abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81338480
tja, mooi geloof als je dat met kwaad mag en gaat vergelden.. Wat een sukkels
pi_81339622
Als je dit gaat tolereren zullen ze steeds nieuwe grenzen opzoeken om geweld te gebruiken.
pi_81339795
Ach, volgens wikipedia zitten we nu in de Islamitische jaargang 1431-1432. Dat verklaart alles. Nog maar 578 jaar te gaan en het is vrede.
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:14:00 #154
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_81339887
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:11 schreef tho_Omas het volgende:
Ach, volgens wikipedia zitten we nu in de Islamitische jaargang 1431-1432. Dat verklaart alles. Nog maar 578 jaar te gaan en het is vrede.
AFC AJAX
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:19:39 #155
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81340122
Zo te zien flipte men vanwege een afbeelding van een kunstwerk van Sooreh Hera.

Uit deze lijn:

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:26:06 #156
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_81340466
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:19 schreef Copycat het volgende:
Zo te zien flipte men vanwege een afbeelding van een kunstwerk van Sooreh Hera.

Uit deze lijn:

[ afbeelding ]
Druppel op een gloeiende plaat, het hele filmpje is natuurlijk een en al bagger
AFC AJAX
pi_81362816
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:05 schreef Santello het volgende:
Vragen om problemen, opzettelijk iemand boos maken is heel irritant. Pak slaag verdien je dan gewoon.
Ja ja, de criteria die door sommige kneuzen voor dat "verdienen" op na worden gehouden kennen we ondertussen al. "Jij mij "te lang" aan kijken, jij klapjes krijgen", en het maar raar vinden dat je dan als primitief volk wordt neergezet en gelijk "rassiesmoe disskriemienazi" janken als je zelf dan eens een koekje van eigen deeg krijgt.
pi_81363203
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 22:41 schreef ErictheSwift het volgende:

[..]

Ja ja, de criteria die door sommige kneuzen voor dat "verdienen" op na worden gehouden kennen we ondertussen al. "Jij mij "te lang" aan kijken, jij klapjes krijgen", en het maar raar vinden dat je dan als primitief volk wordt neergezet en gelijk "rassiesmoe disskriemienazi" janken als je zelf dan eens een koekje van eigen deeg krijgt.
Ik voel me totaal niet aangesproken als dat is wat je probeert te bereiken met je post.
Het feit dat je een persoon individu afrekent op vooroordeel is ontzettend sneu.
pi_81363669
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 22:48 schreef Santello het volgende:
Ik voel me totaal niet aangesproken als dat is wat je probeert te bereiken met je post.
Het feit dat je een persoon individu afrekent op vooroordeel is ontzettend sneu.
Oh rlly? Dan is het zeker ook OK voor mij om een paar van die wollah wollah schreeuwerds het ziekenhuis in te trappen omdat ik me daaraan erger? Het feit dat je die kopstoot probeert goed te praten zegt al genoeg.
pi_81368387
Ik praat het nergens goed. Als je vader bij jou een HEEL gevoelig iets is, en ik scheld hem
uit waar je bij staat, dan verdien ik ook een pak slaag. Dat ik eventueel een pak slaag krijg
is niet goed te praten omdat geweld verkeerd is. Maar omdat jij je emoties niet kan bedwingen
en ik er eigenlijk wel een beetje om vraag als ik je vader verrot zou schelden in je gezicht.

SNAPPIE?
pi_81368479
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 00:47 schreef Santello het volgende:
Ik praat het nergens goed. Als je vader bij jou een HEEL gevoelig iets is, en ik scheld hem
uit waar je bij staat, dan verdien ik ook een pak slaag. Dat ik eventueel een pak slaag krijg
is niet goed te praten omdat geweld verkeerd is. Maar omdat jij je emoties niet kan bedwingen
en ik er eigenlijk wel een beetje om vraag als ik je vader verrot zou schelden in je gezicht.

SNAPPIE?
Tesnelgeleest
pi_81368483
Nee dan verdien je geen pak slaag.

Zie je het nuance verschil?
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_81368785
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:11 schreef tho_Omas het volgende:
Waarom zou dat zo zijn?
pi_81368815
Dit zijn overigens walgelijke, intolerante en gevaarlijke mensen. Ze verdienen het om uitgelachen te worden.
pi_81369297
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 00:47 schreef Santello het volgende:

SNAPPIE?
Je hebt er niet veel van begrepen hèh? Mijn punt was juist dat je, met die mentaliteit die je in je eerste post in dit draadje aan de dag legde, nogal "makkelijk haalbare" en selectieve/flexibele criteria erop na kan houden om iemand een kopstoot te geven of héé, nu we er toch over beginnen, een paar kogels en messen in zn lijf te planten (Does Mohammed B. ring a bell ?) .

[ Bericht 0% gewijzigd door ErictheSwift op 13-05-2010 04:03:10 ]
pi_81370770
Een verdiende kopstoot, hoewel het natuurlijk niet mag en de belager een sukkel is.
Conscience do cost.
pi_81370846
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 00:59 schreef Monidique het volgende:

[..]

Waarom zou dat zo zijn?
Omdat wij dan allang dood zijn.
  donderdag 13 mei 2010 @ 03:56:25 #168
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_81371221
De islam is en blijft achterlijk. We kunnen wel politiek correct de islam en diens volgelingen als twee aparte organen behandelen, maar dit is volstrekt flauwekul. Ik begrijp overigens niet waarom aan die achterlijke idioten toch telkens de ruimte wordt gegeven om onbestraft hun gang te gaan? Mensen die zich hier weigeren aan te passen en westerse normen en waarden als vrijheid van meningsuiting niet respecteren hebben hier helemaal niets te zoeken.
pi_81371244
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 03:56 schreef AryaMehr het volgende:
De islam is en blijft achterlijk. We kunnen wel politiek correct de islam en diens volgelingen als twee aparte organen behandelen, maar dit is volstrekt flauwekul. Ik begrijp overigens niet waarom aan die achterlijke idioten toch telkens de ruimte wordt gegeven om onbestraft hun gang te gaan? Mensen die zich hier weigeren aan te passen en westerse normen en waarden als vrijheid van meningsuiting niet respecteren hebben hier helemaal niets te zoeken.
De Islam is helemaal niet achterlijk. Een aantal figuren is achterlijk, net zoals de katholieke kerk een flink aantal achterlijken kent (misbruik enzo) en ook de christelijke kerk enz enz. Ik ken heel erg veel moslims die alles wat gewelddadig is afkeuren. Ze zijn meer vredelievend dan welke andere autochtoon die ik ken dan ook. Overal kun je wel iets negatiefs vinden.... en als je dat dan ook maar steeds blijft posten op een forum als fok, dan gaat een aantal simpele zielen het nog geloven ook. Dit land is daar niet mee gebaat.
  donderdag 13 mei 2010 @ 04:28:10 #170
28033 Pek
je moet wat
pi_81371271
Geen enkel land is gebaat bij religie, daar komt alleen maar ellende van.
Als de geschiedenis ons iets geleerd heeft, is dat het wel. Eencellige haatzaaiers
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  donderdag 13 mei 2010 @ 04:44:27 #171
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_81371288
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 04:28 schreef Pek het volgende:
Geen enkel land is gebaat bij religie, daar komt alleen maar ellende van.
Als de geschiedenis ons iets geleerd heeft, is dat het wel. Eencellige haatzaaiers
Hmm denk dat we dan wel iets anders vinden om elkaar het elven zuur te maken. Als religie er niet zou zijn.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 13 mei 2010 @ 04:47:35 #172
28033 Pek
je moet wat
pi_81371294
Voetbal ofzo
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  donderdag 13 mei 2010 @ 04:51:02 #173
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_81371297
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 04:05 schreef dubbel1 het volgende:

[..]

De Islam is helemaal niet achterlijk. Een aantal figuren is achterlijk, net zoals de katholieke kerk een flink aantal achterlijken kent (misbruik enzo) en ook de christelijke kerk enz enz. Ik ken heel erg veel moslims die alles wat gewelddadig is afkeuren. Ze zijn meer vredelievend dan welke andere autochtoon die ik ken dan ook. Overal kun je wel iets negatiefs vinden.... en als je dat dan ook maar steeds blijft posten op een forum als fok, dan gaat een aantal simpele zielen het nog geloven ook. Dit land is daar niet mee gebaat.
De islam is wel degelijk achterlijk. In de zin van dat er een boel conservatieve overtuigingen wordt gepropagandeerd die haaks staan op hetgeen wat we in onze samenleving als beschaafd achten. Ik hoor overigens vaker dergelijke geluiden, maar die komen nu eenmaal van mensen die de islam nooit aan den lijve ondervonden hebben noch zich er in verdiept hebben.
  donderdag 13 mei 2010 @ 05:02:11 #174
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_81371310
Dat wijf dat 200x god is groot schreeuwt door die zaal hadden ze van mij ter plekke mogen executeren...
pi_81371317
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 04:47 schreef Pek het volgende:
Voetbal ofzo
Tsja, dat werd weer duidelijk toen FC Twente er pas geleden met de landstitel vandoor ging ipv ajax; toen waren de calimero- en hateposts uit het 020-kamp ook niet van de lucht. Wat me gelijk bij mn punt van de treffende overeenkomst tussen voetbal en religie, en hoe fanatiek deze door hun beider aanhang beleefd (kunnen) worden.

Overigens, in de bijbel en de talmud staan net zulke ranzige teksten als in de qu'ran, dus wat dat betreft is het totaal niet nodig het bruingetinte volk telkens de hand boven het hoofd te houden.
  donderdag 13 mei 2010 @ 05:10:56 #176
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_81371320
Oja....laat mij die hateposts naar Twente toe eens zien dan?

Volgens mij was het ze best gegund.
  donderdag 13 mei 2010 @ 05:11:34 #177
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_81371321
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 05:08 schreef ErictheSwift het volgende:
Overigens, in de bijbel en de talmud staan net zulke ranzige teksten als in de qu'ran, dus wat dat betreft is het totaal niet nodig het bruingetinte volk telkens de hand boven het hoofd te houden.
Wafa Sultan in een interview:
quote:
Je ziet zulke zinnen ook in de Thora en in de Bijbel.

‘De mensheid wordt op dit moment geconfronteerd met een probleem, eigenlijk een crisis: de islam. En niet met het judaïsme of christendom. De wereld heeft geen problemen met de joden, waarom zouden we ons daar druk over maken? Joden zijn maar met vijftien miljoen mensen op deze wereld. Maar als slechts twee procent van de moslims radicaliseert, zal de hele wereld een crisis beleven. Ik ben ervan overtuigd dat elk geloof een slechte kant kent. Net als bij een ziekte. Als ik tegen je zeg dat een patiënt van me verkouden is, dan zeg ik dat die patiënt ‘ziek’ is, toch? Maar als hij terminale hersenkanker heeft, zeg ik nog steeds dat hij ‘ziek’ is. Toch is er een groot verschil tussen de twee patiënten.’
pi_81371345
Dan is het alleen een kwestie van aantallen en niet een kwestie van welk labeltje ze hebben. Maar daarom zeg ik ook "òf op alle (grote) religies en hun brainfarts schijten, òf gewoon straal negeren, maar niet eentje buiten schot houden"
  donderdag 13 mei 2010 @ 05:46:55 #179
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_81371348
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 05:44 schreef ErictheSwift het volgende:
Dan is het alleen een kwestie van aantallen en niet een kwestie van welk labeltje ze hebben. Maar daarom zeg ik ook "òf op alle (grote) religies en hun brainfarts schijten, òf gewoon straal negeren, maar niet eentje buiten schot houden"
Religie is niet het probleem. Probleem is geloven in een waarheid. En dat vervolgens met geweld aan anderen willen opdringen. En dat soort gedrag is niet alleen voorbehouden aan religieuze fanatici.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_81371351
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 05:46 schreef Megumi het volgende:

[..]

Religie is niet het probleem. Probleem is geloven in een waarheid. En dat vervolgens met geweld aan anderen willen opdringen. En dat soort gedrag is niet alleen voorbehouden aan religieuze fanatici.
Religie an sich niet, maar het dogmatisch karakter ervan wel.
  donderdag 13 mei 2010 @ 06:09:40 #181
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_81371369
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 05:49 schreef ErictheSwift het volgende:

[..]

Religie an sich niet, maar het dogmatisch karakter ervan wel.
Ook dat is niet voorbehouden aan religie's.
pi_81374360
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 03:56 schreef AryaMehr het volgende:
Mensen die zich hier weigeren aan te passen en westerse normen en waarden als vrijheid van meningsuiting niet respecteren hebben hier helemaal niets te zoeken.
De vrijheid hebben je niet aan te hoeven passen is een van die Westerse waarden, me dunkt. Ben jij misschien degene die hier niets te zoeken heeft?
pi_81374734
Moslims
pi_81375787
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 04:35 schreef ArchEnemy het volgende:

[..]

Elke ideologie die meent dat het geweldsmonopolie niet bij de staat maar exclusief bij hen thuishoort verklaart in wezen de oorlog aan de maatschappij.

Jammer dat de moslims niet overwegend blank en hoogopgeleid zijn, anders hadden de politiek-correcte sukkels het racistische van de ideologie kunnen waarnemen. Nu zien ze alleen maar zielige derdewereld allochtoontjes waar ze de verlichte gulle westerling over kunnen spelen. Eigenlijk zo racistisch als het maar kan, maar ga ze dat nu nog uitleggen met alle informatie die voor het oprapen ligt.
Dit noem ik iets van spijker en kop.
pi_81376630
ze weten tenminste wel hoe ze iemand moeten arresteren
pi_81377669
Wat een zielig volk he, die moslims Als iets je niet aanstaat meteen slaan en dreigen en rellen en fikkie stoken en doden en dit en dat. Als Christenen dat bij alles deden...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 13 mei 2010 @ 15:01:36 #188
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_81381293
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:24 schreef Monidique het volgende:
De vrijheid hebben je niet aan te hoeven passen is een van die Westerse waarden, me dunkt.
Men heeft de vrijheid zich niet aan te passen, maar dat betekent niet dat daar geen consequenties tegenover staan.
quote:
Ben jij misschien degene die hier niets te zoeken heeft?
Want?
pi_81381548
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:24 schreef Monidique het volgende:

[..]

De vrijheid hebben je niet aan te hoeven passen is een van die Westerse waarden, me dunkt. Ben jij misschien degene die hier niets te zoeken heeft?
Conform het cultuur relativistische geblaat dat er helemaal geen westerse waarden bestaan, natuurlijk. Maar die zijn er wel, het bij voortduring niet aanpassen daaraan betekent onherroepelijk het einde ervan.

Maar dat is de ver van ons bed show voor de cultuur relativistjes en we willen wel graag permanent verblijven op de vluchtheuvel van het 'morele en superieure gelijk'.
Seculier-Fundamentalistisch
pi_81382006
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 15:01 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Men heeft de vrijheid zich niet aan te passen, maar dat betekent niet dat daar geen consequenties tegenover staan.
Als die vrijheid deportatie inhoudt, dan is dat geen vrijheid, hè.
quote:
Want?
Zo lastig is dat niet. Jij hecht weinig waarde aan een Westerse waarde als vrijheid (om je niet aan te passen), zo lijkt het. Van mij mag je lekker blijven, maar volgens jouw logica kun je beter een land opzoeken waar ze meer van dergelijk wettelijk conformisme houden; Saoedi-Arabië, ofzo, of Iran.
  donderdag 13 mei 2010 @ 15:33:14 #191
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_81382134
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 15:28 schreef Monidique het volgende:
Als die vrijheid deportatie inhoudt, dan is dat geen vrijheid, hè.
Vanwaar de illusie dat vrijheid ongelimiteerd is?
pi_81382664
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 15:33 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Vanwaar de illusie dat vrijheid ongelimiteerd is?
Als jij de wettelijke vrijheid hebt om iets te doen, dan houdt dat in dat er geen wettelijke consequenties volgen na het toepassen van die vrijheid. Als er een gelimiteerde vrijheid is, dan is er geen vrijheid om het gelimiteerde te overschrijden, kortom, die vrijheid is er niet. De vrijheid om je niet aan te passen is er echter weldegelijk en kan dus ook niet bestraft worden. Dit is allemaal zeer logisch.
  donderdag 13 mei 2010 @ 15:52:35 #193
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_81382802
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 15:48 schreef Monidique het volgende:

[..]

Als jij de wettelijke vrijheid hebt om iets te doen, dan houdt dat in dat er geen wettelijke consequenties volgen na het toepassen van die vrijheid. Als er een gelimiteerde vrijheid is, dan is er geen vrijheid om het gelimiteerde te overschrijden, kortom, die vrijheid is er niet. De vrijheid om je niet aan te passen is er echter weldegelijk en kan dus ook niet bestraft worden. Dit is allemaal zeer logisch.
Maar die wettelijke vrijheid is niet aanwezig. Er is sowieso geen sprake van absolute vrijheid hier in het westen. Aan de meeste handelingen worden nu eenmaal consequenties verbonden en als het aan mij ligt worden mensen die belangrijke en essentiële westerse waarden willen ondermijnen het land uitgezet. Die mensen hebben hier helemaal niets te zoeken.
pi_81383009
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 15:52 schreef AryaMehr het volgende:
Aan de meeste handelingen worden nu eenmaal consequenties verbonden en als het aan mij ligt worden mensen die belangrijke en essentiële westerse waarden willen ondermijnen het land uitgezet.
Exact, zoals de vrijheid om je niet aan te hoeven passen. Kortom, ben jij dus niet degene die maar beter op kan krassen?
  donderdag 13 mei 2010 @ 16:02:37 #195
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_81383117
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 15:58 schreef Monidique het volgende:

[..]

Exact, zoals de vrijheid om je niet aan te hoeven passen. Kortom, ben jij dus niet degene die maar beter op kan krassen?
Nee. Waar haal je overigens vandaan dat de vrijheid om je niet aan te hoeven passen hier een recht is? Het is overigens ten eerste veel te abstract. Men moet zich haast op elke plek aanpassen aan hetgeen wat daar als gewoonlijk wordt bestempeld, in zekere mate dan. Een goed voorbeeld hiervan is de wet.
pi_81383297
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 16:02 schreef AryaMehr het volgende:
Een goed voorbeeld hiervan is de wet.
Als je wettelijk ergens toe verplicht bent, dan heb je niet de vrijheid je eraan te onttrekken. Kortom, dan is die vrijheid er niet. De vrijheid om je niet aan te passen, die inderdaad tamelijk abstract is -maar hé, ik ben niet degene die mensen om zoiets abstracts wil deporteren-, is er in zoverre deze niet gelimiteerd wordt door wetten of andere regels. Echt, eenvoudiger dan dit kan het nauwelijks.
  donderdag 13 mei 2010 @ 16:16:21 #197
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_81383569
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 16:08 schreef Monidique het volgende:

[..]

Als je wettelijk ergens toe verplicht bent, dan heb je niet de vrijheid je eraan te onttrekken. Kortom, dan is die vrijheid er niet. De vrijheid om je niet aan te passen, die inderdaad tamelijk abstract is -maar hé, ik ben niet degene die mensen om zoiets abstracts wil deporteren-, is er in zoverre deze niet gelimiteerd wordt door wetten of andere regels. Echt, eenvoudiger dan dit kan het nauwelijks.
Zoals ik al zei: aan elke handeling is haast een consequentie verbonden. Mensen die zich stelselmatig weigeren aan te passen en belangrijke en essentiële westerse waarden willen ondermijnen horen hier niet thuis. De vrijheid om je niet helemaal aan te hoeven passen en een zekere mate van eigen identiteit behouden is een recht, maar ook die is gelimiteerd. Net zoals elke vrijheid dat is.
pi_81383770
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 16:16 schreef AryaMehr het volgende:
Mensen die zich stelselmatig weigeren aan te passen en belangrijke en essentiële westerse waarden willen ondermijnen horen hier niet thuis.
En het cirkeltje is weer rond. Met jouw houding dat mensen die zich niet aanpassen, ook al hoeven zij dat wettelijk niet, gedeporteerd dienen te worden, keer jij je tegen een van de kernwaarden van het Westen, me dunkt, namelijk individualisme, de eigen wil, een eigen identiteit. Waardoor je volgens je eigen regeltjes gedeporteerd dient te worden. Nogmaals, van mij hoeft het niet, en van mij mag je je conformistische ideetjes blijven verkondigen, maar als jij in zo'n land wilt leven, dan kun beter naar zoiets als Iran gaan, waar ze meer op heb hebben met een dergelijke houding.

Dit is zeer eenvoudig, eenvoudiger kan haast niet. Verder gaan met deze "discussie" vind ik zinloos.
  donderdag 13 mei 2010 @ 16:24:18 #199
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_81383885
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 16:21 schreef Monidique het volgende:

[..]

En het cirkeltje is weer rond. Met jouw houding dat mensen die zich niet aanpassen, ook al hoeven zij dat wettelijk niet, gedeporteerd dienen te worden, keer jij je tegen een van de kernwaarden van het Westen, me dunkt, namelijk individualisme, de eigen wil, een eigen identiteit. Waardoor je volgens je eigen regeltjes gedeporteerd dient te worden. Nogmaals, van mij hoeft het niet, en van mij mag je je conformistische ideetjes blijven verkondigen, maar als jij in zo'n land wilt leven, dan kun beter naar zoiets als Iran gaan, waar ze meer op heb hebben met een dergelijke houding.

Dit is zeer eenvoudig, eenvoudiger kan haast niet. Verder gaan met deze "discussie" vind ik zinloos.
Je quote selectief. Ik heb het punt van het behoudt van eigen identiteit aangekaart, maar daaraan ook een limiet gesteld. Net zoals elke vrijheid gelimiteerd is. Waarom weiger je dat in te zien? Overigens toont het gebrek aan kennis over landen als Iran en Saoedi-Arabië al aan dat je niet echt weet waar je het over hebt. Helaas niet zo veel tijd, maar ik wil de discussie best een keer voortzetten in F&L.
pi_81383968
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 16:21 schreef Monidique het volgende:

[..]

Als je al zelf met selectief quoten, zwart-wit denken en omkeer-redeneringen op basis daarvan blijft komen is er idd weinig sprake van een discussie. Tot zover je "\weldenkendheid"
  donderdag 13 mei 2010 @ 16:29:32 #201
67174 Dos37
Come on Twente
pi_81384066
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:52 schreef Disorder het volgende:
De religie van liefde, vrolijke puppies en verdraagzaamheid slaat weer toe:

Jezus wat een zooitje
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_81384249
Monidique heeft gewoon gelijk. Ara beweert dat mensen die zich verzetten tegen westerse waarden hier niets hebben te zoeken. Echter, westerse waarden schrijven juist voor dat ieder persoon zijn of haar leven naar eigen inzicht in mag vullen. Tenzij je de wet overtreedt, dan ga je gewoon de bak in. Simpel.

En als jij de gedachten of handelingen van een persoon graag aan banden gelegd ziet, dan ben je inderdaad beter op je plaats is een land als Saoudi-Arabie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 13 mei 2010 @ 16:42:30 #203
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_81384534
Ik pleit ervoor dat KoosVogels en Monidique zich eens verdiepen in de materie. In landen - zoals Frankrijk en de USA - die een dergelijke uitzettingsbeleid al hanteren, in de zin dat de mogelijkheid dat iemand zijn nationaliteit verliest mogelijk is. Een absolute vrijheid hanteren is uitermate gevaarlijk en daarom ook niet aanwezig, in geen enkel deel van de wereld.
pi_81384848
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 16:34 schreef KoosVogels het volgende:
Monidique heeft gewoon gelijk.
nee
quote:
Ara beweert dat mensen die zich verzetten tegen westerse waarden hier niets hebben te zoeken.
...en vervolgens staat de slinkse brigade klaar om iemand die die uitspraak bezigt vast te pinnen op deportatie. Heul kies hoor . Ooit weleens aan gedacht dat er vooral mee bedoeld wordt "als je a prioi de westerse waarden niet kan/wil onderschijven, wat is dan het nut om naar datzelfde westen te verhuizen" ?
quote:
Echter, westerse waarden schrijven juist voor dat ieder persoon zijn of haar leven naar eigen inzicht in mag vullen. Tenzij je de wet overtreedt, dan ga je gewoon de bak in. Simpel.
juistem, en dan kom je bij het punt dat die vrijheid die je in het westen geniet niet absoluut maar relatief is; door wetgeving er wel een limiet gezet op diezelfde vrijheid, want er worden consequenties aan je handelen verbonden.
quote:
En als jij de gedachten of handelingen van een persoon graag aan banden gelegd ziet, dan ben je inderdaad beter op je plaats is een land als Saoudi-Arabie.
als die relbruinen nou eens die les ter harte zouden nemen.
pi_81384963
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 16:34 schreef KoosVogels het volgende:
Monidique heeft gewoon gelijk. Ara beweert dat mensen die zich verzetten tegen westerse waarden hier niets hebben te zoeken. Echter, westerse waarden schrijven juist voor dat ieder persoon zijn of haar leven naar eigen inzicht in mag vullen. Tenzij je de wet overtreedt, dan ga je gewoon de bak in. Simpel.

Wanneer vertrek je?
pi_81385402
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:06 schreef Izaag het volgende:
Een woordvoerder van de universiteit van Uppsala zei dat Vilks vlak voor de aanval een provocerende film liet zien met seksueel getinte beelden.
Het dikgedrukte is wel veelzeggend..
Flikker op gek...
Die beeldijn zijn de foto's van de Artiest Sorreh Hera

MOD pas de topic titel even aan naar

Onverdraagzame secteleden plegen aanslag op westerse cartoonist en de algehele vrijheid van meningsuiting.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  donderdag 13 mei 2010 @ 17:07:42 #207
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_81385517
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:04 schreef desiredbard het volgende:

Onverdraagzame secteleden plegen aanslag op westerse cartoonist en de algehele vrijheid van meningsuiting.

En mission accomplished... Zo maak je het ze wel érg makkelijk
AFC AJAX
pi_81385883
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 16:24 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Je quote selectief. Ik heb het punt van het behoudt van eigen identiteit aangekaart, maar daaraan ook een limiet gesteld. Net zoals elke vrijheid gelimiteerd is. Waarom weiger je dat in te zien? Overigens toont het gebrek aan kennis over landen als Iran en Saoedi-Arabië al aan dat je niet echt weet waar je het over hebt. Helaas niet zo veel tijd, maar ik wil de discussie best een keer voortzetten in F&L.
Ik wil geen westerse versie van Iran worden. Dus nee dank je. Liever niet deporteren van mensen die zich niet aanpassen.

Het arresteren en oppakken van mensen die geweld gebruiken of mensen bedreigen: uiteraard.

[ Bericht 6% gewijzigd door Dichtpiet. op 13-05-2010 17:25:06 ]
pi_81385948
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 16:42 schreef AryaMehr het volgende:
Ik pleit ervoor dat KoosVogels en Monidique zich eens verdiepen in de materie. In landen - zoals Frankrijk en de USA - die een dergelijke uitzettingsbeleid al hanteren, in de zin dat de mogelijkheid dat iemand zijn nationaliteit verliest mogelijk is. Een absolute vrijheid hanteren is uitermate gevaarlijk en daarom ook niet aanwezig, in geen enkel deel van de wereld.
Het streven om zo dicht mogelijk bij die absolute vrijheid te komen heeft het westen juist zo groot gemaakt. Zowel op financieel als op cultureel gebied.
pi_81387279
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 16:52 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Wanneer vertrek je?
Wanneer blijf je nou eens weg en bemoei je je niet langer met Nederland maar met Hongarije?
pi_81388683
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wanneer blijf je nou eens weg en bemoei je je niet langer met Nederland maar met Hongarije?
Kijk, dat bedoel ik nou. Blijkbaar voldoe ik niet aan jouw extreem linkse wereldbeeld dat elke allochtoon jou voor je zogenaamde tolerantie dankbaar moet zijn.
quote:
Je spreekt jezelf nogal tegen en het is toch een quote van jou die maar al te graag anderen aan banden gelegd ziet. Nogal hypocriet om dergelijke zaken moralistisch te schreeuwen en zelf een paar reacties verder weer te vergeten.

Overigens is dit al de vierde keer dat je mij probeert van Fok! te krijgen. Het spijt me om te zeggen maar ik begin nu toch ernstig aan je verstandelijke vermogens te twijfelen.
pi_81391313
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:20 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Het streven om zo dicht mogelijk bij die absolute vrijheid te komen heeft het westen juist zo groot gemaakt. Zowel op financieel als op cultureel gebied.
En die vrijheid wordt langzaam aan weer weggepakt door de overheid.
pi_81392729
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 18:39 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Kijk, dat bedoel ik nou. Blijkbaar voldoe ik niet aan jouw extreem linkse wereldbeeld dat elke allochtoon jou voor je zogenaamde tolerantie dankbaar moet zijn.
Extreem links En je mag gerust blijven. En ja, daar mag jij mij best dankbaar voor zijn.
quote:
Je spreekt jezelf nogal tegen en het is toch een quote van jou die maar al te graag anderen aan banden gelegd ziet. Nogal hypocriet om dergelijke zaken moralistisch te schreeuwen en zelf een paar reacties verder weer te vergeten.
Wellicht moet jij eens wat beter lezen. Nergens schrijf ik dat Ara op moet hoepelen. Ik stel alleen dat hij mogelijk beter op z'n plaats is in een land als Saoudi-Arabie.
quote:
Overigens is dit al de vierde keer dat je mij probeert van Fok! te krijgen. Het spijt me om te zeggen maar ik begin nu toch ernstig aan je verstandelijke vermogens te twijfelen.
Nu pas? Ik dacht dat je mij allang had afgeschreven.
pi_81393538
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:17 schreef KoosVogels het volgende:
Wellicht moet jij eens wat beter lezen. Nergens schrijf ik dat Ara op moet hoepelen. Ik stel alleen dat hij mogelijk beter op z'n plaats is in een land als Saoudi-Arabie.
ja hoor, een westers ingestelde Nederlander die maar beter kan opkrassen omdat hij de vrijheid van een relmedelander zo zwaar in de weg zou zitten . hoe bedoel je omgekeerde wereld?
pi_81397021
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:35 schreef ErictheSwift het volgende:

[..]

ja hoor, een westers ingestelde Nederlander die maar beter kan opkrassen omdat hij de vrijheid van een relmedelander zo zwaar in de weg zou zitten . hoe bedoel je omgekeerde wereld?
Dat relfiguur is ook beter op zn plaats in een land als Saoudi-Arabie
pi_81397271
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:06 schreef Izaag het volgende:
Van de frontpage:

Lars Vilks, een Zweedse cartoonist die zich de woede van moslims op de hals haalde door de profeet Mohammed af te beelden als een hond, is dinsdag aangevallen. Volgens Vilks kreeg hij tijdens een lezing over de vrijheid van meningsuiting op een universiteit een kopstoot van een van de aanwezigen. De bril van Vilks brak door de aanval, maar Vilks zelf raakte niet gewond. Of de aanvaller is aangehouden is niet duidelijk.

Voorafgaand aan de lezing was er een vreedzame demonstratie van een groep moslims. Kort voor het incident probeerden vijftien mensen de lezing te verstoren. Na de aanval op Vilks stormde een deel van hen naar voren. Ze werden tegengehouden door beveiligingsmedewerkers terwijl Vilks naar een andere ruimte werd gebracht. Een woordvoerder van de universiteit van Uppsala zei dat Vilks vlak voor de aanval een provocerende film liet zien met seksueel getinte beelden.
Volgens het Zweedse persbureau TT heeft de politie twee mensen aangehouden. De politie wilde hier echter geen commentaar op geven. Een woordvoerder van de politie zei dat hij onvoldoende informatie over het incident had.

Eerder dit jaar zeiden Amerikaanse onderzoekers dat Vilks het doelwit was in een moordcomplot dat zou zijn beraamd door Colleen LaRose, een Amerikaanse vrouw die zichzelf JihadJane noemde. LaRose is aangeklaagd wegens terrorisme en krijgt mogelijk een levenslange gevangenisstraf.

Het dikgedrukte is wel veelzeggend..
Suggestieve, vooringenomen en derhalve niet serieus te nemen topictitel.

"Haatcartoons"...

Wat is de koran dan wel niet? De vunzigheid tegen niet-moslims die daarin staat overtreft de ergste horrorfilms.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_81397553
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 19:46 schreef Refragmental het volgende:

[..]

En die vrijheid wordt langzaam aan weer weggepakt door de overheid.
door Geert Wilders binnenkort inderdaad.
pi_81397686
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:17 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Aldus de plaatser van een cartoon "de kiezer is ziek". Zelfs in de meest gunstige peiling van Mauriceje stond Gekke Geert op zo'n 30 zetels. Dat is nog steeds slechts 20% van het electoraat. En we leven nog steeds niet in een dictatuur (al heeft de Linkse Elite daar zeker wel een flinke hand in), dus vrijheden die door Geert Wilders -en dan nog wel "binnenkort" - teniet gedaan worden, is je reinste flauwekul.

Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

donderdag 13 mei 2010 @ 23:09:42 #219
283146 Ironhide
Donker getinte rechtse havik
pi_81402722
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:17 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Jij hebt het dus niet gesnapt

Niet enkel Geert, maar het gehele politieke spectrum neemt vrijheden af.
pi_81403226
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 00:18 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Maar dat schijnen de kameraden nog niet helemaal door te hebben, die varen blind op de "PVV = Root of All Evil"-doctrine want Geertje bashen is "the newest fad".

Neemt niet weg dat de PVV vooral veel geschreeuw en weinig wol is.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 00:49:42 #222
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_81403671
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:20 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Nonsense. Juist het beperken van vrijheden heeft ons zo groot gemaakt. Lees je anders eens in:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Sociaal_contract
pi_81403718
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Aldus de plaatser van een cartoon "de kiezer is ziek". Zelfs in de meest gunstige peiling van Mauriceje stond Gekke Geert op zo'n 30 zetels. Dat is nog steeds slechts 20% van het electoraat. En we leven nog steeds niet in een dictatuur (al heeft de Linkse Elite daar zeker wel een flinke hand in), dus vrijheden die door Geert Wilders -en dan nog wel "binnenkort" - teniet gedaan worden, is je reinste flauwekul.

waar heb je het nou weer over?
pi_81403732
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 00:18 schreef Refragmental het volgende:

[..]

ik noemde ook slechts een voorbeeld.
pi_81403821
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 00:51 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

waar heb je het nou weer over?
Dat vraag ik dus aan jou, met je Geertdroompjes...

pi_81405294
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 00:49 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Nonsense. Juist het beperken van vrijheden heeft ons zo groot gemaakt. Lees je anders eens in:

Heeft niet "ons" groot gemaakt, maar de toplaag van de samenleving.
Wij, het gewone volk mogen de kruimels opvangen.
Dat deze kruimels in de afgelopen eeuwen groter en lekkerder zijn geworden doet ons geloven dat wij vrij zijn en geen eigendom van deze toplaag.

16 minuten uitleg van wat ik bedoel, zeker de moeite waard.
pi_81455958
Zelfs in Artis met de roofdieren gaat het vredelievender toe.

Islam is vrede
  zaterdag 15 mei 2010 @ 16:10:15 #228
198365 Morendo
The Real Deal
pi_81459695
quote:
Huis Zweedse tekenaar aangevallen
Uitgegeven: 15 mei 2010 15:47
Laatst gewijzigd: 15 mei 2010 15:46

AMSTERDAM - Brandstichters hebben het huis van de Zweedse tekenaar Lars Vilks aangevallen. Vilks maakte in het verleden een tekening van de profeet Mohammed die door moslims als beledigend werd beschouwd.

Vilks was op het moment van de brandstichting niet thuis. Er vielen geen slachtoffers.

Volgens de politie werden de ramen van het huis ingegooid waarna plastic flessen met benzine werden achtergelaten.

Er ontstond een kleine brand, die uit zichzelf doofde. Er zijn vooralsnog geen verdachten aangehouden.

Bedreigingen

Sinds hij in 2007 een tekening maakte van Mohammed ontving Vilks diverse bedreigingen, onder meer van Al-Qaida. Eerder deze week werd hij door een man aangevallen toen hij op een universiteit een lezing gaf.
http://www.nu.nl/buitenla(...)aar-aangevallen.html
Die Lebenslust bringt dich um.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 16:13:07 #229
198365 Morendo
The Real Deal
pi_81459782
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 00:49 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Het 'sociaal contract' ziet voornamelijk op de verticale verhouding overheid-burger en niet zo zeer op de horizontale verhouding tussen burgers onderling.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_81460368
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 13:59 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zelfs in Artis met de roofdieren gaat het vredelievender toe.

Islam is vrede
Oh. Mijn. Fictieve. God.

Devote Moslims die naar een tentoonstelling van een film vol naakt, tongende mannen en fetisjismen gaan en vervolgens moord, brand en Allah ackbar schreeuwen. Doet me denken aan de Marokkaanse jongeren die in Nederland naar een gaybar lopen en vervolgens een homo in elkaar slaan omdat ze er niet tegen kunnen. Ongelovelijk. On-ge-lo-ve-lijk. Achterlijke cultuur. Punt uit.
pi_81460795
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 16:36 schreef Disorder het volgende:

[..]

Oh. Mijn. Fictieve. God.

Devote Moslims die naar een tentoonstelling van een film vol naakt, tongende mannen en fetisjismen gaan en vervolgens moord, brand en Allah ackbar schreeuwen. Doet me denken aan de Marokkaanse jongeren die in Nederland naar een gaybar lopen en vervolgens een homo in elkaar slaan omdat ze er niet tegen kunnen. Ongelovelijk. On-ge-lo-ve-lijk. Achterlijke cultuur. Punt uit.
stiekem vonden ze het wel geil natuurlijk. een porno film kijken en dan gatver gatver roepen! 1 tje had ook nog zijn dochtertje van onder de 10 meegenomen. dat vink dan wel weer wat te ver gaan aangaande perversiteiten.
pi_81461805
Islam
pi_81461889
zeg jongens volgens de mod van POL is dit nu officieel ook het topic over de brandstichting. Ik weet niet of de 'demonstranten' zouden waarderen om op 1 hoop met brandstichters gegooid te worden maar vooruit;

een huis in brandsteken!!! wat een debiele achterlijke iq arme terroristen... bah!
pi_81462316
Islam uit Europa aub, en rap een beetje.
pi_81462627
Wat achterlijk volk die moslims soms ook beetje rellen om een figuur die weinig heeft betekent
  zaterdag 15 mei 2010 @ 18:04:02 #236
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_81462887
Zoveel (extremistische) moslims zijn er in Zweden toch niet eens? En zelfs dat handjevol laat het zo escaleren. De authoriteiten zouden ze met gemak in de gaten kunnen houden.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_81466890
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 17:56 schreef Athlon64x het volgende:
Wat achterlijk volk die moslims soms ook beetje rellen om een figuur die weinig heeft betekent
De moslims zijn geen volk. En bedoel je met figuur Mohammed? Heeft hij weinig betekent? Ik ben geen moslim maar hij heeft meer betekent dan ELKE nederlander ooit Ben zelf NL , ich bin Mestreechs
Kijk de wolken zijn de golven van de zee, dus ik moet zwemmen om te zorgen dat ik leef.
pi_81466915
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 17:46 schreef JohnLocke het volgende:
Islam uit Europa aub, en rap een beetje.
En anders? Denk je dat dit het oplost? Vrijheid van godsdienst schrappen zodat jij tevreden bent? Dacht het niet ja.
Kijk de wolken zijn de golven van de zee, dus ik moet zwemmen om te zorgen dat ik leef.
pi_81466956
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 18:04 schreef VeX- het volgende:
Zoveel (extremistische) moslims zijn er in Zweden toch niet eens? En zelfs dat handjevol laat het zo escaleren. De authoriteiten zouden ze met gemak in de gaten kunnen houden.
In Stockholm behoorlijk wat dacht ik.
pi_81466983
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 16:36 schreef Disorder het volgende:

[..]

Oh. Mijn. Fictieve. God.

Hij had nooit maar dan nooit gezegd dat het zo een film zou worden, de mensen hebben het dus niet verwacht. En de islam is geen cultuur
pi_81467033
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 20:10 schreef Jason__ het volgende:

[..]

Hij had nooit maar dan nooit gezegd dat het zo een film zou worden, de mensen hebben het dus niet verwacht. En de islam is geen cultuur
Ja dus? Ze hadden ook gewoon weg kunnen gaan.
pi_81467063
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 20:10 schreef Jason__ het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Islamic_culture
pi_81467066
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 20:12 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ja dus? Ze hadden ook gewoon weg kunnen gaan.
Daar gaat het niet om. Hij zegt dat ze het van te voren wisten maar dat was niet zo.
pi_81467095
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 20:12 schreef Jason__ het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Hij zegt dat ze het van te voren wisten maar dat was niet zo.
Ah zo.
pi_81467140
quote:
quote:
Dat is ook een van de redenen dat Wikipedia geen garantie voor de juistheid en evenwichtige kwaliteit van de informatie kan geven.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia

De islam = een religie nogmaals. Wikipedia geeft niet 100% juiste info.
Er is een cultuur onstaan uit de religie, maar de Islam is nogmaals een religie en geen cultuur.
pi_81467383
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 20:08 schreef Jason__ het volgende:

[..]

De moslims zijn geen volk. En bedoel je met figuur Mohammed? Heeft hij weinig betekent? Ik ben geen moslim maar hij heeft meer betekent dan ELKE nederlander ooit Ben zelf NL , ich bin Mestreechs
ja vergeten sommige moslims zijn nogal fanatiek net als een gemiddelde christen unie figuur
pi_81467432
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 20:21 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

ja vergeten sommige moslims zijn nogal fanatiek net als een gemiddelde christen unie figuur
Wat wil je hiermee zeggen
pi_81467533
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 20:15 schreef Jason__ het volgende:

[..]

[..]

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia

De islam = een religie nogmaals. Wikipedia geeft niet 100% juiste info.
Er is een cultuur onstaan uit de religie, maar de Islam is nogmaals een religie en geen cultuur.
ligt aan je definitie van cultuur liefje
pi_81467563
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 20:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

ligt aan je definitie van cultuur liefje

Zijn er dan 2 definities van cultuur schat?
pi_81467639
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 20:27 schreef Jason__ het volgende:

[..]

Zijn er dan 2 definities van cultuur schat?
vast wel meer ook
pi_81467835
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 20:08 schreef Jason__ het volgende:

[..]

Mohammed was gewoon een struikrover die een gehele geloof verzon voor zijn eigen gewin.
pi_81467888
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 20:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

vast wel meer ook
Er is geen islamitische cultuur. Er is wel een cultuur van de Moslims, maar niet van de Islam. De islam is geen voorwerp maar een religie nogmaals. Als je wil duscussiëren over het woord cultuur kunnen we dat best doen maar ik denk niet dat de Islam als cultuur kan gezien worden
pi_81467905
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 20:36 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Mohammed was gewoon een struikrover die een gehele geloof verzon voor zijn eigen gewin.
Zal best. Alsnog meer dan jij ooit zal zijn
  zondag 16 mei 2010 @ 10:01:18 #254
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_81480546
OMG. Die lui dienen subiet met kop en kont de boot naar achterlijkistan in te worden geflikkerd.

Dit soort uitwassen krijg je van die 'tolerantie' die de Europeaan altijd maar moet hebben naar allochtonen en moslims. Waren hálen die baardapen de gore lef vandaan?!
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_81482119
2 op de miljard mensen vallen een cartoonist aan en de wereld is weer te klein voor sommigen. Dit zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die de Irak oorlog met een miljoen moslim doden tot gevolg goedkeuren.

Laat je niet van de wijs brengen. Dit soort berichten dienen alleen maar een doel: steun krijgen in de oorlogen die gevoerd worden in moslimlanden.
pi_81482355
Moslims op universiteiten zijn kennelijk de nieuwe vmbo-ers.
  zondag 16 mei 2010 @ 12:10:38 #257
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_81483440
Even een cross post door een ander gesloten topic. We werden hier naar verwezen!
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 20:56 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Ik zeg er verder ook niks mee . Klopt, daar ben ik het mee eens; geloof lekker thuis houden. Maar ja zo simpel is het niet..
Nee helaas niet nee! Was het maar zo simpel.........,dan was de oplossing er allang
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_81483480
quote:
Op zondag 16 mei 2010 11:31 schreef Cracka-ass het volgende:
Moslims op universiteiten zijn kennelijk de nieuwe vmbo-ers.
Iets zegt me dat veel van die ventjes daar niet daadwerkelijk studeerde.
  zondag 16 mei 2010 @ 12:20:11 #259
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_81483743
quote:
Op zondag 16 mei 2010 12:11 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Iets zegt me dat veel van die ventjes daar niet daadwerkelijk studeerde.
Nee natuurlijk niet! Iedere moslim die dr, drs heeft behaald hier heeft dat natuurlijk all1 maar door omkoping oid verkregen!

* Outpost76 mompelt iets over scheren en een kam...............
  zondag 16 mei 2010 @ 12:47:18 #260
30910 Disorder
Disorder
pi_81484622
quote:
Op zondag 16 mei 2010 11:22 schreef polderturk het volgende:
2 op de miljard mensen vallen een cartoonist aan en de wereld is weer te klein voor sommigen. Dit zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die de Irak oorlog met een miljoen moslim doden tot gevolg goedkeuren.

Laat je niet van de wijs brengen. Dit soort berichten dienen alleen maar een doel: steun krijgen in de oorlogen die gevoerd worden in moslimlanden.
Ja tuurlijk. Moslims vallen een cartoonist aan, proberen zijn huis in brand te steken. En als de media er vervolgens over bericht is het een complot om Moslims te vermoorden. Wow. Altijd weer die slachtoffer-rol.
  zondag 16 mei 2010 @ 14:24:34 #261
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_81488459
quote:
Op zondag 16 mei 2010 12:47 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ja tuurlijk. Moslims vallen een cartoonist aan, proberen zijn huis in brand te steken. En als de media er vervolgens over bericht is het een complot om Moslims te vermoorden. Wow. Altijd weer die slachtoffer-rol.
idd ja! Het ligt toch aan de rest van de wereld en niet aan die lieve, aardige en vredelievende moslims.......
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † zondag 16 mei 2010 @ 14:31:07 #262
137949 Disana
pi_81488748
Er is een Kosovaar gearresteerd op verdenking van brandstichting.
  zondag 16 mei 2010 @ 14:34:29 #263
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_81488882
quote:
Op zondag 16 mei 2010 14:31 schreef Disana het volgende:
Er is een Kosovaar gearresteerd op verdenking van brandstichting.
Waar zie je dat?
  † In Memoriam † zondag 16 mei 2010 @ 14:34:51 #264
137949 Disana
pi_81488897
quote:
Op zondag 16 mei 2010 14:34 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Waar zie je dat?
Het was in het nieuws op Radio 1.
  zondag 16 mei 2010 @ 14:38:50 #265
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_81489062
quote:
Op zondag 16 mei 2010 14:34 schreef Disana het volgende:

[..]

Het was in het nieuws op Radio 1.
Ok vaag dat er nog niets over te zien is op internet dan.

Edit :

Mijn excuus het is al wel bekent. Ik las er all1 overheen.

http://nos.nl/artikel/157(...)ning-cartoonist.html
  † In Memoriam † zondag 16 mei 2010 @ 14:41:31 #266
137949 Disana
pi_81489188
quote:
Op zondag 16 mei 2010 14:38 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ok vaag dat er nog niets over te zien is op internet dan.

Edit :

Mijn excuus het is al wel bekent. Ik las er all1 overheen.

http://nos.nl/artikel/157(...)ning-cartoonist.html
Geeft niet joh Goed nieuws.
  zondag 16 mei 2010 @ 14:44:31 #267
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_81489324
quote:
Op zondag 16 mei 2010 14:41 schreef Disana het volgende:

[..]

Geeft niet joh Goed nieuws.
Jup! Al is t wel weer sneu dat t een veel pleger moet zijn geweest. Ofwel het had voorkomen kunnen worden!
  zondag 16 mei 2010 @ 16:40:32 #268
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_81493622
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:51 schreef Santello het volgende:
Ik heb het meer over de manier waarop, als hij zo een filmpje in zijn kelder maakt en
dat lekt uit of hij upload het is dat zijn probleem. Feit is wel dat hij weet dat er bij de
bijeenkomst leerlingen aanwezig zijn met een moslim geloof.

Meneer speelt doodleuk een kwetsend filmpje af alsof er niks aan de hand is. Ik heb het niet over het feit
dat hij het filmpje gemaakt heeft.

Een gesprek voeren met verschillende meningen is heel wat anders dan wat hij daar nu
heeft geflikt.
Ah gossie toch, wat hebben de moslammetjes het toch zwaar he, de grote boze wereld laat van alles zien waar jij niet vn houd, boo fucking hoo
  zondag 16 mei 2010 @ 16:43:00 #269
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_81493728
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:12 schreef Martin73 het volgende:

[..]

Waarom zouden de moslims hun bek moeten houden terwijl de cartoonist het over de moslims en islam heeft? Om jou te pleasen?
Iets met zelfkennis, humor en korreltje zout. Infantiel gedrag weer, keer op keer moslims die totaal wereldvreemd en in vol onbegrip maar als een stel apen (hihi apen ) erop los moeten slaan
  zondag 16 mei 2010 @ 17:20:13 #270
97934 ASroma
Flamboyant
pi_81495290
quote:
Op zondag 16 mei 2010 16:43 schreef fs180 het volgende:

[..]

Iets met zelfkennis, humor en korreltje zout. Infantiel gedrag weer, keer op keer moslims die totaal wereldvreemd en in vol onbegrip maar als een stel apen (hihi apen ) erop los moeten slaan
maar als een cartoonist nu filmpjes maakt over homo's en hun beledigd en belachelijk maakt, is het dan ook ok?
pi_81495386
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:20 schreef ASroma het volgende:

[..]

maar als een cartoonist nu filmpjes maakt over homo's en hun beledigd en belachelijk maakt, is het dan ook ok?
Moet je aan een homo vragen guppie.
  zondag 16 mei 2010 @ 17:27:53 #272
97934 ASroma
Flamboyant
pi_81495610
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:22 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Moet je aan een homo vragen guppie.
doe ik toch

maar stel zij reageren ook fel, vind je dat dan ook raar?
  zondag 16 mei 2010 @ 17:29:03 #273
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_81495645
quote:

[..]

En Jezus wat was Jezus dan een drugs gebruikende hippie?
pi_81495826
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:27 schreef ASroma het volgende:

[..]

doe ik toch

maar stel zij reageren ook fel, vind je dat dan ook raar?
Ik ben geen homo of Uri Geller dus kan ik daar ook geen antwoord op geven.
pi_81495853
quote:

[..]

Uiteraard.

Maar homo's gooien niet met molotovcocktails of snijden kelen af op straat als het ze ff tegen zit.

(Extremistische) moslims wel.

zondag 16 mei 2010 @ 18:18:22 #276
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_81497566
quote:
Op zondag 16 mei 2010 11:22 schreef polderturk het volgende:
Omdat er maar een paar de gelegenheid hebben om die cartoonist te lijf te gaan. Als je hem zou droppen ergens in een willekeurig arabisch land en erbij zou vertellen wat ie misdaan heeft, wordt ie gelyncht.

Bovendien heeft een andere engerd getracht zijn huis in brand te steken. En die Somalier die Westergaard te lijf wilde met een bijl?

En dan nog zijn er misschien maar een paar moslims die zo iemand echt wat aan willen doen, een heel groot aantal moslims zal concluderen dat de cartoonist er dan zelf om gevraagd heeft. Met andere woorden, 'ik keur het niet goed, maar ik begrijp het wel'.
quote:
Aha, die kopstoter en zijn vrienden zijn acteurs?
  zondag 16 mei 2010 @ 18:30:48 #277
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_81498175
quote:

[..]

Tuurlijk, waarom zou dat anders zijn? Ja omdat zij genetische aanleg hebben en moslims de keuze hebben, maar verder niet.
  zondag 16 mei 2010 @ 18:33:08 #278
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_81498278
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:29 schreef Megumi het volgende:

[..]

En Jezus wat was Jezus dan een drugs gebruikende hippie?
Nee, hij was het product.
  zondag 16 mei 2010 @ 21:20:37 #279
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_81508066
quote:
Twee broers verdacht van brandaanslag op Lars Vilks (Zweedse Cartoonist)

Vermoedelijk banden met islamitisch netwerk . (bron: Politiskinkorrekt.info)

In de nacht van zaterdag worden er twee brandbommen in het huis van Lars Vilks buiten Nyhamnsläge gegooid. Een venster kapot en een smeulende brand in de woning. De cartoonist is dan niet thuis. Het vuur dooft vanzelf.

Op 21 uur gisteravond arresteert de politie een 21-jarige (foto) migrant in de kansenwijk Copper Farm in Landskrona. De vermoedelijke dader heet Mentor Alija, geboren 1989-04-20. Het is een Kosovo-Albanees. Het adres waar hij wortd gearresteerd is 43 Copper Farm B. Zondagmorgen wordt er nog een andere verdachte gearresteerd. Een 19-jarige student uit Helsingborg. Het is zijn kleine broertje, Mensur Alija, geboren 1990-09-05. Hij woont ook in Landskrona. Mensur moet zich in het ziekenhuis laten behandelen aan brandwonden opgelopen tijdens de brandaanslag.

Zijn Facebook-pagina http://www.facebook.com/h(...)p?id=100000201501121toont een grote interesse in de beruchte islamitische fundamentalist, Anas Khalifa en andere radicalen. Een verband met moslimbroederschappen wordt aangenomen
Bron: http://keesjemaduraatje.web-log.nl/

Twee Albanezen uit de opstandige Servische provincie Kosovo dus. Anas Khalifa ken ik zelf niet.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  zondag 16 mei 2010 @ 21:30:55 #280
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_81508867
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:20 schreef Tarak het volgende:

.Mensur moet zich in het ziekenhuis laten behandelen aan brandwonden opgelopen tijdens de brandaanslag.
  zondag 16 mei 2010 @ 21:48:59 #281
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_81510286
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:30 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

En het vuur doofde vanzelf uit!

God bestaat, en Hij heeft gevoel voor humor!
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_81532298
quote:

[..]

Pedofile Polygame tot struikroverij aanzettende charlaten (hij was zelf te lui)
4 vrouwen per man...hoeveel had Mahound er er zelf?
pi_81532386
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:30 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Wie zijn billen brand...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')