Mohammed was gewoon een struikrover die een gehele geloof verzon voor zijn eigen gewin.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:08 schreef Jason__ het volgende:
[..]
De moslims zijn geen volk. En bedoel je met figuur Mohammed? Heeft hij weinig betekent? Ik ben geen moslim maar hij heeft meer betekent dan ELKE nederlander ooitBen zelf NL , ich bin Mestreechs
Er is geen islamitische cultuur. Er is wel een cultuur van de Moslims, maar niet van de Islam. De islam is geen voorwerp maar een religie nogmaals. Als je wil duscussiëren over het woord cultuur kunnen we dat best doen maar ik denk niet dat de Islam als cultuur kan gezien wordenquote:
Zal best. Alsnog meer dan jij ooit zal zijnquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:36 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Mohammed was gewoon een struikrover die een gehele geloof verzon voor zijn eigen gewin.
Nee helaas niet nee! Was het maar zo simpel.........,dan was de oplossing er allangquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:56 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik zeg er verder ook niks mee. Klopt, daar ben ik het mee eens; geloof lekker thuis houden. Maar ja zo simpel is het niet..
Iets zegt me dat veel van die ventjes daar niet daadwerkelijk studeerde.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:31 schreef Cracka-ass het volgende:
Moslims op universiteiten zijn kennelijk de nieuwe vmbo-ers.
Nee natuurlijk niet! Iedere moslim die dr, drs heeft behaald hier heeft dat natuurlijk all1 maar door omkoping oid verkregen!quote:Op zondag 16 mei 2010 12:11 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Iets zegt me dat veel van die ventjes daar niet daadwerkelijk studeerde.
Ja tuurlijk. Moslims vallen een cartoonist aan, proberen zijn huis in brand te steken. En als de media er vervolgens over bericht is het een complot om Moslims te vermoorden. Wow. Altijd weer die slachtoffer-rol.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:22 schreef polderturk het volgende:
2 op de miljard mensen vallen een cartoonist aan en de wereld is weer te klein voor sommigen. Dit zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die de Irak oorlog met een miljoen moslim doden tot gevolg goedkeuren.
Laat je niet van de wijs brengen. Dit soort berichten dienen alleen maar een doel: steun krijgen in de oorlogen die gevoerd worden in moslimlanden.
idd ja! Het ligt toch aan de rest van de wereld en niet aan die lieve, aardige en vredelievende moslims.......quote:Op zondag 16 mei 2010 12:47 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Moslims vallen een cartoonist aan, proberen zijn huis in brand te steken. En als de media er vervolgens over bericht is het een complot om Moslims te vermoorden. Wow. Altijd weer die slachtoffer-rol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zie je dat?quote:Op zondag 16 mei 2010 14:31 schreef Disana het volgende:
Er is een Kosovaar gearresteerd op verdenking van brandstichting.
Ok vaag dat er nog niets over te zien is op internet dan.quote:
Geeft niet johquote:Op zondag 16 mei 2010 14:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok vaag dat er nog niets over te zien is op internet dan.![]()
![]()
Edit :
Mijn excuus het is al wel bekent. Ik las er all1 overheen.
http://nos.nl/artikel/157(...)ning-cartoonist.html
Jup! Al is t wel weer sneu dat t een veel pleger moet zijn geweest. Ofwel het had voorkomen kunnen worden!quote:
Ah gossie toch, wat hebben de moslammetjes het toch zwaar he, de grote boze wereld laat van alles zien waar jij niet vn houd, boo fucking hooquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:51 schreef Santello het volgende:
Ik heb het meer over de manier waarop, als hij zo een filmpje in zijn kelder maakt en
dat lekt uit of hij upload het is dat zijn probleem. Feit is wel dat hij weet dat er bij de
bijeenkomst leerlingen aanwezig zijn met een moslim geloof.
Meneer speelt doodleuk een kwetsend filmpje af alsof er niks aan de hand is. Ik heb het niet over het feit
dat hij het filmpje gemaakt heeft.
Een gesprek voeren met verschillende meningen is heel wat anders dan wat hij daar nu
heeft geflikt.
Iets met zelfkennis, humor en korreltje zout. Infantiel gedrag weer, keer op keer moslims die totaal wereldvreemd en in vol onbegrip maar als een stel apen (hihi apenquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:12 schreef Martin73 het volgende:
[..]
Waarom zouden de moslims hun bek moeten houden terwijl de cartoonist het over de moslims en islam heeft? Om jou te pleasen?
maar als een cartoonist nu filmpjes maakt over homo's en hun beledigd en belachelijk maakt, is het dan ook ok?quote:Op zondag 16 mei 2010 16:43 schreef fs180 het volgende:
[..]
Iets met zelfkennis, humor en korreltje zout. Infantiel gedrag weer, keer op keer moslims die totaal wereldvreemd en in vol onbegrip maar als een stel apen (hihi apen) erop los moeten slaan
Moet je aan een homo vragen guppie.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:20 schreef ASroma het volgende:
[..]
maar als een cartoonist nu filmpjes maakt over homo's en hun beledigd en belachelijk maakt, is het dan ook ok?
En Jezus wat was Jezus dan een drugs gebruikende hippie?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:36 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Mohammed was gewoon een struikrover die een gehele geloof verzon voor zijn eigen gewin.
Ik ben geen homo of Uri Geller dus kan ik daar ook geen antwoord op geven.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:27 schreef ASroma het volgende:
[..]
doe ik toch![]()
maar stel zij reageren ook fel, vind je dat dan ook raar?
Uiteraard.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:20 schreef ASroma het volgende:
[..]
maar als een cartoonist nu filmpjes maakt over homo's en hun beledigd en belachelijk maakt, is het dan ook ok?
Omdat er maar een paar de gelegenheid hebben om die cartoonist te lijf te gaan. Als je hem zou droppen ergens in een willekeurig arabisch land en erbij zou vertellen wat ie misdaan heeft, wordt ie gelyncht.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:22 schreef polderturk het volgende:
2 op de miljard mensen vallen een cartoonist aan en de wereld is weer te klein voor sommigen. Dit zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die de Irak oorlog met een miljoen moslim doden tot gevolg goedkeuren.
Aha, die kopstoter en zijn vrienden zijn acteurs?quote:Laat je niet van de wijs brengen. Dit soort berichten dienen alleen maar een doel: steun krijgen in de oorlogen die gevoerd worden in moslimlanden.
Tuurlijk, waarom zou dat anders zijn? Ja omdat zij genetische aanleg hebben en moslims de keuze hebben, maar verder niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:20 schreef ASroma het volgende:
[..]
Nee, hij was het product.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:29 schreef Megumi het volgende:
[..]
En Jezus wat was Jezus dan een drugs gebruikende hippie?
Bron: http://keesjemaduraatje.web-log.nl/quote:Twee broers verdacht van brandaanslag op Lars Vilks (Zweedse Cartoonist)
Vermoedelijk banden met islamitisch netwerk . (bron: Politiskinkorrekt.info)
In de nacht van zaterdag worden er twee brandbommen in het huis van Lars Vilks buiten Nyhamnsläge gegooid. Een venster kapot en een smeulende brand in de woning. De cartoonist is dan niet thuis. Het vuur dooft vanzelf.
Op 21 uur gisteravond arresteert de politie een 21-jarige (foto) migrant in de kansenwijk Copper Farm in Landskrona. De vermoedelijke dader heet Mentor Alija, geboren 1989-04-20. Het is een Kosovo-Albanees. Het adres waar hij wortd gearresteerd is 43 Copper Farm B. Zondagmorgen wordt er nog een andere verdachte gearresteerd. Een 19-jarige student uit Helsingborg. Het is zijn kleine broertje, Mensur Alija, geboren 1990-09-05. Hij woont ook in Landskrona. Mensur moet zich in het ziekenhuis laten behandelen aan brandwonden opgelopen tijdens de brandaanslag.
Zijn Facebook-pagina http://www.facebook.com/h(...)p?id=100000201501121toont een grote interesse in de beruchte islamitische fundamentalist, Anas Khalifa en andere radicalen. Een verband met moslimbroederschappen wordt aangenomen
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:20 schreef Tarak het volgende:
.Mensur moet zich in het ziekenhuis laten behandelen aan brandwonden opgelopen tijdens de brandaanslag.
En het vuur doofde vanzelf uit!quote:
Pedofile Polygame tot struikroverij aanzettende charlaten (hij was zelf te lui)quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:36 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Wie zijn billen brand...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |