De revenant bedoel je. Ik ben nu mijn soldier-save aan het afronden en Revenant + Adrenaline rush maakt het spel wel heel simpel. Ik heb Overlord nog nooit zo snel uitgespeeldquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat hebben andere Soldiers trouwens op dat eerste "dode" Reaperschip als weapon upgrade gekozen (assault rifle, sniper, shotgun) ?
Ik koos eerst de assault rifle, maar ondanks de hogere damage is dat ding zo inaccuraat als de pestHeb een mission restart gedaan en de sniper maar weer gekozen, want shotguns gebruik ik toch niet.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:10 schreef maxmit het volgende:
Gaat er nog een keer een DLC kortingsdag (of meerdere dagen) komen voor de pc of hoe zit dat??
De 360 krijgt hier korting, daar korting en dan hier weer 50% vanaf en zo.
Ik Baal er een beetje van dat ik wel telkens de volle prijs moet betalen met m'n pc versie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Klopt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:07 schreef koffiegast het volgende:
Paar weken terug ook uitgespeeld inclusief de DLC. Wat me opviel en verbaasde was dat ik met heel veel renegade alsnog niet opties kreeg de renegade dialogs te doen :| . Verder heb ik het vermoeden dat paragon een stukje makkelijker is te krijgen dan renegade...
Het werd pas echt menens nadat ik legion en tali loyal had en ze elkaar confronteerde en ik geen optie had om ze uit elkaar te halen met renegade... terwijl de eerste keer dat ik het speelde focusde ik op geen van beide en kreeg ik wel de paragon optie. Grappig genoeg heb ik wel uitgevonden hoe ik beide loyal kon houden: je kiest voor tali, vervolgens na het gesprekje en tali weg is, spreek je gelijk met legion en zeg je dat je loog ofzo.
Apart, ik had eerst Miranda gedaan en tegen het eind Jack en ik kon ze uit elkaar halen. En ik had op dat moment volgens mij een 95% paragon.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:10 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Klopt.
Kan ook met Jack en Miranda. Ik heb veel mensen gehoord dat je Jack's missie eerst moet doen, anders is het onmogelijk om ze nog uit elkaar te houden. Maar ik deed Miranda eerst en vlak voor ik de Reaper IFF haalde Jack pas. Vol Paragon en kon niks kiezen. Maar nadat ik voor Miranda had gekozen kon ik Jack overtuigen dat ik loog.
Ik heb zelf geen prettige ervaringen met de biotics in ME1, ze leken gewoon bijna niks te doen, en het rechargen van de powers duurde me veel te langquote:Op maandag 17 januari 2011 17:26 schreef ImMaxa het volgende:
Ik wil ook weer eens wat nieuws... Deel 1 uitgespeeld met een Soldier en Vanguard. In deel 2 heb ik van die Vanguard een Infiltrator gemaakt, wat goed bevalt. Maar ik wil een derde karakter beginnen in deel 1... Weet alleen niet welke klasse. Iemand tips? Wat beviel erg goed, en wat juist niet?
Ik heb zowel ME1 als 2 als infiltrator gespeeld (sniper rifle in close combatquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen prettige ervaringen met de biotics in ME1, ze leken gewoon bijna niks te doen, en het rechargen van de powers duurde me veel te lang
Ik wilde weer eens opnieuw beginnen met een Soldier, maar de game crasht steeds op het punt dat Ashley de beacon op Eden Prime triggert... zometeen maar eens kijken of dat nu weer het geval is. Zo ja, dan maar een reinstall doen.
De Biotics zijn wel sterker in ME2quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen prettige ervaringen met de biotics in ME1, ze leken gewoon bijna niks te doen, en het rechargen van de powers duurde me veel te lang
Ik wilde weer eens opnieuw beginnen met een Soldier, maar de game crasht steeds op het punt dat Ashley de beacon op Eden Prime triggert... zometeen maar eens kijken of dat nu weer het geval is. Zo ja, dan maar een reinstall doen.
Weet ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:59 schreef numero_uno het volgende:
[..]
De Biotics zijn wel sterker in ME2
Vooral het kunnen mappen van 2 a 3 powers werkt prima
hele tijd dat kut power wheelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weet ikIn ME2 is het cool om Adept te zijn, in ME1 vond ik het maar slappe hap
Mja, ik ram elke keer op shift voor de powers, kan ze wel aan 1 t/m 0 binden, maar zo ben ik het nou eenmaal gewendquote:
xbox...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, ik ram elke keer op shift voor de powers, kan ze wel aan 1 t/m 0 binden, maar zo ben ik het nou eenmaal gewend
Dacht ik alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |