Zal vast weer veel nodig zijn hierquote:Op maandag 9 juni 2008 13:53 schreef ManAtWork het volgende:
YEAAAAHHHHHH
Ik ben er! Klaar om te gaan 'vingertikken'.![]()
quote:
En geef maar toe.. jullie willen hier alleen maar posten om de geweldige OPquote:
De OP is trouwens dankzij jou tot stand gekomenquote:
Die OP deed het hem idd dat ik hier MOEST postenquote:Op maandag 9 juni 2008 14:02 schreef Wexy het volgende:
[..]
[..]
En geef maar toe.. jullie willen hier alleen maar posten om de geweldige OP
[..]
De OP is trouwens dankzij jou tot stand gekomen
Laatste 'bladzijde' voor het versturen en dan bovenaan staat de samenvatting. De blokken eronder zijn de specificaties.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:06 schreef David_Aames het volgende:
Ik heb nog niets binnen (30 maart verstuurd) maar vroeg me wel af. Als ik digitaal aangifte heb gedaan. Waar kan ik dan exact zien hoeveel ik terug moet krijgen? Ik heb wel het vakje "Terug te ontvangen". Klopt dit bedrag, of moet ik daar de bedragen bij de vier onderstaande vakken vanaf trekken? (of misschien niet van alle vier maar van een enkele?)
Miereneukers klinkt zo negatief.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:07 schreef er1969 het volgende:
Mooie OP Wexy
ik zie dat jullie het wel leuk vonden dat ik jullie vingertikkers noemde
(trouwens ook nog niks binnen maar ik heb tijd dus wacht maar af)
quote:Op maandag 9 juni 2008 14:05 schreef hermandeperman het volgende:
Wat een rare OP.
quote:Op maandag 9 juni 2008 14:07 schreef Sjeen het volgende:
Hulde voor de OP!
Ik heb zelf nog niks, maar hee het is nog geen juli...
Dankquote:Op maandag 9 juni 2008 14:07 schreef er1969 het volgende:
Mooie OP Wexy
ik zie dat jullie het wel leuk vonden dat ik jullie vingertikkers noemde
(trouwens ook nog niks binnen maar ik heb tijd dus wacht maar af)
Het bedrag dat staat achter; terug te ontvangen. Dit is zonder renteberekening dus in veel gevallen zal het netjes hoger zijn dan het bedrag wat daar vermeld is.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:06 schreef David_Aames het volgende:
Ik heb nog niets binnen (30 maart verstuurd) maar vroeg me wel af. Als ik digitaal aangifte heb gedaan. Waar kan ik dan exact zien hoeveel ik terug moet krijgen? Ik heb wel het vakje "Terug te ontvangen". Klopt dit bedrag, of moet ik daar de bedragen bij de vier onderstaande vakken vanaf trekken? (of misschien niet van alle vier maar van een enkele?)
Nee Dit gaat toch allemaal over de BD? Dat is geen onzin. De BD is een zeer serieuze installing, die heel serieus met andermans/vrouws geld omgaat.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:15 schreef ManAtWork het volgende:
Wexy,... mag ik de MODS nu al vragen dit topic te verplaatsen naar ONZ?
Belasting is per definitie onzin.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:17 schreef Wexy het volgende:
[..]
Nee Dit gaat toch allemaal over de BD? Dat is geen onzin. De BD is een zeer serieuze installing, die heel serieus met andermans/vrouws geld omgaat.
En de OP past ook helemaal bij de BD dus daar over praten is ook gezond...
Jij pest mij...
Eerlijk gezegd: ik hoop dat je nog even moet wachten en dat degene die wel voor 1 april hebben ingediend, eerst aan de beurt zijn.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:33 schreef sander89 het volgende:
Ik heb nog hoop dat deze week krijg, ondanks pas begin april heb verzonden.
Nee ik klaag niet meer... je hebt zelf nog meer weerwoord dan dat ik heb zeg....quote:Op maandag 9 juni 2008 14:40 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Belasting is per definitie onzin.
Psst,... wel even op de taalvautjes letten, he! Dat er geld gestald staat, klopt wel. Maar het blijft een waardeloze instelling.
En iets van je afpraten doen we toch in R&P?
En ja, ik pest jou. Ga je nu klagen?
[..]
Heel eerlijk gezegd ben ik het daar mee eens... Ik heb het nog niet en was voor 1 april.quote:Eerlijk gezegd: ik hoop dat je nog even moet wachten en dat degene die wel voor 1 april hebben ingediend, eerst aan de beurt zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |