Lijkt me onwaarschijnlijk. De belastingdienst gaat niet zelf schuiven met posten in de aangifte.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Mijn vriendin (fiscaal partner) heeft nog geen brief. Het is dus nog even afwachten wat zij voor bedrag heeft. Misschien is die van haar wel hoger nu.
Vreemd. En wat als er verschillen in zitten? Kan ik ze dan bellen om dit te verhelderen en om het eventueel aan te passen?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:45 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Lijkt me onwaarschijnlijk. De belastingdienst gaat niet zelf schuiven met posten in de aangifte.
Ik zou de aanslag en aangifte maar eens naast elkaar leggen.
je jaaropgaven e.d. er bij pakken en kijken of je hun afwijking kan verklaren.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vreemd. En wat als er verschillen in zitten? Kan ik ze dan bellen om dit te verhelderen en om het eventueel aan te passen?
Hmmzz de postbode hier bezorgt vast morgen pasquote:Op maandag 17 mei 2010 14:22 schreef pietertje60 het volgende:
YEAH!!
Brief binnen.... dagtekening 22 mei.
Nu m'n banksaldo checken....... Hopen dat zo'n betaal batch voor mij gunstig uitvalt... en voor het pinksterweekend!!!
Wat houdt die dagtekening precies in?quote:
even teruglezen is geen schande.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:52 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Wat houdt die dagtekening precies in?
Ik heb vandaag even gebeld waar het bleef en ze vertelde me dat de dagtekening bij mij staat op 22 mei.
Kan ik dan het geld daarvoor al verwachten?
quote:Op maandag 17 mei 2010 13:52 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
22 mei krijg ik mn dagtekening zeiden ze, dan heb je binnen 7 dagen je geld als het goed is.
niet altijd.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:01 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ja daarom mijn vraag, hoe kan hij/zei het geld al op haar Fortis rekening hebben met een dagtekening van pas 22 mei? Ik dacht namelijk dat het geld altijd pas na de dagtekening kwam..
Don't worryquote:Op dinsdag 18 mei 2010 07:46 schreef debster851 het volgende:
ik had vorige week gebeld met de bd. die aardige man zei dat ik rond 22 mei bericht kreeg een exact bedrag kon hij niet zeggen. heb nog geen brief en ook nog geen geld... heb 1 maart aangifte gedaan!! heb de rabo en die zijn volgens mij altijd best vlot. al lees ik hier en der al veel mensen met dezelfde dagtekening die het geld al hebben!! nog maar ff wachten dus![]()
zou lekker zijn als het er vandaag nog op stond haha
Gewoon gewijzigde doen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:57 schreef SLP_ het volgende:
Ik kreeg een brief dat ik geen voorlopige aanslag ontvang, terwijl ik wel geld terug moet krijgen. Dus ik heb ff naar BD gebeld en er werd mij verteld dat de aangifte die ik gestuurd had leeg was, er waren geen getallen ingevuld. Nja, naar wat ik weet heb ik wel alles ingevuld en kwam er ook een ebdrag te staan dat ik terug krijg. Helaas is mijn pc vlak daarna gecrasht en is dus de kopie van die aangifte ook weg. De man aan de telefoon zei dat ik opnieuw de aangifte moet invullen en opsturen. Maar moet ik dan de 'verzoek of wijziging' starten of de reguliere aangifte? Want als ik de reguliere opstart, dan ben ik toch eigenlijk al te laat met opsturen of niet? Want ik wil het liefst wel gewoon het geld dít jaar terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |