Nou je sofinummer moet je geven..En ik vroeg gewoon ''of er misschien iets was fout gegaan omdat de meeste mensen in mijn omgeving het al hadden ontvangen''quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:38 schreef bequiet het volgende:
wie moet je bellen?
en wat moet je vragen?
moet je nog iets bij de hand hebben?
Wat denk je???? Misschien op www.belastingdienst.nl??????quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:57 schreef bequiet het volgende:
en waar kan ik dat nummer vinden dat ik moet bellen?
Wat dacht je van De Belastingdienst..?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:57 schreef bequiet het volgende:
1-1-2quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:57 schreef bequiet het volgende:
Mongooltjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:57 schreef bequiet het volgende:
INGquote:
Zal wel komen eind van de week dan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:19 schreef pietertje60 het volgende:
[..]
Thanks.... wel een brief hier met dagtekening 22 mei, maar rabo... dus geduld..
Ik zou 3x per dag gaan bellenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:29 schreef Lastpost het volgende:
Hier nog steeds geen blauwe brief, dan ga je ineens toch twijfelen of alles wel goed is gegaan.
Of 2x achter elkaar, want anders weet je het toch nooit zeker lijkt me. Stel je voor dat de 2e medewerker iets anders zegt, dan moet je NOG een keer bellen!quote:
De rest heeft het over de aangifte over 2009, jij bent gewoon een jaar laat, niet een maand vroeger dan de rest ofzoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:34 schreef Gesloten het volgende:
Volgens mij heb ik veel geluk gehad. In het vorige topic heb ik gemeld dat ik pas op 16 april aangifte heb gedaan voor 2008.
Nu heb ik zaterdag een brief gekregen met de definitieve aanslag van 2008, met als dagtekening 18 mei 2010. Betekend dat dat ik het geld vandaag of morgen krijg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |