV 2009
Heel herkenbaar...quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:22 schreef Flappekz het volgende:
Nog nix, maar we wachten rustig af
en ondertussen check ik 12 keer per dag mn saldo, tegen beter weten in uiteraard![]()
Dagtekeningen stellen eigenlijk ook niets voor. Enige is dat de bezwaartermijn er aan hangt....quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat blijft grappig dat ze roepen dagtekening is.. en dat je hem dan 6 dagen daarvoor binnen hebt en het geld zelfs voor de dagtekening
gefeliquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:26 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar...![]()
heb net toch maar even de stoute schoenen aangetrokken en gebeld en ik kan de brief met dagtekening 15 mei een dezer dagen tegemoet zien!!
Tja, ik heb het op mijn rekening staan, dus trek je conclusiesquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgensmij komt die teruggaaf pas rond augustus, of ben ik gek?
In augustus doen ze een definitieve vaststelling.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgensmij komt die teruggaaf pas rond augustus, of ben ik gek?
que?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
In augustus doen ze een definitieve vaststelling.
... en geld zat.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:30 schreef Nizno het volgende:
Heb geen zin om de BD te gaan bellen, krijg mn geld toch wel ooit.... Heb de tijd.
Goed om te weten. Ga ik voor de tijd nog snel mijn aangifte indienen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
In augustus doen ze een definitieve vaststelling.
sssssssssssssssst dat soort uitspraken mag jij heul niet doen!quote:
Het wordt voor de BD toch pas interessant bij 10.000 euro?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:58 schreef Cothen het volgende:
Geen brief, geen geld. Maar heb dan ook een erg leuk bedrag met 3 nullendat ik terug krijg, dus ik denk dat ze er nog een nachtje over willen slapen
ING houd het niet vast. BD betaalt in batches.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:41 schreef maralea het volgende:
Net even contact gehad met belastingdienst. Ik had een brief gekregen met dagtekening 15 mei. ik heb ING. de BD heeft het bedrag op 6 mei betaald aan mij, maar de bank houd het dus gewoon lekker al bijna een week vast.
Dan mag ik toch hopen dat er voor het Hemelvaartsweekend nog een betaalbatch uitgaat.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:50 schreef Nizno het volgende:
ING houd het niet vast. BD betaalt in batches.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat mijn lieftallige ex-collega's de opmerking maken dat het is betaald op 6 mei klopt niet. Toen is het klaargezet voor de eerstvolgende betaalbatch.
dat hoop ik ook voor je.. anders wordt het maandag.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:56 schreef Fenebrae het volgende:
[..]
Dan mag ik toch hopen dat er voor het Hemelvaartsweekend nog een betaalbatch uitgaat.
in één van de volgende batchesquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:57 schreef maralea het volgende:
Toevallig belde mijn vriend net daarheen, en toen vertelde ze dat het over is gemaakt. Heb jij dan enig idee wanneer het op mijn rekening staat dan?
[..]
Oke thanks Nizno!quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat hoop ik ook voor je.. anders wordt het maandag.
[..]
in één van de volgende batches
Het is voor mij echt niet te gokken ofzo......
Wordt er vrijdag niet gewerkt bij de BD?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
in één van de volgende batches
Het is voor mij echt niet te gokken ofzo......
nee, brugdag. Overheid.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:06 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Wordt er vrijdag niet gewerkt bij de BD?
quote:Bereikbaarheid 13 en 14 mei
(11 mei 2010)
Onze kantoren en de BelastingTelefoon zijn gesloten op donderdag 13 en vrijdag 14 mei. Vanaf maandag 17 mei zijn wij weer gewoon bereikbaar.
Het zijn ambtenaren, nee dus.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:06 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Wordt er vrijdag niet gewerkt bij de BD?
Doen ze goed, lekker hoor. (ik hoef ook niet hoor, gelukkig). Thanks Nizno!quote:
Dan gaan ze het maandag overmaken denk ik en wordt het dinsdag.quote:
Als jij dat soort dingen weet, mijn dagtekening is de 22e, meeste mensen hier kregen het een stuk eerder bij de batch van dagtekening de 15e, maar de hoeveelste zal die batch van de 22e dan zijn (zal wel verschillend zijn, though. )quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat mijn lieftallige ex-collega's de opmerking maken dat het is betaald op 6 mei klopt niet. Toen is het klaargezet voor de eerstvolgende betaalbatch.
Ik heb ook dagtekening de 15e, maar tot op heden geen geld. Zal wel dinsdag wordenquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:14 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Als jij dat soort dingen weet, mijn dagtekening is de 22e, meeste mensen hier kregen het een stuk eerder bij de batch van dagtekening de 15e, maar de hoeveelste zal die batch van de 22e dan zijn (zal wel verschillend zijn, though. )
Nu net? Of al eerder gestort vandaag?quote:
Je komt gewoon in de betaalbatch rond die datum. Maximaal 5 werkdagen na dagtekening staat het op de rekening.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:14 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Als jij dat soort dingen weet, mijn dagtekening is de 22e, meeste mensen hier kregen het een stuk eerder bij de batch van dagtekening de 15e, maar de hoeveelste zal die batch van de 22e dan zijn (zal wel verschillend zijn, though. )
Daarvoor zou ik eerder even met het gratis telefoon nummer bellen die je op de site kan vinden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:38 schreef peter-01 het volgende:
ik heb vraag aan jullie, heb van de belastingdienst in december brief gehad dat ik 1950 euro terug krijg
maar niks gehoord heb een wajong uitkering gehandicapte korting van 2008enzo alles bij elkaar zou ik 1950 euro terug
krijgen stond op de papier weet jullie misschien wanneer ik het geld of brief zou krigjen
in december 1950 euro.... gaat dat toevallig over toeslagen of over de zorgverzekeringswet?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:38 schreef peter-01 het volgende:
ik heb vraag aan jullie, heb van de belastingdienst in december brief gehad dat ik 1950 euro terug krijg
maar niks gehoord heb een wajong uitkering gehandicapte korting van 2008enzo alles bij elkaar zou ik 1950 euro terug
krijgen stond op de papier weet jullie misschien wanneer ik het geld of brief zou krigjen
welke bank zit je?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:50 schreef DJJoris het volgende:
Vandaag was het geld op mijn rekening met de dagtekening van de 15e.
Dit dus.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:10 schreef RacerDKB het volgende:
Vandaag brief gekregen, dagtekening 15 mei, dus verwacht het eigenlijk morgen.
de voorlopige teruggave wordt elke 15e van de maand uitbetaald. Dus met een beetje geluk krijg je maandag 5 maanden VT op je rekening. En anders wordt het de volgende 15e 6 maanden VT.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:24 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb bij de belastingdienst aangegeven dat ik het maandelijks wil . Wanneer begint het 1e termijn dan ?
Ter info brief vandaag binnen gekregen.
Nee, als je je VT in de loop van het jaar laat ingaan, ontvang je het bedrag verdeeld over de resterende maanden en niet de maanden die geweest zijn ineens.quote:Op donderdag 13 mei 2010 07:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
de voorlopige teruggave wordt elke 15e van de maand uitbetaald. Dus met een beetje geluk krijg je maandag 5 maanden VT op je rekening. En anders wordt het de volgende 15e 6 maanden VT.
Ja, dat was mijn gedachte. Ik heb nog stille hoop dat het gisteren bij de ING geparkeerd is en dat die het morgen uitkeren maar anders wordt het inderdaad maandag.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
Ik heb gister gebeld, en kreeg de mededeling dat het overgemaakt is. Ik heb ook ING. Maar staat nog niet op mijn rekening. En wat ik heb begrepen van Nizno, werken ze bij de BD met batches. Aangezien ze vandaag en morgen dicht zitten, ben ik dus bang dat het maandag pas word.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:06 schreef Fenebrae het volgende:
[..]
Ja, dat was mijn gedachte. Ik heb nog stille hoop dat het gisteren bij de ING geparkeerd is en dat die het morgen uitkeren maar anders wordt het inderdaad maandag.
Dat wordt nog een weekend op een houtje bijten.
Oke! Ik weet niet precies hoe het werkt met die batches zeg maar. Nou ik hoop dat we morgen geluk hebben.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:22 schreef Fenebrae het volgende:
De belastingdienst zit vandaag en morgen dicht. De ING niet. Als er gisteren een batch uit is gegaan dan kan het zijn dat die morgen verwerkt wordt.
Waarom zou je bellen? Dat geld krijg je heus wel...quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:31 schreef Glennpo het volgende:
Dag mensen heb jullie vanaf het begin gevolgt.. Ik heb ook nog geen brief en dus nog geen geld,,,
10 februari online verstuurd.. net ff gecheckt op internet bankieren, had het vorig jaar de 27e mei gekregen..zit nog te twijfelen of ik de BD zal bellen... volgens mij moet je net een goeie treffen anders wimpelen ze je af met: Voor 1 juli meneer... :s
Als je belt komt dat echt niet snellerquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:44 schreef Glennpo het volgende:
jah das waar... maar 3800 euries zijn op dit moment erg gunstig voor mij..
nee maar ik weet wat... en hoef niet elke dag te duimen op een blauwe envelopquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:44 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Als je belt komt dat echt niet sneller
Dit is echt de grootste onzin die er is.quote:Op donderdag 13 mei 2010 07:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
de voorlopige teruggave wordt elke 15e van de maand uitbetaald. Dus met een beetje geluk krijg je maandag 5 maanden VT op je rekening. En anders wordt het de volgende 15e 6 maanden VT.
Rustig, rustig,... Ook Nizno kan in haar enthousiasme een foutje maken.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:48 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dit is echt de grootste onzin die er is.
Je krijgt dan alles verdeeld over 12 maanden dus verdelen ze gewoon al dat geld over de komende 7 maanden.
Zo ging het bij mij 2 jaar geleden ook.
Dat dus..quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:48 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Je krijgt dan alles verdeeld over 12 maanden dus verdelen ze gewoon al dat geld over de komende 7 maanden.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:13 schreef chocolaatje1108 het volgende:
Definitieve aanslag 2007
Brief ontvangen 6 mei
Dagtekening 11 mei
Geld nog niet op min rekening. gebeld en ze hebben me verteld is overgeboekt 6 mei. Hoe kan dat dan.
Wat betekent het dat het oas na het weekend op mijn rekening staat. Er zijn met een latere dagtekening die het al hebben ontvangen, Of is er een onderscheidt tussen definitieve aanslag en de gewone aangifte.
Het gaat om een lekker bedrag. iemand ook rond die dagtekening
quote:
Bel je bank.quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:17 schreef chocolaatje1108 het volgende:
[..]
Krijg alleen als antwoord is overgemaakt. 6 mei. Dan had het op de rekening moeten staan toch!
Bel dan om het rekeningnummer te controleren. Misschien staat er nog een oud/ander rekeningnummer in hun systeem. Hier kunnen we je er niet verder mee helpen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:17 schreef chocolaatje1108 het volgende:
[..]
Krijg alleen als antwoord is overgemaakt. 6 mei. Dan had het op de rekening moeten staan toch!
ja heb in sept 2009 een ( eerste) huis gekocht en toen een beetje op de gok het een en ander ingevuld op de voorlopige aangiftequote:Op donderdag 13 mei 2010 11:11 schreef Dordtenaar88 het volgende:
Nog meer mensen die 2009 een koophuis hebben gekocht en meschien al bericht gehad van je teruggave?
krijg zelf een flink bedrag terug
maar hoorde dat het wat langer kan duren omdat het een hoog bedrag is, dat alles extra word gecontroleert
ik was in de war met de betaling van toeslagen. Zoals MAW al netjes corrigeerde.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:48 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik zit je in het andere topic te beantwoorden dus ik heb het hier links laten liggen. verwacht aub niet dat ik je in 2 topics tegelijk antwoord ga geven.quote:
geef ze wel 5 werkdagen na de 11e (dagtekening) dus de 20e bellen is prima.quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:27 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Bel dan om het rekeningnummer te controleren. Misschien staat er nog een oud/ander rekeningnummer in hun systeem. Hier kunnen we je er niet verder mee helpen.
VT wordt de eerste werkdag na de 15e overgemaakt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:43 schreef Dulk het volgende:
[..]
ja heb in sept 2009 een ( eerste) huis gekocht en toen een beetje op de gok het een en ander ingevuld op de voorlopige aangifte
Met de jaaropgave in feb 2010 alles allemaal officieel verwerkt en heb gisteren een brief gekregen dat het restant ook overgemaakt wordt (dagtekening 15 mei), maar het staat er nog niet op
Dat heb ik laten nalaten checken. Dat was goed. Dezelfde rekening als mijn zorgtoelsagquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:27 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Bel dan om het rekeningnummer te controleren. Misschien staat er nog een oud/ander rekeningnummer in hun systeem. Hier kunnen we je er niet verder mee helpen.
Alleen zit ik me zorgen te maken. You ever knowquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:09 schreef chocolaatje1108 het volgende:
[..]
geef ze wel 5 werkdagen na de 11e (dagtekening) dus de 20e bellen is prima.
Ah joh, komt wel goed.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alleen zit ik me zorgen te maken. You ever know
Gevoel hebben de medewerkers wel. Alleen systemen niet.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:18 schreef chocolaatje1108 het volgende:
[..]
Een aantal jaren geleden kreeg net rond deze tijd een anslag. Kon ik 7000euro betalen. Ik wilde net op vakantie gaan. Ik heb zitten huilen, Dit was 9 jaar geleden,
Wat bleek naderhand er was een vrouw dezelfde leeftijd haar met bijna dezelfde achternaam. Haar jaarloon werd bij mij opgetaeld. Hiervoor had ik al een aantal keren een tehoge betalingen gehad. Uiteindelijk eeen advocaat genomen. En ik heb min gelijk gehaald.
Ik heb geld gekregen voor mijn advocaat en een BLOEMETJE. Maar toch ik ben niet zo blij met de belastingdienst. En vertrouw ze niet. Weet dat het stom is maar toch. Ze hebben geen gevoel of je wel of geen geld heb. Of dat je gelijk hebt. Ik had toenertijd een goede inspecteur bij de BD. Die begripvol was. maar het had ook anders kunnen zijn.
Wat bleek ze had een uitdraai gekregen van BD kantooor. Met mijn naam en sofinummer. Dat was een grove fout van de medewerker aangezien ik uit een andere plaats kwam.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
Gevoel hebben de medewerkers wel. Alleen systemen niet.
Maar het is lullig dat het inkomen van die andere op jouw gegevens is terecht gekomen. Aangezien alles op sofinummers gaat.
Dus die andere persoon heeft jouw sofinummer gekregen bij een kantoor toen ze vroeg wat haar sofinummer is?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:24 schreef chocolaatje1108 het volgende:
[..]
Wat bleek ze had een uitdraai gekregen van BD kantooor. Met mijn naam en sofinummer. Dat was een grove fout van de medewerker aangezien ik uit een andere plaats kwam.
Ach, er zullen altijd rotte appels tussen zitten. Dat ontken ik niet. Maar in het geval van deze inkomstenbelasting zou ik me geen zorgen maken. Er is gekeken of het rekeningnummer klopte en de betaling is klaargezet. Het gaat om een voorgaand jaar...quote:Ik weet dat ze ook maar mensen zijn, maar toen waren ze anders dan nu vind ik. Maar toch
Ja, ik ook! Dit komt me eigenlijk helemaal niet goed uit.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:20 schreef maralea het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk na wat jij zei over die batches weer een beetje hoop gekregen!!
Nee, mij dus ook niet....Bahquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:26 schreef Fenebrae het volgende:
[..]
Ja, ik ook! Dit komt me eigenlijk helemaal niet goed uit.
Binnen?quote:
Oh okquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:59 schreef Mickey28 het volgende:
Ow nee. Was het maar zo!!.Ik beaamde alleen maar wat de persoon boven mij tikte....
Hopelijk welquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:06 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Oh ok![]()
Geld zal wel maandag of dinsdag worden.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:59 schreef _Mystery_ het volgende:
Niks nakkes nada.
Ik heb echt desperate boodschappen nodig! En ik ga een scooter kopen 2dehands en een vouwwagen 2de hands....quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:11 schreef _Mystery_ het volgende:
Hebben de FOK!ers er eigenlijk al een bestemming voor?
Ik neig ernaar om het stuk te gooien bij de MediaMarkt ofzo...
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:11 schreef _Mystery_ het volgende:
Hebben de FOK!ers er eigenlijk al een bestemming voor?
Ik neig ernaar om het stuk te gooien bij de MediaMarkt ofzo...
Tof dingquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:22 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik krijg flink wat terug, en heb er een aparte spaarrekening voor geopent ( de lensen en extra gearover 10 daagjes is het eindelijk zo ver en kan ik mijn freelance werk van dit moment flink uitbreiden.
)
Kans is aanwezig van nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:46 schreef Burlapeater het volgende:
Ik moet ongeveer 1700 terug krijgen, elk jaar kreeg ik het precies 20 mei. En elk jaar leverde/stuurde ik alles eind januari in/op. Zou het nu weer gewoon 20 mei worden?
Dit kan de oorzaak zijn dat je het ook niet op de 20e krijgt. Je aangifte is nog niet verwerktquote:ik heb namelijk nog geen brief ontvangen.
is vaak ook het geval.quote:O trouwens, als ik een brief ontving stond het diezelfde dag het er nog op bij mij.
TYquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kans is aanwezig van niet
[..]
Dit kan de oorzaak zijn dat je het ook niet op de 20e krijgt. Je aangifte is nog niet verwerkt
[..]
is vaak ook het geval.
Precies hetzelfde hier! Ook INGquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:59 schreef Daan19800 het volgende:
Bij mij is de dagtekenig ook 15 mei ik kreeg de brief afgelopen woensdag 12 mei en het viel mij op dat veel mensen vorige week of 2 weken terug al een brief hadden gekregen dat die het geld op woensdag de 12de binnen hadden precies op de dag dus dat ik die brief binnen kreeg.
Had het vandaag al verwacht maar helaas...
Ik heb ing, nog meer mensen die woensdag 12 mei een brief hebben gekregen met daarop dagtekening 15 mei en nog niks hebben... of juist wel ?
hetzelfde hier alleen dan de raboquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:59 schreef Daan19800 het volgende:
Bij mij is de dagtekenig ook 15 mei ik kreeg de brief afgelopen woensdag 12 mei en het viel mij op dat veel mensen vorige week of 2 weken terug al een brief hadden gekregen dat die het geld op woensdag de 12de binnen hadden precies op de dag dus dat ik die brief binnen kreeg.
Ik heb ing, nog meer mensen die woensdag 12 mei een brief hebben gekregen met daarop dagtekening 15 mei en nog niks hebben... of juist wel ?
Ze hebben mijn rekeningnummer nagekeken. En het klopte. Alleen het geld nog niets. Op deze site zag ik dat er een aantal mensen al het geld hebben gehad. met een latere dagtekening. DEn jah ik wil eigenlijk mijn centen. Voor elke dag heb ik toenertijd rente voor moeten betalen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dus die andere persoon heeft jouw sofinummer gekregen bij een kantoor toen ze vroeg wat haar sofinummer is?
Dat is wel een erg grove fout idd van de medewerker!
Echt wel ik heb het document gezien vai mijn advocaat. Ze had een papier gekregen van een regionale belastingkantoor. Wat jaren van ergenissenheeft gezorgt. En echt dat ik moest huilen van de hoge bedragen. Allemaal terugbetalingen.
[..]
Ach, er zullen altijd rotte appels tussen zitten. Dat ontken ik niet. Maar in het geval van deze inkomstenbelasting zou ik me geen zorgen maken. Er is gekeken of het rekeningnummer klopte en de betaling is klaargezet. Het gaat om een voorgaand jaar...
Het komt echt vanzef.
Bij mij gaat het om een definitieve aanslag van 2007. Dagtekening 11 mei maar nog geen geld. Ik heb het al een aantal keren gezegt. DDaarom vind ik het raar dat al een aantal mensen van een latere dagtekening het geld al hebben. Ik gun het ze wel maar toch. Wil ik ook graag mijn centenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:59 schreef Daan19800 het volgende:
En voor elke dag ontvang je nu rente.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:31 schreef chocolaatje1108 het volgende:
[..]
Ze hebben mijn rekeningnummer nagekeken. En het klopte. Alleen het geld nog niets. Op deze site zag ik dat er een aantal mensen al het geld hebben gehad. met een latere dagtekening. DEn jah ik wil eigenlijk mijn centen. Voor elke dag heb ik toenertijd rente voor moeten betalen.
Met het verschil dat ik nog niks heb opgestuurd.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:35 schreef MOON76 het volgende:
Hier ook nog geen brief...en geen geld..
Opgestuurd half februari
Wij dragen belasting af. En ieder van ons heeft hun reden om op het geld te wachten wie is er om daarover te oordelen. Zie mijn verhaal het gaat bij mij om een definitieve aanslag 2007.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:45 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
En voor elke dag ontvang je nu rente.
Daarnaast (in z'n algemeen): mensen die nu schreeuwen dat ze het geld had nodig hebben, hebben iets verkeerd gedaan. Die hadden ook een voorlopige teruggave kunnen vragen. Hadden ze nu niet met hun neus voor de brievenbus liggen wachten op de postbode en iedere vijf minuten op F5 hoeven drukken in hun internetbankierenschermpje.
Ik geef alleen maar aan dat niemand op z'n geld hoeft te wachten. Als iemand daar wel voor kiest, vind ik dat men niet moet klagen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:32 schreef chocolaatje1108 het volgende:
[..]
Wij dragen belasting af. En ieder van ons heeft hun reden om op het geld te wachten wie is er om daarover te oordelen. Zie mijn verhaal het gaat bij mij om een definitieve aanslag 2007.
Ik help je hopen. Zo ben ik dan ook wel weer.quote:Maar ik wacht het af. Hoop maandag of dinsdag.
wat liefffffffffffffffffquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:46 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ik geef alleen maar aan dat niemand op z'n geld hoeft te wachten. Als iemand daar wel voor kiest, vind ik dat men niet moet klagen.
Ik denk dat ik die mening wel mag hebben.
[..]
Ik help je hopen. Zo ben ik dan ook wel weer.
Ik ben 1 x te laat geweest ( halfverwege april ). En toen kreeg ik pas in augustus bericht! Maar dat wil niet zeggen dat je dan pas bericht krijgt natuurlijk. Het kan ook eerder zijn.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:34 schreef eugene20 het volgende:
he mensen,
me aangifte is op 22april ontvangen bij de bd, waarneer krijg ik bericht wel eerder als juli toch.?
ze zeggen 3maanden maar meestal is het wel eerder, heeft iemand ook wel een aaangifte telaat gedaan en rond mei ontvangen..?
ze streven binnen 3 maanden te berichten.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:34 schreef eugene20 het volgende:
he mensen,
me aangifte is op 22april ontvangen bij de bd, waarneer krijg ik bericht wel eerder als juli toch.?
ze zeggen 3maanden maar meestal is het wel eerder, heeft iemand ook wel een aaangifte telaat gedaan en rond mei ontvangen..?
thanks, zo dan moet ik nog wel even wachten denk:P maarja geduld is schone zaak.:D maar krijg ik er nu wel rente op..? want ik krijg ruim 10.000 trug. wegens koop woning etc. dubele baan enzo.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:48 schreef maralea het volgende:
[..]
Ik ben 1 x te laat geweest ( halfverwege april ). En toen kreeg ik pas in augustus bericht! Maar dat wil niet zeggen dat je dan pas bericht krijgt natuurlijk. Het kan ook eerder zijn.
quote:
Ik heb geen flauw idee hoe het zit met rente enzo!! Misschien Nizno....die is ex BD-erquote:Op zondag 16 mei 2010 17:28 schreef eugene20 het volgende:
[..]
thanks, zo dan moet ik nog wel even wachten denk:P maarja geduld is schone zaak.:D maar krijg ik er nu wel rente op..? want ik krijg ruim 10.000 trug. wegens koop woning etc. dubele baan enzo.
thanks, zo dan moet ik nog wel even wachten denk:P maarja geduld is schone zaak.:D maar krijg ik er nu wel rente op..? want ik krijg ruim 10.000 trug. wegens koop woning etc. dubele baan enzo.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze streven binnen 3 maanden te berichten.
Teruglezen helpt ookquote:Op zondag 16 mei 2010 17:42 schreef maralea het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe het zit met rente enzo!! Misschien Nizno....die is ex BD-er
rentebedragen die hier in staan gaan over 2008 dus niet te hard juichen dat je ruim 4% rente ziet staan.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:12 schreef Nizno het volgende:
In navolging op de eerdere spraakmakende delen
Wie heeft de belastingteruggaaf al gehad?
Wie heeft de belastingteruggaaf al gehad? deel 2
Wie heeft de belastingteruggaaf al gehad? deel 3
Wie heeft de belastingteruggaaf al gehad? #4
Nu dan eindelijk de nummer 5,
Met de vraag; Wie heeft het al gehad.
De vingertikkers in dit topic zal ik aan u voorstellen;ManAtWork; is geboren in 1976, heeft een opleiding gedaan en werkt tegenwoordig met cijfers.
Uit eerdere topics weten we dat hijzelf al meerdere problemen heeft lopen met de blauwe enveloppenbrigade.DonJames; is geboren in 1979, met de opleiding fiscaalRecht en werkt momenteel als Fiscalist.
DonJames houdt van duidelijkheid. Is ook niet te beroerd om streepjes te zetten voor de hoevele keren hij verwijst naar de OP in kwestie met de uitleg over bijvoorbeeld studiekosten.Wexy; is geboren in 1980, heeft een tijdje bij de rode enveloppenafdeling van de BD gewerkt. Is daardoor niet te beroerd om te helpen bij vraagstukken over toeslagen en doet ook hard dr best om vragen over IB naar waarheid te beantwoorden.
Het vingertikken gebeurt uit liefde voor de Belastingdienst omdat we het een geweldige instantie vinden en we stiekem ook gewoon aandelen hebben.
Waarom duurt het altijd zo lang dat de belastingdienst uitbetaalt?
De belastingdienst houdt van geld, rentetrekken zijn ze dol op. Vandaar ook dat ze 'slechts' 4.75% rente geven momenteel over de bedragen die aan de burgers toehoren.
Ook werken er geen mensen bij de belastingdienst, dat zijn slechts slaven. Deze horen hard te werken, dat komt er vaak niet van omdat ze avonden doorhalen en dan 's morgens met stokjes tussen de oogleden zitten te werken. Voor zover je het werken kan noemen natuurlijk.
Digitale aangiftes zouden zo door de computer moeten kunnen rollen, echter dat vindt een medewerker niet leuk dus die stopt vaak even de computer zodat mensen die al begin maart hebben ingediend pas op 30 juni geld krijgen.
Waarom zijn er regels bij de aangifte nodig?
Iedereen weet dat de burger speciaal is en deze regels niet voor de burger bedoeld zijn. Zo moet iemand die op 2 april pas heeft ingediend ook gewoon zijn geld krijgen voor 1 juli. En iemand die voor 1 april heeft ingediend moet ook gewoon eind mei het geld op de rekening hebben.
Nu serieus:
Er zijn maar een paar spelregels bij de BD.Voor 1 april (dus vertaling; ten laatste 31 maart 23.59u) uw aangifte indienen is voor 1 juli (vertaling; ten laatste 30 juni laatste betaaltermijn van de bank) het geld ontvangen, of in elk geval de berichtgeving. Een onvolledige aangifte waarvoor de BD achter informatie aan moet levert vertraging op, dus kan er geen garantie meer worden gegeven dat het ook voor 1 juli verwerkt is. Willens en wetens onjuist invullen kan in het begin gunstig lijken, je krijgt soms ook nog echt het geld uitbetaald wat je ingevuld had. Echter houd er maar rekening mee dat de BD dit echt wel ziet en je dus alsnog terug moet betalen aan de BD.
Vragen stellen aan de vingertikkers mag altijd. Je zult soms iets meer informatie krijgen dan dat een miepje of klaasje aan de telefoon op 0800-0543 je zal geven.
De vingertikkers zijn ook zeer zeker niet te beroerd om gewoon doodleuk hetzelfde te vertellen als de miepjes en klaasjes omdat de regels gewoon niet soepeler worden gemaakt en zelfs de vingertikkers hebben hier geen mogelijkheid toe.
Als laatste wil ik nog zeggen,
Leuker kan ik het niet maken, wel makkelijker.
ik hoop het je hopenquote:Op zondag 16 mei 2010 21:08 schreef Brighteyes het volgende:
Brief is binnen. Geld is er hopelijk dus ook ergens de komende dagen.
Ja, ze zeggen echter niet hoeveel je terugkrijgt/ moet betalen,quote:Op maandag 17 mei 2010 10:09 schreef bambii het volgende:
vraagje; klopt het dat je de belastingdienst kan bellen en zij je waarschijnlijk kunnen zeggen wanneer je het kan verwachten?
ik heb het geld jammer genoeg heel hard nodig om meneer de deurwaarder weg te houden van mijn deur
en de kans is aanwezig dat ze zeggen, het is nog in verwerkingquote:Op maandag 17 mei 2010 10:18 schreef Cail het volgende:
[..]
Ja, ze zeggen echter niet hoeveel je terugkrijgt/ moet betalen,
neequote:Op maandag 17 mei 2010 10:16 schreef Mnonii het volgende:
Hallo allemaal..
Ik heb een voorlopige aanslag gekregen met de dagtekening 15mei.. dus hoop het een deze dagen te krijgn..
Maar begrijp ik het nou goed, als je een voorlopige aanslag hebt gekregen krijg je het dan in delen?
Groetjes!
Ik heb net gebeld en degene die ik aan de lijn kreeg vertelde dat het 2 aanslagen zijn (dat zie ik ook wel) en dat de 2 is omdat ze apart kijken of ik genoeg aan de Zvw heb afgedragen. Ik word niet wijzer van die uitleg. Weet iemand hier hoe dit zit? Hebben meerdere mensen hier 2 brieven vd BD gehad?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:09 schreef Mickey28 het volgende:
Ik heb 2 brieven van de BD gehad. Een "geen verlopige aanslag inkomensafhankelijke bijdrage Zorgverzekeringswet" en een " voorlopige aanslag 2009 Inkomstenbelasting". Snap de eerste alleen niet zo goed. Zal maandag ff bellen. Heeft iemand hier al een idee misschien wat de eerste brief is?
Welke bank heb je?quote:Op maandag 17 mei 2010 10:39 schreef chocolaatje1108 het volgende:
Money money money. Het geld van mij is binnen!!! Yes.
rabo en 15 mei, maar nog niet binnenquote:Op maandag 17 mei 2010 10:57 schreef Mnonii het volgende:
Nog mensen dan die rabobank hebben en dagtekening 15mei die het binnen hebben?
Heb je winst uit onderneming of overige inkomsten? Dan zou het logisch zijn dat je ook nog een aanslag ZVW krijgt, naast de aanslag IB.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:39 schreef Mickey28 het volgende:
[..]
Ik heb net gebeld en degene die ik aan de lijn kreeg vertelde dat het 2 aanslagen zijn (dat zie ik ook wel) en dat de 2 is omdat ze apart kijken of ik genoeg aan de Zvw heb afgedragen. Ik word niet wijzer van die uitleg. Weet iemand hier hoe dit zit? Hebben meerdere mensen hier 2 brieven vd BD gehad?
Rabo en ABN hebben meer tijd nodig om te verwerken en zijn daarom trager, ongetwijfeld in de loop van de middag, tussen half 2 en 3uurquote:
Valt SNS daar ook onder??quote:Op maandag 17 mei 2010 11:24 schreef Cail het volgende:
[..]
Rabo en ABN hebben meer tijd nodig om te verwerken en zijn daarom trager, ongetwijfeld in de loop van de middag, tussen half 2 en 3uur
quote:Op zondag 16 mei 2010 15:34 schreef eugene20 het volgende:
he mensen,
nee dat heb ik allemaal niet. Ik heb vorig jaar een paar maanden in de ww gezeten en voor de rest gewoon gewerkt in loondienst. Maar ik dacht dat een ww-uitkering hier niet onder viel. ??? Op de uitkeringsspecificaties staat nl dat er steeds een bedrag voor zvw is ingehouden.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:19 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Heb je winst uit onderneming of overige inkomsten? Dan zou het logisch zijn dat je ook nog een aanslag ZVW krijgt, naast de aanslag IB.
Dat komt omdat het twee verschillende dingen zijn.
Dat er ZVW-premie is ingehouden, staat los van het feit dat de WW-uitkering gewoon in je aangifte opgenomen hoort te worden (en wel onder het kopje pensioen e.d.).quote:Op maandag 17 mei 2010 11:36 schreef Mickey28 het volgende:
[..]
nee dat heb ik allemaal niet. Ik heb vorig jaar een paar maanden in de ww gezeten en voor de rest gewoon gewerkt in loondienst. Maar ik dacht dat een ww-uitkering hier niet onder viel. ??? Op de uitkeringsspecificaties staat nl dat er steeds een bedrag voor zvw is ingehouden.
Wat bedoel je hiermee? dat ik jou het aanslagnummer moet doen toekomen?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:41 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dat er ZVW-premie is ingehouden, staat los van het feit dat de WW-uitkering gewoon in je aangifte opgenomen hoort te worden (en wel onder het kopje pensioen e.d.).
Ja daar heb ik het onder geplaatst bij het invullen vd aangifte.
Maar zonder een aanslag(nummer) is het verder gissen wat een medewerker van de belastingdienst je heeft kunnen proberen uit te leggen.
Je moet niks. Maar met een aanslagnummer weten we in ieder geval over welke belasting(en) we het hebben.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:48 schreef Mickey28 het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee? dat ik jou het aanslagnummer moet doen toekomen?
Hier ook nog niks....quote:
de BD heeft zelf ING daarom hebben zij het sneller, Rabo, SNS, ABN zijn even traag, maar....ik heb ABN en het is net net net net binnenquote:Op maandag 17 mei 2010 11:32 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Valt SNS daar ook onder??
Ze zeggen trouwens aan de tel bij de belastingdienst dat t binen 5 dagen na [s]kant[/sdag]tekening gestort moet zijn.
mn vader.. dagtekening 22 mei.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:49 schreef pietertje60 het volgende:
Heeft iemand al een brief et dagtekening 20 of 22 mei gehad??
Eindelijk!quote:Op maandag 17 mei 2010 12:07 schreef Nizno het volgende:
Binnen!
ABN Amro.
ow en ik had de brief afgelopen woensdag met dagtekening de 15e.. dus eind goed al goed voor deze dame
om die paar euro die er nu bij gekomen zijn? Mn vakantiegeld is meerquote:
Daarvan gaan we natuurlijk op huwelijksreis.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
om die paar euro die er nu bij gekomen zijn? Mn vakantiegeld is meer
eventuele tikfoutjes corrigeren ze neem ik aan wel naar aanleiding van de jaaropgaven die zij binnen hebben.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:06 schreef Zwansen het volgende:
Brief binnen, alleen bedrag was wel ietsjes lager.
Ik dacht dat ze het nu nog niet hadden nagerekend? Of hebben ze dat al wel gedaan?
SCert.. ga eens terug naar de SC jij met je geklier...quote:Op maandag 17 mei 2010 13:12 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Daarvan gaan we natuurlijk op huwelijksreis.
En zolang er nog geen H.96 in het aanslagnummer staat vermeld, is het nog niet definitief en moeten ze de aangifte nog met het telraam narekenen.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
eventuele tikfoutjes corrigeren ze neem ik aan wel naar aanleiding van de jaaropgaven die zij binnen hebben.
Hoezo? Ik post toch ook inhoudelijk?quote:[..]
SCert.. ga eens terug naar de SC jij met je geklier...![]()
![]()
![]()
Dat uiteraard wel. Maar de verklaring waarom de uitbetaling van zwensen lager kan zijn heb jij dus ook niet begrijp ik tussen de regels door lezend?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:19 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
En zolang er nog geen H.96 in het aanslagnummer staat vermeld, is het nog niet definitief en moeten ze de aangifte nog met het telraam narekenen.
[..]
quote:Hoezo? Ik post toch ook inhoudelijk?![]()
(En er zit toch niemand in de SC met wie ik wil trouwen.)
Misschien is ie vergeten een voorlopige teruggave in zijn aangifte op te nemen? Als je de aanslag en de aangifte naast elkaar legt, moet het verschil wel duidelijk worden. Aan deze kant van het scherm is het maar gissen naar het verschil.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat uiteraard wel. Maar de verklaring waarom de uitbetaling van zwensen lager kan zijn heb jij dus ook niet begrijp ik tussen de regels door lezend?
quote:[..]
Hebben ze je geen vaste dagtekening gegeven dan??quote:Op maandag 17 mei 2010 13:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik heb even gebeld en krijg begin volgende week (waarschijnlijk maandag) de dagtekening en dan staat het geld er eind die week op, nice!
22 mei krijg ik mn dagtekening zeiden ze, dan heb je binnen 7 dagen je geld als het goed is.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:30 schreef pietertje60 het volgende:
[..]
Hebben ze je geen vaste dagtekening gegeven dan??
hoe is je F5 knopje er aan toe?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:03 schreef Anneloortje het volgende:
Update:
SNS heeft die van 15 mei gestort.
Ik neem alles terug
Mijn vriendin (fiscaal partner) heeft nog geen brief. Het is dus nog even afwachten wat zij voor bedrag heeft. Misschien is die van haar wel hoger nu.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:26 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Misschien is ie vergeten een voorlopige teruggave in zijn aangifte op te nemen? Als je de aanslag en de aangifte naast elkaar legt, moet het verschil wel duidelijk worden. Aan deze kant van het scherm is het maar gissen naar het verschil.
[..]
Lijkt me onwaarschijnlijk. De belastingdienst gaat niet zelf schuiven met posten in de aangifte.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Mijn vriendin (fiscaal partner) heeft nog geen brief. Het is dus nog even afwachten wat zij voor bedrag heeft. Misschien is die van haar wel hoger nu.
Vreemd. En wat als er verschillen in zitten? Kan ik ze dan bellen om dit te verhelderen en om het eventueel aan te passen?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:45 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Lijkt me onwaarschijnlijk. De belastingdienst gaat niet zelf schuiven met posten in de aangifte.
Ik zou de aanslag en aangifte maar eens naast elkaar leggen.
je jaaropgaven e.d. er bij pakken en kijken of je hun afwijking kan verklaren.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vreemd. En wat als er verschillen in zitten? Kan ik ze dan bellen om dit te verhelderen en om het eventueel aan te passen?
Hmmzz de postbode hier bezorgt vast morgen pasquote:Op maandag 17 mei 2010 14:22 schreef pietertje60 het volgende:
YEAH!!
Brief binnen.... dagtekening 22 mei.
Nu m'n banksaldo checken....... Hopen dat zo'n betaal batch voor mij gunstig uitvalt... en voor het pinksterweekend!!!
Wat houdt die dagtekening precies in?quote:
even teruglezen is geen schande.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:52 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Wat houdt die dagtekening precies in?
Ik heb vandaag even gebeld waar het bleef en ze vertelde me dat de dagtekening bij mij staat op 22 mei.
Kan ik dan het geld daarvoor al verwachten?
quote:Op maandag 17 mei 2010 13:52 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
22 mei krijg ik mn dagtekening zeiden ze, dan heb je binnen 7 dagen je geld als het goed is.
niet altijd.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:01 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ja daarom mijn vraag, hoe kan hij/zei het geld al op haar Fortis rekening hebben met een dagtekening van pas 22 mei? Ik dacht namelijk dat het geld altijd pas na de dagtekening kwam..
Don't worryquote:Op dinsdag 18 mei 2010 07:46 schreef debster851 het volgende:
ik had vorige week gebeld met de bd. die aardige man zei dat ik rond 22 mei bericht kreeg een exact bedrag kon hij niet zeggen. heb nog geen brief en ook nog geen geld... heb 1 maart aangifte gedaan!! heb de rabo en die zijn volgens mij altijd best vlot. al lees ik hier en der al veel mensen met dezelfde dagtekening die het geld al hebben!! nog maar ff wachten dus![]()
zou lekker zijn als het er vandaag nog op stond haha
Gewoon gewijzigde doen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:57 schreef SLP_ het volgende:
Ik kreeg een brief dat ik geen voorlopige aanslag ontvang, terwijl ik wel geld terug moet krijgen. Dus ik heb ff naar BD gebeld en er werd mij verteld dat de aangifte die ik gestuurd had leeg was, er waren geen getallen ingevuld. Nja, naar wat ik weet heb ik wel alles ingevuld en kwam er ook een ebdrag te staan dat ik terug krijg. Helaas is mijn pc vlak daarna gecrasht en is dus de kopie van die aangifte ook weg. De man aan de telefoon zei dat ik opnieuw de aangifte moet invullen en opsturen. Maar moet ik dan de 'verzoek of wijziging' starten of de reguliere aangifte? Want als ik de reguliere opstart, dan ben ik toch eigenlijk al te laat met opsturen of niet? Want ik wil het liefst wel gewoon het geld dít jaar terug
Nou je sofinummer moet je geven..En ik vroeg gewoon ''of er misschien iets was fout gegaan omdat de meeste mensen in mijn omgeving het al hadden ontvangen''quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:38 schreef bequiet het volgende:
wie moet je bellen?
en wat moet je vragen?
moet je nog iets bij de hand hebben?
Wat denk je???? Misschien op www.belastingdienst.nl??????quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:57 schreef bequiet het volgende:
en waar kan ik dat nummer vinden dat ik moet bellen?
Wat dacht je van De Belastingdienst..?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:57 schreef bequiet het volgende:
1-1-2quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:57 schreef bequiet het volgende:
Mongooltjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:57 schreef bequiet het volgende:
INGquote:
Zal wel komen eind van de week dan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:19 schreef pietertje60 het volgende:
[..]
Thanks.... wel een brief hier met dagtekening 22 mei, maar rabo... dus geduld..
Ik zou 3x per dag gaan bellenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:29 schreef Lastpost het volgende:
Hier nog steeds geen blauwe brief, dan ga je ineens toch twijfelen of alles wel goed is gegaan.
Of 2x achter elkaar, want anders weet je het toch nooit zeker lijkt me. Stel je voor dat de 2e medewerker iets anders zegt, dan moet je NOG een keer bellen!quote:
De rest heeft het over de aangifte over 2009, jij bent gewoon een jaar laat, niet een maand vroeger dan de rest ofzoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:34 schreef Gesloten het volgende:
Volgens mij heb ik veel geluk gehad. In het vorige topic heb ik gemeld dat ik pas op 16 april aangifte heb gedaan voor 2008.
Nu heb ik zaterdag een brief gekregen met de definitieve aanslag van 2008, met als dagtekening 18 mei 2010. Betekend dat dat ik het geld vandaag of morgen krijg?
Zolang ik mijn poen maar zo snel mogelijk hebquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:45 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
De rest heeft het over de aangifte over 2009, jij bent gewoon een jaar laat, niet een maand vroeger dan de rest ofzo
uiterlijk 5 werkdagen na dagtekening.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:34 schreef Gesloten het volgende:
Volgens mij heb ik veel geluk gehad. In het vorige topic heb ik gemeld dat ik pas op 16 april aangifte heb gedaan voor 2008.
Nu heb ik zaterdag een brief gekregen met de definitieve aanslag van 2008, met als dagtekening 18 mei 2010. Betekend dat dat ik het geld vandaag of morgen krijg?
Staat het rekeningnummer goed op je brief?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:05 schreef Jadelynn het volgende:
Heeft niemand hier Fortis Bank?
Ik heb ook dagtekening 15 mei en heb nog steeds niks terug..
Dat dus. Wij hebben ook nog niks binnen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:29 schreef Lastpost het volgende:
Hier nog steeds geen blauwe brief, dan ga je ineens toch twijfelen of alles wel goed is gegaan.
Gister stond het op m'n bankrekening, en vandaag was het er weer afquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:32 schreef kwaitnait het volgende:
De brief is binnen met dagtekening 22 mei![]()
Welkom 2.211 euro
O jee, weer iemand die banger is om een beetje belasting te betalen in plaats van er beter van te worden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:54 schreef zeno13 het volgende:
tot hoeveel mag je verdienen in een jaar zodat je de jaar daarop 100% aan betaalde loonheffing nog terug kunt krijgen?
Stel je toch niet aan, sloeber.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:24 schreef zwolle83 het volgende:
hier ook nog steeds niks binnen, begin maart al opgestuurt maar nog niks ontvangen..
Heel irritant!
Ik ben het deels met je eens. Elke keer weer die reacties over wanneer het geld een keertje komt en dan niet even het topic doorlezen zodat je direct een antwoord krijgt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:47 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Stel je toch niet aan, sloeber.
Voor de miljoenste keer: voor 1 april verstuurd, is voor 1 juli bericht. Is het al 1 juli? Nee, dus lekker je hok in.
Pokon kost 5 euro.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:22 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dat dus. Wij hebben ook nog niks binnen.
Ik wil mijn tuin inrichten dus schiet op met die 3000 euri
Ik heb ook 22 mei gehoord van de BD, maar nog geen brief en ook geen geld... ik heb ING..quote:Op woensdag 19 mei 2010 07:20 schreef julia26almere het volgende:
Heeft iemand ook van de bd gehoord dat de dagtekening 22 meiis en nog geen brief/geld ontvangen?
![]()
En jaaaa ik heb het hele forum gelezen!!!
Wel brief binnen, 22mei. Nog geen money. Rabo!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 07:51 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ik heb ook 22 mei gehoord van de BD, maar nog geen brief en ook geen geld... ik heb ING..
Maar we wachten rustig verder af...
Half april is half juni bericht... Duurt gemiddeld 3 maandenquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb halverwege april mijn spul opgestuurd en nog steeds geen brief ontvangen. Ik heb ook al 5 keer gebeld met de belastingdienst en die zeggen dat het geregeld wordt en dat ik me geen zorgen hoef te maken. :S Nou ik wil toch wel een keer mijn geld. :S
april-juni....is dat geen 2 maanden?quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:48 schreef pietertje60 het volgende:
[..]
Half april is half juni bericht... Duurt gemiddeld 3 maanden
tis nog vroegquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
april-juni....is dat geen 2 maanden?
Je moet het gewoon blijven herhalen, misschien dat het dan begrepen wordt. Bellen naar de BD en om een datum vragen is opzich al sneu, maar dan nog gaan gillen 2 of 3 dagen voor die datum dat je nog steeds niets hebt. Dan ben je gewoon een sneu.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:49 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik ben het deels met je eens. Elke keer weer die reacties over wanneer het geld een keertje komt en dan niet even het topic doorlezen zodat je direct een antwoord krijgt.![]()
Maar je hoeft het topic ook niet te verbaggeren.
Ik word bedreigd via PM omdat ik hem een sloeber noemde.. Dan ben je behalve een sloeber, ook best wel een sukkeltjequote:sloeber?
Voeg toe aan adresboek Blokkeren Toevoegen aan buddylijst Account delenwo 19 mei 2010 08:58u door zwolle83
Zeg vriend, doe eens even normaal, en reageer gewoon!
Iedereen mag toch iets posten?
En dan gelijk iemand een sloeber noemen?
Zou maar even oppassen..
posten van PM is toegestaan, omdat..... ?quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:47 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Je moet het gewoon blijven herhalen, misschien dat het dan begrepen wordt. Bellen naar de BD en om een datum vragen is opzich al sneu, maar dan nog gaan gillen 2 of 3 dagen voor die datum dat je nog steeds niets hebt. Dan ben je gewoon een sneu.
Maar wat nog sneuer is:
[..]
Ik word bedreigd via PM omdat ik hem een sloeber noemde.. Dan ben je behalve een sloeber, ook best wel een sukkeltje
kortom.. Jij dienst niet voor 1 april in en wilt ook voor 1 juli bericht?quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb halverwege april mijn spul opgestuurd en nog steeds geen brief ontvangen. Ik heb ook al 5 keer gebeld met de belastingdienst en die zeggen dat het geregeld wordt en dat ik me geen zorgen hoef te maken. :S Nou ik wil toch wel een keer mijn geld. :S
Ach, triest om dat bedreigende zinnetje erbij te zetten, ja. Maar posten van PM is niet toegestaan en daar kun je een ban voor krijgen, niet handig.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:47 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
[..]
Ik word bedreigd via PM omdat ik hem een sloeber noemde.. Dan ben je behalve een sloeber, ook best wel een sukkeltje
Waarom zou dat niet toegestaan zijn dan? Er staat duidelijk in de Fok! voorwaarden dat PM niet privé is. En buiten dat, de PM is aan mij gestuurd en dus mijn eigendom, dan mag ik er mee doen en laten wat ik wil.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
posten van PM is toegestaan, omdat..... ?
[..]
Fout, posten van PM is wel toegestaan. Beter op de regels letten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:10 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ach, triest om dat bedreigende zinnetje erbij te zetten, ja. Maar posten van PM is niet toegestaan en daar kun je een ban voor krijgen, niet handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |