Zolang ik mijn poen maar zo snel mogelijk hebquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:45 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
De rest heeft het over de aangifte over 2009, jij bent gewoon een jaar laat, niet een maand vroeger dan de rest ofzo
uiterlijk 5 werkdagen na dagtekening.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:34 schreef Gesloten het volgende:
Volgens mij heb ik veel geluk gehad. In het vorige topic heb ik gemeld dat ik pas op 16 april aangifte heb gedaan voor 2008.
Nu heb ik zaterdag een brief gekregen met de definitieve aanslag van 2008, met als dagtekening 18 mei 2010. Betekend dat dat ik het geld vandaag of morgen krijg?
Staat het rekeningnummer goed op je brief?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:05 schreef Jadelynn het volgende:
Heeft niemand hier Fortis Bank?
Ik heb ook dagtekening 15 mei en heb nog steeds niks terug..
Dat dus. Wij hebben ook nog niks binnen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:29 schreef Lastpost het volgende:
Hier nog steeds geen blauwe brief, dan ga je ineens toch twijfelen of alles wel goed is gegaan.
Gister stond het op m'n bankrekening, en vandaag was het er weer afquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:32 schreef kwaitnait het volgende:
De brief is binnen met dagtekening 22 mei![]()
Welkom 2.211 euro
O jee, weer iemand die banger is om een beetje belasting te betalen in plaats van er beter van te worden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:54 schreef zeno13 het volgende:
tot hoeveel mag je verdienen in een jaar zodat je de jaar daarop 100% aan betaalde loonheffing nog terug kunt krijgen?
Stel je toch niet aan, sloeber.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:24 schreef zwolle83 het volgende:
hier ook nog steeds niks binnen, begin maart al opgestuurt maar nog niks ontvangen..
Heel irritant!
Ik ben het deels met je eens. Elke keer weer die reacties over wanneer het geld een keertje komt en dan niet even het topic doorlezen zodat je direct een antwoord krijgt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:47 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Stel je toch niet aan, sloeber.
Voor de miljoenste keer: voor 1 april verstuurd, is voor 1 juli bericht. Is het al 1 juli? Nee, dus lekker je hok in.
Pokon kost 5 euro.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:22 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dat dus. Wij hebben ook nog niks binnen.
Ik wil mijn tuin inrichten dus schiet op met die 3000 euri
Ik heb ook 22 mei gehoord van de BD, maar nog geen brief en ook geen geld... ik heb ING..quote:Op woensdag 19 mei 2010 07:20 schreef julia26almere het volgende:
Heeft iemand ook van de bd gehoord dat de dagtekening 22 meiis en nog geen brief/geld ontvangen?
![]()
En jaaaa ik heb het hele forum gelezen!!!
Wel brief binnen, 22mei. Nog geen money. Rabo!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 07:51 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ik heb ook 22 mei gehoord van de BD, maar nog geen brief en ook geen geld... ik heb ING..
Maar we wachten rustig verder af...
Half april is half juni bericht... Duurt gemiddeld 3 maandenquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb halverwege april mijn spul opgestuurd en nog steeds geen brief ontvangen. Ik heb ook al 5 keer gebeld met de belastingdienst en die zeggen dat het geregeld wordt en dat ik me geen zorgen hoef te maken. :S Nou ik wil toch wel een keer mijn geld. :S
april-juni....is dat geen 2 maanden?quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:48 schreef pietertje60 het volgende:
[..]
Half april is half juni bericht... Duurt gemiddeld 3 maanden
tis nog vroegquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
april-juni....is dat geen 2 maanden?
Je moet het gewoon blijven herhalen, misschien dat het dan begrepen wordt. Bellen naar de BD en om een datum vragen is opzich al sneu, maar dan nog gaan gillen 2 of 3 dagen voor die datum dat je nog steeds niets hebt. Dan ben je gewoon een sneu.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:49 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik ben het deels met je eens. Elke keer weer die reacties over wanneer het geld een keertje komt en dan niet even het topic doorlezen zodat je direct een antwoord krijgt.![]()
Maar je hoeft het topic ook niet te verbaggeren.
Ik word bedreigd via PM omdat ik hem een sloeber noemde.. Dan ben je behalve een sloeber, ook best wel een sukkeltjequote:sloeber?
Voeg toe aan adresboek Blokkeren Toevoegen aan buddylijst Account delenwo 19 mei 2010 08:58u door zwolle83
Zeg vriend, doe eens even normaal, en reageer gewoon!
Iedereen mag toch iets posten?
En dan gelijk iemand een sloeber noemen?
Zou maar even oppassen..
posten van PM is toegestaan, omdat..... ?quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:47 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Je moet het gewoon blijven herhalen, misschien dat het dan begrepen wordt. Bellen naar de BD en om een datum vragen is opzich al sneu, maar dan nog gaan gillen 2 of 3 dagen voor die datum dat je nog steeds niets hebt. Dan ben je gewoon een sneu.
Maar wat nog sneuer is:
[..]
Ik word bedreigd via PM omdat ik hem een sloeber noemde.. Dan ben je behalve een sloeber, ook best wel een sukkeltje
kortom.. Jij dienst niet voor 1 april in en wilt ook voor 1 juli bericht?quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb halverwege april mijn spul opgestuurd en nog steeds geen brief ontvangen. Ik heb ook al 5 keer gebeld met de belastingdienst en die zeggen dat het geregeld wordt en dat ik me geen zorgen hoef te maken. :S Nou ik wil toch wel een keer mijn geld. :S
Ach, triest om dat bedreigende zinnetje erbij te zetten, ja. Maar posten van PM is niet toegestaan en daar kun je een ban voor krijgen, niet handig.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:47 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
[..]
Ik word bedreigd via PM omdat ik hem een sloeber noemde.. Dan ben je behalve een sloeber, ook best wel een sukkeltje
Waarom zou dat niet toegestaan zijn dan? Er staat duidelijk in de Fok! voorwaarden dat PM niet privé is. En buiten dat, de PM is aan mij gestuurd en dus mijn eigendom, dan mag ik er mee doen en laten wat ik wil.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
posten van PM is toegestaan, omdat..... ?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |