echt niet. ik vind zo'n knapzak veels te makkelijk. Echte heroes in fantasy werelden moeten zoeken naar items of skills ontwikkelen, dat krijgen ze niet 1 2 3 op een presenteerblaadje aangeleverd!quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:31 schreef Golden_Pauper het volgende:
En ik zag hier iemand over douwe dabbert fronten, niet doen, DDbrt is een FOKKING BAAS!!1 met z'n knapzak pwned ie heel die kk fantasy wereld.
Dagobert is al <143 jaar oudquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:00 schreef ThaTim het volgende:
Mickey Mouse is NIET leuk, ofterwel..TERECHTE klacht!
Dagobert is de held. En dan vooral in zijn 'levensverhaal'. http://nl.wikipedia.org/wiki/De_jonge_jaren_van_Oom_Dagobert![]()
![]()
En nog steeds een baasquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dagobert is al <143 jaar oud
echt wel, daarom pwned ie t juist hij hoeft die shit niet meer bij elkaar te zoeken. En kan zich zo met nuttigere zaken bezighoudenquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:29 schreef najazeg het volgende:
[..]
echt niet. ik vind zo'n knapzak veels te makkelijk. Echte heroes in fantasy werelden moeten zoeken naar items of skills ontwikkelen, dat krijgen ze niet 1 2 3 op een presenteerblaadje aangeleverd!
Al minder dan 143 jaarquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dagobert is al <143 jaar oud
Hoezo in eerste instantie waardeloos?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:58 schreef Red_85 het volgende:
Wat een waardeloze klacht maar hoe deze neergezet is door de TS is hij binnen 1 post briljant geworden.
en zijn 2d orenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:08 schreef Ezio het volgende:
Zoals je in een ander topic kunt lezen heb ik recentelijk een aantal Donald Ducks gelezen. Hierbij ergerde ik mij wederom mateloos aan een zeker personage.
U raadt het al: Mickey Mouse.
[ afbeelding ]
VERREKTE KANKERMUIS! STERF!
Ik zal eens uiteenzetten waarom ik dit figuur haat.
• Hij is een modelburger. Altijd alles doet hij goed. Nooit wordt hij boos op iemand. Hij is altijd paraat om iedereen te helpen, altijd redelijk en nooit overhaast. Dat bestaat toch niet, hoe nep.
• In zijn detective stripjes doen ze altijd alsof Mickey zo slim is, 80% van de tijd is Boris de dader en die andere 20% vindt pluto (EEN HOND DAMES EN HEREN) uit wie het is, en kost het hem het hele verhaal om dit bij Mickey in zijn bolle kop naar binnen te krijgen. Tevens kan zelfs een achterlijke peuter met een stok in zijn reet al op pagina 1 zien wie het gedaan heeft. Mickey is dus oliedom, maar iedereen doet alsof hij briljant is.
• Zijn vriendin is een kankervuige hobbyhoer.
• Hij is zo nep. Zijn karaktereigenschappen zijn saai, en je kunt je niet met hem identificeren. Kijk, Donald, Oom Dagobert, dat soort karakters zijn interessant omdat ze echte emotie bezitten. Mickey is gewoon een realdoll![]()
Hierom snap ik echt niet dat Mickey zo mateloos populair is. Ik wil hem graag heel veel pijn doen. Als ik ooit in Disneyland zo'n loser in een Mickey kostuum tegenkom kan hij stoten verwachten.
Klacht: Het leed dat Mickey Mouse heet.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:12 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Eens. Donald Duck rulez![]()
Mickey Mouse is saai
Haten op de Donald Duckquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:46 schreef MarlboroCowboy het volgende:
Dan lees je die verhalen toch niet man. Je zit te zeiken op een blad dat vooral bedoeld is voor kleine kinderen, wie is hier dan het trieste mannetje?
Was ooit zo een strip van Dagobert, had DOnald Duck al het vuile werk moeten opknappen en was het tijd voor de beloning:quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |