O nee ?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:08 schreef Ezio het volgende:Hij is een modelburger. Altijd alles doet hij goed. Nooit wordt hij boos op iemand. Hij is altijd paraat om iedereen te helpen, altijd redelijk en nooit overhaast. Dat bestaat toch niet, hoe nep.
Die stem ook, ik wil gesmolten goud in dat keelgat van hem gietenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:09 schreef Lelieblaadje het volgende:
ik vind mickey mousse stemmetje zo schattig![]()
Schijnheilig, dat is hij ook nog. Als mensen lezen kei lief en schattig doen, maar als niemand hem ziet verkracht hij baby's anaal met een voorbinddildoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:13 schreef Pieter-utd het volgende:
Eens Mickey Mouse is een schijnheilige schijtmuis, dat hij mag sterven aan een ziekte waar muizen aan sterven
quote:Eens Mickey Mouse is een schijnheilige schijtmuis, dat hij mag sterven aan een ziekte waar muizen aan sterven
Jezelf quotenquote:
Jezelf proefkonijn noemen en een haas gebruiken als pic.quote:
quote:
quote:Bericht 97% gewijzigd door Pietverdriet op 11-05-2010 20:20 (Geen zin in Ruzie met de advocaten van Disney, gee)
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:30 schreef Joran-Joran het volgende:
Geachte heer Mouse,
Ik heb een dringend verzoek. Het luidt als volgt: tyft op uit de Donald Duck!!!
Ondergetekende wordt een beetje niet goed van al die onrealistische verhalen waar je elke keer zogenaamd in belandt. Elke keer dat je bijna dood gaat. Elke keer dat vervelende en om aandacht vragende mokkel van je. En elke keer dat je weer met die zeer getalenteerde dingo naar een of ander exotisch oord gaat waar je dan weer de bevolking moet redden van een schurk als Boris Boef.
Deze Boris Boef heeft al een keer of duizend de kans gehad om je vervelende bek met lood te doorboren. Aangezien hij dit nog steeds niet heeft gedaan mag je hem de komende ontmoetingen best eens met wat meer respect behandelen.
En godverdomme man, DOE EENS EEN KEER IETS WAT NIET MAG! Zo braaf als jij bent, is niemand. Ongeloofwaardig noem ik het.
Ik vind jou je reinste papierverspilling van de Donald Duck. Waar ik liever, en met mij een hoop anderen, wekelijks ‘Panchito’ of ‘Joe Carioca’ zie, denk jij dat de lezer vrolijk wordt van het zoveelste Mickey Mouse vervolgverhaal. Is dus niet waar, kutmuis! Dus nogmaals een verzoek: of je alsjeblieft eens als de gesmeerde bliksem je biezen wilt pakken en de lezer eens geeft waar het recht op heeft; realistische en interessante verhalen met inhoud.
Was getekend,
Jack de Vries
Ik haat hem gewoonquote:
I knew it! Je hebt eerder dit topic gemaakt.quote:
Ja kloptquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:40 schreef L.no het volgende:
[..]
I knew it! Je hebt eerder dit topic gemaakt.
Douwe Dabbertquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:38 schreef Afwazig het volgende:
Fucking terechte klacht.
Mickey Mouse is echt kankerirritant. Ik vond Douwe Dabbert ook altijd fucking saai.
Dat spel is ook wel een klacht waardig. Verspild geld.quote:
Ik moest lachenquote:Mickey is gewoon een realdoll
Hey, sherlock holmes.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:31 schreef Frederick_Blah het volgende:
Hoi KirkLazarus, topics aan het recyclen?
Mickey Mouse
Ik was er al maanden daarvoor met mijn vorige mickey mouse haattopic.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:31 schreef Frederick_Blah het volgende:
Hoi KirkLazarus, topics aan het recyclen?
Mickey Mouse
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:55 schreef solyaris het volgende:
Donald is pas een klootzak!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:44 schreef Salmiak het volgende:
Nog nooit eerder zo'n terechte klacht gezien
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:31 schreef Bellatrix het volgende:
Inderdaad! Vuile kutmuis met die eeuwige grijns van hem. Ben in staat om nu de nachttrein naar Parijs te pakken en hem anaal te vernederen waar Minnie bij is. Ik heb geen piemel, maar toch.
Het spijt me dat mijn post bij jou deze indruk heeft gewekt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:54 schreef neo2000 het volgende:
Je zou haast denken dat je een afkeer hebt van Mickey Mouse getuige jouw openingspost, TS.
Minnie heeft al zo veel meegemaakt...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:31 schreef Bellatrix het volgende:
Inderdaad! Vuile kutmuis met die eeuwige grijns van hem. Ben in staat om nu de nachttrein naar Parijs te pakken en hem anaal te vernederen waar Minnie bij is. Ik heb geen piemel, maar toch.
Mickey = Jesus?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:08 schreef Ezio het volgende:Hij is een modelburger. Altijd alles doet hij goed. Nooit wordt hij boos op iemand. Hij is altijd paraat om iedereen te helpen, altijd redelijk en nooit overhaast. Dat bestaat toch niet, hoe nep.
Het beeld van jezus zoals hij in de bijbel wordt uitgebeeld is inderdaad fictie.quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:17 schreef Ezio het volgende:
[..]
Het beeld van jezus zoals hij in de bijbel wordt uitgebeeld is inderdaad fictie.
Antwoord: "Wat jammer, Jack!"?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:30 schreef Joran-Joran het volgende:
Geachte heer Mouse,
Ondergetekende wordt een beetje niet goed van al die onrealistische verhalen waar je elke keer zogenaamd in belandt. Elke keer dat je bijna dood gaat. Elke keer dat vervelende en om aandacht vragende mokkel van je. En elke keer dat je weer met die zeer getalenteerde dingo naar een of ander exotisch oord gaat waar je dan weer de bevolking moet redden van een schurk als Boris Boef.
Deze Boris Boef heeft al een keer of duizend de kans gehad om je vervelende bek met lood te doorboren. Aangezien hij dit nog steeds niet heeft gedaan mag je hem de komende ontmoetingen best eens met wat meer respect behandelen.
En godverdomme man, DOE EENS EEN KEER IETS WAT NIET MAG! Zo braaf als jij bent, is niemand. Ongeloofwaardig noem ik het.
Ik vind jou je reinste papierverspilling van de Donald Duck. Waar ik liever, en met mij een hoop anderen, wekelijks ‘Panchito’ of ‘Joe Carioca’ zie, denk jij dat de lezer vrolijk wordt van het zoveelste Mickey Mouse vervolgverhaal. Is dus niet waar, kutmuis! Dus nogmaals een verzoek: of je alsjeblieft eens als de gesmeerde bliksem je biezen wilt pakken en de lezer eens geeft waar het recht op heeft; realistische en interessante verhalen met inhoud.
Was getekend,
Jack de Vries
Ben ik sowieso al, ben niet gedoopt of niksquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:47 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ben ik sowieso al, ben niet gedoopt of niks
Inderdaad, sluw en berekenend, maar stiekem toch een hart van goudquote:Op woensdag 12 mei 2010 01:07 schreef Fir3fly het volgende:
Eens.
Dagobert Duck, dat is pas een karakter. Enorm gierig en geeft geen bal om anderen, en hij komt er nog mee weg ook.
quote:
* Ofyles2 het verdelgingsteam meteen optrommelt...quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:29 schreef mmmkai het volgende:
niet fucken met mickey, of hij komt je halen
[ afbeelding ]
Boah douwe!quote:Op woensdag 12 mei 2010 02:04 schreef Ascendancy het volgende:
Mickey Mouse is een eikel.
Maar blijf van Douwe Dabbert af
Die verhalen dat ze schatten gaan zoeken in een of andere tropische locatiequote:Op woensdag 12 mei 2010 08:39 schreef najazeg het volgende:
mickey sucks idd. In south park vond ik hem nog wel geinig maar juist omdat ie daar een evil rol speeltDat brave gedoe en zijn interessant doen als detective
zit niemand op te wachten.
Geef mij maar oom Dagobert
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:30 schreef Joran-Joran het volgende:
Geachte heer Mouse,
Was getekend,
Jack de Vries
Dacht je dat? Fakking iedere week zes pagina's van een of andere 40 jaar oude Roemeense sjappie klotestrip waarin die vieze moraalridder óók al misdaden oplost.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Inderdaad noggal een zielloos figuur..
Maar hoevaak komt mickey nou in de DD? Alleen bij de detective pagina en soms een kote strip die vaak toch over goofy gaat
quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:25 schreef Radio-silence het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is een verdomde baas!
zeker, tekeningen en verhalen van Don Rosa zijn zwaar baas.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:00 schreef ThaTim het volgende:
Mickey Mouse is NIET leuk, ofterwel..TERECHTE klacht!
Dagobert is de held. En dan vooral in zijn 'levensverhaal'. http://nl.wikipedia.org/wiki/De_jonge_jaren_van_Oom_Dagobert![]()
![]()
echt niet. ik vind zo'n knapzak veels te makkelijk. Echte heroes in fantasy werelden moeten zoeken naar items of skills ontwikkelen, dat krijgen ze niet 1 2 3 op een presenteerblaadje aangeleverd!quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:31 schreef Golden_Pauper het volgende:
En ik zag hier iemand over douwe dabbert fronten, niet doen, DDbrt is een FOKKING BAAS!!1 met z'n knapzak pwned ie heel die kk fantasy wereld.
Dagobert is al <143 jaar oudquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:00 schreef ThaTim het volgende:
Mickey Mouse is NIET leuk, ofterwel..TERECHTE klacht!
Dagobert is de held. En dan vooral in zijn 'levensverhaal'. http://nl.wikipedia.org/wiki/De_jonge_jaren_van_Oom_Dagobert![]()
![]()
En nog steeds een baasquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dagobert is al <143 jaar oud
echt wel, daarom pwned ie t juist hij hoeft die shit niet meer bij elkaar te zoeken. En kan zich zo met nuttigere zaken bezighoudenquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:29 schreef najazeg het volgende:
[..]
echt niet. ik vind zo'n knapzak veels te makkelijk. Echte heroes in fantasy werelden moeten zoeken naar items of skills ontwikkelen, dat krijgen ze niet 1 2 3 op een presenteerblaadje aangeleverd!
Al minder dan 143 jaarquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dagobert is al <143 jaar oud
Hoezo in eerste instantie waardeloos?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:58 schreef Red_85 het volgende:
Wat een waardeloze klacht maar hoe deze neergezet is door de TS is hij binnen 1 post briljant geworden.
en zijn 2d orenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:08 schreef Ezio het volgende:
Zoals je in een ander topic kunt lezen heb ik recentelijk een aantal Donald Ducks gelezen. Hierbij ergerde ik mij wederom mateloos aan een zeker personage.
U raadt het al: Mickey Mouse.
[ afbeelding ]
VERREKTE KANKERMUIS! STERF!
Ik zal eens uiteenzetten waarom ik dit figuur haat.
• Hij is een modelburger. Altijd alles doet hij goed. Nooit wordt hij boos op iemand. Hij is altijd paraat om iedereen te helpen, altijd redelijk en nooit overhaast. Dat bestaat toch niet, hoe nep.
• In zijn detective stripjes doen ze altijd alsof Mickey zo slim is, 80% van de tijd is Boris de dader en die andere 20% vindt pluto (EEN HOND DAMES EN HEREN) uit wie het is, en kost het hem het hele verhaal om dit bij Mickey in zijn bolle kop naar binnen te krijgen. Tevens kan zelfs een achterlijke peuter met een stok in zijn reet al op pagina 1 zien wie het gedaan heeft. Mickey is dus oliedom, maar iedereen doet alsof hij briljant is.
• Zijn vriendin is een kankervuige hobbyhoer.
• Hij is zo nep. Zijn karaktereigenschappen zijn saai, en je kunt je niet met hem identificeren. Kijk, Donald, Oom Dagobert, dat soort karakters zijn interessant omdat ze echte emotie bezitten. Mickey is gewoon een realdoll![]()
Hierom snap ik echt niet dat Mickey zo mateloos populair is. Ik wil hem graag heel veel pijn doen. Als ik ooit in Disneyland zo'n loser in een Mickey kostuum tegenkom kan hij stoten verwachten.
Klacht: Het leed dat Mickey Mouse heet.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:12 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Eens. Donald Duck rulez![]()
Mickey Mouse is saai
Haten op de Donald Duckquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:46 schreef MarlboroCowboy het volgende:
Dan lees je die verhalen toch niet man. Je zit te zeiken op een blad dat vooral bedoeld is voor kleine kinderen, wie is hier dan het trieste mannetje?
Was ooit zo een strip van Dagobert, had DOnald Duck al het vuile werk moeten opknappen en was het tijd voor de beloning:quote:
Ik haat niet op DD! Ik geef alleen aan dat TS die mickey verhalen dan maar niet moet lezen, want de redenen die ts geeft zijn voor ouderen overduidelijk, maar voor de doelgroep kleinere kinderen niet.quote:
Wat zijn grutten eigenlijk? Donald eet ook vaak koolraap, kun je volgens mij niet eens hier in de Supermarkt kopen.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:39 schreef Jivis het volgende:
Midas Wolf is ook wel een baas, hoewel die faalt. Altijd grutjes en bonen eten.
Broer Konijn is een arrogante lul.
Grutten zijn een andere benaming voor gort, gepelde gerst, maar ook gepelde boekweit en haver worden soms grutten genoemd. In Nederland werden deze vooral gebruikt om er pap van te maken. De grutten werden in water geweekt, dan gekookt en tot slot werd er karnemelk bij gedaan, om het schiften tegen te gaan.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:44 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Wat zijn grutten eigenlijk? Donald eet ook vaak koolraap, kun je volgens mij niet eens hier in de Supermarkt kopen.
Ook grappig dat hij juist begon als ondeugende antiheld, maar daarna werd omgevormd tot een role modelquote:Mickey typically appears alongside his girlfriend Minnie Mouse, his pet dog Pluto, his friends Horace Horsecollar, Donald Duck, and Goofy, and his nemesis Pete among others (see Mickey Mouse universe).
Originally characterized as a mischievous antihero, Mickey's increasing popularity led to his being rebranded as an everyman, usually seen as an ever cheerful, yet shy role model.
In 2009, Disney announced that they will begin to rebrand the character again by putting less emphasis on his pleasant, cheerful side and reintroducing the more mischievous and adventurous sides of his personality most evident in his earlier films of the 1920s and 1930s; the repositioning of Mickey started with the video game Epic Mickey.[4]
http://en.wikipedia.org/wiki/Mickey_Mouse
Wouter Bos?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:51 schreef rozecroc het volgende:
Mickey is inderdaad net zo'n betuttelende moraalridder als Japie krekel. Met welke politicus zou mickey het meest overeenkomen?
Na, dat is afaik alleen echt in Nederland en in Italie zo.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:03 schreef Jivis het volgende:
Mickey is natuurlijk ook het schoolvoorbeeld van de moralistische Amerikaan. Vandaar ook dat wij hier in Europa Donald Duck, met al zijn flaws, meer waarderen en ze daar eerder Mickey diggen.
Nee als 20+ moeilijk doen over een stripblad voor kinderen van 8. Flikker ff op zegquote:Op maandag 2 juli 2012 15:04 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij een grote stoere jongen bent die daar te oud voor is![]()
En Scandinavië. De Denen wisselen in hun blad zelfs strips uit met Nederland.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Na, dat is afaik alleen echt in Nederland en in Italie zo.
Mickey lost het op, ja, op dezelfde manier als mvr Fletcher in Murder She Wrote, die komt aan het einde ook ineens met kennis die je als lezer/kijker niet had.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:06 schreef Buitendam het volgende:
MIckey lost 't op.
Mijn zelfvertrouwen is door die strip vaak tot een absoluut nulpunt gedaald.
Ik loop tegen de 50 en ben een groot fan.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee als 20+ moeilijk doen over een stripblad voor kinderen van 8. Flikker ff op zeg
Is juist andersom.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:31 schreef Ludachrist het volgende:
Wist je dat Donald Duck ooit gecreëerd is als tegenwicht voor Mickey Mouse? Mickey was zo ingeburgerd in de Amerikaanse cultuur als personage dat altijd het goede deed dat Disney een personage nodig had waarmee hij wat scherpe randjes kon aanbrengen.
Even wat kennis voor op de maandagmiddag.
Onjuist, Mickey is 6 jaar eerder ontworpen door Disney, en was ook het personage in zijn eerste film. Door de depressie kreeg Mickey na verloop van tijd een andere rol, waardoor het noodzakelijk was om Donald te scheppen om de brave muis wat tegenwicht te bieden.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:36 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Is juist andersom.
Met Mickey begon het allemaal en Donald Duck was een bijpersonage. Echter Donald werd veel populairder, omdat het niet zo'n schijnheilige braverd was.
Eens.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:53 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Superrrrrrrrklacht
Ook altijd in de pockets verneukt hij de verhalen met die lompe Goofy er ook bij
Jij kent duidelijk geen enkele homo.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:32 schreef Pulzzar het volgende:
Mickey Mouse is homo.
Let maar eens op dat loopje van hem, gecombineerd met die gay-grijns.
Ik durf te wedden dat hij elke nacht door Goofie in zijn poepertje wordt gepaald. Vandaar dat hij zo'n raar hoog stemmetje heeft, want door dat anaalneuken kunnen zijn ballen niet indalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |