Klopt maar daarom moet je ook op een hogere moeilijkheidsgraad spelen dan komen je classes veel beter uitquote:Op zondag 19 september 2010 19:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
Merk wel dat de game op normal eigenlijk veel te makkelijk isik ga gewoon als Rambo door de levels heen, als soldier/ vanguard snap ik dat, maar als Engineer
Ik heb de game doorgewerkt op elke moeilijkheidsgraad op easy en normal na. Wilde gewoon even een snelle ervaring van de game, maar normal is dan eigenlijk net een stukje te makkelijkquote:Op maandag 20 september 2010 08:51 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Klopt maar daarom moet je ook op een hogere moeilijkheidsgraad spelen dan komen je classes veel beter uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik maar denken dat ik Liara trouw was gebleven.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Alpha Protocol!quote:
Ga je hem op ps3 spelen? Dan krijg je voordat je begint een soort van interactief verhaal wat er allemaal gebeurd is en je kunt een aantal keuze's maken en dan begin je met deel 2.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:29 schreef NeonPanda het volgende:
Is dit spel een beetje leuk/te doen als je deel 1 nog nooit heb gespeeld? Gaat me vooral omdat het een game van Bioware is!
Is er misschien een website waar ik het verhaal van deel 1 door kan nemen?
Ik heb hem via Xbox360 en dat ging gewoon goed. Vond die DLC niet heel tof trouwensquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:34 schreef maxmit het volgende:
Gister uitgespeeld, jeeeuj. Probeerde de shadow broker dlc te downloaden, maar bij 1,4Gb van de 1,5Gb blijft ie telkens hangen
Hebben hier meer mensen last van? De download is gewoon zoals het hoort van de Bioware site..
K**ten dus...:(
Ik zou eerst gewoon ME1 doorspelen en dan wellicht de sidequeestes even links laten liggen. Deel 1 is namelijk bijna net zo episch als 2!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:07 schreef NeonPanda het volgende:
Okay dat klinkt gaaf.
Ik wil hem straks graag op de PS3 spelen ja. Ik ga nu even de demo proberen.
Ik heb namelijk geen XBOX 360. Nou ja, als het echt moet dan koop ik hem wel voor op de PC!
Ik heb de pc versie, maar het downloaden van de content is echt zwaar k*t. De downloadsnelheid loopt gewoon iedere seconde met 5 kB/s terug tot ie niets meer doet. Maar dat doet ie ook pas vanaf dat ie bij de 1,2 Gb is....quote:Ik heb hem via Xbox360 en dat ging gewoon goed. Vond die DLC niet heel tof trouwens
hahahahaha...quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:50 schreef Brammie1 het volgende:
harde schijf misschien vol? Dat er geen ruimte meer is voor de resterende 300MB?
Ben zelf van plan om mijn relatie met Ashley uit ME1 voort te zetten. Ben benieuwd of dat nog wat leuks tot gevolg heeft in ME3.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:49 schreef ImMaxa het volgende:
[..]
Had een mannelijke soldier, paragon helemaal vol, en vrijwel geen renegade. Romance met Tali.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Al heb volgens mij wel alle gratis DLC.quote:Ik lees dat 'Lair of the Shadow Broker' erg goed is. Nog andere aanraders?
Ashley is nog nooit met me meegegaan na de confrontatie in ME2quote:Op maandag 10 januari 2011 20:58 schreef ElmarO het volgende:
Ben zelf van plan om mijn relatie met Ashley uit ME1 voort te zetten. Ben benieuwd of dat nog wat leuks tot gevolg heeft in ME3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |