Ach ja, waarom niet 2 keer zo duur maken? Kan je voor naar een eetcafe voor hetzelfde smerige, dikke, opgeblazen gevoelquote:Op woensdag 8 september 2010 14:56 schreef g30n het volgende:
ach ja je kan zeggen dat je het duur vindt maar vergelijk het eens met dit. voor 8.50 heb je een flink menu bij de burgerking wat je binnen 20 min naar binnen hachelt. daarna voel je je smerig dik en opgeblazen en dat voor 8.50. Bij deze DLC krijg je een tof verhaal wat je vaker kan spelen en vette nieuwe levels en een shit load aan nieuwe informatie zonder het smerige opgeblazen gevoel.
zo hebben we dat gezeur over te dure dlc ook weer gehad.
Je hoeft het ook niet te kopen. Ik schaf hem dit weekend wel aan en dan ga ik mijn engineer playthrough maar weer opnieuw doen (savegame corruptquote:Op woensdag 8 september 2010 15:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach ja, waarom niet 2 keer zo duur maken? Kan je voor naar een eetcafe voor hetzelfde smerige, dikke, opgeblazen gevoel![]()
De prijs staat in geen verhouding tot de kosten en het geleverde materiaal. Vandaar dat het als duur wordt ervaren.
Of je hem wel of niet koopt heeft geen reet te maken met of het duur is of niet. Tenzij je echt die 8 eu niet kan missenquote:Op woensdag 8 september 2010 15:18 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet te kopen. Ik schaf hem dit weekend wel aan en dan ga ik mijn engineer playthrough maar weer opnieuw doen (savegame corrupt)
Nee Mordin was echt fucking awesome, een van de tofste characters in de game by farquote:Op woensdag 8 september 2010 15:17 schreef numero_uno het volgende:
Ben ik dan 1 van de weinigen (als ik het zo lees) dat Mordin echt een van de fijnere teammates vind?
Vooral zijn heavy incinerate is geweldig, daarnaast samen met Grunt het grappigste personage.
Welke prijs-/tijdverhouding is dan wel in orde? En waar baseer je dat op? Ik vind het sowieso maar een debiele manier van beoordelen. Je gaat compleet voorbij aan de kwaliteiten van de DLC en de ervaring die het biedt, twee elementen die naar mijn mening veel belangrijker zijn dan hoe lang je er uiteindelijk mee bezig bent.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De prijs staat in geen verhouding tot de kosten en het geleverde materiaal. Vandaar dat het als duur wordt ervaren.
Ik neem eigenlijk al de lui mee die je vanaf het begin kentquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ze was handig, maar andere karakters waren soms toch echt handiger. (maar goed, ik geil dan ook niet op nep-tetten)
Mordin was wel super grappig ja vooral tussen de missie's door als je met hem wou pratenquote:Op woensdag 8 september 2010 15:17 schreef numero_uno het volgende:
Ben ik dan 1 van de weinigen (als ik het zo lees) dat Mordin echt een van de fijnere teammates vind?
Vooral zijn heavy incinerate is geweldig, daarnaast samen met Grunt het grappigste personage.
Ik vind het ook veel te duur maar wacht gewoon tot het ooit eens Deal of the week is en dan speel ik ze wel.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:29 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Welke prijs-/tijdverhouding is dan wel in orde? En waar baseer je dat op? Ik vind het sowieso maar een debiele manier van beoordelen. Je gaat compleet voorbij aan de kwaliteiten van de DLC en de ervaring die het biedt, twee elementen die naar mijn mening veel belangrijker zijn dan hoe lang je er uiteindelijk mee bezig bent.
Maar ook als je Tali aan het versieren wasquote:Op woensdag 8 september 2010 21:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mordin was wel super grappig ja vooral tussen de missie's door als je met hem wou praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
quote:Op woensdag 8 september 2010 23:01 schreef The_Substitute het volgende:
Had laatst iets grappigs met EDI.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die gesprekken met Joker zijn sowieso hilarischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."![]()
quote:Op woensdag 8 september 2010 23:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Die gesprekken met Joker zijn sowieso hilarisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Ook zo'n mooie dialoog, ergens in het begin volgens mij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
quote:Op woensdag 8 september 2010 23:01 schreef The_Substitute het volgende:
Had laatst iets grappigs met EDI.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh en die grap in Legion's profileSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Morthill op 09-09-2010 12:44:45 ]<@Richardfun> top Morthill ^O^
Mijn WTF momentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-![]()
Engineer class is trouwens best een kutclass om mee te spelen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Want?
Het is ook meer een ondersteunende klasse, niet een waarmee je vol in de aanval gaat! Maar daarom niet minder leuk ofzo.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Sentinel vond ik wel leuk en dat is een vergelijkbare klasse. Het is waarschijnlijk even wennen omdat ik gisteren nog even met een Vanguard heb gespeeld en dan gaat het veel sneller (Charge FTWquote:Op maandag 13 september 2010 14:01 schreef The_Substitute het volgende:
Want?
Het is ook meer een ondersteunende klasse, niet een waarmee je vol in de aanval gaat! Maar daarom niet minder leuk ofzo.
![]()
).
Soldier vond ik overpowered en dan is het spel veels te makkelijk uit te spelen, Sentinel en Engineer bieden een stuk meer uitdaging. Infiltrator was ook best makkelijk (vooral als je goed bent met een sniper).“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Zojuist game doorgewerkt als techneut, vond het best leuk eigenlijk. Geef tactisch nieuwe mogelijkheden. Eerst zorgen dat vijanden niet meer kunnen schieten, daarna geen powers meer kunnen gebruiken en dan blaas je hun shields kapot. Vet ideaalquote:Op maandag 13 september 2010 12:29 schreef PirE het volgende:
Engineer class is trouwens best een kutclass om mee te spelen.
Voor de duidelijkheid, een run door Mass Effect, niet deel 2
<@Richardfun> top Morthill ^O^
Ja, het is inderdaad gewoon even wennen. Ik maakte in het begin te weinig gebruik van de drone, maar dat ding werkt dus heerlijk. Gewoon die drone achter de vijand spammen en alles draait om zodat jij rustig de tijd heb om iedereen in de rug aan te vallenquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zojuist game doorgewerkt als techneut, vond het best leuk eigenlijk. Geef tactisch nieuwe mogelijkheden. Eerst zorgen dat vijanden niet meer kunnen schieten, daarna geen powers meer kunnen gebruiken en dan blaas je hun shields kapot. Vet ideaal
Voor de duidelijkheid, een run door Mass Effect, niet deel 2
![]()
.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Merk wel dat de game op normal eigenlijk veel te makkelijk isquote:Op zondag 19 september 2010 17:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad gewoon even wennen. Ik maakte in het begin te weinig gebruik van de drone, maar dat ding werkt dus heerlijk. Gewoon die drone achter de vijand spammen en alles draait om zodat jij rustig de tijd heb om iedereen in de rug aan te vallen![]()
.
ik ga gewoon als Rambo door de levels heen, als soldier snap ik dat, maar als Engineer
<@Richardfun> top Morthill ^O^
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: