abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81338480
tja, mooi geloof als je dat met kwaad mag en gaat vergelden.. Wat een sukkels
pi_81339622
Als je dit gaat tolereren zullen ze steeds nieuwe grenzen opzoeken om geweld te gebruiken.
pi_81339795
Ach, volgens wikipedia zitten we nu in de Islamitische jaargang 1431-1432. Dat verklaart alles. Nog maar 578 jaar te gaan en het is vrede.
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:14:00 #154
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_81339887
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:11 schreef tho_Omas het volgende:
Ach, volgens wikipedia zitten we nu in de Islamitische jaargang 1431-1432. Dat verklaart alles. Nog maar 578 jaar te gaan en het is vrede.
AFC AJAX
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:19:39 #155
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81340122
Zo te zien flipte men vanwege een afbeelding van een kunstwerk van Sooreh Hera.

Uit deze lijn:

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:26:06 #156
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_81340466
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:19 schreef Copycat het volgende:
Zo te zien flipte men vanwege een afbeelding van een kunstwerk van Sooreh Hera.

Uit deze lijn:

[ afbeelding ]
Druppel op een gloeiende plaat, het hele filmpje is natuurlijk een en al bagger
AFC AJAX
pi_81362816
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:05 schreef Santello het volgende:
Vragen om problemen, opzettelijk iemand boos maken is heel irritant. Pak slaag verdien je dan gewoon.
Ja ja, de criteria die door sommige kneuzen voor dat "verdienen" op na worden gehouden kennen we ondertussen al. "Jij mij "te lang" aan kijken, jij klapjes krijgen", en het maar raar vinden dat je dan als primitief volk wordt neergezet en gelijk "rassiesmoe disskriemienazi" janken als je zelf dan eens een koekje van eigen deeg krijgt.
pi_81363203
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 22:41 schreef ErictheSwift het volgende:

[..]

Ja ja, de criteria die door sommige kneuzen voor dat "verdienen" op na worden gehouden kennen we ondertussen al. "Jij mij "te lang" aan kijken, jij klapjes krijgen", en het maar raar vinden dat je dan als primitief volk wordt neergezet en gelijk "rassiesmoe disskriemienazi" janken als je zelf dan eens een koekje van eigen deeg krijgt.
Ik voel me totaal niet aangesproken als dat is wat je probeert te bereiken met je post.
Het feit dat je een persoon individu afrekent op vooroordeel is ontzettend sneu.
pi_81363669
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 22:48 schreef Santello het volgende:
Ik voel me totaal niet aangesproken als dat is wat je probeert te bereiken met je post.
Het feit dat je een persoon individu afrekent op vooroordeel is ontzettend sneu.
Oh rlly? Dan is het zeker ook OK voor mij om een paar van die wollah wollah schreeuwerds het ziekenhuis in te trappen omdat ik me daaraan erger? Het feit dat je die kopstoot probeert goed te praten zegt al genoeg.
pi_81368387
Ik praat het nergens goed. Als je vader bij jou een HEEL gevoelig iets is, en ik scheld hem
uit waar je bij staat, dan verdien ik ook een pak slaag. Dat ik eventueel een pak slaag krijg
is niet goed te praten omdat geweld verkeerd is. Maar omdat jij je emoties niet kan bedwingen
en ik er eigenlijk wel een beetje om vraag als ik je vader verrot zou schelden in je gezicht.

SNAPPIE?
pi_81368479
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 00:47 schreef Santello het volgende:
Ik praat het nergens goed. Als je vader bij jou een HEEL gevoelig iets is, en ik scheld hem
uit waar je bij staat, dan verdien ik ook een pak slaag. Dat ik eventueel een pak slaag krijg
is niet goed te praten omdat geweld verkeerd is. Maar omdat jij je emoties niet kan bedwingen
en ik er eigenlijk wel een beetje om vraag als ik je vader verrot zou schelden in je gezicht.

SNAPPIE?
Tesnelgeleest
pi_81368483
Nee dan verdien je geen pak slaag.

Zie je het nuance verschil?
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_81368785
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:11 schreef tho_Omas het volgende:
Waarom zou dat zo zijn?
pi_81368815
Dit zijn overigens walgelijke, intolerante en gevaarlijke mensen. Ze verdienen het om uitgelachen te worden.
pi_81369297
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 00:47 schreef Santello het volgende:

SNAPPIE?
Je hebt er niet veel van begrepen hèh? Mijn punt was juist dat je, met die mentaliteit die je in je eerste post in dit draadje aan de dag legde, nogal "makkelijk haalbare" en selectieve/flexibele criteria erop na kan houden om iemand een kopstoot te geven of héé, nu we er toch over beginnen, een paar kogels en messen in zn lijf te planten (Does Mohammed B. ring a bell ?) .

[ Bericht 0% gewijzigd door ErictheSwift op 13-05-2010 04:03:10 ]
pi_81370770
Een verdiende kopstoot, hoewel het natuurlijk niet mag en de belager een sukkel is.
Conscience do cost.
pi_81370846
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 00:59 schreef Monidique het volgende:

[..]

Waarom zou dat zo zijn?
Omdat wij dan allang dood zijn.
  donderdag 13 mei 2010 @ 03:56:25 #168
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_81371221
De islam is en blijft achterlijk. We kunnen wel politiek correct de islam en diens volgelingen als twee aparte organen behandelen, maar dit is volstrekt flauwekul. Ik begrijp overigens niet waarom aan die achterlijke idioten toch telkens de ruimte wordt gegeven om onbestraft hun gang te gaan? Mensen die zich hier weigeren aan te passen en westerse normen en waarden als vrijheid van meningsuiting niet respecteren hebben hier helemaal niets te zoeken.
pi_81371244
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 03:56 schreef AryaMehr het volgende:
De islam is en blijft achterlijk. We kunnen wel politiek correct de islam en diens volgelingen als twee aparte organen behandelen, maar dit is volstrekt flauwekul. Ik begrijp overigens niet waarom aan die achterlijke idioten toch telkens de ruimte wordt gegeven om onbestraft hun gang te gaan? Mensen die zich hier weigeren aan te passen en westerse normen en waarden als vrijheid van meningsuiting niet respecteren hebben hier helemaal niets te zoeken.
De Islam is helemaal niet achterlijk. Een aantal figuren is achterlijk, net zoals de katholieke kerk een flink aantal achterlijken kent (misbruik enzo) en ook de christelijke kerk enz enz. Ik ken heel erg veel moslims die alles wat gewelddadig is afkeuren. Ze zijn meer vredelievend dan welke andere autochtoon die ik ken dan ook. Overal kun je wel iets negatiefs vinden.... en als je dat dan ook maar steeds blijft posten op een forum als fok, dan gaat een aantal simpele zielen het nog geloven ook. Dit land is daar niet mee gebaat.
  donderdag 13 mei 2010 @ 04:28:10 #170
28033 Pek
je moet wat
pi_81371271
Geen enkel land is gebaat bij religie, daar komt alleen maar ellende van.
Als de geschiedenis ons iets geleerd heeft, is dat het wel. Eencellige haatzaaiers
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  donderdag 13 mei 2010 @ 04:44:27 #171
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_81371288
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 04:28 schreef Pek het volgende:
Geen enkel land is gebaat bij religie, daar komt alleen maar ellende van.
Als de geschiedenis ons iets geleerd heeft, is dat het wel. Eencellige haatzaaiers
Hmm denk dat we dan wel iets anders vinden om elkaar het elven zuur te maken. Als religie er niet zou zijn.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 13 mei 2010 @ 04:47:35 #172
28033 Pek
je moet wat
pi_81371294
Voetbal ofzo
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  donderdag 13 mei 2010 @ 04:51:02 #173
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_81371297
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 04:05 schreef dubbel1 het volgende:

[..]

De Islam is helemaal niet achterlijk. Een aantal figuren is achterlijk, net zoals de katholieke kerk een flink aantal achterlijken kent (misbruik enzo) en ook de christelijke kerk enz enz. Ik ken heel erg veel moslims die alles wat gewelddadig is afkeuren. Ze zijn meer vredelievend dan welke andere autochtoon die ik ken dan ook. Overal kun je wel iets negatiefs vinden.... en als je dat dan ook maar steeds blijft posten op een forum als fok, dan gaat een aantal simpele zielen het nog geloven ook. Dit land is daar niet mee gebaat.
De islam is wel degelijk achterlijk. In de zin van dat er een boel conservatieve overtuigingen wordt gepropagandeerd die haaks staan op hetgeen wat we in onze samenleving als beschaafd achten. Ik hoor overigens vaker dergelijke geluiden, maar die komen nu eenmaal van mensen die de islam nooit aan den lijve ondervonden hebben noch zich er in verdiept hebben.
  donderdag 13 mei 2010 @ 05:02:11 #174
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_81371310
Dat wijf dat 200x god is groot schreeuwt door die zaal hadden ze van mij ter plekke mogen executeren...
pi_81371317
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 04:47 schreef Pek het volgende:
Voetbal ofzo
Tsja, dat werd weer duidelijk toen FC Twente er pas geleden met de landstitel vandoor ging ipv ajax; toen waren de calimero- en hateposts uit het 020-kamp ook niet van de lucht. Wat me gelijk bij mn punt van de treffende overeenkomst tussen voetbal en religie, en hoe fanatiek deze door hun beider aanhang beleefd (kunnen) worden.

Overigens, in de bijbel en de talmud staan net zulke ranzige teksten als in de qu'ran, dus wat dat betreft is het totaal niet nodig het bruingetinte volk telkens de hand boven het hoofd te houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')