abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81262363
en weer verder

<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  maandag 10 mei 2010 @ 18:44:22 #2
28033 Pek
je moet wat
pi_81262559
FEBO staat er niet bij
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  maandag 10 mei 2010 @ 18:46:57 #3
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_81262694
Puicke TT.

Het is dan nu wat minder geworden, maar om de paar dagen pak ik het spel weer even op en dan vermaak ik me ook gelijk weer opperbest. En dan te bedenken dat ik de meeste andere games (ook de zogenaamde toppers) überhaupt niet uitspeel. Met ME2 ben ik ondertussen alweer met mijn 4e playhtrough bezig.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_81262829
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:13 schreef Morthill het volgende:

[..]

'met alle respect' maar ondertussen wel mensen uitmaken voor autist
Ik zei toch 'nofi'. En je kan moeilijk ontkennen dat je best wel hardcore ME2 verslaafd bent als je het in 3 weken 3 keer uitspeelt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_81264885
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik zei toch 'nofi'. En je kan moeilijk ontkennen dat je best wel hardcore ME2 verslaafd bent als je het in 3 weken 3 keer uitspeelt.
ik heb nofi maar even gegoogeld.

En ja ik was verslaafd net zoals ik dat was aan KotOR en ME
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
pi_81265123
Nou moet ik zeggen dat ME2 het 1e spel in misschien wel 10 jaar was waarbij ik serieus de tijd vergat en een paar keer tot diep in de nacht zat te gamen terwijl ik dacht dat het nog veel vroeger was. Dus bij de eerste playthrough was ik toch ook wel behoorlijk verslaafd. Het is dus niet dat ik het spel maar 'mwah' vind en daarom niet geboeid ben door een 2e keer.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie FP maandag 10 mei 2010 @ 19:52:35 #7
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_81265873
schaamteloze tvp
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_81266160
Niet gespeeld.

Gehoord dat het een goed spel is, kan iemand er wat meer over vertellen ? <3 (Van gamesites vind ik het te objectief)
You feel your body breaking down
I can take it all away
All I need for you to say
"Just fuck me daddy!"
  maandag 10 mei 2010 @ 20:00:17 #9
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_81266219
Ik sta niet in de TT terwijl ik het vorige topic uit de vergetelheid heb gekicked

Doe dan in elk geval +110 positieve notes

Anyhows, bij dat poep level met Tali bleef ik eerst krampachtig bij de ingang staan. Ik moest dus blijkbaar eerst naar voren rennen, en dan snel weer naar achteren om zo'n Destroyer kapot te knallen, zodoende dat die kut droids niet meer respawnden

Die Colossus die daarna kwam heb ik lekker via een glitch kunnen neerknallen met gemak (hij bleef 'stilstaan' en ging niet op mij schieten omdat ik nét een ietsiepietsie buiten zijn line of fire stond)
pi_81266902
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:00 schreef RickoKun het volgende:
Ik sta niet in de TT terwijl ik het vorige topic uit de vergetelheid heb gekicked

Doe dan in elk geval +110 positieve notes

Anyhows, bij dat poep level met Tali bleef ik eerst krampachtig bij de ingang staan. Ik moest dus blijkbaar eerst naar voren rennen, en dan snel weer naar achteren om zo'n Destroyer kapot te knallen, zodoende dat die kut droids niet meer respawnden

Die Colossus die daarna kwam heb ik lekker via een glitch kunnen neerknallen met gemak (hij bleef 'stilstaan' en ging niet op mij schieten omdat ik nét een ietsiepietsie buiten zijn line of fire stond)
lekker dan. Mij valt trouwens op dat vijanden niet het hele level doorlopen. zo kun je soms ver teruglopen, dan komen ze je niet meer achterna en kun je ze moeiteloos neerknallen
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
  maandag 10 mei 2010 @ 20:22:57 #11
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_81267257
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:16 schreef Morthill het volgende:

[..]

lekker dan. Mij valt trouwens op dat vijanden niet het hele level doorlopen. zo kun je soms ver teruglopen, dan komen ze je niet meer achterna en kun je ze moeiteloos neerknallen
Hmmm interesting! Al zal ik daar vrees ik niks aan hebben, aangezien die story missies met die collectors snoei vervelend zijn en je bijna geen cover hebt!
pi_81267542
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:22 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Hmmm interesting! Al zal ik daar vrees ik niks aan hebben, aangezien die story missies met die collectors snoei vervelend zijn en je bijna geen cover hebt!
Die collector's missions vond ik prima te doen. Slechts een puntje was gruwelijk lastig, dat was met die Praetorian op het collector ship. Die kwam veel te snel dichtbij, waarna ik snoeihard doodging Kostte me iets van vijf pogingen.
  maandag 10 mei 2010 @ 20:39:50 #13
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_81268140
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:28 schreef Morthill het volgende:

[..]

Die collector's missions vond ik prima te doen. Slechts een puntje was gruwelijk lastig, dat was met die Praetorian op het collector ship. Die kwam veel te snel dichtbij, waarna ik snoeihard doodging Kostte me iets van vijf pogingen.
Heb je hem toen ook gespeeld op insanity?!

(zo nee, dan kan ik in mijn volgende post een vurige flame opzetten, met desastreuze gevolgen voor de samenleving, dat 2012 in werking zal zetten)
  maandag 10 mei 2010 @ 20:44:39 #14
171357 Rikketik
pi_81268345
Die Praetorian is een eitje met de Cain. Hoewel hij zelfs dan nog niet in één keer doodgaat, op Hardcore althans. Je bent dan gelukkig wel door 2/3 van z'n armor heen, dus dan hoef je nog maar één barrier en een klein beetje armor weg te schieten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rikketik op 10-05-2010 20:47:41 (typo) ]
  maandag 10 mei 2010 @ 21:13:24 #15
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_81269930
Uitgespeeld... Echt toppie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  maandag 10 mei 2010 @ 21:17:44 #16
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_81270232
En voor de moraalridders. Ik koop altijd games van Bioware. Zijn altijd van zéér hoge kwaliteit en ik vind het dubbel en dwars mijn geld waard.

█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_81270331
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:13 schreef CantFazeMe het volgende:
Uitgespeeld... Echt toppie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  maandag 10 mei 2010 @ 21:20:36 #18
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_81270403
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:19 schreef Morthill het volgende:

[..]
SPOILER
Thanks.

Ik zie wel wat de gevolgen zijn in ME3
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_81270519
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:20 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Thanks.

Ik zie wel wat de gevolgen zijn in ME3
Ben ook benieuwd, zeker naar wat er gebeurt met de characters die dood gingen mijn hele crew en twee teammembers dood op mijn Insanityrun
  maandag 10 mei 2010 @ 21:25:31 #20
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_81270679
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:22 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ben ook benieuwd, zeker naar wat er gebeurt met de characters die dood gingen mijn hele crew en twee teammembers dood op mijn Insanityrun
SPOILER
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_81296684
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:25 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]
SPOILER
Naja, de eerste twee sessies was iedereen nog in leven Insanity was gewoon echt te veeleisend en ik zette de verkeerde teamleden in Hoezo de leider van een mercenary gang is geen goede leider
pi_81305794
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:46 schreef Rikketik het volgende:
Puicke TT.

Het is dan nu wat minder geworden, maar om de paar dagen pak
Ik het spel weer even op en dan vermaak ik me ook gelijk weer
opperbest. En dan te bedenken dat ik de meeste andere games
(ook de zogenaamde toppers) überhaupt niet uitspeel. Met ME2
ben ik ondertussen alweer met mijn 4e playhtrough bezig.
Leuk dat je je weer vermaakt maar geldt dat niet voor elk spel
wat je na verloop van tijd weer eens speelt?

Ik denk dat het voor elk spel geldt alleen is het net waar jouw
voorkeur ligt
75 topics = FIN
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:38:21 #23
171357 Rikketik
pi_81307408
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 17:57 schreef FP128 het volgende:

[..]

Leuk dat je je weer vermaakt maar geldt dat niet voor elk spel
wat je na verloop van tijd weer eens speelt?

Ik denk dat het voor elk spel geldt alleen is het net waar jouw
voorkeur ligt
Voor sommige spellen wel, maar de meeste kijk ik überhaupt niet meer naar om nadat ik ze één periode intensief heb gespeeld.
  donderdag 13 mei 2010 @ 17:25:13 #24
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_81386103
We are pleased to announce the next Mass Effect 2 Downloadable Content episode, Overlord! Coming in June for both the PC and Xbox 360 and costing 560 MS or BioWare points, Overlord features Commander Shepard and crew fighting off a super-intelligent VI Overlord accross 5 new level ares. You can learn more about the DLC on the Mass Effect 2 DLC page here:

http://masseffect.bioware.com/info/dlc/
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:16:30 #25
72894 InFrA-WiZ
Confidence in motion
pi_81397477
Meer DLC
Ben alleen eens benieuwd wanneer er weer Cerberus DLC komt.
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:16:13 #26
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_81400242
Hmmm...jammer dat deze generatie van games alleen maar DLC aanbieden terwijl het eigenlijk al in de game had moeten zitten. Erg frustrerend.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 14 mei 2010 @ 01:22:06 #27
171357 Rikketik
pi_81404458
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:16 schreef CantFazeMe het volgende:
Hmmm...jammer dat deze generatie van games alleen maar DLC aanbieden terwijl het eigenlijk al in de game had moeten zitten. Erg frustrerend.
Ook iets wat bij deze generatie hoort: zogenaamd kritische consumenten die wel even gaan beslissen wat wel en wat niet in de game had moeten zitten.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 14 mei 2010 @ 01:27:47 #28
Rawr
pi_81404601
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 01:22 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Ook iets wat bij deze generatie hoort: zogenaamd kritische consumenten die wel even gaan beslissen wat wel en wat niet in de game had moeten zitten.
padoem tsjj
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
  vrijdag 14 mei 2010 @ 01:42:19 #29
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_81404950
quote:

[..]

Niet dus! - Het is toch gewoon stom? Jij bent zeker zon gozer die al het content koopt. Lekker dan, bijna 10 euro meer kwijt voor beetje content wat het vaak niet eens waard is, terwijl de game zelf al 50 euro is.

Heb je wel eens de games van vroeger gespeeld?

Zeg het nou zelf, ik zie bijna elk groot bedrijf dit doen, en dat vind ik wel jammer.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 14 mei 2010 @ 01:59:46 #30
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_81405252
quote:

[..]

Tja 't is inderdaad erg knap, dat mensen weten dat het in de game had moeten zitten.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 02:41:00 #31
171357 Rikketik
pi_81405729
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 01:42 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Niet dus! - Het is toch gewoon stom? Jij bent zeker zon gozer die al het content koopt. Lekker dan, bijna 10 euro meer kwijt voor beetje content wat het vaak niet eens waard is, terwijl de game zelf al 50 euro is.

Zeg het nou zelf, ik zie bijna elk groot bedrijf dit doen, en dat vind ik wel jammer.
Ik koop de content waarvan ik denk dat het mijn geld waard is. Al heb ik dat in het geval van ME2 nog niet vaak gedaan, want de meeste DLC was gratis tot nu toe.

Wat bedoel je trouwens met 'de games van vroeger?' Toch niet de games die het in 99,9% van de gevallen niet konden halen bij ME2 wat betreft pure kwaliteit van gameplay, graphics en fun? Toch niet de games die je had uitgespeeld, waarna je kon fluiten naar extra content? Toch niet de games die evenveel geld kostten als nu, of die soms zelfs nog duurder waren?
pi_81406952
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 01:42 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

ah, de eeuwige onzin dat expansions van deze tijd zijn. Wake up, expansions komen al decennia voor games. Dat is helemaal niks nieuws. Enige verschil met vroeger is dat expansions nu veel kleiner zijn en dus sneller op de markt kunnen komen.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 12:05:33 #33
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_81412325
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 02:41 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Ik koop de content waarvan ik denk dat het mijn geld waard is. Al heb ik dat in het geval van ME2 nog niet vaak gedaan, want de meeste DLC was gratis tot nu toe.

Wat bedoel je trouwens met 'de games van vroeger?' Toch niet de games die het in 99,9% van de gevallen niet konden halen bij ME2 wat betreft pure kwaliteit van gameplay, graphics en fun? Toch niet de games die je had uitgespeeld, waarna je kon fluiten naar extra content? Toch niet de games die evenveel geld kostten als nu, of die soms zelfs nog duurder waren?
Nee. Ik bedoel de games van vroeger. Zonder poespas gewoon een leuke complete game waar echt moeite is voor gedaan. Goede expansies enzovoort waar je echt puur voor betaalde. Al is ME2 dat zeker ook qua game. Het gaat mij om de DLC. Maar die irritante trends van tegenwoordig komen mij de strot uit. Laat het dan gratis wezen of iedergeval er niet voor betalen..

Elke keer proberen ze maar weer extra geld te krijgen. Aan de ene kant wel begrijpelijk qua ontwikkel kosten, maar aan de andere kant vind ik het gewoon duur en niet waard.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 14 mei 2010 @ 12:05:52 #34
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_81412335
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 08:18 schreef Morthill het volgende:

[..]

ah, de eeuwige onzin dat expansions van deze tijd zijn. Wake up, expansions komen al decennia voor games. Dat is helemaal niks nieuws. Enige verschil met vroeger is dat expansions nu veel kleiner zijn en dus sneller op de markt kunnen komen.
Hebben over DLC geen expansions.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_81417403
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:05 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Hebben over DLC geen expansions.
Een expansion die je download is DLC en daar hebben we het hier wel over. Het zijn uitbreidingen van de game. En als je mijn hele post had gelezen in plaats van gekapt was na de eerste zin, had je gezien dat ik zei dat ze nu kleiner zijn dan vroeger en dat dat het enige verschil is.

Games zijn in 90% van de gevallen gewoon af en developers maken nu kleine expansions om de levensduur te verlengen. Dat kon vroeger niet, omdat downloaden te duur was, maar nu kan het wel en dus heb je snel nieuwe content. Maar de gemiddelde gamer ziet alleen maar dat content nu snel op de markt komt en gelooft gelijk dat het in de game hoorde te zitten, zonder verder na te denken.

Net als met ACII. De developer is een keer eerlijk. Geeft inzicht in hoe games ontwikkeld worden, dat soms om een deadline te halen content geschrapt moet worden. De game is vervolgens gewoon af als hij uitkomt. Maar oh, iedereen flipt, want er is content geschrapt waar je later weer voor kunt betalen.

Grappig dat bij films er NIEMAND zeurt als je geknipte scenes extra voor moet betalen via LE's oid. Maar goed, daar is het standaard, bij games is het nieuw en dus is er reden om te zeiken, want zeiken is leuk.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 14:26:49 #36
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_81417591
MORTHILL HEEFT EEN PUNT MIEN JONGSKES!!!!!!

ANyways.

Wat ik wél irritant vind, is dat ik nu de hele tijd DLC MOET kopen als ik ALLE achievementpoints voor ME2 wil hebben.

Waarom kunnen ze niet gewoon bij die achievements en DLC die achievements er pas bij doen als de DLC ook is gedownload?
  vrijdag 14 mei 2010 @ 14:32:13 #37
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_81417766
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 14:20 schreef Morthill het volgende:

[..]

Een expansion die je download is DLC en daar hebben we het hier wel over. Het zijn uitbreidingen van de game. En als je mijn hele post had gelezen in plaats van gekapt was na de eerste zin, had je gezien dat ik zei dat ze nu kleiner zijn dan vroeger en dat dat het enige verschil is.

Games zijn in 90% van de gevallen gewoon af en developers maken nu kleine expansions om de levensduur te verlengen. Dat kon vroeger niet, omdat downloaden te duur was, maar nu kan het wel en dus heb je snel nieuwe content. Maar de gemiddelde gamer ziet alleen maar dat content nu snel op de markt komt en gelooft gelijk dat het in de game hoorde te zitten, zonder verder na te denken.

Net als met ACII. De developer is een keer eerlijk. Geeft inzicht in hoe games ontwikkeld worden, dat soms om een deadline te halen content geschrapt moet worden. De game is vervolgens gewoon af als hij uitkomt. Maar oh, iedereen flipt, want er is content geschrapt waar je later weer voor kunt betalen.

Grappig dat bij films er NIEMAND zeurt als je geknipte scenes extra voor moet betalen via LE's oid. Maar goed, daar is het standaard, bij games is het nieuw en dus is er reden om te zeiken, want zeiken is leuk.
Hier ben ik mee eens .

90% af? BioWare wellicht wel. Daar staan ze uiteraard bekend om. Maar no way voor de meeste andere EA Games. Maar goed, je hebt je punt duidelijk gemaakt .

Maar waar het mij uiteindelijk om draait dat ik het belachelijk vind dat als de game zelf al 50 euro is daarna nog voor "extra" content moet betalen. Ontwikkel het dan door, en voeg ze er gratis later in zonder kosten of nog beter, ontwikkel de complete game met meer uren..

Dat is wat ik er over denk.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_81417878
Maandenlang speelplezier? Ik was er na een weekje doorheen en toen had ik het ook wel gezien
Conscience do cost.
pi_81417969
EA afzeiken is nogal 2005. Bedrijf is echt al jaren goed bezig. Alleen The Sims wordt overspoeld met expansions, maar de rest van de games is gewoon af bij launch. Kijk maar naar titels als Dead Space, Mirror's Edge etc. etc. (ik heb geen zin meer om alles na te zoeken, dat doe ik te vaak).

Games ontwikkelen is duur en wordt elk jaar duurder. In de laatste tien jaar zijn die kosten bijna exponentieel gestegen. Het langer in ontwikkeling houden van een game kost dus klauwen met geld en dit allemaal voor content die niet nodig is om de game af te hebben. Geld dat dus ook niet terugverdiend wordt. Developers hebben dus gewoon deadlines waar ze zich aan moeten houden. Dan moet de game af zijn, want later lanceren kost geld en levert niks op. Ideeën die geschrapt moeten worden of zelfs nooit gepoogd worden om te implementeren blijven liggen tot na de launch. Dan gaan teams zich daarmee bemoeien en die content kan dan dus ontwikkeld worden, zonder dat het verliest oplevert.

Bedrijven zijn geen goede doelen die draaien op vrijwilligers. Grote developers zijn miljoenenorganisaties. Ze hebben geld nodig om te kunnen blijven innoveren en ontwikkelen en als ze gratis content gaan maken, gaan ze vanzelf failliet.

Grotere games is leuk voor de gamer, maar gewoon niet mogelijk.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 15:28:39 #40
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_81419732
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 14:37 schreef Morthill het volgende:
EA afzeiken is nogal 2005.
Vind ik niet. Kijk maar naar de jaren waarin ze gepresteerd hebben. Kijk ook maar eens naar de verslagen van EA (jaarcijfers).

Natuurlijk zijn de kosten gestegen. Maar EA kan beduidelijk hun klanten niets meer schelen. EA used to be good. Ze willen nu meer cashen en doen dat ook. Support is bar slecht en ze pushen vaak releases steeds verder onder grote druk van developers, waardoor er gewoon slechte console ports ontstaan en andere slechte vol met bugs gereleasde games.

Kijk maar naar de laatste DRM kwesties. Overduidelijk gedaan om piraterij tegen te gaan, maar je pest de legale klanten ook mee weg. (niet dat er veel mee te maken heeft>)

Ik heb ook geen zin om de hele kwestie te gaan uitleggen. Maar wat jij nou zeg klopt voor een deel en een ander deel niet.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 14 mei 2010 @ 15:29:42 #41
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_81419766
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:25 schreef popolon het volgende:
We are pleased to announce the next Mass Effect 2 Downloadable Content episode, Overlord! Coming in June for both the PC and Xbox 360 and costing 560 MS or BioWare points, Overlord features Commander Shepard and crew fighting off a super-intelligent VI Overlord accross 5 new level ares. You can learn more about the DLC on the Mass Effect 2 DLC page here:

[ afbeelding ]

http://masseffect.bioware.com/info/dlc/
Aw fuck, ik moet nu echt even internet thuis gaan regelen
pi_81422421
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 15:28 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Vind ik niet. Kijk maar naar de jaren waarin ze gepresteerd hebben. Kijk ook maar eens naar de verslagen van EA (jaarcijfers).

Natuurlijk zijn de kosten gestegen. Maar EA kan beduidelijk hun klanten niets meer schelen. EA used to be good. Ze willen nu meer cashen en doen dat ook. Support is bar slecht en ze pushen vaak releases steeds verder onder grote druk van developers, waardoor er gewoon slechte console ports ontstaan en andere slechte vol met bugs gereleasde games.

Kijk maar naar de laatste DRM kwesties. Overduidelijk gedaan om piraterij tegen te gaan, maar je pest de legale klanten ook mee weg. (niet dat er veel mee te maken heeft>)

Ik heb ook geen zin om de hele kwestie te gaan uitleggen. Maar wat jij nou zeg klopt voor een deel en een ander deel niet.
Je eerte argument is geen argument. Het is een inhoudsloze statement waar ik echt niks mee kan Je geeft totaal niet aan wat er nu is met de cijfers. Ze draaien verlies, en dus? Heb je gekeken waar het door komt? Heb je een idee wat dat betekent voor de toekomst? Ik gok van niet, want anders bracht je de cijfers niet ter sprake.

Je tweede argument. Natuurlijk wil EA meer cashen, geld is nu eenmaal waar een bedrijf op draait. Maar EA draait verliezen doordat het bedrijf enorm veel geld steekt in nieuwe IP's en innovativiteit. Dat er prutgames uitkomen, duh. Perfectie bestaat niet en dat boeit ook niet. Maar de gemiddelde kwaliteit is gewoon echt hoog.

Dat van DRM is EA niet uniek in. Dat is iets dat meer en meer publishers doen. Ze zoeken wanhopig naar methoden om piraterij tegen te gaan, want tot op heden werkt niks. Soms pakken ze dat stom aan, maar soms ook niet. De actie met Mass Effect 2 bijvoorbeeld was prima. Maar dat negeer je nu voor het gemak.

Ze pushen releases. Klopt, maar soms hebben ze ook simpelweg geen keus. Zoals met Lord of the Rings, waarbij ze gewoon de licentie kwijt waren. Dan moet de game wel uitgebracht worden. En porten? EA ontwikkelt standaard los voor PS3, X360 en Wii. En het levert mooie resultaten op. Kijk naar Tiger Woods 10 die specifiek voor WM+ was ontwikkeld, een van de beste games van 2010 zonder enige twijfel.

Je hebt geen zin om uitleg te geven maar ik heb geen gelijk . Kom op zeg, zeg dan gewoon niks. Als je inhoudsloze statements wilt uitwisselen ga je maar naar de FP

Feit is dat EA gewoon sinds Riccitiello weer aan de macht is enorm veel heeft geïnvesteerd in nieuwe en innovatieve games. Dat ze falen op bepaalde gebieden is zonder enige twijfel waar, maar ze proberen die punten vervolgens wel aan te pakken. Dat ziet bijna niemand en negeert iedereen, want EA bashen is toch zo leuk.

Het grappigste is nog dat de games die ze maken gewoon goed verkopen, en terecht. FIFA, Madden, The Sims, Dead Space, Mirror's Edge, Dante's Inferno gingen allemaal minstens een miljoen keer over de toonbank en games als FIFA zelfs meer dan tien miljoen keer. En dat is dan alleen nog maar wat uit hun eigen stal komt. Mass Effect 2, Dragon Age: Origins, Left 4 Dead, Battlefield: Bad Company 2, Crysis etc. Dat is het EA van nu en het is een mooi EA
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:49:36 #43
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_81422462
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 15:28 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Maar EA kan beduidelijk hun klanten niets meer schelen. EA used to be good. Ze willen nu meer cashen en doen dat ook.
Een paar jaar geleden was dat inderdaad zo, maar ze zijn de laatste tijd wel hun leven aan het beteren hoor.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 17:32:07 #44
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_81424073
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:48 schreef Morthill het volgende:

[..]
*knip*
Heb jij tijd te over? Ik heb geen zin om lange verhalen te typen.

We gaan ook wat offtopic. Nja iig bedankt voor het sterk maken van je punt en dicussie.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  Moderator / Redactie FP vrijdag 14 mei 2010 @ 17:33:37 #45
Rawr
pi_81424133
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 15:29 schreef Tijn het volgende:

[..]

Aw fuck, ik moet nu echt even internet thuis gaan regelen
Lolwut
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
  vrijdag 14 mei 2010 @ 17:36:16 #46
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_81424232
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Lolwut
Ja, ik heb geen internet thuis, want ik ben net verhuisd en m'n kabelsignaal doet het niet. Ik heb wel zo'n Ziggo kabelmodem, maar die krijgt geen ontvangst. Dus ik moet fixen dat dat wel werkt, maar aangezien ik toch het grootste gedeelte van de dag op m'n werk zit (waar wel internet is), heb ik er nog geen zin in gehad om het te regelen
  Moderator / Redactie FP vrijdag 14 mei 2010 @ 17:37:29 #47
Rawr
pi_81424271
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 17:36 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ja, ik heb geen internet thuis, want ik ben net verhuisd en m'n kabelsignaal doet het niet. Ik heb wel zo'n Ziggo kabelmodem, maar die krijgt geen ontvangst. Dus ik moet fixen dat dat wel werkt, maar aangezien ik toch het grootste gedeelte van de dag op m'n werk zit (waar wel internet is), heb ik er nog geen zin in gehad om het te regelen
Ah, op die manier
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:01:57 #48
133369 Jivis
Critikut
pi_81740735
Heb hem ook eindelijk uitgespeeld. Epische game.
SPOILER
Amen.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:04:55 #49
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_81740903
SPOILER
Dan maar een save laden.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:09:02 #50
133369 Jivis
Critikut
pi_81741123
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:04 schreef popolon het volgende:
SPOILER
Dan maar een save laden.
SPOILER
Amen.
  Moderator / Redactie FP maandag 31 mei 2010 @ 15:10:02 #51
Rawr
pi_82144613
Subtiel kickje

Heb je eigenlijk lol met je lvl 30 Shepard in een nieuwe game?
  maandag 31 mei 2010 @ 15:13:33 #52
171357 Rikketik
pi_82144787
Op Hardcore/ Insane is het wel een groot voordeel dat je gelijk kunt beginnen met alle armor, weapons en geupgrade powers.
  maandag 31 mei 2010 @ 16:04:12 #53
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_82147218
Wacht al met smart op ME3
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_82147591
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:13 schreef Rikketik het volgende:
Op Hardcore/ Insane is het wel een groot voordeel dat je gelijk kunt beginnen met alle armor, weapons en geupgrade powers.
maar niet noduig
  maandag 31 mei 2010 @ 16:57:09 #55
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82150164
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:11 schreef Morthill het volgende:

[..]

maar niet noduig
Niet voor Mass Effect-goden als jij nee, voor ons normale stervelingen kan het echter geen kwaad!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_82150307
  maandag 31 mei 2010 @ 19:54:51 #57
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_82158903
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Subtiel kickje

Heb je eigenlijk lol met je lvl 30 Shepard in een nieuwe game?
Het is net zo lastig als je met je lvl 30 in de insanity gaat.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 18:49:49 #58
296894 Xblister
Simply the best..
pi_82339152
Vandaag zag ik hem liggen toen ik de nieuwe ufc ging halen. zo meteen maar eens even beginnen, ik ben benieuwt.
Ufc is iig geweldig
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_84367710
Two years ago, Commander Shepard died and Liara T’Soni fought in a desperate struggle against the Shadow Broker to recover her former Commander. Now that Shepard is back, it’s time to even the score and team up with Liara to confront the mysterious and sinister Shadow Broker in the latest expansion to Mass Effect 2.

Coming Soon!

Tof, hopelijk krijgen we eindelijk de Shadow Broker te zien.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_84367781
Het is een beetje voorbij met de maanden van speelplezier getuige de inactiviteit hier?
  Moderator / Redactie FP donderdag 22 juli 2010 @ 20:31:31 #61
Rawr
pi_84370248
Mja, ik probeerde het eergisteren weer eens met een nieuwe male shepard, doodgewone warrior en wil full renegade gaan. Het probleem is dat mn vorige "full" renegade amper op de helft zit qua R-score, en heeft maarliefst 25% Paragon
  donderdag 22 juli 2010 @ 21:36:46 #62
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_84373402
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:04 schreef CantFazeMe het volgende:
Wacht al met smart op ME3
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  donderdag 22 juli 2010 @ 21:52:23 #63
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_84374197
Is het een probleem om dit spel 2ehands te kopen want bij sommige games als ufc 2010 krijg je een eenmalige code.
I want to bla bla bla
pi_84378283
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 21:52 schreef Jmsls het volgende:
Is het een probleem om dit spel 2ehands te kopen want bij sommige games als ufc 2010 krijg je een eenmalige code.
Je zal dan waarschijnlijk wel een heleboel gratis DLC missen, maar het tofste zit al gewoon in het spel Moet je maar ff zoeken op Cerberus Network, dan vind je wel wat je mist...

En wat de Liara DLC betreft, had al zo het idee dat er zoiets ging komen, ze was echt nadrukkelijk in het spel maar vervolgens gebeurde er echt helemaal geen tiet met dr, een half gesprekje en that's it! Ben wel blij dat ze het gaan uitdiepen
pi_84378531
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 19:28 schreef ROFLOL het volgende:
Two years ago, Commander Shepard died and Liara T’Soni fought in a desperate struggle against the Shadow Broker to recover her former Commander. Now that Shepard is back, it’s time to even the score and team up with Liara to confront the mysterious and sinister Shadow Broker in the latest expansion to Mass Effect 2.

Coming Soon!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Tof, hopelijk krijgen we eindelijk de Shadow Broker te zien.
Fuck shit yeah hier zat ik echt o te wachten
  vrijdag 23 juli 2010 @ 18:02:28 #66
28033 Pek
je moet wat
pi_84406475
Ik ben deze zomer,op aanraden van iemand, aan de tv-serie "Chuck" begonnen (bij gebrek aan beter) en het heeft echt drie eps geduurd voor ik doorhad waarvan ik de hoofdrolspeeltser nou toch kende.

Apart, een actrice kennen van een stel pixels.
pi_84406596
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 18:02 schreef Pek het volgende:
Ik ben deze zomer,op aanraden van iemand, aan de tv-serie "Chuck" begonnen (bij gebrek aan beter) en het heeft echt drie eps geduurd voor ik doorhad waarvan ik de hoofdrolspeeltser nou toch kende.

Apart, een actrice kennen van een stel pixels.
Que?
  vrijdag 23 juli 2010 @ 18:16:39 #68
133369 Jivis
Critikut
pi_84406972
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 18:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Que?
Yvonne Strahovski (Sarah Walker in Chuck) spreekt de stem in van Miranda.
Amen.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 18:35:25 #69
28033 Pek
je moet wat
pi_84407578
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 18:16 schreef Jivis het volgende:

[..]

Niet alleen de stem

Moderator / Redactie FP vrijdag 23 juli 2010 @ 18:43:14 #70
Rawr
pi_84407858
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 18:16 schreef Jivis het volgende:

[..]

Leuk, via die link lees ik allerlei ME en ME2-quotes bij de andere stemacteurs, en wil nu meteen spelen.
Minder leuk: ik moet tot half 9 werken
  vrijdag 23 juli 2010 @ 18:45:54 #71
133369 Jivis
Critikut
pi_84407952
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 18:35 schreef Pek het volgende:

[..]

Niet alleen de stem

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De echte versie is een stuk leuker .
Amen.
pi_84443601
vandaag de Kasumi-missie ook maar een keer gekocht :) Vond hem best vermakelijk, maar niet heel bijzonder.
pi_84494467

link voor als het plaatje niet werkt
  maandag 26 juli 2010 @ 09:04:32 #74
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_84494491
Oeh, kenners :P

Ik heb de demo laatst gespeeld en die beviel me wel, maar zat me nu af te vragen de verhalen van 1 en 2 zijn best met elkaar verweven toch ? en is het dus slim om eerst deel 1 te spelen en dan deeltje 2 ?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_84494534
quote:
Op maandag 26 juli 2010 09:04 schreef Klonk het volgende:
Oeh, kenners :P

Ik heb de demo laatst gespeeld en die beviel me wel, maar zat me nu af te vragen de verhalen van 1 en 2 zijn best met elkaar verweven toch ? en is het dus slim om eerst deel 1 te spelen en dan deeltje 2 ?
Ja
  maandag 26 juli 2010 @ 09:10:28 #76
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_84494568
is deel 1 ook de lekkere mengeling van combat en rpg want als de focus meer op rpg ligt haak ik af :P
pi_84494661
quote:
Op maandag 26 juli 2010 09:10 schreef Klonk het volgende:
is deel 1 ook de lekkere mengeling van combat en rpg want als de focus meer op rpg ligt haak ik af :P
De focus ligt daar wel meer op RPG, maar het is nog steeds erg actiegeoriënteerd
  maandag 26 juli 2010 @ 09:22:17 #78
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_84494759
ok, dan is het goed, want Klonk en rpg´s dat is een beroerde combinatie :@
pi_84494804
Welk aspect va RPG's gaat het je dan specifiek om? Het verdelen van stats, het ontdekken van het verhaal, interactie met je teamgenoten, ontdekken van de wereld en zoeken van quests?
  maandag 26 juli 2010 @ 09:29:55 #80
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84494894
Als het goed is krijg ik hem vandaag weer binnen. Toch de game nog maar eens helemaal doorspelen, als een van de weinige games die me boeit voor een tweede playthrough :9
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 26 juli 2010 @ 09:46:49 #81
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_84495200
quote:
Op maandag 26 juli 2010 09:24 schreef Morthill het volgende:
Welk aspect va RPG's gaat het je dan specifiek om? Het verdelen van stats, het ontdekken van het verhaal, interactie met je teamgenoten, ontdekken van de wereld en zoeken van quests?
het verdelen van de stats dat is soms echt detailwerk, sommige mensen vinden dat tof ik zou gewoon willen dat dat niet bestond :+

maar als het een deel is van een groter deel dan boeit het me weinig het moet alleen niet de hoofdmoot zijn
  maandag 26 juli 2010 @ 09:53:03 #82
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84495320
Je kon de stats toch ook automatisch laten toebedelen in ME2?

Weet ik niet zeker hoor, is alweer een hele tijd geleden dat ik de game gespeeld heb...
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_84495345
Stats kan automatisch, maar zelfs in ME is het geen gruwelijk detailwerk :)

maandag 26 juli 2010 @ 10:03:54 #84
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_84495537
tof, nu eens gaan kijken of ik deeltje een zo goedkoop mogelijk kan scoren :+
  maandag 26 juli 2010 @ 20:36:27 #85
133369 Jivis
Critikut
pi_84519365
quote:
Op maandag 26 juli 2010 10:03 schreef Klonk het volgende:
tof, nu eens gaan kijken of ik deeltje een zo goedkoop mogelijk kan scoren :+
Heb hem hier als je wil :P.
Amen.
pi_84534427
Mass Effect rpg gedeelte is zo belachelijk simpel dat het zonde zou zijn om dat over te slaan. Zonder dat gedeelte vind ik mass effect niet echt meer dan een matige shooter. Gewoon even je eigen stats doen. Je gaat ook geen modern warfare 2 doen en dan je iron sight niet gebruiken omdat je dat een beetje vervelend vindt.
Conscience do cost.
pi_84547029
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 02:46 schreef ems. het volgende:
Mass Effect rpg gedeelte is zo belachelijk simpel dat het zonde zou zijn om dat over te slaan. Zonder dat gedeelte vind ik mass effect niet echt meer dan een matige shooter. Gewoon even je eigen stats doen. Je gaat ook geen modern warfare 2 doen en dan je iron sight niet gebruiken omdat je dat een beetje vervelend vindt.
Een RPG is meer dan statistiekjes ;) Het gaat om het volledig zelf kunnen verkennen van een wereld, het spreken met NPC's, doen van ladingen quests, ontdekken en verdiepen van een verhaal etc. etc.
pi_84547531
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:37 schreef Morthill het volgende:

[..]

Een RPG is meer dan statistiekjes ;) Het gaat om het volledig zelf kunnen verkennen van een wereld, het spreken met NPC's, doen van ladingen quests, ontdekken en verdiepen van een verhaal etc. etc.
Dat ontken ik toch ook nergens? :P Klonk had blijkbaar geen zin in de statistieken en daar ging ik op in. Het enige wat ik wilde uitspreken was dat mass effect in vergelijking met andere (en vooral eerdere) rpg's erg simpel is qua opzet. Je hoeft geen gekke berekeningen uit te voeren om het meeste uit je assault rifle te halen, het enige wat je doet is er punten in stoppen.
Conscience do cost.
pi_84548308
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:48 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat ontken ik toch ook nergens? :P Klonk had blijkbaar geen zin in de statistieken en daar ging ik op in. Het enige wat ik wilde uitspreken was dat mass effect in vergelijking met andere (en vooral eerdere) rpg's erg simpel is qua opzet. Je hoeft geen gekke berekeningen uit te voeren om het meeste uit je assault rifle te halen, het enige wat je doet is er punten in stoppen.
Oh, my bad :) Dacht dat je dat wel bedoelde :D

Stats zijn soms wel vervelend. In Arcanum had je zo gruwelijk veel keuze :') D&D is er niks bij. De eerste drie uur voor ik ging spelen was ik altijd bezig met uitdiepen hoe mijn char zich zou gaan ontwikkelen _O-
pi_84549579
Ik voel me genaaid door die nieuwe DLC die dieper ingaat op het Liandra - Shadowbroker verhaal. Voordat ME2 uitkwam zei Bioware toch dat verhaal technische DLC toch gratis via Cerebus gaan? Dat cerebus is 1 grote faal, wat kutwapens dat is wat je gratis kreeg. :(
pi_84549652
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 14:35 schreef Document1 het volgende:
Ik voel me genaaid door die nieuwe DLC die dieper ingaat op het Liandra - Shadowbroker verhaal. Voordat ME2 uitkwam zei Bioware toch dat verhaal technische DLC toch gratis via Cerebus gaan? Dat cerebus is 1 grote faal, wat kutwapens dat is wat je gratis kreeg. :(
Ik weet van niks van die gratis DLC omdat het om een verhaal zou gaan.

Overigens, het is Liara ;)
pi_84549924
Bioware heeft voordat ME2 op het ME forum gezegd dat je als je geen DLC zou kopen niks zou hoeven missen van het verhaal, daar blijkt dus niks van waar te zijn.

verder dikke oeps. :@
pi_84550060
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 14:42 schreef Document1 het volgende:
Bioware heeft voordat ME2 op het ME forum gezegd dat je als je geen DLC zou kopen niks zou hoeven missen van het verhaal, daar blijkt dus niks van waar te zijn.

verder dikke oeps. :@
Hoezo? Je mist toch niks van het verhaal? Je mist sidequests die niet gerelateerd zijn aan de main storyline.
pi_84550295
Liara die ik tegen kom in ME2 die jankend begint over problemen met de shadowbroker vind ik toch wel redelijk deel uit maken van de mainstoryline, vooral omdat de shadowbroker al sinds deeltje 1 op de achtergrond overal een beetje achter hangt.

Ach ja bioware fans zijn net als moslims, niet van hun geloof af te brengen. :P
  dinsdag 27 juli 2010 @ 14:50:24 #95
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_84550359
Ik begin in oktober/november weer met de laatste DLC + nieuwe playthrough. Even zomeren.
pi_84551294
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 14:48 schreef Document1 het volgende:
Liara die ik tegen kom in ME2 die jankend begint over problemen met de shadowbroker vind ik toch wel redelijk deel uit maken van de mainstoryline, vooral omdat de shadowbroker al sinds deeltje 1 op de achtergrond overal een beetje achter hangt.

Ach ja bioware fans zijn net als moslims, niet van hun geloof af te brengen. :P
Mwoah, Shadowbroker viel wel mee in het eerste deel. Echt een gruwelijke side-character. Hij komt vooral naar voren in de comics die voorafgaan aan ME2 :).

Kijk, ik ben ook enorm benieuwd naar die storyline hoor :D Hij lijkt me heel wat gaver dan de andere DLC tot op heden. Maar hij is in mijn ogen geen onderdeel van het hoofdverhaal, waarin je vecht tegen de Reapers.
pi_84552351
Ach ja, het is niet zo dat ik het niet ga kopen ofzo. :P
pi_84555472
Wat is die voertuigexpansie trouwens gruwelijk kut. Dat ding gaat zo tering snel stuk en mikken is echt godsonmogelijk. Zelfs de Mako was nog fijner.
pi_84556520
Ik mis de Mako echt in ME2, het is allemaal zo statisch, level up scherm nadat je een missie hebt gedaan etc etc, die mako gaf mij nog het idee dat ik door het heelal aan het zoemen was.
pi_84556557
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 17:05 schreef Document1 het volgende:
Ik mis de Mako echt in ME2, het is allemaal zo statisch, level up scherm nadat je een missie hebt gedaan etc etc, die mako gaf mij nog het idee dat ik door het heelal aan het zoemen was.
Ik mis de Mako niet, ik mis het verkennen wel :) De Mako was een onding die zelfs na 150 uur niet handig bestuurbaar was op insanity.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 27 juli 2010 @ 17:18:00 #101
Rawr
pi_84556971
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 17:07 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik mis de Mako niet, ik mis het verkennen wel :) De Mako was een onding die zelfs na 150 uur niet handig bestuurbaar was op insanity.
Mja inderdaad... ik vond dat stuiterding uit de Firenogwat DLC veel simpeler onder de knie te krijgen, ookal stonden de aagegeven controls niet goed, dus heb het zelf uitgevogeld :')
pi_84557731
Ik had niet zon probleem met de Mako maar daar ben ik volgens mij de enige in, die planeten en dezelfde uitziende bunkers etc begon wel wat te vervelen op een gegeven moment. Toch vind ik ME beter dan ME2 maar das puur persoonlijke smaak. Er is teveel RPG uitgesloopt imho om GoW fans over te halen het te kopen.
pi_84559661
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 17:38 schreef Document1 het volgende:
Ik had niet zon probleem met de Mako maar daar ben ik volgens mij de enige in, die planeten en dezelfde uitziende bunkers etc begon wel wat te vervelen op een gegeven moment. Toch vind ik ME beter dan ME2 maar das puur persoonlijke smaak. Er is teveel RPG uitgesloopt imho om GoW fans over te halen het te kopen.
Op insanity was de Mako echt ee gruwelijke hindernis :') dat ding was in 3 kogels kapot en deed amper nog damage. Slimmer was uitstappen, sniper rifle pakken en schieten tot alles stuk is.
pi_84560289
Insanity nooit aangedurft. :@
pi_84560301
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 18:58 schreef Document1 het volgende:
Insanity nooit aangedurft. :@
Niet heel moeilijk hoor :) Buiten de Mako dan :')
pi_84560345
Ik had al problemen met hard. :')
pi_84560385
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 18:59 schreef Document1 het volgende:
Ik had al problemen met hard. :')
oh :{ :X
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:26:41 #108
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_84620045
zo, deel een binnen dankzij Jvis, straks eens kijken hoe Klonk en iets rpg achtigs gaat werken :+
  donderdag 29 juli 2010 @ 15:51:26 #109
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_84630423
pfoei, is toch wel ff wennen hoor als je voornamelijk actiegames speelt :P
pi_84863241
  zondag 8 augustus 2010 @ 16:47:18 #111
72894 InFrA-WiZ
Confidence in motion
pi_85012359
quote:
Die is echt vet!

Al iemand die dat nieuwe weapons pack heeft?
pi_85654216
quote:
The next episode of Mass Effect 2 downloadable content, The Lair of the Shadow Broker, will be released on the PC and Xbox 360 on 7th September.

It'll cost 800 BioWare or Microsoft Points (£6.85 / ¤9.60).

The Lair of the Shadow Broker adds Mass Effect 1 starlet Liara T'Soni as a party member.

She's after the mysterious Shadow Broker, and the man he kidnapped. The DLC will take you to the "luxurious heights of Illium" and the Shadow Broker's lair.

There's also new research, five new Achievements, and the chance to continue a relationship with the Liara from the first game.

New screens are below.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:53:02 #113
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_85655262
Kut betaalde DLC :{.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:18:44 #114
171357 Rikketik
pi_85656050

Ligt het aan mij of ziet Liara er op deze screenshot een stuk beter uit dan in haar kantoortje op Illium?

Ik ben overigens benieuwd naar de grootte van deze DLC. 800 points is nogal wat (bijna tien euro), maar die vijf achievements doen vermoeden dat het geen DLC wordt die je in twee uur uitgespeeld hebt.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:47:55 #115
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_85656894
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 18:18 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ]

Ligt het aan mij of ziet Liara er op deze screenshot een stuk beter uit dan in haar kantoortje op Illium?

Ik ben overigens benieuwd naar de grootte van deze DLC. 800 points is nogal wat (bijna tien euro), maar die vijf achievements doen vermoeden dat het geen DLC wordt die je in twee uur uitgespeeld hebt.
Kan m'n verbeelding zijn, ze lijkt ook emotioneler...

Bioware heeft gezegd dat de dlc gebruikt worden voor speelduur verlenging, maar ook om gaten te dichten tussen ME2 en ME3. En als 't gaat om de shadowbroker, mag ik aannemen dat het om een groot gat gaat.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_85658957
De vorige DLC's (vooral overlord) Vond ik wel erg vet. Maar dei waren dan wel 540 (of 560 weet ik veel) MSpoints. Deze is 800 MSpoints. Ik hoop dan dat deze ook langer wordt.
pi_85673047
hoop op iets van 4 a 5 uur vermaak, maar ik ben bang dat je er na 2 uur wel klaar mee bent.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 08:11:03 #118
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_85676682
Ik heb hem bijna uitgespeeld (jaja zo snel ben ik niet en ik speel hem meteen op de hoogste moeilijkheidsgraad).
Ik moet alleen zeggen dat ik wel benieuwd ben wie er ook daadwerkelijk in het vervolg zitten, aangezien de personages die misschien dood konden gaan niet speelbaar waren in 2. Het is immers een hoop werk er personages in te stoppen die bij veel mensen die de game spelen er toch niet meer inzitten.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  woensdag 25 augustus 2010 @ 09:14:25 #119
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_85677563
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 17:53 schreef CantFazeMe het volgende:
Kut betaalde DLC :{.
Hou er zelf ook niet van. ME vind ik echter zo goed gemaakt dat ik het wel waard vind.

De laatste keer dat ik zoveel aan een spel heb uitgegeven was aan Super Street Fighter voor de SNES a 200 gulden! :D
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
pi_85678347
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 17:25 schreef Morthill het volgende:

[..]

Wel tof dat je die romance met Liara door kan zetten, aangezien één van mijn Shepards gewoon trouw is gebleven aan Liara :s) :s).

Enige nadeel is dat ik al die DLC's elke keer 6x moet spelen omdat ik al mijn karakters zo volledig mogelijk mee wil nemen naar ME3.
Get it and Bet it
  woensdag 25 augustus 2010 @ 12:38:24 #121
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_85684212
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:47 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Wel tof dat je die romance met Liara door kan zetten, aangezien één van mijn Shepards gewoon trouw is gebleven aan Liara :s) :s).

Enige nadeel is dat ik al die DLC's elke keer 6x moet spelen omdat ik al mijn karakters zo volledig mogelijk mee wil nemen naar ME3.
Wat een heerlijke lijdensweg 8-)
Weet niet waar jij de tijd vandaan haalt.
pi_85685151
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:38 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Wat een heerlijke lijdensweg 8-)
Weet niet waar jij de tijd vandaan haalt.
Ik ook niet aangezien ik nog moet beginnen aan Overlord :').
Get it and Bet it
  donderdag 26 augustus 2010 @ 08:58:11 #123
72894 InFrA-WiZ
Confidence in motion
pi_85718430
Ik ben alweer een paar dagen bezig aan nóg een ME1 run met alweer verschillende keuzes voor te importeren in ME2 :@
SPOILER

[ Bericht 45% gewijzigd door InFrA-WiZ op 26-08-2010 09:02:38 (info in spoiler) ]
pi_85720088
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 08:58 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Ik ben alweer een paar dagen bezig aan nóg een ME1 run met alweer verschillende keuzes voor te importeren in ME2 :@
SPOILER
Hmmm, geloof dat ik al die keuzes al eens gemaakt hebt. Maar geen idee in welke van mijn savegames de laatste zit, denk gewoon in de meeste Paragon-playthroughs.

Ashley vond ik in het begin vreselijk voor de romance subquest, maar die bleek eigenlijk toch wel tof :D
pi_85722911
Wat is zo'n beetje de gemiddelde speelduur van ME1 en 2. En hoe lang als je zo'n beetje alle side-quests doet?
Ik mag graag een volledig verhaaltje maken namelijk :)
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  donderdag 26 augustus 2010 @ 12:36:21 #126
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_85725426
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:27 schreef maxmit het volgende:
Wat is zo'n beetje de gemiddelde speelduur van ME1 en 2. En hoe lang als je zo'n beetje alle side-quests doet?
Ik mag graag een volledig verhaaltje maken namelijk :)
Als je voor 't eerst (en alles) speelt, zo'n 40 á 50 uren. Voor beiden.
pi_85726964
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:36 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Dus tussen de 80 á 100 uur samen...?
Daar zal m'n wederhelft blij mee zijn :')

Was een tijdje geleden al begonnen aan deel 1, maar heb 'm nu al weer een tijdje niet aangeraakt. Wordt weer tijd dus... Helemaal als deel 2 ook nog er achteraan komt en deel 3 :')
  donderdag 26 augustus 2010 @ 13:56:19 #128
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_85729065
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:11 schreef maxmit het volgende:

[..]

Dus tussen de 80 á 100 uur samen...?
Daar zal m'n wederhelft blij mee zijn :')

Was een tijdje geleden al begonnen aan deel 1, maar heb 'm nu al weer een tijdje niet aangeraakt. Wordt weer tijd dus... Helemaal als deel 2 ook nog er achteraan komt en deel 3 :')
Rustig aan maar, ME1 kwam uit in Nov '07, ME2 Jan '10, dus we mogen blij zijn als ME3 zomer 2012 in de winkels ligt, dus dat duurt nog wel even. :P
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:56:05 #129
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_85844016
ME 2 ook uitgespeeld en ik vond hem stukken beter dan deel 1 :9

Deel 1 viel me toen best tegen zelfs :o
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_85844533
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:56 schreef AQuila360 het volgende:
ME 2 ook uitgespeeld en ik vond hem stukken beter dan deel 1 :9

Deel 1 viel me toen best tegen zelfs :o
Blasphemy!!
  zondag 29 augustus 2010 @ 20:14:33 #131
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_85844843
Met deel 1 ben je langer bezig je wapens weg te gooien dan daadwerkelijk te spelen :{w
pi_85844967
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:14 schreef RickoKun het volgende:
Met deel 1 ben je langer bezig je wapens weg te gooien dan daadwerkelijk te spelen :{w
ja, maar wat je speelde was wel erg gaaf, briljant verhaal enzo :Y
  zondag 29 augustus 2010 @ 20:24:49 #133
171357 Rikketik
pi_85845388
Op zich was het verhaal in deel 1 goed. De manier waarop het gepresenteerd werd, was echter dodelijk saai. Er zat totaal geen vaart in, op het laatste gedeelte van de game na.

SPOILER
pi_85845613
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:24 schreef Rikketik het volgende:
Op zich was het verhaal in deel 1 goed. De manier waarop het gepresenteerd werd, was echter dodelijk saai. Er zat totaal geen vaart in, op het laatste gedeelte van de game na.

SPOILER
:{ ik zat serieus aan mijn console gekluisterd.
  zondag 29 augustus 2010 @ 20:51:28 #135
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_85846855
Na KoTOR viel ME 1 me echt tegen ja maar ME 2 was wel weer heel tof.

De biotic powers zijn trouwens totaal niet interessant -O-
pi_85848350
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:51 schreef AQuila360 het volgende:
Na KoTOR viel ME 1 me echt tegen ja maar ME 2 was wel weer heel tof.

De biotic powers zijn trouwens totaal niet interessant -O-
:') hoezo niet, sommige maken het spel zo gruwelijk veel makkelijker. Bepaalde stukken van de game zijn echt een cakewalk met biotics ipv standaard wapens.
  zondag 29 augustus 2010 @ 21:44:13 #137
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_85850338
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:14 schreef Morthill het volgende:

[..]

:') hoezo niet, sommige maken het spel zo gruwelijk veel makkelijker. Bepaalde stukken van de game zijn echt een cakewalk met biotics ipv standaard wapens.
Ik ben het voor het eerst niet helemaal eensch met mijn waerde Aquila, heb mij namelijk wel goed kunnen vermaken met mass effect (op de Xbox 360 toen wel, op de PC was het een drama omdat mijn pc aids had)

Toch moet ik zeggen dat ik ook de biotic powers e.d. eigenlijk niet héél erg masterlijk vind. Het zijn er immers beperkte en je moet in deel 1 telkens een menuutje in om die meuk aan te klikken :r

In mass effect 2 heb je wel weer quick menu shizzle, maar alsnog vind ik die biotics nog wat te karig op de één of andere manier :@ Neemt niet weg dat ME gruwelijke verhaallijn heeft! :D (alleen ME1 ergerde ik mij dood als je met dat kut karretje het hele level heen moest)
pi_85852658
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:44 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik ben het voor het eerst niet helemaal eensch met mijn waerde Aquila, heb mij namelijk wel goed kunnen vermaken met mass effect (op de Xbox 360 toen wel, op de PC was het een drama omdat mijn pc aids had)

Toch moet ik zeggen dat ik ook de biotic powers e.d. eigenlijk niet héél erg masterlijk vind. Het zijn er immers beperkte en je moet in deel 1 telkens een menuutje in om die meuk aan te klikken :r

In mass effect 2 heb je wel weer quick menu shizzle, maar alsnog vind ik die biotics nog wat te karig op de één of andere manier :@ Neemt niet weg dat ME gruwelijke verhaallijn heeft! :D (alleen ME1 ergerde ik mij dood als je met dat kut karretje het hele level heen moest)
In ME1 gebruikte ik de biotics ook weinig, maar in 2 zijn ze echt goddelijk _O_ serieus, dat level op die halfdode reaper was zo gruwelijk makkelijk dankzij biotics _O_
pi_85853933
Ik vond qua verhaal ME1 beter, maar deel 2 vond ik qua gameplay en graphics weer beter. Maar ik vond het beide super spellen :D Nu maar hopen dat deel 3 nog beter word! Maar dat vertrouw ik wel :)
  zondag 29 augustus 2010 @ 22:54:28 #140
171357 Rikketik
pi_85854650
In ME1 vielen ze inderdaad een beetje tegen, die biotics. Ik had eigenlijk maar zelden het idee dat ze echt het verschil maakten in een gevecht. Hetzelfde gold trouwens voor die weapon en armor upgrades. Dat heeft BioWare in ME2 toch een stuk beter aangepakt. Er zat echt een wereld van verschil tussen een Carnifex met 50% extra schade tegen armor en een Carnifex zonder die upgrade, om maar wat te noemen.

Ook de biotics waren erg leuk én handig om te gebruiken in ME2. Ik zweer nog altijd bij Adrenaline Rush + Vindicator voor m'n Soldier. Drie vijanden door de kop schieten in één Rush voelde nog nooit zo lekker. :9 En zelfs het vechten tegen een vloedgolf aan Husks werd tof toen ik ontdekte dat er een power bestond die Shockwave heette...

SPOILER
pi_85861714
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:54 schreef Rikketik het volgende:
In ME1 vielen ze inderdaad een beetje tegen, die biotics. Ik had eigenlijk maar zelden het idee dat ze echt het verschil maakten in een gevecht. Hetzelfde gold trouwens voor die weapon en armor upgrades. Dat heeft BioWare in ME2 toch een stuk beter aangepakt. Er zat echt een wereld van verschil tussen een Carnifex met 50% extra schade tegen armor en een Carnifex zonder die upgrade, om maar wat te noemen.

Ook de biotics waren erg leuk én handig om te gebruiken in ME2. Ik zweer nog altijd bij Adrenaline Rush + Vindicator voor m'n Soldier. Drie vijanden door de kop schieten in één Rush voelde nog nooit zo lekker. :9 En zelfs het vechten tegen een vloedgolf aan Husks werd tof toen ik ontdekte dat er een power bestond die Shockwave heette...

SPOILER
exact waarom ik biotics zou goed vond, maar vanaf de echt serieuze moeilijkheidsgraden worden ze wat minder effectief tegenover die Husks. Krengen hebben armor en shield :X
  maandag 30 augustus 2010 @ 18:47:44 #142
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_85881415
Ze zijn gewoon saai jongens!

Denk aan Kotor waar je force Choke en Force Lightning had dat waren gewoon echt zo'n brute powers dat was gaaf! _O_

En ik hou er van dat je op een planeet een stad hebt waar je vanalles kan doen en daarnaast missies hebt. Bij ME 1 had je dat eigenlijk niet dat vond ik ook jammer. Bij ME 2 was dat ook wel beter.

Alleen bij ME 2 vond ik weer de main missie's aan de karige kant. Het is feitelijk iedereen oppikken en daarnaast maar 3 of 4 missies waardoor het een beetje nep werd :P
  maandag 30 augustus 2010 @ 19:34:10 #143
171357 Rikketik
pi_85883032
Saai? Ze zijn niet allemaal even opwindend, dat geef ik toe, maar Charge en Adrenaline Rush vind ik bijvoorbeeld erg brute powers. :D
  maandag 30 augustus 2010 @ 19:38:28 #144
72894 InFrA-WiZ
Confidence in motion
pi_85883222
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:40 schreef bjorntju het volgende:
Ik vond qua verhaal ME1 beter, maar deel 2 vond ik qua gameplay en graphics weer beter. Maar ik vond het beide super spellen :D Nu maar hopen dat deel 3 nog beter word! Maar dat vertrouw ik wel :)
Dat had ik ook ja.

Heb vanmiddag ME1 weer uitgespeeld, en ben nu alweer lekker bezig in ME2.
Ik vraag me alleen nog wel af waneer ik in ME2 wat van bepaalde andere keuzes merk:
SPOILER
pi_85885358
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:47 schreef AQuila360 het volgende:

Denk aan Kotor waar je force Choke en Force Lightning had dat waren gewoon echt zo'n brute powers dat was gaaf! _O_
Bij KotOR had je ook Dark Side en Light Side wat betreft Force, dat hele gezeur bestaat niet in ME, dus je hebt geen Dark Powers oid. Misschien wel jammer idd, maar goed, vind de Biotics nog steeds gaaf om te gebruiken.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:54:33 #146
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_85928065
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:47 schreef AQuila360 het volgende:
Krijg het vermoeden dat jij de game nog niet op Hard of Insanity hebt gespeeld, want dan had je door gehad dat al die biotics/powers goed op elkaar aansluiten, en dat je ze ook echt nodig hebt. Want zonder red je het niet op die moeilijkheidsgraden.
quote:
En ik hou er van dat je op een planeet een stad hebt waar je vanalles kan doen en daarnaast missies hebt. Bij ME 1 had je dat eigenlijk niet dat vond ik ook jammer. Bij ME 2 was dat ook wel beter. Alleen bij ME 2 vond ik weer de main missie's aan de karige kant. Het is feitelijk iedereen oppikken en daarnaast maar 3 of 4 missies waardoor het een beetje nep werd :P
De Citadel gemist of zo :{

Bioware heeft de focus van de hele game op het voorbereiden van die suicide mission gelegd. Dus het bij elkaar krijgen van dat team van 12, en hun loyaliteit winnen. Dat de hoofdmissie dus in dit geval bijzaak is, tja je kunt het jammer vinden, maar gezien het concept van de game is het een logische keuze.
pi_85930947
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:36 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Mass Effect 2 heb ik helemaal uitgespeeld in ongeveer 25 uur hoor, wat ook al niet te kort is wat mij betreft.

Elke planeet gescand, alle sidequests gedaan en met iedereen gepraat.
Geen referral hier.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:52:18 #148
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_85931293
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Mass Effect 2 heb ik helemaal uitgespeeld in ongeveer 25 uur hoor, wat ook al niet te kort is wat mij betreft.

Elke planeet gescand, alle sidequests gedaan en met iedereen gepraat.
Dan vraag ik me bij jou ook af, op welke moeilijkheidsgraad? :P
pi_85932078
Idd, :P Doe je wel heel erg snel. Ik had hem de eerste keer in 30 uur uitgespeeld op Veteran. En dan heb ik niet alle sidequests en planeten gescant. En dat was dan ook nog zonder DLC (behalve die van Zaeed)
pi_85938593
Ik zit bij ME1 nu een beetje op een punt waar ik eigenlijk niet zo veel zin in heb op het moment. (al een maand of misschien zelfs 2 niet aangeraakt :@ )

Heb net Liara bevrijd en ben sidequests aan het doen. Ik ben zo snel als ik kon meteen die missie gaan doen om Liara te bevrijden. Dus naast de Citadel en Liara ben ik dus nog niets echt verder met de mainstory, geloof ik (het is wel mijn eerste playthrough overigens).
Ik ben een beetje een streber wat (side-)quests betreft. Ik wil altijd gewoon alles doen. Duurt het wel langer misschien, maar het verhaal is imo dan completer en heb ik een voldaner gevoel :s) .

SPOILER
Welke van de overige main-missies is het handigst/leukst om te vervolgen?, na Liara's bevrijding dus..
Ik heb namelijk wel zin in het einde/verloop van het verhaal en natuurlijk deel 2.

[ Bericht 1% gewijzigd door maxmit op 01-09-2010 11:01:37 ]
  woensdag 1 september 2010 @ 10:45:33 #151
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_85941065
quote:
Op woensdag 1 september 2010 08:47 schreef maxmit het volgende:
Ik zit bij ME1 nu een beetje op een punt waar ik eigenlijk niet zo veel zin in heb op het moment. (al een maand of misschien zelfs 2 niet aangeraakt :@ )

Heb net Liara bevrijd en ben sidequests aan het doen. Ik ben zo snel als ik kon meteen die missie gaan doen om Liara te bevrijden. Dus naast de Citadel en Liara ben ik dus nog niets echt verder met de mainstory, geloof ik (het is wel mijn eerste playthrough overigens).
Ik ben een beetje een streber wat (side-)quests betreft. Ik wil altijd gewoon alles doen. Duurt het wel langer misschien, maar het verhaal is imo dan completer en heb ik een voldaner gevoel :s) .
[..]

Welke van de overige main-missies is het handigst/leukst om te vervolgen?, na Liara's bevrijding dus..
Ik heb namelijk wel zin in het einde/verloop van het verhaal en natuurlijk deel 2.
Veel mensen vinden die sidequests heel eentonig. Ik zelf heb er nooit moeite mee gehad. Dus als je echt alles wil doen, doe dan alles om en om, dan wat sidequests, dan weer een deel van de hoofdmissie. Dan hou je het aanvaardbaar zogezegd.

Het maakt weinig uit welk deel van de hoofdmissie je eerst doet, Noveria of Feros, als je maar met Virmire eindigt, dat heeft iets van een tussentijdse climax. (geen spoiler nodig :7 ) Maar omdat je Liara al bevrijd hebt, heb je nu een extra 'laag' in diepgang voor als je naar Noveria gaat, dus misschien is het 't leukst voor jou om nu naar Noveria te gaan.
pi_85941559
quote:
Op woensdag 1 september 2010 10:45 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Veel mensen vinden die sidequests heel eentonig. Ik zelf heb er nooit moeite mee gehad. Dus als je echt alles wil doen, doe dan alles om en om, dan wat sidequests, dan weer een deel van de hoofdmissie. Dan hou je het aanvaardbaar zogezegd.

Het maakt weinig uit welk deel van de hoofdmissie je eerst doet, Noveria of Feros, als je maar met Virmire eindigt, dat heeft iets van een tussentijdse climax. (geen spoiler nodig :7 ) Maar omdat je Liara al bevrijd hebt, heb je nu een extra 'laag' in diepgang voor als je naar Noveria gaat, dus misschien is het 't leukst voor jou om nu naar Noveria te gaan.
Dat om en om doe ik misschien wel wat te weinig. Ik doe vaak eerst alle sidequests die op dat moment beschikbaar zijn.
Noveria dacht ik zelf ook.

SPOILER
Of mag ik dat hier niet vragen omdat het een ME2 topic is? :P
  woensdag 1 september 2010 @ 11:24:46 #153
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_85942244
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:00 schreef maxmit het volgende:

[..]

Dat om en om doe ik misschien wel wat te weinig. Ik doe vaak eerst alle sidequests die op dat moment beschikbaar zijn.
Noveria dacht ik zelf ook.

SPOILER
Of mag ik dat hier niet vragen omdat het een ME2 topic is? :P

Dan zal ik 't kort houden :P

SPOILER
pi_85942458
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:24 schreef The_Substitute het volgende:
SPOILER
Het kan in ieder geval nog niet. Met een hoger level terugkomen had ik al bedacht ja :P

Wel jammer dat je dat alleen zelf kunt iig...Terwijl er iemand naast staat die het makkelijk zou moeten kunnen, maar niks doet :|W domme partymembers hoor :')
  woensdag 1 september 2010 @ 11:36:26 #155
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_85942667
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:30 schreef maxmit het volgende:

[..]

Het kan in ieder geval nog niet. Met een hoger level terugkomen had ik al bedacht ja :P

Wel jammer dat je dat alleen zelf kunt iig...Terwijl er iemand naast staat die het makkelijk zou moeten kunnen, maar niks doet :|W domme partymembers hoor :')
Heb je in deel 2 geen last meer van, gelukkig...daar mag en kan je alles zelf doen!
pi_85942950
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:36 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Heb je in deel 2 geen last meer van, gelukkig...daar mag en kan je alles zelf doen!
In de zin dat sheppard alles kan of dat je je partymembers kunt besturen, ala dragonage?
pi_85943071
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:43 schreef maxmit het volgende:

[..]

In de zin dat sheppard alles kan of dat je je partymembers kunt besturen, ala dragonage?
Je bestuurt nog steeds alleen Sheppard, maar je hebt geen last van deuren die niet opengaan omdat jij nu net de skills niet hebt of zo.
pi_85943149
Ok dan, beter.
Heb ME2 al lang liggen trouwens, maar kom er dus nog niet aan toe :@ geen tijd en ik moet eerst ME1 nog.
  woensdag 1 september 2010 @ 11:51:14 #159
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_85943236
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:43 schreef maxmit het volgende:

[..]

Je kunt alles met Shepard doen, het is niet meer vaardigheid-gebonden zoals in deel 1.

Edit: :W
  woensdag 1 september 2010 @ 21:04:20 #160
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_85963174
Ook het goed/slecht systeem is klote

Maar verder is het wel leuk :P
  woensdag 1 september 2010 @ 21:06:19 #161
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_85963259
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:54 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Krijg het vermoeden dat jij de game nog niet op Hard of Insanity hebt gespeeld, want dan had je door gehad dat al die biotics/powers goed op elkaar aansluiten, en dat je ze ook echt nodig hebt. Want zonder red je het niet op die moeilijkheidsgraden.
[..]

De Citadel gemist of zo :{

Bioware heeft de focus van de hele game op het voorbereiden van die suicide mission gelegd. Dus het bij elkaar krijgen van dat team van 12, en hun loyaliteit winnen. Dat de hoofdmissie dus in dit geval bijzaak is, tja je kunt het jammer vinden, maar gezien het concept van de game is het een logische keuze.
Die powers zijn gewoon niet zo heel tof ook al zijn ze wel handig maar nu speel ik liever een soldier o.i.d. en meestal kies ik wel voor degene met de powers.

En deel had wel de citadel ja maar de rest was wat minder. Van Kotor staat me bij dat er op elke planeet wel een toffe stad was. Al kan ik dat ook mis hebben omdat het zo lang geleden is :P
Maar ME heeft dus wel toffe dingen zoals Omega _O_

En opzich was dat leuk om je team te verzamelen maar het echte verhaal was nu was super lame daardoor en dat is gewoon jammer.
pi_86171421
quote:
ME2 360 owners prefer Grunt to Miranda

Xbox 360 gamers preferred team-mate Grunt to team-mate Miranda, although the opposite was true on PC, BioWare has revealed.

"On the PC, people did Miranda's loyalty mission quite a bit, which is where she is trying to connect with her sister and it's more of a touchy-feely plot," exec producer Casey Hudson told IGN. "Not a lot of Xbox 360 players did that one. But the Xbox 360 players did do Grunt's mission a lot more than PC players."

BioWare noted that Xbox 360 owners did 10 per cent more loyalty missions than PC players.

The average time taken to finish Mass Effect 2 was recorded as 33 hours, although two people managed to clock 66 hours before finishing. PC owners took an hour longer than their console counterparts to wade through.

The most number of playthroughs was 28, which was achieved by two PC gamers. Four Xbox 360 owners completed the game 23 times. Pathetic.

By far the most played Mass Effect 2 class was the Soldier, which was picked more than any other class combined. The least popular class was the Engineer.

Only 20 per cent chose to be a female Shepard (including me), and 80 per cent tinkered with their hero's face before the game got underway. From there, half that started the game saw it through, and a further 50 per cent imported saved games from Mass Effect 1.

Finally, only 15 per cent of conversations were skipped.
  dinsdag 7 september 2010 @ 17:33:21 #163
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_86171578
wtf 28 keer?

En ik maar denken dat ik met m'n 6 playthroughs al aardig verslaafd was...
  dinsdag 7 september 2010 @ 17:41:31 #164
171357 Rikketik
pi_86171821
Grappige feitjes. Ik vond Miranda's loyalty missie juist veel interessanter (en leuker) dan die van Grunt en ook ik ben onderdeel van die twintig procent die met een female shepard speelt. Die 33 uur komt dan wel weer aardig overeen met mijn eindtijden en ook vind ik Soldier één van de leukere classes om te spelen. Engineer trekt me helemaal niet. Conversations skippen doe ik ook nauwelijks, ook al kan ik ze onderhand bijna dromen.
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:36:25 #165
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_86178589
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:28 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik nam altijd Miranda mee :9~ _O_
pi_86178887
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:36 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik nam altijd Miranda mee :9~ _O_
Ze was handig, maar andere karakters waren soms toch echt handiger. (maar goed, ik geil dan ook niet op nep-tetten)
pi_86181044
Iemand al de nieuwe DLC gespeeld (Shadowbroker dinges)? Wacht zelf nog even, moet Overlord ook nog kopen.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_86182874
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:19 schreef ROFLOL het volgende:
Iemand al de nieuwe DLC gespeeld (Shadowbroker dinges)? Wacht zelf nog even, moet Overlord ook nog kopen.
Nog niet, MP zijn besteld, dus morgen hopelijk in mijn mailbox :) dan ga ik die gewoon lekker in 1 ruk uitspelen
  dinsdag 7 september 2010 @ 22:08:55 #169
171357 Rikketik
pi_86183712
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:41 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ze was handig, maar andere karakters waren soms toch echt handiger. (maar goed, ik geil dan ook niet op nep-tetten)
Mjah, Miranda is echt zo'n allround character. Best goed in het begin, zeker als je zelf geen warp en/of overload hebt. En het hele team profiteert mee van haar class power (Cerberus Officer). Na Horizon nam ik echter toch vaak de specialisten mee. Dan was ik bijvoorbeeld zelf een Soldier en met Garrus en Samara/Thane (meestal Samara want assault rifles vind ik voor squad mates beter dan sniper rifles) had ik de boel dan heel aardig in balans wat betreft biotics, tech powers en pure firepower.
pi_86185659
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:19 schreef ROFLOL het volgende:
Ben hem op dit moment toevallig aan het spelen! Vind het tot nu toe heel erg vet. Maar ik ben nog niet zo heel ver :)
  woensdag 8 september 2010 @ 00:04:02 #171
72894 InFrA-WiZ
Confidence in motion
pi_86189681
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 22:46 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Ben hem op dit moment toevallig aan het spelen! Vind het tot nu toe heel erg vet. Maar ik ben nog niet zo heel ver :)
xbox versie?
Of is de PC versie al gefixed?
pi_86191205
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 22:08 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Mjah, Miranda is echt zo'n allround character. Best goed in het begin, zeker als je zelf geen warp en/of overload hebt. En het hele team profiteert mee van haar class power (Cerberus Officer). Na Horizon nam ik echter toch vaak de specialisten mee. Dan was ik bijvoorbeeld zelf een Soldier en met Garrus en Samara/Thane (meestal Samara want assault rifles vind ik voor squad mates beter dan sniper rifles) had ik de boel dan heel aardig in balans wat betreft biotics, tech powers en pure firepower.
Precies mijn punt :)
pi_86192717
pfff net klaar met de dlc van liara. het was af en toe even pittig maar zeker heel vet. verhaal is tof maar het einde vond ik niet zo geweldig als die van overlord. maar ga zeker op onderzoek uit nadat je het hebt uitgespeeld. ik ben meer te weten gekomen over mijn squadmates dan dat ik zou willen weten. op insanity zeker 2.5 uur speel plezier en ik kom nog zeker terug om met mijn andere sheps te spelen. heel tof en de punten meer dan waard.
pi_86195581
quote:
Op woensdag 8 september 2010 03:37 schreef g30n het volgende:
pfff net klaar met de dlc van liara. het was af en toe even pittig maar zeker heel vet. verhaal is tof maar het einde vond ik niet zo geweldig als die van overlord. maar ga zeker op onderzoek uit nadat je het hebt uitgespeeld. ik ben meer te weten gekomen over mijn squadmates dan dat ik zou willen weten. op insanity zeker 2.5 uur speel plezier en ik kom nog zeker terug om met mijn andere sheps te spelen. heel tof en de punten meer dan waard.
2,5 uur voor 8 euro is best pittig voor DLC, maar goed, als het qua ervaring zo gaaf is.
pi_86200296
Hij is idd vet, helaas nu weg, straks uitspelen :9
pi_86204591
Whut whut nieuw DLC? *O*
pi_86205081
ach ja je kan zeggen dat je het duur vindt maar vergelijk het eens met dit. voor 8.50 heb je een flink menu bij de burgerking wat je binnen 20 min naar binnen hachelt. daarna voel je je smerig dik en opgeblazen en dat voor 8.50. Bij deze DLC krijg je een tof verhaal wat je vaker kan spelen en vette nieuwe levels en een shit load aan nieuwe informatie zonder het smerige opgeblazen gevoel.

zo hebben we dat gezeur over te dure dlc ook weer gehad.
pi_86205291
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:56 schreef g30n het volgende:
ach ja je kan zeggen dat je het duur vindt maar vergelijk het eens met dit. voor 8.50 heb je een flink menu bij de burgerking wat je binnen 20 min naar binnen hachelt. daarna voel je je smerig dik en opgeblazen en dat voor 8.50. Bij deze DLC krijg je een tof verhaal wat je vaker kan spelen en vette nieuwe levels en een shit load aan nieuwe informatie zonder het smerige opgeblazen gevoel.

zo hebben we dat gezeur over te dure dlc ook weer gehad.
Ach ja, waarom niet 2 keer zo duur maken? Kan je voor naar een eetcafe voor hetzelfde smerige, dikke, opgeblazen gevoel :')

De prijs staat in geen verhouding tot de kosten en het geleverde materiaal. Vandaar dat het als duur wordt ervaren.
  woensdag 8 september 2010 @ 15:17:42 #179
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_86205841
Ben ik dan 1 van de weinigen (als ik het zo lees) dat Mordin echt een van de fijnere teammates vind?
Vooral zijn heavy incinerate is geweldig, daarnaast samen met Grunt het grappigste personage.
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_86205858
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ach ja, waarom niet 2 keer zo duur maken? Kan je voor naar een eetcafe voor hetzelfde smerige, dikke, opgeblazen gevoel :')

De prijs staat in geen verhouding tot de kosten en het geleverde materiaal. Vandaar dat het als duur wordt ervaren.
Je hoeft het ook niet te kopen. Ik schaf hem dit weekend wel aan en dan ga ik mijn engineer playthrough maar weer opnieuw doen (savegame corrupt :()
Get it and Bet it
pi_86206354
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:18 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Je hoeft het ook niet te kopen. Ik schaf hem dit weekend wel aan en dan ga ik mijn engineer playthrough maar weer opnieuw doen (savegame corrupt :()
Of je hem wel of niet koopt heeft geen reet te maken met of het duur is of niet. Tenzij je echt die 8 eu niet kan missen :P

Ik koop hem binnenkort ook waarschijnlijk. Misschien dat ik dan mijn mening nog bijstel.

Overigens blijf ik het niks vinden, DLC, ik zie liever voor 3 tientjes een grote uitbreiding komen ipv die bite-sized-snacks. :{w
pi_86208644
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:17 schreef numero_uno het volgende:
Ben ik dan 1 van de weinigen (als ik het zo lees) dat Mordin echt een van de fijnere teammates vind?
Vooral zijn heavy incinerate is geweldig, daarnaast samen met Grunt het grappigste personage.
Nee Mordin was echt fucking awesome, een van de tofste characters in de game by far _O_
pi_86212203
DLC is gaaf trouwens *O* ook de opties die je krijgt nadat je de gewone content hebt afgewerkt, die shadow broker base enzo. Errug tofjes. Ga hem zeker nog wel een paar keer doorwerken.
  woensdag 8 september 2010 @ 19:29:51 #184
171357 Rikketik
pi_86214829
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Welke prijs-/tijdverhouding is dan wel in orde? En waar baseer je dat op? Ik vind het sowieso maar een debiele manier van beoordelen. Je gaat compleet voorbij aan de kwaliteiten van de DLC en de ervaring die het biedt, twee elementen die naar mijn mening veel belangrijker zijn dan hoe lang je er uiteindelijk mee bezig bent.
  woensdag 8 september 2010 @ 21:37:29 #185
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_86221014
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:41 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik neem eigenlijk al de lui mee die je vanaf het begin kent :P

Maar sowieso zijn Garrus en Legion wel me favoriet dus die nam ik ook vaak mee _O_
  woensdag 8 september 2010 @ 21:38:54 #186
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_86221091
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:17 schreef numero_uno het volgende:
Mordin was wel super grappig ja vooral tussen de missie's door als je met hem wou praten :D

quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:29 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Welke prijs-/tijdverhouding is dan wel in orde? En waar baseer je dat op? Ik vind het sowieso maar een debiele manier van beoordelen. Je gaat compleet voorbij aan de kwaliteiten van de DLC en de ervaring die het biedt, twee elementen die naar mijn mening veel belangrijker zijn dan hoe lang je er uiteindelijk mee bezig bent.
Ik vind het ook veel te duur maar wacht gewoon tot het ooit eens Deal of the week is en dan speel ik ze wel.

De echte game is zeg 60 euro en dat speel je 40 uur en dan voor 2 - 3 uur extra moet je dan 8 - 10 euro betalen dat is wel redelijk prijzig :P

Sowieso vind ik die hele XBLA dingen te duur worden. In het begin was het 400 - 800 en nu lijkt 800 wel de bodem prijs en heb je vaak games van 1200 -O-
pi_86221149
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:38 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Mordin was wel super grappig ja vooral tussen de missie's door als je met hem wou praten :D
Maar ook als je Tali aan het versieren was :') de opmerkingen die hij daarover maakt _O-
  woensdag 8 september 2010 @ 23:01:01 #188
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_86224746
Had laatst iets grappigs met EDI.
SPOILER
SPOILER
SPOILER
pi_86225357
quote:
Op woensdag 8 september 2010 23:01 schreef The_Substitute het volgende:
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Die gesprekken met Joker zijn sowieso hilarisch
  woensdag 8 september 2010 @ 23:30:07 #190
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_86225744
quote:
Op woensdag 8 september 2010 23:18 schreef Morthill het volgende:

[..]

Die gesprekken met Joker zijn sowieso hilarisch
SPOILER
  donderdag 9 september 2010 @ 00:55:21 #191
171357 Rikketik
pi_86228504
Ook zo'n mooie dialoog, ergens in het begin volgens mij:

SPOILER
  Moderator / Redactie FP donderdag 9 september 2010 @ 01:09:10 #192
Rawr
pi_86228774
quote:
Op woensdag 8 september 2010 23:01 schreef The_Substitute het volgende:
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Die laatste _O_
pi_86237800
*O*

SPOILER
oh en die grap in Legion's profile

SPOILER

[ Bericht 36% gewijzigd door Morthill op 09-09-2010 12:44:45 ]
pi_86238038
Mijn WTF moment _O-

SPOILER
  maandag 13 september 2010 @ 12:29:44 #195
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_86378083
Engineer class is trouwens best een kutclass om mee te spelen :').
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 13 september 2010 @ 14:01:21 #196
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_86380711
Want?

Het is ook meer een ondersteunende klasse, niet een waarmee je vol in de aanval gaat! Maar daarom niet minder leuk ofzo. :)
  maandag 13 september 2010 @ 14:22:07 #197
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_86381336
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:01 schreef The_Substitute het volgende:
Want?

Het is ook meer een ondersteunende klasse, niet een waarmee je vol in de aanval gaat! Maar daarom niet minder leuk ofzo. :)
Sentinel vond ik wel leuk en dat is een vergelijkbare klasse. Het is waarschijnlijk even wennen omdat ik gisteren nog even met een Vanguard heb gespeeld en dan gaat het veel sneller (Charge FTW *O* *O*).
Soldier vond ik overpowered en dan is het spel veels te makkelijk uit te spelen, Sentinel en Engineer bieden een stuk meer uitdaging. Infiltrator was ook best makkelijk (vooral als je goed bent met een sniper).
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_86585515
quote:
Op maandag 13 september 2010 12:29 schreef PirE het volgende:
Engineer class is trouwens best een kutclass om mee te spelen :').
Zojuist game doorgewerkt als techneut, vond het best leuk eigenlijk. Geef tactisch nieuwe mogelijkheden. Eerst zorgen dat vijanden niet meer kunnen schieten, daarna geen powers meer kunnen gebruiken en dan blaas je hun shields kapot. Vet ideaal :Y

Voor de duidelijkheid, een run door Mass Effect, niet deel 2 :)
  zondag 19 september 2010 @ 17:09:45 #199
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_86605609
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 22:45 schreef Morthill het volgende:

[..]

Zojuist game doorgewerkt als techneut, vond het best leuk eigenlijk. Geef tactisch nieuwe mogelijkheden. Eerst zorgen dat vijanden niet meer kunnen schieten, daarna geen powers meer kunnen gebruiken en dan blaas je hun shields kapot. Vet ideaal :Y

Voor de duidelijkheid, een run door Mass Effect, niet deel 2 :)
Ja, het is inderdaad gewoon even wennen. Ik maakte in het begin te weinig gebruik van de drone, maar dat ding werkt dus heerlijk. Gewoon die drone achter de vijand spammen en alles draait om zodat jij rustig de tijd heb om iedereen in de rug aan te vallen :') :').
pi_86609413
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:09 schreef PirE het volgende:

[..]

Ja, het is inderdaad gewoon even wennen. Ik maakte in het begin te weinig gebruik van de drone, maar dat ding werkt dus heerlijk. Gewoon die drone achter de vijand spammen en alles draait om zodat jij rustig de tijd heb om iedereen in de rug aan te vallen :') :').
Merk wel dat de game op normal eigenlijk veel te makkelijk is :') ik ga gewoon als Rambo door de levels heen, als soldier snap ik dat, maar als Engineer :')
  maandag 20 september 2010 @ 08:51:40 #201
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_86626655
quote:
Op zondag 19 september 2010 19:23 schreef Morthill het volgende:

[..]

Merk wel dat de game op normal eigenlijk veel te makkelijk is :') ik ga gewoon als Rambo door de levels heen, als soldier/ vanguard snap ik dat, maar als Engineer :')
Klopt maar daarom moet je ook op een hogere moeilijkheidsgraad spelen dan komen je classes veel beter uit
pi_86626692
quote:
Op maandag 20 september 2010 08:51 schreef numero_uno het volgende:

[..]

Klopt maar daarom moet je ook op een hogere moeilijkheidsgraad spelen dan komen je classes veel beter uit
Ik heb de game doorgewerkt op elke moeilijkheidsgraad op easy en normal na. Wilde gewoon even een snelle ervaring van de game, maar normal is dan eigenlijk net een stukje te makkelijk :')
  maandag 27 september 2010 @ 20:42:30 #203
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_86916494
8)7
Ik weet niet wat hiervan moet denken...

SPOILER
En ik maar denken dat ik Liara trouw was gebleven. :')
  Moderator / Redactie FP woensdag 5 januari 2011 @ 16:35:06 #204
Rawr
pi_90886498
Toch deze maar weer eens omhoogschoppen... ME2-praat hoort nog steeds hier thuis, niet in het nieuwe ME3-topic O-)
  woensdag 5 januari 2011 @ 16:42:08 #205
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_90886874
Achteraf nu ik een andere toffe rpg heb gespeeld valt ME 2 me toch wat tegen :') :P
  Moderator / Redactie FP woensdag 5 januari 2011 @ 17:18:17 #206
Rawr
pi_90888974
Welke RPG was dat? :)
  Moderator / Redactie FP woensdag 5 januari 2011 @ 20:49:25 #207
Rawr
pi_90902235
Zo, ik maak ff een nieuwe Renegade Infiltrator O+
  woensdag 5 januari 2011 @ 21:00:25 #208
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_90902957
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Welke RPG was dat? :)
Alpha Protocol!

ME 2 is wel de ''betere'' game maar wat er allemaal in AP zit is zo vet en dat miste ik echt in ME2.
pi_90904784
Is dit spel een beetje leuk/te doen als je deel 1 nog nooit heb gespeeld? Gaat me vooral omdat het een game van Bioware is!

Is er misschien een website waar ik het verhaal van deel 1 door kan nemen?
  woensdag 5 januari 2011 @ 21:49:37 #210
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_90906153
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 21:29 schreef NeonPanda het volgende:
Is dit spel een beetje leuk/te doen als je deel 1 nog nooit heb gespeeld? Gaat me vooral omdat het een game van Bioware is!

Is er misschien een website waar ik het verhaal van deel 1 door kan nemen?
Ga je hem op ps3 spelen? Dan krijg je voordat je begint een soort van interactief verhaal wat er allemaal gebeurd is en je kunt een aantal keuze's maken en dan begin je met deel 2.

En anders zou ik gewoon ff eerst ME 1 spelen!
pi_90907360
Okay dat klinkt gaaf. :)

Ik wil hem straks graag op de PS3 spelen ja. Ik ga nu even de demo proberen.

Ik heb namelijk geen XBOX 360. Nou ja, als het echt moet dan koop ik hem wel voor op de PC!
  woensdag 5 januari 2011 @ 23:34:51 #212
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_90912738
Gegroet Mass Effect fans!

Ik heb de serie een jaar terug ontdekt, maar speelde toen slechts een uurtje, en vergat de game daarna grotendeels. Onbegrijpelijk.
Ben sinds een paar dagen weer bezig, en damn. Gisteren 9 uur zitten spelen, terwijl ik eigenlijk voor tentamens moet leren. En ik heb het dan nog over de eerste game. Ik hoorde namelijk dat keuzes in deel 1 gevolgen hebben in deel 2. Daarom weiger ik deel 2 te spelen voordat ik deel 1 heb uitgespeeld. Dat maakt het verhaal denk ik ook leuker, en de band met de karakters ook groter. Iemand nog tips?
You know, I've learned something today
pi_90919353
Gister uitgespeeld, jeeeuj. Probeerde de shadow broker dlc te downloaden, maar bij 1,4Gb van de 1,5Gb blijft ie telkens hangen :(
Hebben hier meer mensen last van? De download is gewoon zoals het hoort van de Bioware site..

K**ten dus...:(
  donderdag 6 januari 2011 @ 08:48:56 #214
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_90919608
quote:
8s.gif Op donderdag 6 januari 2011 08:34 schreef maxmit het volgende:
Gister uitgespeeld, jeeeuj. Probeerde de shadow broker dlc te downloaden, maar bij 1,4Gb van de 1,5Gb blijft ie telkens hangen :(
Hebben hier meer mensen last van? De download is gewoon zoals het hoort van de Bioware site..

K**ten dus...:(
Ik heb hem via Xbox360 en dat ging gewoon goed. Vond die DLC niet heel tof trouwens ;(
pi_90925835
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:07 schreef NeonPanda het volgende:
Okay dat klinkt gaaf. :)

Ik wil hem straks graag op de PS3 spelen ja. Ik ga nu even de demo proberen.

Ik heb namelijk geen XBOX 360. Nou ja, als het echt moet dan koop ik hem wel voor op de PC!
Ik zou eerst gewoon ME1 doorspelen en dan wellicht de sidequeestes even links laten liggen. Deel 1 is namelijk bijna net zo episch als 2!
Amen.
pi_90929254
quote:
Ik heb hem via Xbox360 en dat ging gewoon goed. Vond die DLC niet heel tof trouwens ;(
Ik heb de pc versie, maar het downloaden van de content is echt zwaar k*t. De downloadsnelheid loopt gewoon iedere seconde met 5 kB/s terug tot ie niets meer doet. Maar dat doet ie ook pas vanaf dat ie bij de 1,2 Gb is....
:(
pi_90929501
harde schijf misschien vol? Dat er geen ruimte meer is voor de resterende 300MB?
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_90929664
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:50 schreef Brammie1 het volgende:
harde schijf misschien vol? Dat er geen ruimte meer is voor de resterende 300MB?
hahahahaha...

nee
pi_90929720
Heb 'm nu via minder legale manier gedownload.
Maar nu ik er over nadenk. Ik heb al betaald, dus in feite is het niet minder legaal ;)

Even proberen te installen aangezien daar ook genoeg gezeur over schijnt te zijn als je een beetje rondzoekt...

...

Hij lijkt te werken :)

[ Bericht 18% gewijzigd door maxmit op 06-01-2011 14:08:58 ]
  Moderator / Redactie FP zondag 9 januari 2011 @ 02:50:30 #220
Rawr
pi_91055341
Hoppa. heb die speciale sniper-rifle op Ilium gevonden, let the pwnage begin >:)
  Moderator / Redactie FP maandag 10 januari 2011 @ 18:09:48 #221
Rawr
pi_91124251
Zo, uitgespeeld, en wederom heeft iedereen het gehaald *O*

Wat ik trouwens wel erg zuur vond is dat niemand op Citadel (en dan bedoel ik capt. Anderson en Udina) er weet van had dat ik zojuist de Collector base had vernietigd :{
  maandag 10 januari 2011 @ 20:49:07 #222
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_91132581
Ik heb Mass Effect 2 ook uitgespeeld. Geklokt op 25 uur. Ik had alleen geen DLC actief, en niet veel side-quests gedaan. Eindigde op level 24. Gelukkig is doorspelen mogelijk, in tegenstelling tot bij deel 1, wat ik toch jammer vind.
Had een mannelijke soldier, paragon helemaal vol, en vrijwel geen renegade. Romance met Tali. Basis van de Collectors vernietigd. Niemand in de squad dood, wel de gehele crew helaas.
Zodra ik weer tijd heb ga ik de DLC eens checken... Eerst de 'gratis' stuff, en daarna denk ik ook wel een paar betaalde. Ik lees dat 'Lair of the Shadow Broker' erg goed is. Nog andere aanraders?
  Moderator / Redactie FP maandag 10 januari 2011 @ 20:51:10 #223
Rawr
pi_91132708
Te lang gewacht met de Suicide Mission? Dan gaat je gehele crew dood ja ;(

Heb ooit gelezen dat Overlord DLC wel leuk was, zelf niet gespeeld.
pi_91133149
Na recentelijk pas eens met ME1 te zijn begonnen ben ik nu met ME2 bezig. Alleen nog niet zo heel ver volgens mij; ben pas net langs Horizon. Heb nu maar heel veel grondstoffen lopen minen. Is dat ook weer uit de weg. :P Zit nu volgens Steam al op 16 uur. :') Al zal het effectief wel minder zijn.

quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:49 schreef ImMaxa het volgende:
[..]
Had een mannelijke soldier, paragon helemaal vol, en vrijwel geen renegade. Romance met Tali.
Ben zelf van plan om mijn relatie met Ashley uit ME1 voort te zetten. Ben benieuwd of dat nog wat leuks tot gevolg heeft in ME3.

quote:
Ik lees dat 'Lair of the Shadow Broker' erg goed is. Nog andere aanraders?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Al heb volgens mij wel alle gratis DLC.
  Moderator / Redactie FP maandag 10 januari 2011 @ 21:08:53 #225
Rawr
pi_91133744
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:58 schreef ElmarO het volgende:
Ben zelf van plan om mijn relatie met Ashley uit ME1 voort te zetten. Ben benieuwd of dat nog wat leuks tot gevolg heeft in ME3.
Ashley is nog nooit met me meegegaan na de confrontatie in ME2 :?
  maandag 10 januari 2011 @ 21:40:24 #226
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_91135702
Kan ook niet. Mijn Shepard had een romance met Ashley in ME1. En ze liet hem doodleuk in de steek. Naar wat ik heb gelezen gebeurd dat sowieso. Wat mij betreft was het daarna over, en kon Shepard achter een ander aan, indien gewenst. Al bestaat de relatie volgens de game nog wel, en ik verwacht ook zeker een (negatief) gevolg in ME3 doordat mijn Shepard haar heeft verlaten voor Tali. Je zou het zelfs als vreemdgaan kunnen beschouwen. :P Leuk voor een paragon...
  Moderator / Redactie FP dinsdag 11 januari 2011 @ 01:05:29 #227
Rawr
pi_91146383
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 21:40 schreef ImMaxa het volgende:
Kan ook niet. Mijn Shepard had een romance met Ashley in ME1. En ze liet hem doodleuk in de steek. Naar wat ik heb gelezen gebeurd dat sowieso. Wat mij betreft was het daarna over, en kon Shepard achter een ander aan, indien gewenst. Al bestaat de relatie volgens de game nog wel, en ik verwacht ook zeker een (negatief) gevolg in ME3 doordat mijn Shepard haar heeft verlaten voor Tali. Je zou het zelfs als vreemdgaan kunnen beschouwen. :P Leuk voor een paragon...
Tja, zij liet jou alleen achter, het kreng :P
  Moderator / Redactie FP dinsdag 11 januari 2011 @ 01:14:13 #228
Rawr
pi_91146618
Goed, meteen aan een nieuwe playthrough begonnen: Paragon Soldier. Heb nu 2 Renegade Infiltrators (de eén 1/5 paragon, 4/5 renegade en de ander 5/5 renegade), ik vind snipers gewoon tof, zou alleen geen paragon sniper kunnen maken, voelt vreemd aan. Verder een mixed Adept (3/5 paragon, 2/5 renegade ofzo, was mijn eerste char, dus klikte altijd als je het para- of renegade-icoontje zag :P )... hoog tijd dus voor een full paragon :Y

Ben inmiddels lvl 8 na 4 uur spelen, heb Mordin, Garrus, Zaeed en Kasumi al op het schip en de laatste 2 zijn al loyal ^O^
  dinsdag 11 januari 2011 @ 01:20:22 #229
171357 Rikketik
pi_91146763
Wat vind jij dan de beste sniper class, Drizz? Ik heb een keer als Infiltrator gespeeld omdat die op mij overkwam als dé sniper class, maar daarna heb ik een soldier gemaakt en dat speelde veul relaxter. Sniper + Adrenaline Rush = headshot galore. _O_
  Moderator / Redactie FP dinsdag 11 januari 2011 @ 01:38:10 #230
Rawr
pi_91147208
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 01:20 schreef Rikketik het volgende:
Wat vind jij dan de beste sniper class, Drizz? Ik heb een keer als Infiltrator gespeeld omdat die op mij overkwam als dé sniper class, maar daarna heb ik een soldier gemaakt en dat speelde veul relaxter. Sniper + Adrenaline Rush = headshot galore. _O_
Hmm ja, de AD slomo van een Soldier duurt 2x zo lang dan inzoomen met je sniper als Infiltrator... maar op AD zit een cooldown, op inzoomen niet :P

Soldier speel ik toch meer om de krachtpatser uit te hangen, en heel af en toe snipe ik enemies, zoals die rocket vorchas op Omega (waar je de cure in de ventilation moet rammen), da's wel fijn :Y
  Moderator / Redactie FP dinsdag 11 januari 2011 @ 01:45:14 #231
Rawr
pi_91147321
En nu naar bed, ik zit verdomme alweer veel te lang achter m'n computer :@

Je raakt echt alle gevoel voor tijd kwijt als je interstellair aan het rellen bent O+
pi_91153089
Ik heb Lair of the Shadow Broker een tijd geleden aangeschaft, en hij is echt vet! Helemaal op niveau met de rest van het spel.
Wel lekker blijven plakken hè?
  dinsdag 11 januari 2011 @ 11:26:25 #233
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_91154577
Had ik nou goed gelezen dat er iig nog 1 nieuwe dlc zou komen?
  dinsdag 11 januari 2011 @ 13:48:28 #234
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_91159942
Ja, er komt nog 1 nieuwe DLC. Bedoeld om het verhaal tussen ME2 en 3 te overbruggen. Ben benieuwd. :)

En ik ga weer opnieuw beginnen, in ME1. Ik kan gewoon niet in ME2 opnieuw beginnen. Ik mis de beslissingen van deel 1 dan teveel.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 15:26:27 #235
296894 Xblister
Simply the best..
pi_91163663
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 21:00 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Alpha Protocol!

ME 2 is wel de ''betere'' game maar wat er allemaal in AP zit is zo vet en dat miste ik echt in ME2.
lol, Ap is een dikke b-titel
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
  dinsdag 11 januari 2011 @ 15:53:07 #236
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_91164778
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 15:26 schreef Xblister het volgende:

[..]

lol, Ap is een dikke b-titel
hmmm lekker inhoudelijke reactie weer!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 11 januari 2011 @ 15:54:54 #237
Rawr
pi_91164877
Boeiend, het gaat hier over ME2 :7
  dinsdag 11 januari 2011 @ 15:57:45 #238
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_91165004
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2010 08:51 schreef numero_uno het volgende:

[..]

Hoogste moeilijkheidsgraad begonnen, ik het begin is dat veel reloaden maar als je er eenmaal in zit dan voegt het echt veel toe aan de spelervaring :D. En rushen overleef je dan echt niet.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  dinsdag 11 januari 2011 @ 16:11:01 #239
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_91165641
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 15:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boeiend, het gaat hier over ME2 :7
Daarom :')

-ontopic-
Die moeilijkste difficulty is inderdaad even flink aanpoten geblazen, maar zeker wel doable! Het stukje waar ik de meeste moeite mee had was volgens mij dat stukje met die ventilation met dat gif enzo!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 16:36:32 #240
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_91166819
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 16:11 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Daarom :')

-ontopic-
Die moeilijkste difficulty is inderdaad even flink aanpoten geblazen, maar zeker wel doable! Het stukje waar ik de meeste moeite mee had was volgens mij dat stukje met die ventilation met dat gif enzo!
Vanguard vond ik 1 van de lastigste klasses om mee te spelen op insanity, omdat je eigenlijk 'gedwongen' wordt relatief dichtbij de vijand te komen om m af te maken.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 16:42:30 #241
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_91167105
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 16:36 schreef numero_uno het volgende:

[..]

Vanguard vond ik 1 van de lastigste klasses om mee te spelen op insanity, omdat je eigenlijk 'gedwongen' wordt relatief dichtbij de vijand te komen om m af te maken.
Dan is die ene missie waarin je in het moederschip van de Collectors zit vast en zeker om te janken? (met die draaiende schijven met vijanden die zich vastzetten rondom je heen)
  dinsdag 11 januari 2011 @ 16:46:48 #242
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_91167372
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 16:42 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Dan is die ene missie waarin je in het moederschip van de Collectors zit vast en zeker om te janken? (met die draaiende schijven met vijanden die zich vastzetten rondom je heen)
Vooral waar je de IFF moet halen vond ik echt een klote stuk.
Hele tijd die tyfus Husks op je dak.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 17:55:14 #243
171357 Rikketik
pi_91170578
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 01:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Hmm ja, de AD slomo van een Soldier duurt 2x zo lang dan inzoomen met je sniper als Infiltrator... maar op AD zit een cooldown, op inzoomen niet :P

Soldier speel ik toch meer om de krachtpatser uit te hangen, en heel af en toe snipe ik enemies, zoals die rocket vorchas op Omega (waar je de cure in de ventilation moet rammen), da's wel fijn :Y
Das wel waar ja, als je een beetje skilled bent in het headshotten van bewegende vijanden, dan rijg je als Infiltrator de kills sneller aan elkaar. En hoewel ik relatief veel snipe als soldier, denk ik dat Adrenaline Rush + Vindicator toch wel dé standaard combo is voor die class.

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 16:11 schreef RickoKun het volgende:
Fuck ja, daar heb ik nog steeds nachtmerries over. :') En dat was alleen nog maar op hardcore. Legion die me de kop gek zeurt dat de buis op springen staat terwijl er nog tig Collectors tussen mij en de (tijdelijk) verlossende switch staan, inclusief Harbinger. FFFFFFFFFUUUUUUUUUU!

Ondanks dat een heerlijk intense ervaring, die hogere moeilijkheidsgraad. Vooral als Vanguard, omdat je echt moet nadenken wie je charged en hoe je vervolgens denkt te overleven. Op normal en veteran knalde ik gewoon in het wilde weg, maar daar kwam ik op hardcore niet meer mee weg. Desondanks blijft het om beslissingen gaan die je in een fractie van een seconde moet maken. Als dat dan vervolgens goed uitpakt, geeft dat wel heel veel voldoening. _O_
pi_91173675
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 21:40 schreef ImMaxa het volgende:
Kan ook niet. Mijn Shepard had een romance met Ashley in ME1. En ze liet hem doodleuk in de steek. Naar wat ik heb gelezen gebeurd dat sowieso.
Ze wordt sowieso boos. Maar ik kreeg na een korte periode een mailtje van haar dat het haar speet dat ze zo reageerde. Dus ik ga gewoon verder. Ben ook niet voor niets een Paragon. :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 13:48 schreef ImMaxa het volgende:
En ik ga weer opnieuw beginnen, in ME1. Ik kan gewoon niet in ME2 opnieuw beginnen. Ik mis de beslissingen van deel 1 dan teveel.
Deel 1 heb ik in de korte periode dat ik het spel heb al 2× uitgespeeld. :') Al ga ik het nog een derde keer doen om nu wel alle side quests te doen.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 19:17:11 #245
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_91174145
Ik heb toch een klein vraagje...
Ik heb echt alle stelsels op 100% ontdekt staan, maar ik kan de Achievement Power Gamer maar niet halen. Wat moet ik doen om aan meer XP te komen?
  dinsdag 11 januari 2011 @ 19:43:26 #246
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_91175539
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:17 schreef numero_uno het volgende:
Ik heb toch een klein vraagje...
Ik heb echt alle stelsels op 100% ontdekt staan, maar ik kan de Achievement Power Gamer maar niet halen. Wat moet ik doen om aan meer XP te komen?
Heeeey yoyoyo!

Je moet nóg een keer de game spelen! Doe 'new game' en dan kun je je ME2 character importeren. Dan ga je dus met je level 27 ventje (of wat voor level hij ook is) opnieuw beginnen. De vijanden schalen ietwat mee. Ik weet niet of je insanity achievement al hebt gehaald, maar die kan je mooi combineren hiermee!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 20:05:10 #247
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_91176701
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:43 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Heeeey yoyoyo!

Je moet nóg een keer de game spelen! Doe 'new game' en dan kun je je ME2 character importeren. Dan ga je dus met je level 27 ventje (of wat voor level hij ook is) opnieuw beginnen. De vijanden schalen ietwat mee. Ik weet niet of je insanity achievement al hebt gehaald, maar die kan je mooi combineren hiermee!
Insanity nog niet echt aan begonnen maar zullen we maar eens mee beginnen dan
  woensdag 12 januari 2011 @ 08:30:13 #248
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_91199083
Weet iemand van jullie hoe je nou precies die korting krijgt op die grondstoffen? Ik heb nl één keer een playthrough gehad dat je bij je Class-skill per niveau (1,2,3,4) een steeds grotere korting kreeg. Eerst 10%, 15%, 20% tot een max van 25% op niv 4.

Maar ik weet niet waarom ik die reductie kreeg. Iemand?

[ Bericht 0% gewijzigd door The_Substitute op 12-01-2011 10:29:03 ]
  Moderator / Redactie FP woensdag 12 januari 2011 @ 18:57:00 #249
Rawr
pi_91224333
Zo, soldier is alweer lvl 17 en 3/5 paragon, dit schiet wel op :7
  woensdag 12 januari 2011 @ 19:08:48 #250
171357 Rikketik
pi_91225045
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 08:30 schreef The_Substitute het volgende:
Weet iemand van jullie hoe je nou precies die korting krijgt op die grondstoffen? Ik heb nl één keer een playthrough gehad dat je bij je Class-skill per niveau (1,2,3,4) een steeds grotere korting kreeg. Eerst 10%, 15%, 20% tot een max van 25% op niv 4.

Maar ik weet niet waarom ik die reductie kreeg. Iemand?
Engineers hebben Tech Mastery, een class skill die per level een korting geeft op upgrades. Ik denk dat je die bedoelt. Het is gewoon één van de unieke voordelen als je een Engineer speelt. Als je een andere class bent, krijg je weer andere bonussen
  Moderator / Redactie FP woensdag 12 januari 2011 @ 19:46:58 #251
Rawr
pi_91227349
Humor, ik kreeg een BSOD op het moment dat ik Uranus probe-de _O-
  Moderator / Redactie FP vrijdag 14 januari 2011 @ 00:12:19 #252
Rawr
pi_91295924
Zo, alweer lvl 26, alle teammembers loyal, 96% Paragon en sta net in de Derelict Reaper om de IFF op te halen + Legion te rekruteren 8-)

Playtime: 18 uur ^O^
  Moderator / Redactie FP vrijdag 14 januari 2011 @ 00:14:42 #253
Rawr
pi_91296023
Wat hebben andere Soldiers trouwens op dat eerste "dode" Reaperschip als weapon upgrade gekozen (assault rifle, sniper, shotgun) ?

Ik koos eerst de assault rifle, maar ondanks de hogere damage is dat ding zo inaccuraat als de pest _O- Heb een mission restart gedaan en de sniper maar weer gekozen, want shotguns gebruik ik toch niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 14-01-2011 01:20:51 (sniper :')) ]
pi_91296252
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 00:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat hebben andere Soldiers trouwens op dat eerste "dode" Reaperschip als weapon upgrade gekozen (assault rifle, sniper, shotgun) ?

Ik koos eerst de assault rifle, maar ondanks de hogere damage is dat ding zo inaccuraat als de pest _O- Heb een mission restart gedaan en de maar weer gekozen, want shotguns gebruik ik toch niet.
De eerste keer ook de assault rifle, maar de 2e soldier heb ik de sniper gekozen. Best wel een cool ding.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  Moderator / Redactie FP vrijdag 14 januari 2011 @ 00:55:50 #255
Rawr
pi_91297516
Vergat ik toch ff bijna Legion z'n missie... hopen dat ie die nog kan doen nadat mn hele crew gejat is door de Collectors...
  Moderator / Redactie FP vrijdag 14 januari 2011 @ 00:57:47 #256
Rawr
pi_91297575
Awesome, die kan nog _O_

Beetje lame, dat wel, zo zonder Joker enzo om het schip te sturen/bemannen, maar ik zeur niet :D
  vrijdag 14 januari 2011 @ 01:17:06 #257
171357 Rikketik
pi_91298156
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 00:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Awesome, die kan nog _O_

Beetje lame, dat wel, zo zonder Joker enzo om het schip te sturen/bemannen, maar ik zeur niet :D
Joker werd toch als enige van de crew niet ontvoerd?

Ik had die Assault Rifle gekozen trouwens. Totaal ongeschikt op de lange afstanden, maar als je dichtbij een vijand staat... Damn! Niets geiler dan mijn femshep die met dat bakbeest in d'r delicate handjes een YMIR Mech direct voor d'r geen schijn van kans laat. :9
  Moderator / Redactie FP vrijdag 14 januari 2011 @ 01:20:03 #258
Rawr
pi_91298234
Shit, je hebt uiteraard gelijk wat Joker betreft _O- :@
  Moderator / Redactie FP vrijdag 14 januari 2011 @ 02:44:22 #259
Rawr
pi_91299785
En klaar! Heb Miranda gebatst, jammer dat Tali niet wil delen ;(
  Moderator / Redactie FP vrijdag 14 januari 2011 @ 02:48:00 #260
Rawr
pi_91299840
Toch wel jammer dat er geen echte na-de-grote-missie-juichstemming is, je leest alleen dat je crew blij is dat je de base vernietigd hebt/dat ze bang zijn dat cerberus nu ultieme macht grijpt als je de base behoudt, en daarna overschakelen na pre-suicide mission praat ;(

Had Miranda graag een victory-veeg gegeven :7
pi_91381358
IGN Game of the Year. Hupsakee, nog een GOTY titel voor ME2.
Oh, en op Gamefaqs staat ME2 ook dik voor in de finale.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 22:00:15 #262
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_91384812
Ik ben het maar zelden eens met GOTY keuzes van veel media, maar deze vind ik zwaar terecht. En dat zegt toch iets, aangezien ook StarCraft II afgelopen jaar uitkwam en ik daar jaren naar heb uitgekeken. Ook een erg goed verhaal, maar ik vind het verhaal van ME2 toch beter.
pi_91390398
Eind missie was niet echt zo leuk meer als je die mini-nuke gebruikt, maar het is wel een vet ding zeg! :Y
  Moderator / Redactie FP zaterdag 15 januari 2011 @ 23:46:14 #264
Rawr
pi_91390631
Ik gebruik dan altijd die collector beam :P Miranda en Jack mogen op de rest letten ;)
  zondag 16 januari 2011 @ 06:10:37 #265
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_91400151
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 01:17 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Joker werd toch als enige van de crew niet ontvoerd?

Ik had die Assault Rifle gekozen trouwens. Totaal ongeschikt op de lange afstanden, maar als je dichtbij een vijand staat... Damn! Niets geiler dan mijn femshep die met dat bakbeest in d'r delicate handjes een YMIR Mech direct voor d'r geen schijn van kans laat. :9
Shit, shit shit shit _O-

quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 02:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch wel jammer dat er geen echte na-de-grote-missie-juichstemming is, je leest alleen dat je crew blij is dat je de base vernietigd hebt/dat ze bang zijn dat cerberus nu ultieme macht grijpt als je de base behoudt, en daarna overschakelen na pre-suicide mission praat ;(

Had Miranda graag een victory-veeg gegeven :7
Tja een echte juichstemming kan er niet zijn want de Reapers komen er in volle vaart aan...

Ik zou wel graag willen weten in ME3 of het nou echt nut heeft gehad om de Collector Base te behouden ipv te vernietigen.
  zondag 16 januari 2011 @ 13:17:00 #266
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_91406702
Even een domme vraag na de game al 20 x compleet doorgespeeld te hebben:

Je kunt qua levellen niet alleen kiezen voor comabt/power skills maar ook je eigen vaardigheden boosten. Deze heeft dan als bijkomend voordeel dat je paragon/renegade path +100 krijgt. Nu is mijn vraag:

Levert dit nu alleen een verdubbeling van je huidige score op, of krijg je ook een verdubbeling op elk paragon/renegade punt haalt op basis van je acties in game vanaf dat punt?
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  zondag 16 januari 2011 @ 13:35:12 #267
12221 Tijn