Gevoel hebben de medewerkers wel. Alleen systemen niet.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:18 schreef chocolaatje1108 het volgende:
[..]
Een aantal jaren geleden kreeg net rond deze tijd een anslag. Kon ik 7000euro betalen. Ik wilde net op vakantie gaan. Ik heb zitten huilen, Dit was 9 jaar geleden,
Wat bleek naderhand er was een vrouw dezelfde leeftijd haar met bijna dezelfde achternaam. Haar jaarloon werd bij mij opgetaeld. Hiervoor had ik al een aantal keren een tehoge betalingen gehad. Uiteindelijk eeen advocaat genomen. En ik heb min gelijk gehaald.
Ik heb geld gekregen voor mijn advocaat en een BLOEMETJE. Maar toch ik ben niet zo blij met de belastingdienst. En vertrouw ze niet. Weet dat het stom is maar toch. Ze hebben geen gevoel of je wel of geen geld heb. Of dat je gelijk hebt. Ik had toenertijd een goede inspecteur bij de BD. Die begripvol was. maar het had ook anders kunnen zijn.
Wat bleek ze had een uitdraai gekregen van BD kantooor. Met mijn naam en sofinummer. Dat was een grove fout van de medewerker aangezien ik uit een andere plaats kwam.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
Gevoel hebben de medewerkers wel. Alleen systemen niet.
Maar het is lullig dat het inkomen van die andere op jouw gegevens is terecht gekomen. Aangezien alles op sofinummers gaat.
Dus die andere persoon heeft jouw sofinummer gekregen bij een kantoor toen ze vroeg wat haar sofinummer is?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:24 schreef chocolaatje1108 het volgende:
[..]
Wat bleek ze had een uitdraai gekregen van BD kantooor. Met mijn naam en sofinummer. Dat was een grove fout van de medewerker aangezien ik uit een andere plaats kwam.
Ach, er zullen altijd rotte appels tussen zitten. Dat ontken ik niet. Maar in het geval van deze inkomstenbelasting zou ik me geen zorgen maken. Er is gekeken of het rekeningnummer klopte en de betaling is klaargezet. Het gaat om een voorgaand jaar...quote:Ik weet dat ze ook maar mensen zijn, maar toen waren ze anders dan nu vind ik. Maar toch
Ja, ik ook! Dit komt me eigenlijk helemaal niet goed uit.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:20 schreef maralea het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk na wat jij zei over die batches weer een beetje hoop gekregen!!
Nee, mij dus ook niet....Bahquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:26 schreef Fenebrae het volgende:
[..]
Ja, ik ook! Dit komt me eigenlijk helemaal niet goed uit.
Binnen?quote:
Oh okquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:59 schreef Mickey28 het volgende:
Ow nee. Was het maar zo!!.Ik beaamde alleen maar wat de persoon boven mij tikte....
Hopelijk welquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:06 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Oh ok![]()
Geld zal wel maandag of dinsdag worden.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:59 schreef _Mystery_ het volgende:
Niks nakkes nada.
Ik heb echt desperate boodschappen nodig! En ik ga een scooter kopen 2dehands en een vouwwagen 2de hands....quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:11 schreef _Mystery_ het volgende:
Hebben de FOK!ers er eigenlijk al een bestemming voor?
Ik neig ernaar om het stuk te gooien bij de MediaMarkt ofzo...
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:11 schreef _Mystery_ het volgende:
Hebben de FOK!ers er eigenlijk al een bestemming voor?
Ik neig ernaar om het stuk te gooien bij de MediaMarkt ofzo...
Tof dingquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:22 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik krijg flink wat terug, en heb er een aparte spaarrekening voor geopent ( de lensen en extra gearover 10 daagjes is het eindelijk zo ver en kan ik mijn freelance werk van dit moment flink uitbreiden.
)
Kans is aanwezig van nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:46 schreef Burlapeater het volgende:
Ik moet ongeveer 1700 terug krijgen, elk jaar kreeg ik het precies 20 mei. En elk jaar leverde/stuurde ik alles eind januari in/op. Zou het nu weer gewoon 20 mei worden?
Dit kan de oorzaak zijn dat je het ook niet op de 20e krijgt. Je aangifte is nog niet verwerktquote:ik heb namelijk nog geen brief ontvangen.
is vaak ook het geval.quote:O trouwens, als ik een brief ontving stond het diezelfde dag het er nog op bij mij.
TYquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kans is aanwezig van niet
[..]
Dit kan de oorzaak zijn dat je het ook niet op de 20e krijgt. Je aangifte is nog niet verwerkt
[..]
is vaak ook het geval.
Precies hetzelfde hier! Ook INGquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:59 schreef Daan19800 het volgende:
Bij mij is de dagtekenig ook 15 mei ik kreeg de brief afgelopen woensdag 12 mei en het viel mij op dat veel mensen vorige week of 2 weken terug al een brief hadden gekregen dat die het geld op woensdag de 12de binnen hadden precies op de dag dus dat ik die brief binnen kreeg.
Had het vandaag al verwacht maar helaas...
Ik heb ing, nog meer mensen die woensdag 12 mei een brief hebben gekregen met daarop dagtekening 15 mei en nog niks hebben... of juist wel ?
hetzelfde hier alleen dan de raboquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:59 schreef Daan19800 het volgende:
Bij mij is de dagtekenig ook 15 mei ik kreeg de brief afgelopen woensdag 12 mei en het viel mij op dat veel mensen vorige week of 2 weken terug al een brief hadden gekregen dat die het geld op woensdag de 12de binnen hadden precies op de dag dus dat ik die brief binnen kreeg.
Had het vandaag al verwacht maar helaas...
Ik heb ing, nog meer mensen die woensdag 12 mei een brief hebben gekregen met daarop dagtekening 15 mei en nog niks hebben... of juist wel ?
Ze hebben mijn rekeningnummer nagekeken. En het klopte. Alleen het geld nog niets. Op deze site zag ik dat er een aantal mensen al het geld hebben gehad. met een latere dagtekening. DEn jah ik wil eigenlijk mijn centen. Voor elke dag heb ik toenertijd rente voor moeten betalen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dus die andere persoon heeft jouw sofinummer gekregen bij een kantoor toen ze vroeg wat haar sofinummer is?
Dat is wel een erg grove fout idd van de medewerker!
Echt wel ik heb het document gezien vai mijn advocaat. Ze had een papier gekregen van een regionale belastingkantoor. Wat jaren van ergenissenheeft gezorgt. En echt dat ik moest huilen van de hoge bedragen. Allemaal terugbetalingen.
[..]
Ach, er zullen altijd rotte appels tussen zitten. Dat ontken ik niet. Maar in het geval van deze inkomstenbelasting zou ik me geen zorgen maken. Er is gekeken of het rekeningnummer klopte en de betaling is klaargezet. Het gaat om een voorgaand jaar...
Het komt echt vanzef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |