abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 juli 2010 @ 09:10:28 #76
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_84494568
is deel 1 ook de lekkere mengeling van combat en rpg want als de focus meer op rpg ligt haak ik af :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_84494661
quote:
Op maandag 26 juli 2010 09:10 schreef Klonk het volgende:
is deel 1 ook de lekkere mengeling van combat en rpg want als de focus meer op rpg ligt haak ik af :P
De focus ligt daar wel meer op RPG, maar het is nog steeds erg actiegeoriënteerd
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  maandag 26 juli 2010 @ 09:22:17 #78
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_84494759
ok, dan is het goed, want Klonk en rpg´s dat is een beroerde combinatie :@
pi_84494804
Welk aspect va RPG's gaat het je dan specifiek om? Het verdelen van stats, het ontdekken van het verhaal, interactie met je teamgenoten, ontdekken van de wereld en zoeken van quests?
  maandag 26 juli 2010 @ 09:29:55 #80
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84494894
Als het goed is krijg ik hem vandaag weer binnen. Toch de game nog maar eens helemaal doorspelen, als een van de weinige games die me boeit voor een tweede playthrough :9
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 26 juli 2010 @ 09:46:49 #81
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_84495200
quote:
Op maandag 26 juli 2010 09:24 schreef Morthill het volgende:
Welk aspect va RPG's gaat het je dan specifiek om? Het verdelen van stats, het ontdekken van het verhaal, interactie met je teamgenoten, ontdekken van de wereld en zoeken van quests?
het verdelen van de stats dat is soms echt detailwerk, sommige mensen vinden dat tof ik zou gewoon willen dat dat niet bestond :+

maar als het een deel is van een groter deel dan boeit het me weinig het moet alleen niet de hoofdmoot zijn
  maandag 26 juli 2010 @ 09:53:03 #82
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84495320
Je kon de stats toch ook automatisch laten toebedelen in ME2?

Weet ik niet zeker hoor, is alweer een hele tijd geleden dat ik de game gespeeld heb...
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_84495345
Stats kan automatisch, maar zelfs in ME is het geen gruwelijk detailwerk :)

maandag 26 juli 2010 @ 10:03:54 #84
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_84495537
tof, nu eens gaan kijken of ik deeltje een zo goedkoop mogelijk kan scoren :+
  maandag 26 juli 2010 @ 20:36:27 #85
133369 Jivis
Critikut
pi_84519365
quote:
Op maandag 26 juli 2010 10:03 schreef Klonk het volgende:
tof, nu eens gaan kijken of ik deeltje een zo goedkoop mogelijk kan scoren :+
Heb hem hier als je wil :P.
Amen.
pi_84534427
Mass Effect rpg gedeelte is zo belachelijk simpel dat het zonde zou zijn om dat over te slaan. Zonder dat gedeelte vind ik mass effect niet echt meer dan een matige shooter. Gewoon even je eigen stats doen. Je gaat ook geen modern warfare 2 doen en dan je iron sight niet gebruiken omdat je dat een beetje vervelend vindt.
Conscience do cost.
pi_84547029
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 02:46 schreef ems. het volgende:
Mass Effect rpg gedeelte is zo belachelijk simpel dat het zonde zou zijn om dat over te slaan. Zonder dat gedeelte vind ik mass effect niet echt meer dan een matige shooter. Gewoon even je eigen stats doen. Je gaat ook geen modern warfare 2 doen en dan je iron sight niet gebruiken omdat je dat een beetje vervelend vindt.
Een RPG is meer dan statistiekjes ;) Het gaat om het volledig zelf kunnen verkennen van een wereld, het spreken met NPC's, doen van ladingen quests, ontdekken en verdiepen van een verhaal etc. etc.
pi_84547531
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:37 schreef Morthill het volgende:

[..]

Een RPG is meer dan statistiekjes ;) Het gaat om het volledig zelf kunnen verkennen van een wereld, het spreken met NPC's, doen van ladingen quests, ontdekken en verdiepen van een verhaal etc. etc.
Dat ontken ik toch ook nergens? :P Klonk had blijkbaar geen zin in de statistieken en daar ging ik op in. Het enige wat ik wilde uitspreken was dat mass effect in vergelijking met andere (en vooral eerdere) rpg's erg simpel is qua opzet. Je hoeft geen gekke berekeningen uit te voeren om het meeste uit je assault rifle te halen, het enige wat je doet is er punten in stoppen.
Conscience do cost.
pi_84548308
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:48 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat ontken ik toch ook nergens? :P Klonk had blijkbaar geen zin in de statistieken en daar ging ik op in. Het enige wat ik wilde uitspreken was dat mass effect in vergelijking met andere (en vooral eerdere) rpg's erg simpel is qua opzet. Je hoeft geen gekke berekeningen uit te voeren om het meeste uit je assault rifle te halen, het enige wat je doet is er punten in stoppen.
Oh, my bad :) Dacht dat je dat wel bedoelde :D

Stats zijn soms wel vervelend. In Arcanum had je zo gruwelijk veel keuze :') D&D is er niks bij. De eerste drie uur voor ik ging spelen was ik altijd bezig met uitdiepen hoe mijn char zich zou gaan ontwikkelen _O-
pi_84549579
Ik voel me genaaid door die nieuwe DLC die dieper ingaat op het Liandra - Shadowbroker verhaal. Voordat ME2 uitkwam zei Bioware toch dat verhaal technische DLC toch gratis via Cerebus gaan? Dat cerebus is 1 grote faal, wat kutwapens dat is wat je gratis kreeg. :(
pi_84549652
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 14:35 schreef Document1 het volgende:
Ik voel me genaaid door die nieuwe DLC die dieper ingaat op het Liandra - Shadowbroker verhaal. Voordat ME2 uitkwam zei Bioware toch dat verhaal technische DLC toch gratis via Cerebus gaan? Dat cerebus is 1 grote faal, wat kutwapens dat is wat je gratis kreeg. :(
Ik weet van niks van die gratis DLC omdat het om een verhaal zou gaan.

Overigens, het is Liara ;)
pi_84549924
Bioware heeft voordat ME2 op het ME forum gezegd dat je als je geen DLC zou kopen niks zou hoeven missen van het verhaal, daar blijkt dus niks van waar te zijn.

verder dikke oeps. :@
pi_84550060
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 14:42 schreef Document1 het volgende:
Bioware heeft voordat ME2 op het ME forum gezegd dat je als je geen DLC zou kopen niks zou hoeven missen van het verhaal, daar blijkt dus niks van waar te zijn.

verder dikke oeps. :@
Hoezo? Je mist toch niks van het verhaal? Je mist sidequests die niet gerelateerd zijn aan de main storyline.
pi_84550295
Liara die ik tegen kom in ME2 die jankend begint over problemen met de shadowbroker vind ik toch wel redelijk deel uit maken van de mainstoryline, vooral omdat de shadowbroker al sinds deeltje 1 op de achtergrond overal een beetje achter hangt.

Ach ja bioware fans zijn net als moslims, niet van hun geloof af te brengen. :P
  dinsdag 27 juli 2010 @ 14:50:24 #95
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_84550359
Ik begin in oktober/november weer met de laatste DLC + nieuwe playthrough. Even zomeren.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_84551294
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 14:48 schreef Document1 het volgende:
Liara die ik tegen kom in ME2 die jankend begint over problemen met de shadowbroker vind ik toch wel redelijk deel uit maken van de mainstoryline, vooral omdat de shadowbroker al sinds deeltje 1 op de achtergrond overal een beetje achter hangt.

Ach ja bioware fans zijn net als moslims, niet van hun geloof af te brengen. :P
Mwoah, Shadowbroker viel wel mee in het eerste deel. Echt een gruwelijke side-character. Hij komt vooral naar voren in de comics die voorafgaan aan ME2 :).

Kijk, ik ben ook enorm benieuwd naar die storyline hoor :D Hij lijkt me heel wat gaver dan de andere DLC tot op heden. Maar hij is in mijn ogen geen onderdeel van het hoofdverhaal, waarin je vecht tegen de Reapers.
pi_84552351
Ach ja, het is niet zo dat ik het niet ga kopen ofzo. :P
pi_84555472
Wat is die voertuigexpansie trouwens gruwelijk kut. Dat ding gaat zo tering snel stuk en mikken is echt godsonmogelijk. Zelfs de Mako was nog fijner.
pi_84556520
Ik mis de Mako echt in ME2, het is allemaal zo statisch, level up scherm nadat je een missie hebt gedaan etc etc, die mako gaf mij nog het idee dat ik door het heelal aan het zoemen was.
pi_84556557
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 17:05 schreef Document1 het volgende:
Ik mis de Mako echt in ME2, het is allemaal zo statisch, level up scherm nadat je een missie hebt gedaan etc etc, die mako gaf mij nog het idee dat ik door het heelal aan het zoemen was.
Ik mis de Mako niet, ik mis het verkennen wel :) De Mako was een onding die zelfs na 150 uur niet handig bestuurbaar was op insanity.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')