echt niet. ik vind zo'n knapzak veels te makkelijk. Echte heroes in fantasy werelden moeten zoeken naar items of skills ontwikkelen, dat krijgen ze niet 1 2 3 op een presenteerblaadje aangeleverd!quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:31 schreef Golden_Pauper het volgende:
En ik zag hier iemand over douwe dabbert fronten, niet doen, DDbrt is een FOKKING BAAS!!1 met z'n knapzak pwned ie heel die kk fantasy wereld.
Dagobert is al <143 jaar oudquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:00 schreef ThaTim het volgende:
Mickey Mouse is NIET leuk, ofterwel..TERECHTE klacht!
Dagobert is de held. En dan vooral in zijn 'levensverhaal'. http://nl.wikipedia.org/wiki/De_jonge_jaren_van_Oom_Dagobert![]()
![]()
En nog steeds een baasquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dagobert is al <143 jaar oud
echt wel, daarom pwned ie t juist hij hoeft die shit niet meer bij elkaar te zoeken. En kan zich zo met nuttigere zaken bezighoudenquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:29 schreef najazeg het volgende:
[..]
echt niet. ik vind zo'n knapzak veels te makkelijk. Echte heroes in fantasy werelden moeten zoeken naar items of skills ontwikkelen, dat krijgen ze niet 1 2 3 op een presenteerblaadje aangeleverd!
Al minder dan 143 jaarquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dagobert is al <143 jaar oud
Hoezo in eerste instantie waardeloos?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:58 schreef Red_85 het volgende:
Wat een waardeloze klacht maar hoe deze neergezet is door de TS is hij binnen 1 post briljant geworden.
en zijn 2d orenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:08 schreef Ezio het volgende:
Zoals je in een ander topic kunt lezen heb ik recentelijk een aantal Donald Ducks gelezen. Hierbij ergerde ik mij wederom mateloos aan een zeker personage.
U raadt het al: Mickey Mouse.
[ afbeelding ]
VERREKTE KANKERMUIS! STERF!
Ik zal eens uiteenzetten waarom ik dit figuur haat.
• Hij is een modelburger. Altijd alles doet hij goed. Nooit wordt hij boos op iemand. Hij is altijd paraat om iedereen te helpen, altijd redelijk en nooit overhaast. Dat bestaat toch niet, hoe nep.
• In zijn detective stripjes doen ze altijd alsof Mickey zo slim is, 80% van de tijd is Boris de dader en die andere 20% vindt pluto (EEN HOND DAMES EN HEREN) uit wie het is, en kost het hem het hele verhaal om dit bij Mickey in zijn bolle kop naar binnen te krijgen. Tevens kan zelfs een achterlijke peuter met een stok in zijn reet al op pagina 1 zien wie het gedaan heeft. Mickey is dus oliedom, maar iedereen doet alsof hij briljant is.
• Zijn vriendin is een kankervuige hobbyhoer.
• Hij is zo nep. Zijn karaktereigenschappen zijn saai, en je kunt je niet met hem identificeren. Kijk, Donald, Oom Dagobert, dat soort karakters zijn interessant omdat ze echte emotie bezitten. Mickey is gewoon een realdoll![]()
Hierom snap ik echt niet dat Mickey zo mateloos populair is. Ik wil hem graag heel veel pijn doen. Als ik ooit in Disneyland zo'n loser in een Mickey kostuum tegenkom kan hij stoten verwachten.
Klacht: Het leed dat Mickey Mouse heet.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:12 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Eens. Donald Duck rulez![]()
Mickey Mouse is saai
Haten op de Donald Duckquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:46 schreef MarlboroCowboy het volgende:
Dan lees je die verhalen toch niet man. Je zit te zeiken op een blad dat vooral bedoeld is voor kleine kinderen, wie is hier dan het trieste mannetje?
Was ooit zo een strip van Dagobert, had DOnald Duck al het vuile werk moeten opknappen en was het tijd voor de beloning:quote:
Ik haat niet op DD! Ik geef alleen aan dat TS die mickey verhalen dan maar niet moet lezen, want de redenen die ts geeft zijn voor ouderen overduidelijk, maar voor de doelgroep kleinere kinderen niet.quote:
Wat zijn grutten eigenlijk? Donald eet ook vaak koolraap, kun je volgens mij niet eens hier in de Supermarkt kopen.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:39 schreef Jivis het volgende:
Midas Wolf is ook wel een baas, hoewel die faalt. Altijd grutjes en bonen eten.
Broer Konijn is een arrogante lul.
Grutten zijn een andere benaming voor gort, gepelde gerst, maar ook gepelde boekweit en haver worden soms grutten genoemd. In Nederland werden deze vooral gebruikt om er pap van te maken. De grutten werden in water geweekt, dan gekookt en tot slot werd er karnemelk bij gedaan, om het schiften tegen te gaan.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:44 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Wat zijn grutten eigenlijk? Donald eet ook vaak koolraap, kun je volgens mij niet eens hier in de Supermarkt kopen.
Ook grappig dat hij juist begon als ondeugende antiheld, maar daarna werd omgevormd tot een role modelquote:Mickey typically appears alongside his girlfriend Minnie Mouse, his pet dog Pluto, his friends Horace Horsecollar, Donald Duck, and Goofy, and his nemesis Pete among others (see Mickey Mouse universe).
Originally characterized as a mischievous antihero, Mickey's increasing popularity led to his being rebranded as an everyman, usually seen as an ever cheerful, yet shy role model.
In 2009, Disney announced that they will begin to rebrand the character again by putting less emphasis on his pleasant, cheerful side and reintroducing the more mischievous and adventurous sides of his personality most evident in his earlier films of the 1920s and 1930s; the repositioning of Mickey started with the video game Epic Mickey.[4]
http://en.wikipedia.org/wiki/Mickey_Mouse
Wouter Bos?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:51 schreef rozecroc het volgende:
Mickey is inderdaad net zo'n betuttelende moraalridder als Japie krekel. Met welke politicus zou mickey het meest overeenkomen?
Na, dat is afaik alleen echt in Nederland en in Italie zo.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:03 schreef Jivis het volgende:
Mickey is natuurlijk ook het schoolvoorbeeld van de moralistische Amerikaan. Vandaar ook dat wij hier in Europa Donald Duck, met al zijn flaws, meer waarderen en ze daar eerder Mickey diggen.
Nee als 20+ moeilijk doen over een stripblad voor kinderen van 8. Flikker ff op zegquote:Op maandag 2 juli 2012 15:04 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij een grote stoere jongen bent die daar te oud voor is![]()
En Scandinavië. De Denen wisselen in hun blad zelfs strips uit met Nederland.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Na, dat is afaik alleen echt in Nederland en in Italie zo.
Mickey lost het op, ja, op dezelfde manier als mvr Fletcher in Murder She Wrote, die komt aan het einde ook ineens met kennis die je als lezer/kijker niet had.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:06 schreef Buitendam het volgende:
MIckey lost 't op.
Mijn zelfvertrouwen is door die strip vaak tot een absoluut nulpunt gedaald.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |