De focus ligt daar wel meer op RPG, maar het is nog steeds erg actiegeoriënteerdquote:Op maandag 26 juli 2010 09:10 schreef Klonk het volgende:
is deel 1 ook de lekkere mengeling van combat en rpg want als de focus meer op rpg ligt haak ik af
het verdelen van de stats dat is soms echt detailwerk, sommige mensen vinden dat tof ik zou gewoon willen dat dat niet bestondquote:Op maandag 26 juli 2010 09:24 schreef Morthill het volgende:
Welk aspect va RPG's gaat het je dan specifiek om? Het verdelen van stats, het ontdekken van het verhaal, interactie met je teamgenoten, ontdekken van de wereld en zoeken van quests?
Heb hem hier als je wilquote:Op maandag 26 juli 2010 10:03 schreef Klonk het volgende:
tof, nu eens gaan kijken of ik deeltje een zo goedkoop mogelijk kan scoren
Een RPG is meer dan statistiekjesquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:46 schreef ems. het volgende:
Mass Effect rpg gedeelte is zo belachelijk simpel dat het zonde zou zijn om dat over te slaan. Zonder dat gedeelte vind ik mass effect niet echt meer dan een matige shooter. Gewoon even je eigen stats doen. Je gaat ook geen modern warfare 2 doen en dan je iron sight niet gebruiken omdat je dat een beetje vervelend vindt.
Dat ontken ik toch ook nergens?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Een RPG is meer dan statistiekjesHet gaat om het volledig zelf kunnen verkennen van een wereld, het spreken met NPC's, doen van ladingen quests, ontdekken en verdiepen van een verhaal etc. etc.
Oh, my badquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:48 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat ontken ik toch ook nergens?Klonk had blijkbaar geen zin in de statistieken en daar ging ik op in. Het enige wat ik wilde uitspreken was dat mass effect in vergelijking met andere (en vooral eerdere) rpg's erg simpel is qua opzet. Je hoeft geen gekke berekeningen uit te voeren om het meeste uit je assault rifle te halen, het enige wat je doet is er punten in stoppen.
Ik weet van niks van die gratis DLC omdat het om een verhaal zou gaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:35 schreef Document1 het volgende:
Ik voel me genaaid door die nieuwe DLC die dieper ingaat op het Liandra - Shadowbroker verhaal. Voordat ME2 uitkwam zei Bioware toch dat verhaal technische DLC toch gratis via Cerebus gaan? Dat cerebus is 1 grote faal, wat kutwapens dat is wat je gratis kreeg.
Hoezo? Je mist toch niks van het verhaal? Je mist sidequests die niet gerelateerd zijn aan de main storyline.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:42 schreef Document1 het volgende:
Bioware heeft voordat ME2 op het ME forum gezegd dat je als je geen DLC zou kopen niks zou hoeven missen van het verhaal, daar blijkt dus niks van waar te zijn.
verder dikke oeps.
Mwoah, Shadowbroker viel wel mee in het eerste deel. Echt een gruwelijke side-character. Hij komt vooral naar voren in de comics die voorafgaan aan ME2quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:48 schreef Document1 het volgende:
Liara die ik tegen kom in ME2 die jankend begint over problemen met de shadowbroker vind ik toch wel redelijk deel uit maken van de mainstoryline, vooral omdat de shadowbroker al sinds deeltje 1 op de achtergrond overal een beetje achter hangt.
Ach ja bioware fans zijn net als moslims, niet van hun geloof af te brengen.
Ik mis de Mako niet, ik mis het verkennen welquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:05 schreef Document1 het volgende:
Ik mis de Mako echt in ME2, het is allemaal zo statisch, level up scherm nadat je een missie hebt gedaan etc etc, die mako gaf mij nog het idee dat ik door het heelal aan het zoemen was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |