abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 augustus 2010 @ 12:36:21 #126
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_85725426
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:27 schreef maxmit het volgende:
Wat is zo'n beetje de gemiddelde speelduur van ME1 en 2. En hoe lang als je zo'n beetje alle side-quests doet?
Ik mag graag een volledig verhaaltje maken namelijk :)
Als je voor 't eerst (en alles) speelt, zo'n 40 á 50 uren. Voor beiden.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_85726964
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:36 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Dus tussen de 80 á 100 uur samen...?
Daar zal m'n wederhelft blij mee zijn :')

Was een tijdje geleden al begonnen aan deel 1, maar heb 'm nu al weer een tijdje niet aangeraakt. Wordt weer tijd dus... Helemaal als deel 2 ook nog er achteraan komt en deel 3 :')
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  donderdag 26 augustus 2010 @ 13:56:19 #128
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_85729065
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:11 schreef maxmit het volgende:

[..]

Dus tussen de 80 á 100 uur samen...?
Daar zal m'n wederhelft blij mee zijn :')

Was een tijdje geleden al begonnen aan deel 1, maar heb 'm nu al weer een tijdje niet aangeraakt. Wordt weer tijd dus... Helemaal als deel 2 ook nog er achteraan komt en deel 3 :')
Rustig aan maar, ME1 kwam uit in Nov '07, ME2 Jan '10, dus we mogen blij zijn als ME3 zomer 2012 in de winkels ligt, dus dat duurt nog wel even. :P
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:56:05 #129
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_85844016
ME 2 ook uitgespeeld en ik vond hem stukken beter dan deel 1 :9

Deel 1 viel me toen best tegen zelfs :o
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_85844533
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:56 schreef AQuila360 het volgende:
ME 2 ook uitgespeeld en ik vond hem stukken beter dan deel 1 :9

Deel 1 viel me toen best tegen zelfs :o
Blasphemy!!
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zondag 29 augustus 2010 @ 20:14:33 #131
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_85844843
Met deel 1 ben je langer bezig je wapens weg te gooien dan daadwerkelijk te spelen :{w
pi_85844967
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:14 schreef RickoKun het volgende:
Met deel 1 ben je langer bezig je wapens weg te gooien dan daadwerkelijk te spelen :{w
ja, maar wat je speelde was wel erg gaaf, briljant verhaal enzo :Y
  zondag 29 augustus 2010 @ 20:24:49 #133
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_85845388
Op zich was het verhaal in deel 1 goed. De manier waarop het gepresenteerd werd, was echter dodelijk saai. Er zat totaal geen vaart in, op het laatste gedeelte van de game na.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_85845613
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:24 schreef Rikketik het volgende:
Op zich was het verhaal in deel 1 goed. De manier waarop het gepresenteerd werd, was echter dodelijk saai. Er zat totaal geen vaart in, op het laatste gedeelte van de game na.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:{ ik zat serieus aan mijn console gekluisterd.
  zondag 29 augustus 2010 @ 20:51:28 #135
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_85846855
Na KoTOR viel ME 1 me echt tegen ja maar ME 2 was wel weer heel tof.

De biotic powers zijn trouwens totaal niet interessant -O-
pi_85848350
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:51 schreef AQuila360 het volgende:
Na KoTOR viel ME 1 me echt tegen ja maar ME 2 was wel weer heel tof.

De biotic powers zijn trouwens totaal niet interessant -O-
:') hoezo niet, sommige maken het spel zo gruwelijk veel makkelijker. Bepaalde stukken van de game zijn echt een cakewalk met biotics ipv standaard wapens.
  zondag 29 augustus 2010 @ 21:44:13 #137
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_85850338
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:14 schreef Morthill het volgende:

[..]

:') hoezo niet, sommige maken het spel zo gruwelijk veel makkelijker. Bepaalde stukken van de game zijn echt een cakewalk met biotics ipv standaard wapens.
Ik ben het voor het eerst niet helemaal eensch met mijn waerde Aquila, heb mij namelijk wel goed kunnen vermaken met mass effect (op de Xbox 360 toen wel, op de PC was het een drama omdat mijn pc aids had)

Toch moet ik zeggen dat ik ook de biotic powers e.d. eigenlijk niet héél erg masterlijk vind. Het zijn er immers beperkte en je moet in deel 1 telkens een menuutje in om die meuk aan te klikken :r

In mass effect 2 heb je wel weer quick menu shizzle, maar alsnog vind ik die biotics nog wat te karig op de één of andere manier :@ Neemt niet weg dat ME gruwelijke verhaallijn heeft! :D (alleen ME1 ergerde ik mij dood als je met dat kut karretje het hele level heen moest)
pi_85852658
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:44 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik ben het voor het eerst niet helemaal eensch met mijn waerde Aquila, heb mij namelijk wel goed kunnen vermaken met mass effect (op de Xbox 360 toen wel, op de PC was het een drama omdat mijn pc aids had)

Toch moet ik zeggen dat ik ook de biotic powers e.d. eigenlijk niet héél erg masterlijk vind. Het zijn er immers beperkte en je moet in deel 1 telkens een menuutje in om die meuk aan te klikken :r

In mass effect 2 heb je wel weer quick menu shizzle, maar alsnog vind ik die biotics nog wat te karig op de één of andere manier :@ Neemt niet weg dat ME gruwelijke verhaallijn heeft! :D (alleen ME1 ergerde ik mij dood als je met dat kut karretje het hele level heen moest)
In ME1 gebruikte ik de biotics ook weinig, maar in 2 zijn ze echt goddelijk _O_ serieus, dat level op die halfdode reaper was zo gruwelijk makkelijk dankzij biotics _O_
pi_85853933
Ik vond qua verhaal ME1 beter, maar deel 2 vond ik qua gameplay en graphics weer beter. Maar ik vond het beide super spellen :D Nu maar hopen dat deel 3 nog beter word! Maar dat vertrouw ik wel :)
  zondag 29 augustus 2010 @ 22:54:28 #140
171357 Rikketik
pi_85854650
In ME1 vielen ze inderdaad een beetje tegen, die biotics. Ik had eigenlijk maar zelden het idee dat ze echt het verschil maakten in een gevecht. Hetzelfde gold trouwens voor die weapon en armor upgrades. Dat heeft BioWare in ME2 toch een stuk beter aangepakt. Er zat echt een wereld van verschil tussen een Carnifex met 50% extra schade tegen armor en een Carnifex zonder die upgrade, om maar wat te noemen.

Ook de biotics waren erg leuk én handig om te gebruiken in ME2. Ik zweer nog altijd bij Adrenaline Rush + Vindicator voor m'n Soldier. Drie vijanden door de kop schieten in één Rush voelde nog nooit zo lekker. :9 En zelfs het vechten tegen een vloedgolf aan Husks werd tof toen ik ontdekte dat er een power bestond die Shockwave heette...

SPOILER
pi_85861714
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:54 schreef Rikketik het volgende:
In ME1 vielen ze inderdaad een beetje tegen, die biotics. Ik had eigenlijk maar zelden het idee dat ze echt het verschil maakten in een gevecht. Hetzelfde gold trouwens voor die weapon en armor upgrades. Dat heeft BioWare in ME2 toch een stuk beter aangepakt. Er zat echt een wereld van verschil tussen een Carnifex met 50% extra schade tegen armor en een Carnifex zonder die upgrade, om maar wat te noemen.

Ook de biotics waren erg leuk én handig om te gebruiken in ME2. Ik zweer nog altijd bij Adrenaline Rush + Vindicator voor m'n Soldier. Drie vijanden door de kop schieten in één Rush voelde nog nooit zo lekker. :9 En zelfs het vechten tegen een vloedgolf aan Husks werd tof toen ik ontdekte dat er een power bestond die Shockwave heette...

SPOILER
exact waarom ik biotics zou goed vond, maar vanaf de echt serieuze moeilijkheidsgraden worden ze wat minder effectief tegenover die Husks. Krengen hebben armor en shield :X
  maandag 30 augustus 2010 @ 18:47:44 #142
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_85881415
Ze zijn gewoon saai jongens!

Denk aan Kotor waar je force Choke en Force Lightning had dat waren gewoon echt zo'n brute powers dat was gaaf! _O_

En ik hou er van dat je op een planeet een stad hebt waar je vanalles kan doen en daarnaast missies hebt. Bij ME 1 had je dat eigenlijk niet dat vond ik ook jammer. Bij ME 2 was dat ook wel beter.

Alleen bij ME 2 vond ik weer de main missie's aan de karige kant. Het is feitelijk iedereen oppikken en daarnaast maar 3 of 4 missies waardoor het een beetje nep werd :P
  maandag 30 augustus 2010 @ 19:34:10 #143
171357 Rikketik
pi_85883032
Saai? Ze zijn niet allemaal even opwindend, dat geef ik toe, maar Charge en Adrenaline Rush vind ik bijvoorbeeld erg brute powers. :D
  maandag 30 augustus 2010 @ 19:38:28 #144
72894 InFrA-WiZ
Confidence in motion
pi_85883222
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:40 schreef bjorntju het volgende:
Ik vond qua verhaal ME1 beter, maar deel 2 vond ik qua gameplay en graphics weer beter. Maar ik vond het beide super spellen :D Nu maar hopen dat deel 3 nog beter word! Maar dat vertrouw ik wel :)
Dat had ik ook ja.

Heb vanmiddag ME1 weer uitgespeeld, en ben nu alweer lekker bezig in ME2.
Ik vraag me alleen nog wel af waneer ik in ME2 wat van bepaalde andere keuzes merk:
SPOILER
pi_85885358
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:47 schreef AQuila360 het volgende:

Denk aan Kotor waar je force Choke en Force Lightning had dat waren gewoon echt zo'n brute powers dat was gaaf! _O_
Bij KotOR had je ook Dark Side en Light Side wat betreft Force, dat hele gezeur bestaat niet in ME, dus je hebt geen Dark Powers oid. Misschien wel jammer idd, maar goed, vind de Biotics nog steeds gaaf om te gebruiken.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:54:33 #146
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_85928065
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:47 schreef AQuila360 het volgende:
Krijg het vermoeden dat jij de game nog niet op Hard of Insanity hebt gespeeld, want dan had je door gehad dat al die biotics/powers goed op elkaar aansluiten, en dat je ze ook echt nodig hebt. Want zonder red je het niet op die moeilijkheidsgraden.
quote:
En ik hou er van dat je op een planeet een stad hebt waar je vanalles kan doen en daarnaast missies hebt. Bij ME 1 had je dat eigenlijk niet dat vond ik ook jammer. Bij ME 2 was dat ook wel beter. Alleen bij ME 2 vond ik weer de main missie's aan de karige kant. Het is feitelijk iedereen oppikken en daarnaast maar 3 of 4 missies waardoor het een beetje nep werd :P
De Citadel gemist of zo :{

Bioware heeft de focus van de hele game op het voorbereiden van die suicide mission gelegd. Dus het bij elkaar krijgen van dat team van 12, en hun loyaliteit winnen. Dat de hoofdmissie dus in dit geval bijzaak is, tja je kunt het jammer vinden, maar gezien het concept van de game is het een logische keuze.
pi_85930947
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:36 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Mass Effect 2 heb ik helemaal uitgespeeld in ongeveer 25 uur hoor, wat ook al niet te kort is wat mij betreft.

Elke planeet gescand, alle sidequests gedaan en met iedereen gepraat.
Geen referral hier.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:52:18 #148
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_85931293
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Mass Effect 2 heb ik helemaal uitgespeeld in ongeveer 25 uur hoor, wat ook al niet te kort is wat mij betreft.

Elke planeet gescand, alle sidequests gedaan en met iedereen gepraat.
Dan vraag ik me bij jou ook af, op welke moeilijkheidsgraad? :P
pi_85932078
Idd, :P Doe je wel heel erg snel. Ik had hem de eerste keer in 30 uur uitgespeeld op Veteran. En dan heb ik niet alle sidequests en planeten gescant. En dat was dan ook nog zonder DLC (behalve die van Zaeed)
pi_85938593
Ik zit bij ME1 nu een beetje op een punt waar ik eigenlijk niet zo veel zin in heb op het moment. (al een maand of misschien zelfs 2 niet aangeraakt :@ )

Heb net Liara bevrijd en ben sidequests aan het doen. Ik ben zo snel als ik kon meteen die missie gaan doen om Liara te bevrijden. Dus naast de Citadel en Liara ben ik dus nog niets echt verder met de mainstory, geloof ik (het is wel mijn eerste playthrough overigens).
Ik ben een beetje een streber wat (side-)quests betreft. Ik wil altijd gewoon alles doen. Duurt het wel langer misschien, maar het verhaal is imo dan completer en heb ik een voldaner gevoel :s) .

SPOILER
Welke van de overige main-missies is het handigst/leukst om te vervolgen?, na Liara's bevrijding dus..
Ik heb namelijk wel zin in het einde/verloop van het verhaal en natuurlijk deel 2.

[ Bericht 1% gewijzigd door maxmit op 01-09-2010 11:01:37 ]
Ik heb wel een beetje gelijk :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')