quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:55 schreef solyaris het volgende:
Donald is pas een klootzak!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:44 schreef Salmiak het volgende:
Nog nooit eerder zo'n terechte klacht gezien
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:31 schreef Bellatrix het volgende:
Inderdaad! Vuile kutmuis met die eeuwige grijns van hem. Ben in staat om nu de nachttrein naar Parijs te pakken en hem anaal te vernederen waar Minnie bij is. Ik heb geen piemel, maar toch.
Het spijt me dat mijn post bij jou deze indruk heeft gewekt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:54 schreef neo2000 het volgende:
Je zou haast denken dat je een afkeer hebt van Mickey Mouse getuige jouw openingspost, TS.
Minnie heeft al zo veel meegemaakt...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:31 schreef Bellatrix het volgende:
Inderdaad! Vuile kutmuis met die eeuwige grijns van hem. Ben in staat om nu de nachttrein naar Parijs te pakken en hem anaal te vernederen waar Minnie bij is. Ik heb geen piemel, maar toch.
Mickey = Jesus?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:08 schreef Ezio het volgende:Hij is een modelburger. Altijd alles doet hij goed. Nooit wordt hij boos op iemand. Hij is altijd paraat om iedereen te helpen, altijd redelijk en nooit overhaast. Dat bestaat toch niet, hoe nep.
Het beeld van jezus zoals hij in de bijbel wordt uitgebeeld is inderdaad fictie.quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:17 schreef Ezio het volgende:
[..]
Het beeld van jezus zoals hij in de bijbel wordt uitgebeeld is inderdaad fictie.
Antwoord: "Wat jammer, Jack!"?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:30 schreef Joran-Joran het volgende:
Geachte heer Mouse,
Ik heb een dringend verzoek. Het luidt als volgt: tyft op uit de Donald Duck!!!
Ondergetekende wordt een beetje niet goed van al die onrealistische verhalen waar je elke keer zogenaamd in belandt. Elke keer dat je bijna dood gaat. Elke keer dat vervelende en om aandacht vragende mokkel van je. En elke keer dat je weer met die zeer getalenteerde dingo naar een of ander exotisch oord gaat waar je dan weer de bevolking moet redden van een schurk als Boris Boef.
Deze Boris Boef heeft al een keer of duizend de kans gehad om je vervelende bek met lood te doorboren. Aangezien hij dit nog steeds niet heeft gedaan mag je hem de komende ontmoetingen best eens met wat meer respect behandelen.
En godverdomme man, DOE EENS EEN KEER IETS WAT NIET MAG! Zo braaf als jij bent, is niemand. Ongeloofwaardig noem ik het.
Ik vind jou je reinste papierverspilling van de Donald Duck. Waar ik liever, en met mij een hoop anderen, wekelijks ‘Panchito’ of ‘Joe Carioca’ zie, denk jij dat de lezer vrolijk wordt van het zoveelste Mickey Mouse vervolgverhaal. Is dus niet waar, kutmuis! Dus nogmaals een verzoek: of je alsjeblieft eens als de gesmeerde bliksem je biezen wilt pakken en de lezer eens geeft waar het recht op heeft; realistische en interessante verhalen met inhoud.
Was getekend,
Jack de Vries
Ben ik sowieso al, ben niet gedoopt of niksquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:47 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ben ik sowieso al, ben niet gedoopt of niks
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |