Klopt maar daarom moet je ook op een hogere moeilijkheidsgraad spelen dan komen je classes veel beter uitquote:Op zondag 19 september 2010 19:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
Merk wel dat de game op normal eigenlijk veel te makkelijk isik ga gewoon als Rambo door de levels heen, als soldier/ vanguard snap ik dat, maar als Engineer
Ik heb de game doorgewerkt op elke moeilijkheidsgraad op easy en normal na. Wilde gewoon even een snelle ervaring van de game, maar normal is dan eigenlijk net een stukje te makkelijkquote:Op maandag 20 september 2010 08:51 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Klopt maar daarom moet je ook op een hogere moeilijkheidsgraad spelen dan komen je classes veel beter uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik maar denken dat ik Liara trouw was gebleven.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Alpha Protocol!quote:
Ga je hem op ps3 spelen? Dan krijg je voordat je begint een soort van interactief verhaal wat er allemaal gebeurd is en je kunt een aantal keuze's maken en dan begin je met deel 2.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:29 schreef NeonPanda het volgende:
Is dit spel een beetje leuk/te doen als je deel 1 nog nooit heb gespeeld? Gaat me vooral omdat het een game van Bioware is!
Is er misschien een website waar ik het verhaal van deel 1 door kan nemen?
Ik heb hem via Xbox360 en dat ging gewoon goed. Vond die DLC niet heel tof trouwensquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:34 schreef maxmit het volgende:
Gister uitgespeeld, jeeeuj. Probeerde de shadow broker dlc te downloaden, maar bij 1,4Gb van de 1,5Gb blijft ie telkens hangen
Hebben hier meer mensen last van? De download is gewoon zoals het hoort van de Bioware site..
K**ten dus...:(
Ik zou eerst gewoon ME1 doorspelen en dan wellicht de sidequeestes even links laten liggen. Deel 1 is namelijk bijna net zo episch als 2!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:07 schreef NeonPanda het volgende:
Okay dat klinkt gaaf.
Ik wil hem straks graag op de PS3 spelen ja. Ik ga nu even de demo proberen.
Ik heb namelijk geen XBOX 360. Nou ja, als het echt moet dan koop ik hem wel voor op de PC!
Ik heb de pc versie, maar het downloaden van de content is echt zwaar k*t. De downloadsnelheid loopt gewoon iedere seconde met 5 kB/s terug tot ie niets meer doet. Maar dat doet ie ook pas vanaf dat ie bij de 1,2 Gb is....quote:Ik heb hem via Xbox360 en dat ging gewoon goed. Vond die DLC niet heel tof trouwens
hahahahaha...quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:50 schreef Brammie1 het volgende:
harde schijf misschien vol? Dat er geen ruimte meer is voor de resterende 300MB?
Ben zelf van plan om mijn relatie met Ashley uit ME1 voort te zetten. Ben benieuwd of dat nog wat leuks tot gevolg heeft in ME3.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:49 schreef ImMaxa het volgende:
[..]
Had een mannelijke soldier, paragon helemaal vol, en vrijwel geen renegade. Romance met Tali.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Al heb volgens mij wel alle gratis DLC.quote:Ik lees dat 'Lair of the Shadow Broker' erg goed is. Nog andere aanraders?
Ashley is nog nooit met me meegegaan na de confrontatie in ME2quote:Op maandag 10 januari 2011 20:58 schreef ElmarO het volgende:
Ben zelf van plan om mijn relatie met Ashley uit ME1 voort te zetten. Ben benieuwd of dat nog wat leuks tot gevolg heeft in ME3.
Tja, zij liet jou alleen achter, het krengquote:Op maandag 10 januari 2011 21:40 schreef ImMaxa het volgende:
Kan ook niet. Mijn Shepard had een romance met Ashley in ME1. En ze liet hem doodleuk in de steek. Naar wat ik heb gelezen gebeurd dat sowieso. Wat mij betreft was het daarna over, en kon Shepard achter een ander aan, indien gewenst. Al bestaat de relatie volgens de game nog wel, en ik verwacht ook zeker een (negatief) gevolg in ME3 doordat mijn Shepard haar heeft verlaten voor Tali. Je zou het zelfs als vreemdgaan kunnen beschouwen.Leuk voor een paragon...
Hmm ja, de AD slomo van een Soldier duurt 2x zo lang dan inzoomen met je sniper als Infiltrator... maar op AD zit een cooldown, op inzoomen nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:20 schreef Rikketik het volgende:
Wat vind jij dan de beste sniper class, Drizz? Ik heb een keer als Infiltrator gespeeld omdat die op mij overkwam als dé sniper class, maar daarna heb ik een soldier gemaakt en dat speelde veul relaxter. Sniper + Adrenaline Rush = headshot galore.
lol, Ap is een dikke b-titelquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Alpha Protocol!
ME 2 is wel de ''betere'' game maar wat er allemaal in AP zit is zo vet en dat miste ik echt in ME2.
Hoogste moeilijkheidsgraad begonnen, ik het begin is dat veel reloaden maar als je er eenmaal in zit dan voegt het echt veel toe aan de spelervaringquote:Op maandag 20 september 2010 08:51 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Klopt maar daarom moet je ook op een hogere moeilijkheidsgraad spelen dan komen je classes veel beter uit
Daaromquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boeiend, het gaat hier over ME2
Vanguard vond ik 1 van de lastigste klasses om mee te spelen op insanity, omdat je eigenlijk 'gedwongen' wordt relatief dichtbij de vijand te komen om m af te maken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Daarom
-ontopic-
Die moeilijkste difficulty is inderdaad even flink aanpoten geblazen, maar zeker wel doable! Het stukje waar ik de meeste moeite mee had was volgens mij dat stukje met die ventilation met dat gif enzo!
Dan is die ene missie waarin je in het moederschip van de Collectors zit vast en zeker om te janken? (met die draaiende schijven met vijanden die zich vastzetten rondom je heen)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:36 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Vanguard vond ik 1 van de lastigste klasses om mee te spelen op insanity, omdat je eigenlijk 'gedwongen' wordt relatief dichtbij de vijand te komen om m af te maken.
Vooral waar je de IFF moet halen vond ik echt een klote stuk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dan is die ene missie waarin je in het moederschip van de Collectors zit vast en zeker om te janken? (met die draaiende schijven met vijanden die zich vastzetten rondom je heen)
Das wel waar ja, als je een beetje skilled bent in het headshotten van bewegende vijanden, dan rijg je als Infiltrator de kills sneller aan elkaar. En hoewel ik relatief veel snipe als soldier, denk ik dat Adrenaline Rush + Vindicator toch wel dé standaard combo is voor die class.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm ja, de AD slomo van een Soldier duurt 2x zo lang dan inzoomen met je sniper als Infiltrator... maar op AD zit een cooldown, op inzoomen niet
Soldier speel ik toch meer om de krachtpatser uit te hangen, en heel af en toe snipe ik enemies, zoals die rocket vorchas op Omega (waar je de cure in de ventilation moet rammen), da's wel fijn
Fuck ja, daar heb ik nog steeds nachtmerries over.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:11 schreef RickoKun het volgende:
Die moeilijkste difficulty is inderdaad even flink aanpoten geblazen, maar zeker wel doable! Het stukje waar ik de meeste moeite mee had was volgens mij dat stukje met die ventilation met dat gif enzo!
Ze wordt sowieso boos. Maar ik kreeg na een korte periode een mailtje van haar dat het haar speet dat ze zo reageerde. Dus ik ga gewoon verder. Ben ook niet voor niets een Paragon.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:40 schreef ImMaxa het volgende:
Kan ook niet. Mijn Shepard had een romance met Ashley in ME1. En ze liet hem doodleuk in de steek. Naar wat ik heb gelezen gebeurd dat sowieso.
Deel 1 heb ik in de korte periode dat ik het spel heb al 2× uitgespeeld.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:48 schreef ImMaxa het volgende:
En ik ga weer opnieuw beginnen, in ME1. Ik kan gewoon niet in ME2 opnieuw beginnen. Ik mis de beslissingen van deel 1 dan teveel.
Heeeey yoyoyo!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:17 schreef numero_uno het volgende:
Ik heb toch een klein vraagje...
Ik heb echt alle stelsels op 100% ontdekt staan, maar ik kan de Achievement Power Gamer maar niet halen. Wat moet ik doen om aan meer XP te komen?
Insanity nog niet echt aan begonnen maar zullen we maar eens mee beginnen danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heeeey yoyoyo!
Je moet nóg een keer de game spelen! Doe 'new game' en dan kun je je ME2 character importeren. Dan ga je dus met je level 27 ventje (of wat voor level hij ook is) opnieuw beginnen. De vijanden schalen ietwat mee. Ik weet niet of je insanity achievement al hebt gehaald, maar die kan je mooi combineren hiermee!
Engineers hebben Tech Mastery, een class skill die per level een korting geeft op upgrades. Ik denk dat je die bedoelt. Het is gewoon één van de unieke voordelen als je een Engineer speelt. Als je een andere class bent, krijg je weer andere bonussenquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:30 schreef The_Substitute het volgende:
Weet iemand van jullie hoe je nou precies die korting krijgt op die grondstoffen? Ik heb nl één keer een playthrough gehad dat je bij je Class-skill per niveau (1,2,3,4) een steeds grotere korting kreeg. Eerst 10%, 15%, 20% tot een max van 25% op niv 4.
Maar ik weet niet waarom ik die reductie kreeg. Iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |