Mohammed schijnt een hekel te hebben gehad aan honden. Honden worden als onreine dieren gezien in de islam.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:18 schreef KoosVogels het volgende:
Kansloze klotestreek van zielige figuren. Al moet een ding worden gezegd, en daar wordt niks mee goedgepraat. Het is een buitengewoon achterlijke tekening die deze Zweed heeft gemaakt. Ik snap de grap eerlijk gezegd niet. Westergaard maakte tenminste een goede prent: Mohammed met een bom op zijn harses, dat is spot-on. Maar een Mohammed met een hondenlichaam. Ik niet snappen.
Echt? Dan blijft het overigens een zwakke prent.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:20 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Mohammed schijnt een hekel te hebben gehad aan honden.
Ken de prent verder niet. Ik begrijp ook wel dat moslims sommige prenten erg kwetsend vinden, hoeft van mij ook niet altijd zo provocerend, maar het bedreigen, aanvallen en vermoorden van mensen daarvoor gaat mij veel te ver.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Echt? Dan blijft het overigens een zwakke prent.
Helemaal mee eens. Nogmaals, het is een slechte prent maar dat is natuurlijk geen reden om de maker aan te vallen. Ga dan met hem in debat en vertel dat hij verrekte weinig fantasie heeft en bovendien een weinig getalenteerd tekenaar is.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:24 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ken de prent verder niet. Ik begrijp ook wel dat moslims sommige prenten erg kwetsend vinden, hoeft van mij ook niet altijd zo provocerend, maar het bedreigen, aanvallen en vermoorden van mensen daarvoor gaat mij veel te ver.
Ja hoe durft die vuile hond dat te laten zien. Die mensen waren helemaal niet gewaarschuwd en kwamen toevallig binnenlopen toen ze ineens met dat beeld werden geconfronteerd. Daarna viel er iemand naar voren, zo met het hoofd tegen het hoofd van die cartoonist aan! Op het filmpje zie je zelfs dat die cartoonist zijn hoofd iets naar voren doet zodat het net lijkt alsof het met opzet gebeurde!!!!11quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:06 schreef Izaag het volgende:
Van de frontpage:
Het dikgedrukte is wel veelzeggend..
Om te kotsen dat volk in dat filmpjequote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:52 schreef Disorder het volgende:
De religie van liefde, vrolijke puppies en verdraagzaamheid slaat weer toe:
Zijn redenatie backfired behoorlijk inderdaad.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:06 schreef baba117 het volgende:
Ik zie niet in waarom de TS dit gedrag goedkeurt. Volgens zijn redenering mag ik hem slaan aangezien zijn mening mij provoceert .
"allah snackbar allah snackbar!!"quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:52 schreef Disorder het volgende:
De religie van liefde, vrolijke puppies en verdraagzaamheid slaat weer toe:
Zie ik het nou goed dat die vent op dumpert.nl zit? Grote kans dat er wat boobies in de toppers lijst waren dus eigenlijk mag je dan wel iedereen kapot slaan. De boze liefde en wijsheid aanbidders van Mohammed waren tenslotte geprovoceerd! Wel een paar leuke agentes trouwens. (weet dat TS me misschien gaat opzoeken wegens een seksueel getinte opmerking)quote:
haha, dat logo is idd van dumpertquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:21 schreef baba117 het volgende:
[..]
Zie ik het nou goed dat die vent op dumpert.nl zit? Grote kans dat er wat boobies in de toppers lijst waren dus eigenlijk mag je dan wel iedereen kapot slaan. De boze liefde en wijsheid aanbidders van Mohammed waren tenslotte geprovoceerd! Wen een paar leuke agentes trouwens. (weet dat TS me misschien gaat opzoeken wegens een seksueel getinte opmerking)
Je boos laten maken door een tekening, BOEHOE!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:05 schreef Santello het volgende:
Vragen om problemen, opzettelijk iemand boos maken is heel irritant. Pak slaag verdien je dan gewoon.
Dat slaat dan ook weer nergens op, Henkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:07 schreef Henk-B het volgende:
Geweld rechtvaardigen, je doet je ondertitel eer aan!
Mwah gewoon een inkoppertje hé.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat slaat dan ook weer nergens op, Henk
dus iedereen bepaalt zijn eigen grens van ''het opzettelijk boos gemaakt worden'' en ''de bijbehorende straf die je ervoor verdient''?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:05 schreef Santello het volgende:
Vragen om problemen, opzettelijk iemand boos maken is heel irritant. Pak slaag verdien je dan gewoon.
Als "opzettelijk iemand boos maken" de reden is tot een pak slaag had de complete NWS-kliek elkaar al de ogen dichtgeslagen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:05 schreef Santello het volgende:
En wat vind je van de moord op Theo van Gogh? Heeft hij dat aan zichzelf te verwijten?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:42 schreef Martin73 het volgende:
[..]
Yep.Maar eerst moet je achter mijn identiteit zien te komen voordat je mij een trap kunt geven.
Die cartoonist gedraagt zich als een internettrol in de echte wereld. En dat wordt afgestraft.
En dan te bedenken dat er een tijdje terug nog plannen waren voor een meetingquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:43 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als "opzettelijk iemand boos maken" de reden is tot een pak slaag had de complete NWS-kliek elkaar al de ogen dichtgeslagen.
Vraag is: Komen de moslims op het filmpje af of dwingt hij de moslims het filmpje te kijken?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:51 schreef Santello het volgende:
Ik heb het meer over de manier waarop, als hij zo een filmpje in zijn kelder maakt en
dat lekt uit of hij upload het is dat zijn probleem. Feit is wel dat hij weet dat er bij de
bijeenkomst leerlingen aanwezig zijn met een moslim geloof.
Meneer speelt doodleuk een kwetsend filmpje af alsof er niks aan de hand is. Ik heb het niet over het feit
dat hij het filmpje gemaakt heeft.
Een gesprek voeren met verschillende meningen is heel wat anders dan wat hij daar nu
heeft geflikt.
Geen idee, kan zomaar zo zijn dat het een ''ambush'' wasquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:58 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Vraag is: Komen de moslims op het filmpje af of dwingt hij de moslims het filmpje te kijken?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:49 schreef 0013379 het volgende:
[..]
En wat vind je van de moord op Theo van Gogh? Heeft hij dat aan zichzelf te verwijten?
"Kwetsend filmpje"quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:51 schreef Santello het volgende:
Ik heb het meer over de manier waarop, als hij zo een filmpje in zijn kelder maakt en
dat lekt uit of hij upload het is dat zijn probleem. Feit is wel dat hij weet dat er bij de
bijeenkomst leerlingen aanwezig zijn met een moslim geloof.
Meneer speelt doodleuk een kwetsend filmpje af alsof er niks aan de hand is. Ik heb het niet over het feit
dat hij het filmpje gemaakt heeft.
Een gesprek voeren met verschillende meningen is heel wat anders dan wat hij daar nu
heeft geflikt.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:00 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
voordat ze weer als een mongaal op iemand in gaan beuken
Vrouw jaren opgesloten in schapenhokquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:02 schreef Martin73 het volgende:
[..]
Vrouwen in elkaar slaan en verkrachten wordt ook bestraftBeter lezen, dombo.
Niet door de overheidquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Vrouw jaren opgesloten in schapenhok
De vrouw ja!
Waarom zouden de moslims hun bek moeten houden terwijl de cartoonist het over de moslims en islam heeft? Om jou te pleasen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:02 schreef Asgard het volgende:
Ik verbaas me er elke weer over, is zo'n groot deel van de moslims dan echt zo achterlijk?
Als ze gewoon hun bek een keertje houden als ze er het ergens niet mee eens zijn dan zullen ze zien dat ze veel minder vaak de lul zijn. Maar nee, ze moeten keer op keer bewijzen dat het een stel infantiele leeghoofden zijn die denken boven de rest van de mensheid te staan waardoor zij geen kritiek hoeven te verdragen.
En ja, ik weet dat er ook normale moslims bestaan, maar we hoeven nu niet elke keer als de imbecielen iets doms uithalen de goede moslims te verdedigen terwijl er zoals nu echte slachtoffers vallen, het houd gewoon een keer op.
Dus Mohammed B zou dus niet gestraft moeten worden?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:59 schreef Martin73 het volgende:
[..]
Ja hij heeft het aan zichzelf te wijten. Anders zou Mohammed B. wel iemand anders vermoorden en niet op zoek gaan naar deze man.
Wanneer er bij een bomaanslag tientallen mensen om het leven komen: de meeste van die mensen hebben het niet aan zichzelf te wijten want dat zijn onschuldige willekeurige doden.
Dat maak jij ervan. Mohammed B. hoort wel gestraft te worden want hij is een moordenaar.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:14 schreef 0013379 het volgende:
[..]
Dus Mohammed B zou dus niet gestraft moeten worden?
Nee, omdat ze zichzelf voor lul zetten aangezien zo zo enorm makkelijk op de kast te krijgen zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:12 schreef Martin73 het volgende:
[..]
Waarom zouden de moslims hun bek moeten houden terwijl de cartoonist het over de moslims en islam heeft? Om jou te pleasen?
Je zegt het zelf al: de cartoonist (lees: aandachtshoer) wil provoceren, nu krijgt ie aandacht.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:15 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Nee, omdat ze zichzelf voor lul zetten aangezien zo zo enorm makkelijk op de kast te krijgen zijn.
Ja maar ik bedoel als jij het voor het zeggen had. Dus als jij de wetten mocht bepalen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:14 schreef Martin73 het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Mohammed B. hoort wel gestraft te worden want hij is een moordenaar.
Waar zeg ik dat precies?quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:16 schreef Martin73 het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al: de cartoonist (lees: aandachtshoer) wil provoceren, nu krijgt ie aandacht.
Dan zou ik hem straffen, duh.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:16 schreef 0013379 het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel als jij het voor het zeggen had. Dus als jij de wetten mocht bepalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |