Daarvoor zou ik eerder even met het gratis telefoon nummer bellen die je op de site kan vinden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:38 schreef peter-01 het volgende:
ik heb vraag aan jullie, heb van de belastingdienst in december brief gehad dat ik 1950 euro terug krijg
maar niks gehoord heb een wajong uitkering gehandicapte korting van 2008enzo alles bij elkaar zou ik 1950 euro terug
krijgen stond op de papier weet jullie misschien wanneer ik het geld of brief zou krigjen
in december 1950 euro.... gaat dat toevallig over toeslagen of over de zorgverzekeringswet?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:38 schreef peter-01 het volgende:
ik heb vraag aan jullie, heb van de belastingdienst in december brief gehad dat ik 1950 euro terug krijg
maar niks gehoord heb een wajong uitkering gehandicapte korting van 2008enzo alles bij elkaar zou ik 1950 euro terug
krijgen stond op de papier weet jullie misschien wanneer ik het geld of brief zou krigjen
welke bank zit je?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:50 schreef DJJoris het volgende:
Vandaag was het geld op mijn rekening met de dagtekening van de 15e.
Dit dus.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:10 schreef RacerDKB het volgende:
Vandaag brief gekregen, dagtekening 15 mei, dus verwacht het eigenlijk morgen.
de voorlopige teruggave wordt elke 15e van de maand uitbetaald. Dus met een beetje geluk krijg je maandag 5 maanden VT op je rekening. En anders wordt het de volgende 15e 6 maanden VT.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:24 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb bij de belastingdienst aangegeven dat ik het maandelijks wil . Wanneer begint het 1e termijn dan ?
Ter info brief vandaag binnen gekregen.
Nee, als je je VT in de loop van het jaar laat ingaan, ontvang je het bedrag verdeeld over de resterende maanden en niet de maanden die geweest zijn ineens.quote:Op donderdag 13 mei 2010 07:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
de voorlopige teruggave wordt elke 15e van de maand uitbetaald. Dus met een beetje geluk krijg je maandag 5 maanden VT op je rekening. En anders wordt het de volgende 15e 6 maanden VT.
Ja, dat was mijn gedachte. Ik heb nog stille hoop dat het gisteren bij de ING geparkeerd is en dat die het morgen uitkeren maar anders wordt het inderdaad maandag.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat hoop ik ook voor je.. anders wordt het maandag.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |