abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 januari 2011 @ 23:19:03 #276
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_91442164
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 00:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat hebben andere Soldiers trouwens op dat eerste "dode" Reaperschip als weapon upgrade gekozen (assault rifle, sniper, shotgun) ?

Ik koos eerst de assault rifle, maar ondanks de hogere damage is dat ding zo inaccuraat als de pest _O- Heb een mission restart gedaan en de sniper maar weer gekozen, want shotguns gebruik ik toch niet.
De revenant bedoel je. Ik ben nu mijn soldier-save aan het afronden en Revenant + Adrenaline rush maakt het spel wel heel simpel. Ik heb Overlord nog nooit zo snel uitgespeeld :D, ben nu bezig met de Shadow Broker en die gaat ook vrij rap.
Volgende save die ik af ga maken is een Sentinel, dus dat zal wel wat trager gaan :D. Sentinel is overigens best leuk, maar je kan niet als een rambo door de levels heengaan, dat kan wel met Soldier en Vanguard (CHARGE + Shotgun _O_).
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_91470755
Aankomend weekend weer eens helemaal opnieuw beginnen *O*
  maandag 17 januari 2011 @ 17:26:36 #278
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_91471661
Ik wil ook weer eens wat nieuws... Deel 1 uitgespeeld met een Soldier en Vanguard. In deel 2 heb ik van die Vanguard een Infiltrator gemaakt, wat goed bevalt. Maar ik wil een derde karakter beginnen in deel 1... Weet alleen niet welke klasse. Iemand tips? Wat beviel erg goed, en wat juist niet?

[ Bericht 2% gewijzigd door ImMaxa op 17-01-2011 17:42:38 (Foutje bedankt...) ]
You know, I've learned something today
  maandag 17 januari 2011 @ 17:39:12 #279
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_91472350
Infiltrator of Engineer vind ik altijd wel leuke klasses.

Soldier vind ik zo standaard en Vanguard is te krachtig naar mijn mening.

Ben nu bezig met een Infiltrator op Insanity.... Uitdagend :)
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_91510784
Gaat er nog een keer een DLC kortingsdag (of meerdere dagen) komen voor de pc of hoe zit dat??
De 360 krijgt hier korting, daar korting en dan hier weer 50% vanaf en zo.

Ik Baal er een beetje van dat ik wel telkens de volle prijs moet betalen met m'n pc versie :(
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_91519387
Paar weken terug ook uitgespeeld inclusief de DLC. Wat me opviel en verbaasde was dat ik met heel veel renegade alsnog niet opties kreeg de renegade dialogs te doen :| . Verder heb ik het vermoeden dat paragon een stukje makkelijker is te krijgen dan renegade...

Het werd pas echt menens nadat ik legion en tali loyal had en ze elkaar confronteerde en ik geen optie had om ze uit elkaar te halen met renegade... terwijl de eerste keer dat ik het speelde focusde ik op geen van beide en kreeg ik wel de paragon optie. Grappig genoeg heb ik wel uitgevonden hoe ik beide loyal kon houden: je kiest voor tali, vervolgens na het gesprekje en tali weg is, spreek je gelijk met legion en zeg je dat je loog ofzo.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 16:32:57 #282
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_91520739
quote:
18s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:10 schreef maxmit het volgende:
Gaat er nog een keer een DLC kortingsdag (of meerdere dagen) komen voor de pc of hoe zit dat??
De 360 krijgt hier korting, daar korting en dan hier weer 50% vanaf en zo.

Ik Baal er een beetje van dat ik wel telkens de volle prijs moet betalen met m'n pc versie :(
:P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_91525370
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 16:07 schreef koffiegast het volgende:
Paar weken terug ook uitgespeeld inclusief de DLC. Wat me opviel en verbaasde was dat ik met heel veel renegade alsnog niet opties kreeg de renegade dialogs te doen :| . Verder heb ik het vermoeden dat paragon een stukje makkelijker is te krijgen dan renegade...

Het werd pas echt menens nadat ik legion en tali loyal had en ze elkaar confronteerde en ik geen optie had om ze uit elkaar te halen met renegade... terwijl de eerste keer dat ik het speelde focusde ik op geen van beide en kreeg ik wel de paragon optie. Grappig genoeg heb ik wel uitgevonden hoe ik beide loyal kon houden: je kiest voor tali, vervolgens na het gesprekje en tali weg is, spreek je gelijk met legion en zeg je dat je loog ofzo.
Klopt.
Kan ook met Jack en Miranda. Ik heb veel mensen gehoord dat je Jack's missie eerst moet doen, anders is het onmogelijk om ze nog uit elkaar te houden. Maar ik deed Miranda eerst en vlak voor ik de Reaper IFF haalde Jack pas. Vol Paragon en kon niks kiezen. Maar nadat ik voor Miranda had gekozen kon ik Jack overtuigen dat ik loog.
pi_91526148
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 18:10 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:

[..]

Klopt.
Kan ook met Jack en Miranda. Ik heb veel mensen gehoord dat je Jack's missie eerst moet doen, anders is het onmogelijk om ze nog uit elkaar te houden. Maar ik deed Miranda eerst en vlak voor ik de Reaper IFF haalde Jack pas. Vol Paragon en kon niks kiezen. Maar nadat ik voor Miranda had gekozen kon ik Jack overtuigen dat ik loog.
Apart, ik had eerst Miranda gedaan en tegen het eind Jack en ik kon ze uit elkaar halen. En ik had op dat moment volgens mij een 95% paragon.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 18:31:18 #285
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_91526225
Volgens mij hangt de paragorn/renegade keuze tussen de vechtjassen af van hoe ver je in de game bent.
Al met al kan je achteraf alles goed lullen met een lager paragorn/renegade niveau
  Moderator / Redactie FP dinsdag 18 januari 2011 @ 18:40:47 #286
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_91526625
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:26 schreef ImMaxa het volgende:
Ik wil ook weer eens wat nieuws... Deel 1 uitgespeeld met een Soldier en Vanguard. In deel 2 heb ik van die Vanguard een Infiltrator gemaakt, wat goed bevalt. Maar ik wil een derde karakter beginnen in deel 1... Weet alleen niet welke klasse. Iemand tips? Wat beviel erg goed, en wat juist niet?
Ik heb zelf geen prettige ervaringen met de biotics in ME1, ze leken gewoon bijna niks te doen, en het rechargen van de powers duurde me veel te lang :{

Ik wilde weer eens opnieuw beginnen met een Soldier, maar de game crasht steeds op het punt dat Ashley de beacon op Eden Prime triggert... zometeen maar eens kijken of dat nu weer het geval is. Zo ja, dan maar een reinstall doen.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  dinsdag 18 januari 2011 @ 18:50:41 #287
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_91527031
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 18:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik heb zelf geen prettige ervaringen met de biotics in ME1, ze leken gewoon bijna niks te doen, en het rechargen van de powers duurde me veel te lang :{

Ik wilde weer eens opnieuw beginnen met een Soldier, maar de game crasht steeds op het punt dat Ashley de beacon op Eden Prime triggert... zometeen maar eens kijken of dat nu weer het geval is. Zo ja, dan maar een reinstall doen.
Ik heb zowel ME1 als 2 als infiltrator gespeeld (sniper rifle in close combat O+ ) En dat ga ik bij ME3 ook zeker weer doen als ik de kans krijg :D

Sowieso is lange afstand wel handig als je het op de hoogste moeilijkheids graag speelt !
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  dinsdag 18 januari 2011 @ 18:59:44 #288
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_91527455
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 18:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

De Biotics zijn wel sterker in ME2

Vooral het kunnen mappen van 2 a 3 powers werkt prima
pi_91528736
Zojuist de ME2 demo op PS3 gedownload. Werkt beter dan ik verwacht had, maar PC blijft superieur.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 18 januari 2011 @ 19:21:40 #290
Rawr
pi_91528842
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 18:59 schreef numero_uno het volgende:

[..]

De Biotics zijn wel sterker in ME2

Vooral het kunnen mappen van 2 a 3 powers werkt prima
Weet ik ;) In ME2 is het cool om Adept te zijn, in ME1 vond ik het maar slappe hap :{
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  dinsdag 18 januari 2011 @ 19:23:27 #291
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_91528956
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 19:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Weet ik ;) In ME2 is het cool om Adept te zijn, in ME1 vond ik het maar slappe hap :{
hele tijd dat kut power wheel :'(
  Moderator / Redactie FP dinsdag 18 januari 2011 @ 19:27:38 #292
Rawr
pi_91529180
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 19:23 schreef numero_uno het volgende:

[..]

hele tijd dat kut power wheel :'(
Mja, ik ram elke keer op shift voor de powers, kan ze wel aan 1 t/m 0 binden, maar zo ben ik het nou eenmaal gewend :P
  dinsdag 18 januari 2011 @ 19:30:20 #293
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_91529381
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 19:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Mja, ik ram elke keer op shift voor de powers, kan ze wel aan 1 t/m 0 binden, maar zo ben ik het nou eenmaal gewend :P
xbox...
  Moderator / Redactie FP dinsdag 18 januari 2011 @ 19:53:07 #294
Rawr
pi_91530664
quote:
12s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 19:30 schreef numero_uno het volgende:

[..]

xbox...
Dacht ik al :+ Ik speel alleen op de pc ;)
  dinsdag 18 januari 2011 @ 20:33:53 #295
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_91532855
Had een karakter dat in ME1 een Vanguard was, en een Infiltrator in ME2. Heb weer een nieuw karakter aangemaakt, en het omgekeerde gedaan. Infiltrator werkt wel lekker in ME1. Vooral fijn dat je gewoon alles kunt leegplunderen, geen gezeik om een te lage decryption of electronics skill. En de verschillende krachten werken goed, zoals overload en sabotage. In ME2 net begonnen als Vanguard, en ik mis de Sniper Rifle nu al. Moet nog wennen aan de nieuwe manier van spelen (chargen + shotgun), maar ik zie de potentie zeker.
pi_91566631
Heb deel 1 met een Soldier gespeeld en deel 2 met een Vanguard. Nou, ik vond de Vanguard veeuul leuker om te spelen. De soldier had volgens mij ook geen tot weinig biotics. En dat vind ik juist wel weer vet om te hebben. Ik heb ook hele stukken gespeeld zonder ook maar een kogel (van mijzelf weliswaar) te gebruiken.
En dan Jack, Miranda of Samara mee en met z'n 3en knallen met die biotics.

Ja :D dat vind ik leuk. Maar ik ben dan ook niet zo van de shooters eigenlijk...
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_91571926
Ik heb beide uitgespeeld met Soldier. Ik gebruik nog niet eens de extra moves alleen de ammo soorten. Misschien moet ik toch eens opnieuw beginnen en meer met de biotic kant gaan doen.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_91746656
Toch weer voor Soldier gekozen .
  zondag 23 januari 2011 @ 22:25:16 #299
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_91775225
Had ook eerst soldier gedaan, maar ik vind het toch leuk om ook special powers te hebben. Het fleurt de boel wat op vind ik. :)
pi_91777161
kdeed soldier en vervolgens pakte ik slam en had ik altijd wel biotic in me team. Ik gebruikte ammo powers zowat nooit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')