05 mei vorig jaar volgens mijn internetbankierenquote:Op woensdag 16 april 2008 20:15 schreef mirannie het volgende:
tvp
(overigens is het meestal pas vanaf eind mei)
Oh, daar zou ik zeer blij mee zijn als dat het geval is, kan ik eindelijk mijn vakantie boeken, hoe eerder hoe beterquote:Op woensdag 16 april 2008 23:08 schreef jmac het volgende:
[..]
05 mei vorig jaar volgens mijn internetbankieren
ik zou er niet op rekenen, denk je dat je als je tot 1 april de tijd hebt je het een maand later al hebt, die gasten zijn niet zo snel, voor 1 april kijken ze echt geen aangiftes na.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:02 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh, daar zou ik zeer blij mee zijn als dat het geval is, kan ik eindelijk mijn vakantie boeken, hoe eerder hoe beter
betaalt!quote:
Gelukkig gaat het nakijken automatischquote:Op donderdag 17 april 2008 18:08 schreef Slasher het volgende:
[..]
ik zou er niet op rekenen, denk je dat je als je tot 1 april de tijd hebt je het een maand later al hebt, die gasten zijn niet zo snel, voor 1 april kijken ze echt geen aangiftes na.
Waarom moet het dan zo lang duren altijd?quote:Gelukkig gaat het nakijken automatisch
wat dacht je alleen al van het feit dat er zoveel belastingplichtigen zijn die allemaal automatisch door de computer moeten rollen zonder dat de computer op tilt slaatquote:Op donderdag 17 april 2008 22:46 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Waarom moet het dan zo lang duren altijd?
Ik vraag me af of ze dit jaar zo vlot zullen zijn, dit ivm hun computer fout eerder dit jaar.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:08 schreef jmac het volgende:
[..]
05 mei vorig jaar volgens mijn internetbankieren
de belastingdienst beschouwt de verschillende boekjaren apart. Jouw 2006 aangifte gaat dus niet onderaan de stapel, deze komt op en heel andere stapel terechtquote:Op vrijdag 18 april 2008 01:01 schreef duymelijntje het volgende:
Vraagje, ik heb tevens over 2006 aangifte gedaan, want kwam erachter dat ik dat nog niet had gedaan en nog wat terug kon krijgen. Zou ik dat ongeveer tegelijktijd gaan ontvangen met de teruggaaf van 2007 of leggen ze de oudjes onderaan de stapel.
Iemand toevallig een idee?
quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:38 schreef Stampie22 het volgende:
Heb het twee maanden geleden schriftelijk gedaan, met zo'n formulier. Had stiekem al verwacht om het geld al op m'n rekening te hebben staan, ben alleen bang dat ze de aangiftes per computer voorrang geven om die crash een beetje goed te maken:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |