O nee ?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:08 schreef Ezio het volgende:Hij is een modelburger. Altijd alles doet hij goed. Nooit wordt hij boos op iemand. Hij is altijd paraat om iedereen te helpen, altijd redelijk en nooit overhaast. Dat bestaat toch niet, hoe nep.
Die stem ook, ik wil gesmolten goud in dat keelgat van hem gietenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:09 schreef Lelieblaadje het volgende:
ik vind mickey mousse stemmetje zo schattig![]()
Schijnheilig, dat is hij ook nog. Als mensen lezen kei lief en schattig doen, maar als niemand hem ziet verkracht hij baby's anaal met een voorbinddildoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:13 schreef Pieter-utd het volgende:
Eens Mickey Mouse is een schijnheilige schijtmuis, dat hij mag sterven aan een ziekte waar muizen aan sterven
quote:Eens Mickey Mouse is een schijnheilige schijtmuis, dat hij mag sterven aan een ziekte waar muizen aan sterven
Jezelf quotenquote:
Jezelf proefkonijn noemen en een haas gebruiken als pic.quote:
quote:
quote:Bericht 97% gewijzigd door Pietverdriet op 11-05-2010 20:20 (Geen zin in Ruzie met de advocaten van Disney, gee)
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:30 schreef Joran-Joran het volgende:
Geachte heer Mouse,
Ik heb een dringend verzoek. Het luidt als volgt: tyft op uit de Donald Duck!!!
Ondergetekende wordt een beetje niet goed van al die onrealistische verhalen waar je elke keer zogenaamd in belandt. Elke keer dat je bijna dood gaat. Elke keer dat vervelende en om aandacht vragende mokkel van je. En elke keer dat je weer met die zeer getalenteerde dingo naar een of ander exotisch oord gaat waar je dan weer de bevolking moet redden van een schurk als Boris Boef.
Deze Boris Boef heeft al een keer of duizend de kans gehad om je vervelende bek met lood te doorboren. Aangezien hij dit nog steeds niet heeft gedaan mag je hem de komende ontmoetingen best eens met wat meer respect behandelen.
En godverdomme man, DOE EENS EEN KEER IETS WAT NIET MAG! Zo braaf als jij bent, is niemand. Ongeloofwaardig noem ik het.
Ik vind jou je reinste papierverspilling van de Donald Duck. Waar ik liever, en met mij een hoop anderen, wekelijks ‘Panchito’ of ‘Joe Carioca’ zie, denk jij dat de lezer vrolijk wordt van het zoveelste Mickey Mouse vervolgverhaal. Is dus niet waar, kutmuis! Dus nogmaals een verzoek: of je alsjeblieft eens als de gesmeerde bliksem je biezen wilt pakken en de lezer eens geeft waar het recht op heeft; realistische en interessante verhalen met inhoud.
Was getekend,
Jack de Vries
Ik haat hem gewoonquote:
I knew it! Je hebt eerder dit topic gemaakt.quote:
Ja kloptquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:40 schreef L.no het volgende:
[..]
I knew it! Je hebt eerder dit topic gemaakt.
Douwe Dabbertquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:38 schreef Afwazig het volgende:
Fucking terechte klacht.
Mickey Mouse is echt kankerirritant. Ik vond Douwe Dabbert ook altijd fucking saai.
Dat spel is ook wel een klacht waardig. Verspild geld.quote:
Ik moest lachenquote:Mickey is gewoon een realdoll
Hey, sherlock holmes.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:31 schreef Frederick_Blah het volgende:
Hoi KirkLazarus, topics aan het recyclen?
Mickey Mouse
Ik was er al maanden daarvoor met mijn vorige mickey mouse haattopic.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:31 schreef Frederick_Blah het volgende:
Hoi KirkLazarus, topics aan het recyclen?
Mickey Mouse
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |