Mja inderdaad... ik vond dat stuiterding uit de Firenogwat DLC veel simpeler onder de knie te krijgen, ookal stonden de aagegeven controls niet goed, dus heb het zelf uitgevogeldquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik mis de Mako niet, ik mis het verkennen welDe Mako was een onding die zelfs na 150 uur niet handig bestuurbaar was op insanity.
Op insanity was de Mako echt ee gruwelijke hindernisquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:38 schreef Document1 het volgende:
Ik had niet zon probleem met de Mako maar daar ben ik volgens mij de enige in, die planeten en dezelfde uitziende bunkers etc begon wel wat te vervelen op een gegeven moment. Toch vind ik ME beter dan ME2 maar das puur persoonlijke smaak. Er is teveel RPG uitgesloopt imho om GoW fans over te halen het te kopen.
Niet heel moeilijk hoorquote:
Die is echt vet!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:04 schreef Morthill het volgende:
quote:The next episode of Mass Effect 2 downloadable content, The Lair of the Shadow Broker, will be released on the PC and Xbox 360 on 7th September.
It'll cost 800 BioWare or Microsoft Points (£6.85 / ¤9.60).
The Lair of the Shadow Broker adds Mass Effect 1 starlet Liara T'Soni as a party member.
She's after the mysterious Shadow Broker, and the man he kidnapped. The DLC will take you to the "luxurious heights of Illium" and the Shadow Broker's lair.
There's also new research, five new Achievements, and the chance to continue a relationship with the Liara from the first game.
New screens are below.
Kan m'n verbeelding zijn, ze lijkt ook emotioneler...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:18 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt het aan mij of ziet Liara er op deze screenshot een stuk beter uit dan in haar kantoortje op Illium?
Ik ben overigens benieuwd naar de grootte van deze DLC. 800 points is nogal wat (bijna tien euro), maar die vijf achievements doen vermoeden dat het geen DLC wordt die je in twee uur uitgespeeld hebt.
Hou er zelf ook niet van. ME vind ik echter zo goed gemaakt dat ik het wel waard vind.quote:
Wel tof dat je die romance met Liara door kan zetten, aangezien één van mijn Shepards gewoon trouw is gebleven aan Liaraquote:
Wat een heerlijke lijdenswegquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:47 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Wel tof dat je die romance met Liara door kan zetten, aangezien één van mijn Shepards gewoon trouw is gebleven aan Liara![]()
.
Enige nadeel is dat ik al die DLC's elke keer 6x moet spelen omdat ik al mijn karakters zo volledig mogelijk mee wil nemen naar ME3.
Ik ook niet aangezien ik nog moet beginnen aan Overlordquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:38 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Wat een heerlijke lijdensweg![]()
Weet niet waar jij de tijd vandaan haalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door InFrA-WiZ op 26-08-2010 09:02:38 (info in spoiler) ]
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:58 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Ik ben alweer een paar dagen bezig aan nóg een ME1 run met alweer verschillende keuzes voor te importeren in ME2Hmmm, geloof dat ik al die keuzes al eens gemaakt hebt. Maar geen idee in welke van mijn savegames de laatste zit, denk gewoon in de meeste Paragon-playthroughs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ashley vond ik in het begin vreselijk voor de romance subquest, maar die bleek eigenlijk toch wel tof
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Als je voor 't eerst (en alles) speelt, zo'n 40 á 50 uren. Voor beiden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:27 schreef maxmit het volgende:
Wat is zo'n beetje de gemiddelde speelduur van ME1 en 2. En hoe lang als je zo'n beetje alle side-quests doet?
Ik mag graag een volledig verhaaltje maken namelijk
Dus tussen de 80 á 100 uur samen...?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:36 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Als je voor 't eerst (en alles) speelt, zo'n 40 á 50 uren. Voor beiden.
Rustig aan maar, ME1 kwam uit in Nov '07, ME2 Jan '10, dus we mogen blij zijn als ME3 zomer 2012 in de winkels ligt, dus dat duurt nog wel even.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:11 schreef maxmit het volgende:
[..]
Dus tussen de 80 á 100 uur samen...?
Daar zal m'n wederhelft blij mee zijn![]()
Was een tijdje geleden al begonnen aan deel 1, maar heb 'm nu al weer een tijdje niet aangeraakt. Wordt weer tijd dus... Helemaal als deel 2 ook nog er achteraan komt en deel 3
Blasphemy!!quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:56 schreef AQuila360 het volgende:
ME 2 ook uitgespeeld en ik vond hem stukken beter dan deel 1![]()
Deel 1 viel me toen best tegen zelfs![]()
ja, maar wat je speelde was wel erg gaaf, briljant verhaal enzoquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:14 schreef RickoKun het volgende:
Met deel 1 ben je langer bezig je wapens weg te gooien dan daadwerkelijk te spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:24 schreef Rikketik het volgende:
Op zich was het verhaal in deel 1 goed. De manier waarop het gepresenteerd werd, was echter dodelijk saai. Er zat totaal geen vaart in, op het laatste gedeelte van de game na.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zat serieus aan mijn console gekluisterd.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:51 schreef AQuila360 het volgende:
Na KoTOR viel ME 1 me echt tegen ja maar ME 2 was wel weer heel tof.
De biotic powers zijn trouwens totaal niet interessant![]()
Ik ben het voor het eerst niet helemaal eensch met mijn waerde Aquila, heb mij namelijk wel goed kunnen vermaken met mass effect (op de Xbox 360 toen wel, op de PC was het een drama omdat mijn pc aids had)quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:14 schreef Morthill het volgende:
[..]hoezo niet, sommige maken het spel zo gruwelijk veel makkelijker. Bepaalde stukken van de game zijn echt een cakewalk met biotics ipv standaard wapens.
In ME1 gebruikte ik de biotics ook weinig, maar in 2 zijn ze echt goddelijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ben het voor het eerst niet helemaal eensch met mijn waerde Aquila, heb mij namelijk wel goed kunnen vermaken met mass effect (op de Xbox 360 toen wel, op de PC was het een drama omdat mijn pc aids had)
Toch moet ik zeggen dat ik ook de biotic powers e.d. eigenlijk niet héél erg masterlijk vind. Het zijn er immers beperkte en je moet in deel 1 telkens een menuutje in om die meuk aan te klikken
In mass effect 2 heb je wel weer quick menu shizzle, maar alsnog vind ik die biotics nog wat te karig op de één of andere manierNeemt niet weg dat ME gruwelijke verhaallijn heeft!
(alleen ME1 ergerde ik mij dood als je met dat kut karretje het hele level heen moest)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:54 schreef Rikketik het volgende:
In ME1 vielen ze inderdaad een beetje tegen, die biotics. Ik had eigenlijk maar zelden het idee dat ze echt het verschil maakten in een gevecht. Hetzelfde gold trouwens voor die weapon en armor upgrades. Dat heeft BioWare in ME2 toch een stuk beter aangepakt. Er zat echt een wereld van verschil tussen een Carnifex met 50% extra schade tegen armor en een Carnifex zonder die upgrade, om maar wat te noemen.
Ook de biotics waren erg leuk én handig om te gebruiken in ME2. Ik zweer nog altijd bij Adrenaline Rush + Vindicator voor m'n Soldier. Drie vijanden door de kop schieten in één Rush voelde nog nooit zo lekker.En zelfs het vechten tegen een vloedgolf aan Husks werd tof toen ik ontdekte dat er een power bestond die Shockwave heette...
exact waarom ik biotics zou goed vond, maar vanaf de echt serieuze moeilijkheidsgraden worden ze wat minder effectief tegenover die Husks. Krengen hebben armor en shieldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik ook ja.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:40 schreef bjorntju het volgende:
Ik vond qua verhaal ME1 beter, maar deel 2 vond ik qua gameplay en graphics weer beter. Maar ik vond het beide super spellenNu maar hopen dat deel 3 nog beter word! Maar dat vertrouw ik wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij KotOR had je ook Dark Side en Light Side wat betreft Force, dat hele gezeur bestaat niet in ME, dus je hebt geen Dark Powers oid. Misschien wel jammer idd, maar goed, vind de Biotics nog steeds gaaf om te gebruiken.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:47 schreef AQuila360 het volgende:
Ze zijn gewoon saai jongens!
Denk aan Kotor waar je force Choke en Force Lightning had dat waren gewoon echt zo'n brute powers dat was gaaf!![]()
Krijg het vermoeden dat jij de game nog niet op Hard of Insanity hebt gespeeld, want dan had je door gehad dat al die biotics/powers goed op elkaar aansluiten, en dat je ze ook echt nodig hebt. Want zonder red je het niet op die moeilijkheidsgraden.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:47 schreef AQuila360 het volgende:
Ze zijn gewoon saai jongens!
Denk aan Kotor waar je force Choke en Force Lightning had dat waren gewoon echt zo'n brute powers dat was gaaf!![]()
De Citadel gemist of zoquote:En ik hou er van dat je op een planeet een stad hebt waar je vanalles kan doen en daarnaast missies hebt. Bij ME 1 had je dat eigenlijk niet dat vond ik ook jammer. Bij ME 2 was dat ook wel beter. Alleen bij ME 2 vond ik weer de main missie's aan de karige kant. Het is feitelijk iedereen oppikken en daarnaast maar 3 of 4 missies waardoor het een beetje nep werd![]()
Mass Effect 2 heb ik helemaal uitgespeeld in ongeveer 25 uur hoor, wat ook al niet te kort is wat mij betreft.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:36 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Als je voor 't eerst (en alles) speelt, zo'n 40 á 50 uren. Voor beiden.
Dan vraag ik me bij jou ook af, op welke moeilijkheidsgraad?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Mass Effect 2 heb ik helemaal uitgespeeld in ongeveer 25 uur hoor, wat ook al niet te kort is wat mij betreft.
Elke planeet gescand, alle sidequests gedaan en met iedereen gepraat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke van de overige main-missies is het handigst/leukst om te vervolgen?, na Liara's bevrijding dus..
Ik heb namelijk wel zin in het einde/verloop van het verhaal en natuurlijk deel 2.
[ Bericht 1% gewijzigd door maxmit op 01-09-2010 11:01:37 ]Ik heb wel een beetje gelijk :)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |