Dan sparen ze wel voor jou... want de rente die ze uitkeren ligt hoger dan bij grotere banken.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:34 schreef TheOneAndOnly het volgende:
heb nog niks gezien... denk dat de belastingdienst nog even aan het sparen is...
Waarschijnlijk had iedereen genoeg van het geklaag dat het 'nog steeds niet is overgemaakt' en dat 'de belastingdienst nog steeds op mijn centen blijft zitten'.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:56 schreef sander89 het volgende:
Wacht op deel 2 maar die kwam er niet dus maak zelf maar een![]()
Per 1 april 08 is de heffingsrente 4,75%. De heffingsrente wordt berekend over het midden van het betreffende jaar tot aan de dagtekening van de belastingaanslag.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:15 schreef pmdomela het volgende:
Hoeveel is de rente die je erover trekt eigenlijk? Ik heb hem eind maart ingevuld (moest opnieuw door de crash) en zou 1018 euro terug krijgen, hoeveel rente kan ik daarbij vangen?
Maar er wordt niet naar de laatste rente gekeken. Er wordt per periode gekeken naar de rente.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:10 schreef spanks het volgende:
[..]
Per 1 april 08 is de heffingsrente 4,75%. De heffingsrente wordt berekend over het midden van het betreffende jaar tot aan de dagtekening van de belastingaanslag.
Do the math
Alleen maar gunstiger dusquote:Op zondag 18 mei 2008 21:39 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Maar er wordt niet naar de laatste rente gekeken. Er wordt per periode gekeken naar de rente.
Ze ook hier.
Waar check je dat?quote:Op maandag 19 mei 2008 00:20 schreef Bastoenie het volgende:
Ik eind januari via het ouderwetse papiertje, heb nog steeds nietsVriendin wel die heeft het eind maart opgestuurd. Ach ja ik ben altijd pas ergens juni geloof ik
Even gecheckt 18 juni zelfs pas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |