abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 mei 2010 @ 18:56:06 #1
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_81221684

Dit is het topic voor alles wat met tennissen te maken heeft. Hier wordt de algemene info van het tennis besproken en de gewone toernooien. Maar natuurlijk wel van het Mannentennis.

Het vrouwentennis bespreek je in het WTA Topic.

De Masters toernooien en de Grand Slams bespreek je hier niet. Die krijgen altijd een eigen topic.

Officiele Site ATP Tour Klik
Toernooien + Datums 2009: Klik (PDF bestand)
Informatie over toernooien: Klik
ATP Rankings: Klik
ATP Race: Klik
Spelers Profielen: Klik
NOS Teletekst: Pagina's 649 t/m 657
Play Of The Week: Klik

ATP Bracket: Klik
ATP Fantasy Tennis: Klik

Australian Open
Roland Garros
Wimbledon
US Open

Indian Wells
Miami
Monte Carlo (niet verplicht)
Rome
Madrid
Montreal / Toronto
Cincinnati
Shanghai
Paris
London

Poll: Wie is je favoriete speler?

• Roger Federer
  • Rafael Nadal
  • Novak Djokovic
  • Andy Murray
  • Andy Roddick
  • David Nalbandian
  • Nikolay Davydenko
  • Lleyton Hewitt
  • Marat Safin
  • Mikhail Youzhny
  • Stanislas Wawrinka
  • Richard Gasquet
  • Radek Stepanek
  • Iemand anders, namelijk..
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Het grote Centrale Tennistopic
    Het grote Centrale Tennistopic II
    Het grote Centrale Tennistopic III
    Het grote Centrale Tennistopic IV
    Het grote Centrale Tennistopic V
    Het grote Centrale Tennistopic VI
    Het grote Centrale Tennistopic VII
    Het grote Centrale Tennistopic VIII
    Het grote Centrale Tennistopic IX
    Het grote Centrale Tennistopicl X
    Het grote Centrale Tennistopic XI
    Het grote Centrale Tennis Topic Deel XII
    Het grote Centrale Tennis Topic Deel XIII
    Het Centrale Tennis Topic Deel XIV
    Het Centrale Tennis Topic Deel XV
    Het grote Centrale Tennis Topic Deel XVI
    [Tennis] Het grote Centrale Tennistopic Deel XIX
    [[Tennis] Het grote centrale tennistopic deel XXI
    [Tennis] Het grote centrale tennistopic deel XXII
    [Tennis] Het grote centrale tennistopic deel XXIII
    [Tennis] ATP Tour #XXIV: Het 'nieuwe' Centrale Tennistopic
    [Tennis] ATP Tour # XXV: Het Centrale Tennistopic !!
    [Tennis] ATP Tour # XXVI: De doorbraak van Kei en Gaba
    [Tennis] ATP Tour # XXVII: Op naar Rome
    [Tennis] ATP Tour # XXVIII: US Hard and the road to Shanghai
    [Tennis] ATP Tour # XXIX: To the Masters !
    [Tennis] ATP Tour # XXX: Zonder God !
    [Tennis] ATP Tour # XXXI: Going down under

Roger Federer
    Rafael Nadal
    Novak Djokovic
    Andy Roddick
    David Nalbandian
    Andy Murray
    Teimuraz Gabashvili
    Robin Haase
    Martin Verkerk
    Matwé Middelkoop
    Donald Young
    Thiemo de Bakker
    Michel Koning
    Dick Norman
    Juan Martin Del Potro
    Radek Stepanek
    Radek Stevanek
    Hesse Huta Galung
    Jan Silva

De OpeningsPost van dit topic is ---- hier ---- te vinden.

Game On!
  • sig verwijderd door FA
      zondag 9 mei 2010 @ 18:57:33 #2
    66110 Ambrosius
    SportFreak
    pi_81221726
    Querrey wint het toernooi van Belgrado, 3e set met 6-4 van Isner, die eerder een MP had en voor de match serveerde.
    sig verwijderd door FA
      zondag 9 mei 2010 @ 18:59:07 #3
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_81221780
    Ditmaal niet XL in de zin van Extra Lars maar XL in de zin van Het Centrale Tennistopic.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 9 mei 2010 @ 19:17:39 #4
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_81222393
    Ik lees weer mee.
    Who the fuck can sleep with all this shit going on?
      zondag 9 mei 2010 @ 19:22:26 #5
    187810 Szura
    Kijk eens aan!
    pi_81222526
    Weet iemand de hoeveelste opgave van Djokovic dit was in zijn carrière?
    Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
      zondag 9 mei 2010 @ 19:28:05 #6
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_81222694
    quote:
    Op zondag 9 mei 2010 19:22 schreef Szura het volgende:
    Weet iemand de hoeveelste opgave van Djokovic dit was in zijn carrière?
    Ik schat de tiende.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_81223074
    Youzmeister
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_81230029
    Oeh, tvp...goed dat Querrey belgrado wint...als iemand als Isner een graveltoernooi kan winnen zou echt te erg zijn
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
    pi_81230429
    Inmiddels zijn Isner, Roddick en Querrey allemaal grinders geworden hoor
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_81230623
    Jah apart he, vroeger speelden al die Amerikanen een cool spelletje
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
    pi_81237813
    Isner en Querrey zijn echt geen grinders. Hebben er ook gewoon het voetenwerk niet voor.
    pi_81243506
    Tvp
      maandag 10 mei 2010 @ 10:50:19 #13
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_81244648
    de OP moet eigenlijk een beetje aangepast worden met mensen als Tsonga, Söderling, Verdasco, Cilic

verkapte tvp
    Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
    Salamando is beter :@
    pi_81246703
    quote:
    Op zaterdag 8 mei 2010 22:40 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Nee, maar sinds de AO heeft hij geen toernooi meer gewonnen en hij heeft gewoon vrij weinig wedstrijdritme op gravel nu in tegenstelling tot voorgaande jaren.
    Vóór de AO had hij ook maar 4 potjes gespeeld. De beste man kan zich niet echt meer opladen voor toernooien buiten de Grand Slams om, mijns inziens volkomen begrijpelijk.
      maandag 10 mei 2010 @ 16:06:09 #15
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_81256366
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 11:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Vóór de AO had hij ook maar 4 potjes gespeeld. De beste man kan zich niet echt meer opladen voor toernooien buiten de Grand Slams om, mijns inziens volkomen begrijpelijk.
    Dat snap ik. Ik bedoel alleen dat hij wel moet zorgen dat hij vóór een GS voldoende wedstrijdritme moet hebben om goed te spelen op dat GS. Het doel van de niet-GS'en toernooien is dan niet zozeer om ze te winnen als wel om er wedstrijdritme op te doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 10-05-2010 16:15:22 ]
    pi_81257742
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 16:06 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dat snap ik. Ik bedoel alleen dat hij wel moet zorgen dat hij vóór een GS voldoende wedstrijdritme moet hebben om goed te spelen op dat GS. Het doel van de niet-GS'en toernooien is dan niet zozeer om ze te winnen als wel om er wedstrijdritme op te doen.
    Maar ik betwijfel dat. Zoals gezegd voor AO speelde Federer slechts 4 wedstrijden, voor Wimbledon doet 'ie vaak genoeg geen enkele wedstrijd op gras, toch wint hij die Grand Slams.
      maandag 10 mei 2010 @ 17:22:38 #17
    187810 Szura
    Kijk eens aan!
    pi_81259348
    In de Grand Slams doe je natuurlijk ook je ritme op in de eerste 2-3 rondes.
    pi_81267606
    Is de forehand van Moya altijd zo zwak geweest? Hij krijgt er echt geen vaart in.
    pi_81269164
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 20:29 schreef kevin_ het volgende:
    Is de forehand van Moya altijd zo zwak geweest? Hij krijgt er echt geen vaart in.
    uuh....nee...dat was zijn absolute wapen...Hij had 1 van de beste forehands van de tour....is dit een sarcastische opmerking?
    pi_81269284
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 20:59 schreef Norrage het volgende:

[..]

uuh....nee...dat was zijn absolute wapen...Hij had 1 van de beste forehands van de tour....is dit een sarcastische opmerking?
    Nou, hij krijgt op dit moment op z'n sufferd van Benjamin Becker op gravel, ik kijk de wedstrijd niet, maar ik gok dat dat er iets mee te maken heeft.

Een dubbele bagel tegen Becker op gravel zou wel een absoluut dieptepunt zijn, trouwens.
      maandag 10 mei 2010 @ 21:06:49 #21
    187810 Szura
    Kijk eens aan!
    pi_81269556
    Moya is er typisch zo eentje die veel te lang is doorgegaan.
    Bakt er de laatste 2-3 jaar, mede door blessures, helemaal niks meer van
    pi_81269943
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 20:59 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik ken de Moya van vroeger niet, maar dit zag er echt treurig uit..
      maandag 10 mei 2010 @ 21:16:16 #23
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_81270131
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 16:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Maar ik betwijfel dat. Zoals gezegd voor AO speelde Federer slechts 4 wedstrijden, voor Wimbledon doet 'ie vaak genoeg geen enkele wedstrijd op gras, toch wint hij die Grand Slams.
    Ja, is waar.
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 17:22 schreef Szura het volgende:
    In de Grand Slams doe je natuurlijk ook je ritme op in de eerste 2-3 rondes.
    Ja, dat klopt, had ik inderdaad ook een paar keer genoemd in eerdere posts. Wel knap als je dat kunt zoals Federer. Hij kan veel op talent. Van die werktennissers komen niet weg met zo weinig wedstrijdritme.
    pi_81277648
    kevin, je moet echt een keer op een regenachtige zondag wat fragmenten van Moya gaan checken..wat een held was dat en wat een forehand
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_81319190
    Wat een dweil... Verliest Querrey... Die is ook wisselvallig, finale Houston, 1e ronde Rome, winst Belgrado, 1e ronde Madrid... Misschien faalangst op masters1000?
    http://www.opnaardehorizon.blogspot.com, mijn reisblog over 6 maanden Zuidoost-Azië
    pi_81319461
    quote:
    Op dinsdag 11 mei 2010 22:39 schreef Timm-E het volgende:
    Wat een dweil... Verliest Querrey... Die is ook wisselvallig, finale Houston, 1e ronde Rome, winst Belgrado, 1e ronde Madrid... Misschien faalangst op masters1000?
    Die jongen heeft sowieso nog helemaal niks gepresteerd op master en GS niveau....toch nog wat mentaals...
    pi_81359912
    -verkeerde topic-
    pi_81384638
    quote:
    Iron Man Isner’s Race Against The Clock

A routine trip from Belgrade to Madrid became a 21-hour ordeal for American John Isner, as he dealt with the effects of volcanic ash, lost luggage and an unsympathetic train conductor en route to his first-round match in the Spanish capital.

In a span of eight days, beginning last Thursday in Belgrade, American John Isner has played nine matches, reached a career-high No. 19 South African Airways ATP Ranking and successfully raced against the clock despite the travel delays caused by the Eyjafjallajoekull volcano in Iceland.

Following a narrow loss to doubles partner and countryman Sam Querrey in the Serbia Open final the prior evening, Isner and coach Craig Boynton got on a noon flight Monday to make a routine journey from Belgrade to Madrid via a stopover in Frankfurt.

But minutes from boarding their connecting flight in Germany, they received news that it had been cancelled; the Madrid airport had been shut down due to the volcanic ash cloud. Querrey, meanwhile, had made it safely to the Spanish capital on an earlier flight. “The last to make it to Madrid,” said Isner. “That’s pretty lucky.”

Aware that he was scheduled to play his first-round match at the Mutua Madrilena Madrid Open the following day, Isner and his coach placed a call to ATP staff at the ATP World Tour Masters 1000 tournament to inform them of their situation – earning Isner a late start of 5pm Tuesday – and weighed their options to ensure they made it in time.

“We really had no options,” said the 25 year old. “The nine o’clock flight to Madrid was sold out, so that wasn’t really an option, but we don’t know if that one went off either. We had to go wait in this line for about two-and-a-half hours, couldn’t really do anything. We could’ve stayed in Frankfurt and taken an 8am flight to Madrid, but then again there was no guarantee that the airport was going to be open. If we stayed there and took the morning flight and it would’ve been closed, I wouldn’t have been able to play my match.”

After much deliberation, they booked a 9:30pm flight from Frankfurt to Barcelona to get closer to their destination. Upon their arrival in Spain, they were again delayed when they discovered the coach’s bags had gone missing. “It was a disaster,” said Isner. By the time they had a cab driver take them to a hotel and got to bed, it was already 1:30am.

They woke up four short hours later, getting on a 6:15am train to begin the last leg of their journey to Madrid. Though Isner tried to catch up on his sleep on the two-hour, 45-minute trip, he was continually interrupted by an unsympathetic train conductor.

“There was no one in the seat in front of me, and I kept putting my feet up,” said the 6’ 9” Isner. “Even when I was falling asleep he would wake me up and tell me to take my feet off.”

Just hours removed from a long and exhausting journey, the sleep-deprived Isner stepped on the court at the Caja Magica and pulled off a 5-7, 6-2, 6-2 win over Christophe Rochus.

On Wednesday, he came within two points of defeat at 6-6 in a second-set tie-break against Colombian qualifier Santiago Giraldo, but rallied for the victory. He then teamed up with Querrey, currently the No. 5 team in the 2010 ATP Doubles Team Rankings, to take out Brazilians Thomaz Bellucci and Bruno Soares 2-6, 7-5, 10-8.

“I’m a bit tired,” Isner told ATPWorldTour.com after settling into his hotel room past 11pm Wednesday. “I won yesterday in three sets. I won today in three sets. I won a doubles match in three sets. I’m really, really tired. But I think if I can sleep well tonight, then I’ll be fine for tomorrow.”

Isner will need to be fully rested for a busy Thursday in Madrid. The American confronts Rafael Nadal for a place in the Mutua Madrilena Madrid Open quarter-finals, and afterwards joins Querrey in doubles action against No. 6 seeds Lukasz Kubot and Oliver Marach.
    En dan gewoon niet tanken. En zowel enkel, als dubbel spelen.

pi_81468880
    Schoorel heeft qualfiers in Nice gespeeld
    Verloren met 6-2 en 7-6 van Ginepri.
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_81525165
    Nadal weer #2!!

Maar ik vind het zo suf dat de champions Race is afgeschaft....het zei niet zoveel, maar het was wel leuk om te kijken hoe de verhoudingen er voor stonden in het jaar zelf in vergelijking met de echte ATP ranking...
    pi_81527878
    quote:
    Op maandag 17 mei 2010 10:18 schreef Norrage het volgende:
    Nadal weer #2!!

Maar ik vind het zo suf dat de champions Race is afgeschaft....het zei niet zoveel, maar het was wel leuk om te kijken hoe de verhoudingen er voor stonden in het jaar zelf in vergelijking met de echte ATP ranking...
    http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=155559

pi_81550858
    Het wordt tijd dat er een topic voor RG komt, want de Q-draw voor de mannen is uit en Igor heeft echt de kans van zijn leven voor het eerst de MD van een GS te halen.
    pi_81551848
    quote:
    ja ik kan hem ook wel zelf uitrekenen ja
    pi_81583137
    quote:
    Op maandag 17 mei 2010 20:31 schreef TheArt het volgende:
    Het wordt tijd dat er een topic voor RG komt, want de Q-draw voor de mannen is uit en Igor heeft echt de kans van zijn leven voor het eerst de MD van een GS te halen.
      dinsdag 18 mei 2010 @ 17:09:30 #37
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_81584707
    Witten wint in Q1 van Daniel met 17-15 derde set

Dat je even lekker aan het toernooi begint zeg maar
    I don't trust books. They're all facts and no heart
    Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
    Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
      woensdag 19 mei 2010 @ 19:07:49 #38
    187810 Szura
    Kijk eens aan!
    pi_81638397
    quote:
    Del Potro maanden aan de kant
    Juan Martin del Potro zal vanaf eind augustus zijn US Open-titel niet kunnen verdedigen.

De Argentijn is onlangs aan zijn rechterpols geopereerd en heeft een streep gezet door het vierde grand slam-toernooi van het jaar.

"ls alles meezit, kan ik mijn rentree in september na de US Open maken", aldus de 21-jarige Del Potro, die dit jaar pas vier keer partijen speelde.
      woensdag 19 mei 2010 @ 19:40:44 #39
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_81640009
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 19:07 schreef Szura het volgende:

[..]

tering
    pi_81641270
    Achterlijke gast natuurlijk, ik weet niet wanneer hij echt geblesseerd is geraakt maar die heeft gewoon met te weinig training na zijn USOpen winst teveel lopen spelen...
      donderdag 20 mei 2010 @ 08:50:03 #41
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_81661697
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 20:04 schreef Norrage het volgende:
    Achterlijke gast natuurlijk, ik weet niet wanneer hij echt geblesseerd is geraakt maar die heeft gewoon met te weinig training na zijn USOpen winst teveel lopen spelen...
    volgens mij had ie al last tijdens de AO, maar speelde hij toch. Jammer, ik vond het wel een leuke speler om te zien
    pi_81672538
    Leonardo Mayer wint 6-4 in de derde tegen Marcos Baghdatis. Ondanks zijn 3/24 breakpoints percentage. De commentator zei als je dan niet wint kan je beter stoppen met tennissen.
    pi_81763044
    wat is dat toch met dat suffe eredivisie tennis (nu wordt het gespeeld) dat ze geen mixdubbels spelen
    pi_81765240
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 16:16 schreef Norrage het volgende:
    wat is dat toch met dat suffe eredivisie tennis (nu wordt het gespeeld) dat ze geen mixdubbels spelen
    Bart de Gier die Sijsling er in twee setjes aftikt !

Gasquet wint overigens van Verdasco in de finale van Nice; 6-3 5-7 7-6.
    pi_82195904
    Ik hoop dat dit het juiste topic is, maar ik moet een klein verslagje maken over het ABN AMRO WTT. Weet iemand hoeveel mensen er tijdens 1 partij in de Ahoy kunnen?
      dinsdag 1 juni 2010 @ 17:04:49 #46
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82196616
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 16:48 schreef Zinedinho het volgende:
    Ik hoop dat dit het juiste topic is, maar ik moet een klein verslagje maken over het ABN AMRO WTT. Weet iemand hoeveel mensen er tijdens 1 partij in de Ahoy kunnen?
    Ja, lijkt me het goede topic. Ik heb even voor je gezocht maar ik kan het niet vinde. Ik raad je aan om even cpntact op te nemen met Ahoy: http://www.abnamrowtt.nl/main.cfm?c_id=8&site_id=4&main_id=8&lang=0
    pi_82313200
    De Koub
    quote:
    Entgleisung in Gleisdorf: Koubek würgt Köllerer!
    Wilder Zwischenfall in der ersten Runde der Bundesliga: Stefan Koubek wurde nach einer Insultierung von Daniel Köllerer disqualifiziert.

Insultierung beim Seitenwechsel
    Im Spitzensingle des Schlagers der ersten Bundesliga-Runde zwischen dem Star-Team des TC Gleisdorf und dem UTC Strassburg kam es zu einem Eklat: Stefan Koubek insultierte Daniel Köllerer während des Seitenwechsels beim Stand von 4:6 und 3:2. Nach einer Reihe von gegenseitigen Gehässigkeiten eskalierte die Situation – Koubek stieß Strassburgs Wolfgang Schranz zur Seite, ging auf Köllerer zu, der Oberösterreicher schlug dem Kärntner das Racket aus der Hand, worauf Koubek Köllerer so heftig an die Gurgel fasste, dass die Spielerbank nach hinten kippte. Nach Rücksprache mit Stuhlschiedsrichter Werner Hötzinger wurde Koubek von Oberschiedsrichter Kurt Gogg sofort disqualifiziert, das Spiel zu Gunsten von Strassburg gewertet: „Nachdem Werner Hötzinger mir gegenüber versichert hat, dass er die verbale Provokation nicht gehört hat, musste ich Stefan Koubek den Regeln entsprechend disqualifizieren“, erklärte Gogg in einer ÖTV-Aussendung.

Koubek schildert Ablauf
    Im Gespräch mit tennisnet.com schildert Koubek den Ablauf der Ereignisse wie folgt: „Ich habe Köllerer im zweiten Satz gebreakt und mich mit einem ‚Come on‘ gepusht. Dann hat Köllerer das Rebreak zum 2:3 geschafft.“ Beim Seitenwechsel kam es dann zu einem Wortgefecht. Koubek: „Er sagte: ‚Brauchst mi net reizen‘. Daraufhin wollte ich weiterspielen, aber er sagte ‚Setz dich hin‘, woraufhin ich ‚Du sagst mir nicht, was ich zu tun habe‘ gesagt hab und weiter Richtung Court gegangen bin. Dann hat er „Du Wichser“ gesagt und ich hab' ihm die Gurgel massiert, so Koubek. „Vielleicht gehört so eine Aktion nicht auf den Platz, aber ich bin Manns genug, um mich nicht beschimpfen zu lassen – schon gar nicht von einem Herrn Köllerer“, polterte Koubek, der auch Schiedsrichter Hötzinger heftig kritisierte: „Die Zuschauer rundherum haben gehört, was er zu mir gesagt hat, nur er nicht.“

Köllerer ist sich keiner Schuld bewusst
    Naturgemäß anders ereignete sich der Vorfall aus Daniel Köllerers Sicht: „Ich habe mir noch gestern vorgenommen, dass ich mir in diesem Spiel nichts zuschulden kommen lasse. Ich habe in dieser Situation zu Stefan gesagt, er soll sich hinsetzen. Nicht mehr, aber auch nicht weniger“, so Köllerer. Strassburg-Mannschaftsführer Georg Pirkebner brachte die Sache auf den Punkt: „Für mich war das eineinhalb Sätze lang eine normale Partie auf gutem Niveau. Es ist schade für das Tennis, dass dieses Match so zu Ende gehen musste.“ Laut Regulativ ist Stefan Koubek nicht nur für das heute noch zu spielende Doppel, sondern auch für die zwei restlichen Vorrundenspiele am Samstag beim LTM Team Wien und am Sonntag zu Hause gegen die Sportunion Klagenfurt gesperrt.

Endstand 6:3
    Nach der Disqualifikation stand es im Aufeinandertreffen der beiden Mannschaften in Gleisdorf vor 1000 Zuschauern 2:2. Martin Slanar eroberte für Strassburg einen überraschenden Punkt gegen den Deutschen Björn Phau. Für Gleisdorf punkteten Martin Fischer (Sieg über Alexander Flock) und Alexander Peya (Sieg über Jiri Novak). Am Ende setzte sich die favorisierte Heimmannschaft mit 6:3 durch.

http://video.oe24.at/port(...)m-Centercourt-147379
    pi_82314499
    quote:
    OMG
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
      vrijdag 4 juni 2010 @ 08:41:04 #49
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_82315882
    pi_82316343
    Haha, paupertje Koubek kan zijn handen niet thuishouden .

Koellerer ! Hoe hij de baan afloopt !
      vrijdag 4 juni 2010 @ 09:31:49 #51
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82316884

Koellerer.

Iik las eerst de tekst, althans dat probeerde ik. Maar daar klonk het was dramatischer dan het er op de beelden uitzag. Maar goed, wel heftig.
      vrijdag 4 juni 2010 @ 11:58:30 #52
    296399 Outlined
    Renaissance Man
    pi_82322343
    Kan hier geen vids bekijken maar hoop toch dat ik niet vergeet dat filmpje met Koellerer te bekijken vanavond. Schijnt leuk te zijn
    Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
    pi_82364784
    Del Potro hoopt eind juli z'n rentree te maken.

De Daaf keert volgende week al terug, in Halle.
    pi_82365007
    Gras had ik lekker overgeslagen als ik hem was..
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
      zaterdag 5 juni 2010 @ 15:30:55 #55
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82366709
    quote:
    Op zaterdag 5 juni 2010 14:20 schreef wimderon het volgende:
    Dus hij kan wel zijn US Opentitel verdedigen.
    quote:
    Davydenko of David Nalbandian?
    pi_82366746
    quote:
    Op zaterdag 5 juni 2010 15:30 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dus hij kan wel zijn US Opentitel verdedigen.
    [..]

Davydenko of David Nalbandian?
    Davydenko

Gonzo mist waarschijnlijk het complete grasseizoen+de volgende DC tie
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
      zaterdag 5 juni 2010 @ 15:33:13 #57
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82366764
    quote:
    Op zaterdag 5 juni 2010 15:32 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Davydenko

[...]
    Bedankt.
    pi_82368430
    quote:
    Op zaterdag 5 juni 2010 14:20 schreef wimderon het volgende:

Bron?
    pi_82368475
    quote:
    Op zaterdag 5 juni 2010 16:19 schreef Floris_Roos het volgende:

[..]

Bron?
    Argentijnse media geloof ik. Dit komt gewoon uit het injury-topic van MTF.
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
      Moderator / Redactie Sport zaterdag 5 juni 2010 @ 21:47:19 #60
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_82377251
    Loting Halle
    quote:
    FEDERER, Roger (SUI/1)
    NIEMINEN, Jarkko (FIN)

Q/LL
    FALLA, Alejandro (COL)

CHIUDINELLI, Marco (SUI)
    ROCHUS, Olivier (BEL)

KOHLSCHREIBER, Philipp (TK Kurhaus Aachen)
    STEPANEK, Radek (CZE/5)

FERRERO, Juan Carlos (ESP/4)
    Q/LL

LACKO, Lukas (SVK)
    CHARDY, Jeremy (FRA)

TROICKI, Viktor (SER)
    GARCIA-LOPEZ, Guillermo (ESP)

PETZSCHNER, Philipp (TK Kurhaus Aachen)
    BAGHDATIS, Marcos (CYP/7)

HEWITT, Lleyton (AUS/8)
    LUCZAK, Peter (AUS)

Q/LL
    DE BAKKER, Thiemo (NED)

BECK, Andreas (WC/Rochusclub Düsseldorf)
    STAKHOVSKY, Sergiy (UKR)

KIEFER, Nicolas (WC/ BW Halle)
    YOUZHNY, Mikhail (RUS/3)

MELZER, Jürgen (AUT/6)
    Q/LL

SERRA, Florent, (FRA)
    ZVEREV, Mischa (WC/ Rochusclub Düsseldorf)

Q/LL
    BECKER, Benjamin (GW Mannheim)

GREUL, Simon (TK Kurhaus Aachen)
    DAVYDENKO, Nikolay (RUS/2)
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
      zaterdag 5 juni 2010 @ 21:48:42 #61
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82377303
    quote:
    Op zaterdag 5 juni 2010 21:47 schreef borisz het volgende:
    Loting Halle
    [..]

Had makkelijker gekund voor Federer in de eerste ronde.
      Moderator / Redactie Sport zondag 6 juni 2010 @ 15:06:28 #62
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_82396224
    Loting Queens
    quote:
    (1) R.NADAL (ESP)
    BYE

M.DANIEL (BRA)
    B.KAVCIC (SLO)

(Q)
    D.BROWN (JAM)

(WC) J.BAKER (GBR)
    (16) D.ISTOMIN (UZB)

(9) J.BENNETEAU (FRA)
    A.CLEMENT (FRA)

T.DENT (USA)
    K.ANDERSON (RSA)

(Q)
    (WC) G.DIMITROV (BUL)

BYE
    (8) F.LOPEZ (ESP)

(3) A.MURRAY (GBR)
    BYE

I.NAVARRO (ESP)
    D.KOELLERER (AUT)

M.FISH (USA)
    S.DEVVARMAN (IND)

E.KOROLEV (KAZ)
    (13) S.GIRALDO (COL)

(12) M.LLODRA (FRA)
    A.GOLUBEV (KAZ)

J.LEVINE (USA)
    (WC) R.HARRISON (USA)

(Q)
    Y-H.LU (TPE)

BYE
    (5) M.CILIC (CR0)

(6) G.MONFILS (FRA)
    Bye

D.GIMENOTRAVER (ESP)
    R.SCHUETTLER (GER)

R.RAM (USA)
    K.BECK (SVK)

(11) R.GASQUET (FRA)
    K.NISHIKORI (JPN)

C.GUCCIONE (AUS)
    (14) D.SELA (ISR)

G.MULLER (LUX)
    M.PRZYSIEZNY (POL)

I.MARCHENKO (UKR)
    I.KUNITSYN (RUS)

(4) A.RODDICK (USA)
    BYE

BYE
    (7) S.QUERREY (USA)

R.GINEPRI (USA)
    (WC) J.WARD (GBR)

M.RUSSELL (USA)
    M.GICQUEL (FRA)

(10) J.TIPSAREVIC (SRB)
    M.GRANOLLERS (ESP)

(WC) B.TOMIC (AUS)
    (15) A.SEPPI (ITA)

(Q)
    X.MALISSE (BEL)

P.RIBA (ESP)
    P.LORENZI (ITA)

(2) N.DJOKOVIC (SRB)
    Bye
      zondag 6 juni 2010 @ 18:01:30 #63
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_82404994
    RAFA heeft RG gewonnen! VAMOSSSSS!!!

Hier een video waar Koubek z'n verstand verliest en gediskwalificeerd word.

http://www.marca.com/blog(...)rde-la-cabeza-y.html
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
      zondag 6 juni 2010 @ 18:03:13 #64
    66110 Ambrosius
    SportFreak
    pi_82405065
    quote:
    Op zondag 6 juni 2010 18:01 schreef jojomen4 het volgende:
    RAFA heeft RG gewonnen! VAMOSSSSS!!!

Tegen Crazy Dani ook nog eens .
    sig verwijderd door FA
      zondag 6 juni 2010 @ 18:06:22 #65
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_82405192
    Was al gepost, maar ik kan me gezien de verhalen over Dani goed voorstellen dat Koubek er wel weer es genoeg van had
    pi_82405218
    quote:
    Op zondag 6 juni 2010 18:01 schreef jojomen4 het volgende:

Is ook pas een kleine 20 posts geleden in ditzelfde topic gemeld.
      zondag 6 juni 2010 @ 18:07:05 #67
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_82405219
    Waarom Crazy Dani? Heeft hij in het verleden rare dingen gedaan dan? Op de video vind ik hem nog behoorlijk kalm voor iemand die bij z'n nek gegrepen word.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
      zondag 6 juni 2010 @ 18:08:44 #68
    66110 Ambrosius
    SportFreak
    pi_82405278
    quote:
    Op zondag 6 juni 2010 18:07 schreef jojomen4 het volgende:
    Waarom Crazy Dani? Heeft hij in het verleden rare dingen gedaan dan? Op de video vind ik hem nog behoorlijk kalm voor iemand die bij z'n nek gegrepen word.
    Ken je Dani niet ofzo Blijkbaar niet.
    sig verwijderd door FA
      zondag 6 juni 2010 @ 18:08:45 #69
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_82405279
    quote:
    Op zondag 6 juni 2010 18:07 schreef jojomen4 het volgende:
    Als je dit niet weet ben je ook niet echt een tennisvolger of wel dan .... maar goed, Google is je vriend
    pi_82405329
    Alsof het een verrassing is voor mensen dat jojo alleen de tv aanzet als Rafa in de halve finale of finale staat
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
      zondag 6 juni 2010 @ 18:19:22 #71
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_82405638
    quote:
    Op zondag 6 juni 2010 18:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Als je dit niet weet ben je ook niet echt een tennisvolger of wel dan .... maar goed, Google is je vriend
    Volgens mij heb jij ook wel tijd om het even uit te leggen. Dus kom op!
      zondag 6 juni 2010 @ 18:19:56 #72
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_82405658
    quote:
    Op zondag 6 juni 2010 18:10 schreef Tim86 het volgende:
    Alsof het een verrassing is voor mensen dat jojo alleen de tv aanzet als Rafa in de halve finale of finale staat
    Haha, zo is het!

finales winnen!
      zondag 6 juni 2010 @ 18:26:22 #73
    296399 Outlined
    Renaissance Man
    pi_82405892
    quote:
    Op zondag 6 juni 2010 18:19 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

finales winnen!
    jij wint ze niet, rafa wint ze
      zondag 6 juni 2010 @ 18:26:56 #74
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_82405910
    quote:
    Op zondag 6 juni 2010 18:19 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij ook wel tijd om het even uit te leggen. Dus kom op!
    Koellerer is ooit ontsnapt uit een gesticht voor geesteszieken hoog in de Andes. Daar is hij uit ontsnapt en na een maandenlange vlucht kwam hij aan in Wenen. Net op dat moment werd er daar een tennistoernooi gespeeld en omdat een van zijn oude klasgenootjes de sponsor was ontving hij een wildcard voor het toernooi. Hij won, is sindsdien een profspeler geworden en hij is nooit meer teruggegaan naar het gesticht. Wel bleef de bijnaam 'Crazy'.
      zondag 6 juni 2010 @ 18:27:22 #75
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_82405924
    quote:
    Op zondag 6 juni 2010 18:26 schreef Outlined het volgende:

[..]

jij wint ze niet, rafa wint ze
    Echt?

Man, wat een volk loopt hier toch rond tegenwoordig.
    pi_82436694
    Halle en Queens
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
      Moderator / Redactie Sport maandag 7 juni 2010 @ 13:23:51 #77
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_82438925
    JC Ferrero verliest van Dominic Meffert 63 75
    pi_82441293
    Thiemo 4-3 met break voor
    pi_82445361
    Thiemo heeft 6-4 7-6 gewonnen
      maandag 7 juni 2010 @ 17:35:05 #80
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_82452032
    Even geen idee wie dit bij eurosport is, maar ze krijgt het voor elkaar om Gasquet op 4 verschillende manieren uit te spreken, Gasquet, Kasgay, Gaske, Kaske... ongelofelijk.

Verder grastennis
    pi_82452434
    Wat een backhand heeft die Gasquet toch_O_
      maandag 7 juni 2010 @ 19:10:05 #82
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82457021
    quote:
    Op maandag 7 juni 2010 17:35 schreef Drassss het volgende:
    Even geen idee wie dit bij eurosport is, maar ze krijgt het voor elkaar om Gasquet op 4 verschillende manieren uit te spreken, Gasquet, Kasgay, Gaske, Kaske... ongelofelijk.

Verder grastennis
    Mariette Pakkert?
    pi_82494594
    quote:
    Russian Teimuraz Gabashvili, Nicolas Kiefer of Germany, Briton Jamie Baker, Andrey Kuznetsov of Russia and Japan’s Kei Nishikori were announced as singles wild card recipients for The Championships at Wimbledon on Monday.
    Bizar hoor...Gaba gewoon
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
      dinsdag 8 juni 2010 @ 14:11:51 #84
    194695 franklop
    Fran knock
    pi_82494715
    tim je bent in een ander topic nodig

weinig britten trouwens met WC
    Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
    FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
    pi_82496973
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 14:09 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Bizar hoor...Gaba gewoon
    4de ronde RG, gewoon verdiend dus.
      dinsdag 8 juni 2010 @ 14:57:33 #86
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_82497009
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 14:11 schreef franklop het volgende:

bij de vrouwen hebben 4 britse ze gekregen hoor
    pi_82497590
    kei nishikori
    pi_82497901
    Sinds wanneer heeft Monfils K-Swiss als kledingsponsor?
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
      dinsdag 8 juni 2010 @ 16:41:30 #89
    187810 Szura
    Kijk eens aan!
    pi_82502404
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 14:11 schreef franklop het volgende:

Vast weer Bogdanovic die er voor de zoveelste keer in de eerste ronde afgaat
    pi_82504267
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 16:41 schreef Szura het volgende:

[..]

Vast weer Bogdanovic die er voor de zoveelste keer in de eerste ronde afgaat
    Boggo verloor van Dimitrov voor eigen publiek in Queens, hij moet dus wel een hele speciale loting krijgen wil hij de tweede ronde halen.
      Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 juni 2010 @ 17:54:50 #91
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_82506225
    Monfils Staat nu echt te falen.
    pi_82506307
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 17:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Boggo verloor van Dimitrov voor eigen publiek in Queens, hij moet dus wel een hele speciale loting krijgen wil hij de tweede ronde halen.
    King Oscar ofzo
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
      dinsdag 8 juni 2010 @ 19:56:39 #93
    187810 Szura
    Kijk eens aan!
    pi_82512437
    6-4 6-4 Fed
      dinsdag 8 juni 2010 @ 22:23:00 #94
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_82523511
    Morgen begint Rafa in de dubbel met z'n maat Lopez. Hier zal hij z'n netspel scherp stellen.

VAMOS DAN!
    pi_82524161
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 22:23 schreef jojomen4 het volgende:
    Morgen begint Rafa in de dubbel met z'n maat Lopez. Hier zal hij z'n netspel scherp stellen.

VAMOS DAN!
    wanneer gaat hij singel spelen dan?
      Moderator / Redactie Sport woensdag 9 juni 2010 @ 16:02:16 #96
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_82555059
    Nadal zo in het enkelspel.
      Moderator / Redactie Sport woensdag 9 juni 2010 @ 17:05:01 #97
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_82558123
    62 21* voor Nadal. NU regen.
      woensdag 9 juni 2010 @ 17:48:17 #98
    187810 Szura
    Kijk eens aan!
    pi_82560208
    Die Lorenzi ziet er ook net uit alsof ie aan de snats heeft gezeten
      woensdag 9 juni 2010 @ 18:02:55 #99
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_82560888
    Easy voor Rafa!!!!!
      woensdag 9 juni 2010 @ 18:05:18 #100
    187810 Szura
    Kijk eens aan!
    pi_82560982
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 18:02 schreef jojomen4 het volgende:
    Easy voor Rafa!!!!!
    Goh
    pi_82617253
    Rodlul verliest de 1e set met 6-4 van Sela.
    pi_82617468
    quote:
    Op donderdag 10 juni 2010 14:42 schreef TheGeneral het volgende:
    Rodlul verliest de 1e set met 6-4 van Sela.
    Sela
    pi_82618037
    Sela staat echt heerlijk te spelen.
      donderdag 10 juni 2010 @ 15:11:10 #104
    187810 Szura
    Kijk eens aan!
    pi_82618735
    Ben benieuwd wat Murray kan als ie Nadal tegenkomt.
      donderdag 10 juni 2010 @ 15:23:46 #105
    187810 Szura
    Kijk eens aan!
    pi_82619285
    2 fantastische passings van Sela daar zeg
    pi_82619663
    Fantastisch hoe Sela Roddick af en toe weg tikt. Federeresque.
      donderdag 10 juni 2010 @ 15:35:55 #107
    95427 Hephaistos.
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    pi_82619888
    Acrobatische actie
      donderdag 10 juni 2010 @ 15:36:18 #108
    95427 Hephaistos.
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    pi_82619907
    Weer een schitterende passing
      donderdag 10 juni 2010 @ 15:36:21 #109
    187810 Szura
    Kijk eens aan!
    pi_82619911
    OMG wat een passings slaat die Sela steeds
      donderdag 10 juni 2010 @ 15:37:48 #110
    187810 Szura
    Kijk eens aan!
    pi_82619985
    En wat een kutspelletje speelt Roddick toch
    pi_82620027
    Pff matige bal
      donderdag 10 juni 2010 @ 15:43:37 #112
    187810 Szura
    Kijk eens aan!
    pi_82620279
    Nou afmaken op eigen service!
    pi_82620298
    GSM Sela
      Moderator / Redactie Sport donderdag 10 juni 2010 @ 15:44:19 #114
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_82620302
    GSM Sela 64 76(10-8). Roddick
    pi_82620306
    Wat een einde, Dudi
      donderdag 10 juni 2010 @ 15:44:30 #116
    187810 Szura
    Kijk eens aan!
    pi_82620308
    Wat een bal op matchpoint
    Geniale partij gespeeld
    pi_82620333
    Boh boh heerlijk laatste punt!
    pi_82620374
    Prachtige partij. Heerlijk grastennis van Sela.
      donderdag 10 juni 2010 @ 15:46:16 #119
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_82620394
    Weergaloos gespeeld van Sela. Stond natuurlijk niet voor niks 4e ronde Wimbledon vorig jaar
    pi_82620519
    Gaylord Rusedski weer
      donderdag 10 juni 2010 @ 16:38:37 #121
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82623212
    quote:
    Op donderdag 10 juni 2010 15:48 schreef TheGeneral het volgende:
    Gaylord Rusedski weer
    Vreselijk commentaar ja: Heel vaak zegt hij "What I'd like to see him do more is [...]"

Ik vind trouwens dat zijn hoofd op een kauwgombal lijkt.
    pi_82624075
    *5-1 Federer.
      donderdag 10 juni 2010 @ 16:54:26 #123
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82624147
    quote:
    Op donderdag 10 juni 2010 16:52 schreef TheGeneral het volgende:
    *5-1 Federer.
    Ik ging het ook net posten.

Bij Nadal gaat het minder makkelijk: 4-4 deuce in de eerste set.
    pi_82624175
    6-1 Federer
    pi_82624347
    6-1 *1-0 Federer.
    pi_82624887
    Game van Federer in 49 seconden
    pi_82624956
    quote:
    Op donderdag 10 juni 2010 17:07 schreef TheGeneral het volgende:
    dat is twee keer zo snel dan nadal de tijd neem tussen de punten in
      donderdag 10 juni 2010 @ 17:10:39 #128
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82625054
    quote:
    Op donderdag 10 juni 2010 17:08 schreef franklop het volgende:

[..]

dat is twee keer zo snel als nadal de tijd neem tussen de punten in
    pi_82625351
    6-1 *5-2 Federer.
    pi_82625498
    GSM Federer 6-1 6-2.
      donderdag 10 juni 2010 @ 17:47:34 #131
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82627029
    Netjes van Federer.

Regent het op Queen's?
    pi_82627284
    Ja.
      donderdag 10 juni 2010 @ 18:01:48 #133
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82627773
    quote:
    Op donderdag 10 juni 2010 17:52 schreef TheGeneral het volgende:
    Ja.
    Oké, bedankt.

Federer misschien in de volgende ronde tegen Kohlschreiber. Dat lijkt me nog wel iets van een test.
    pi_82628911
    quote:
    Op donderdag 10 juni 2010 18:01 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Oké, bedankt.

Federer misschien in de volgende ronde tegen Kohlschreiber. Dat lijkt me nog wel iets van een test.
    Dat is al zeker.
    pi_82629372
    Ik loop me zo enorm te ergeren aan die commentator op Betfair bij Davydenko - Becker .

Hij doet net alsof het enorm verrassend is dat Davydenko zo slecht speelt op zijn minst favoriete ondergrond tijdens zijn tweede partij in drie maanden. ''It's unbelievable how he is making that many fundamental errors, so unlike him'' .
      donderdag 10 juni 2010 @ 18:41:06 #136
    187810 Szura
    Kijk eens aan!
    pi_82629502
    quote:
    Op donderdag 10 juni 2010 18:37 schreef Chriz2k het volgende:
    Ik loop me zo enorm te ergeren aan die commentator op Betfair bij Davydenko - Becker .

Hij doet net alsof het enorm verrassend is dat Davydenko zo slecht speelt op zijn minst favoriete ondergrond tijdens zijn tweede partij in drie maanden. ''It's unbelievable how he is making that many fundamental errors, so unlike him'' .
    Becker choket het nog wel weg
      donderdag 10 juni 2010 @ 18:41:42 #137
    237452 Japsnars
    Euro's in mijn zakken
    pi_82629533
    quote:
    Op donderdag 10 juni 2010 17:07 schreef TheGeneral het volgende:
    Nice
    Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
    Haha Jap jonge trollgod
    Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
    Chuck is mastertrolled _O_.
    pi_82629642
    1e set 7-6 Nadal.
    2e set *1-0 Istomin
    pi_82629668
    Nadal heeft wat moeite met Istomin. 7-6 0-1* voor nog wel.
    pi_82630956
    6-4 Istomin.
    pi_82631102
    Nadal blessurebehandeling.

Dijbeen/kont.
      donderdag 10 juni 2010 @ 19:23:28 #142
    187810 Szura
    Kijk eens aan!
    pi_82631588
    Speelt weer verder
    pi_82631866
    Commentator vraagt zich ook af of hij wel een blessure heeft..
    pi_82632286
    Malisse wint met 2 breaks de 1e set van Djokovic
    pi_82632336
    Nadal geeft weer een bal uit die in was

Daar moet hij mee stoppen. Die vinger omhoog om aan te geven dat een bal uit is. Laat de lijnrechter dat gewoon beslissen.
      donderdag 10 juni 2010 @ 19:40:57 #146
    187810 Szura
    Kijk eens aan!
    pi_82632518
    quote:
    Op donderdag 10 juni 2010 19:37 schreef TheGeneral het volgende:
    Malisse wint met 2 breaks de 1e set van Djokovic

Eindelijk is het grasseizoen weer bezig
    pi_82633307
    *5-3 Nadal.
    pi_82633551
    Rebreak Istomin 5-4*

Nadal speelt zooo slecht
    pi_82633706
    Vorige wedstrijd was Rafa echt briljant
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_82633722
    Wtf Nadal loopt zo erg te kloten. Smashen voor de set en daarna worden gebroken.
    pi_82633940
    Toch GSM Nadal. Niet echt verdiend.
    pi_82633950
    Nadal toch door 6-4 in de 3de.
    pi_82634135
    *5-4 Djokovic in de 2e set.
    pi_82635702
    Djokovic *4-2 achter in de 3e set.

Murray *5-3 achter in de 1e set
    pi_82635929
    6-4 Fish.
    pi_82636079
    GSM Malisse...

Djokovic
    pi_82640970
    Murray 6-1 in de 2de en 3-3 in de 3de
      vrijdag 11 juni 2010 @ 00:42:58 #158
    187810 Szura
    Kijk eens aan!
    pi_82647624
    Djokovic kneus
      vrijdag 11 juni 2010 @ 08:42:54 #159
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82651263
    Verwachten julie dat Federer op Wimbledon als eerste wordt geplaatst? Ik snap dat hij de nummer 2 is maar Wimbledon heeft vaak eigen ideeën over plaatsing en dit zou ik niet gek vinden.
    pi_82651471
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 08:42 schreef Federer-fan het volgende:
    Verwachten julie dat Federer op Wimbledon als eerste wordt geplaatst? Ik snap dat hij de nummer 2 is maar Wimbledon heeft vaak eigen ideeën over plaatsing en dit zou ik niet gek vinden.
    Hij is ook als 1e geplaatst.

Federer gras punten: 11460
    Nadal gras punten 10290

Dat komt zoals je aangeeft omdat er percentages van de voorgaand jaren (percentages van de rankingpunten) worden gebruikt en opgeteld.
      vrijdag 11 juni 2010 @ 08:57:56 #161
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82651561
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 08:53 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Hij is ook als 1e geplaatst.

Federer gras punten: 11460
    Nadal gras punten 10290

Dat komt zoals je aangeeft omdat er percentages van de voorgaand jaren (percentages van de rankingpunten) worden gebruikt en opgeteld.
    Echt waar? Ik wist helemaal niet dat dat zo werkt, Dat geldt alleen voor Wimbledon of kijken ze bij andere toernooien ook naar de punten op de betreffende ondergrond?
      vrijdag 11 juni 2010 @ 10:26:39 #162
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_82654274
    Wat maakt het uit of je eerste of 2de geplaatst bent?

Je krijgt in de SF toch altijd de nummer 3 of 4? En de rest van de hoog geplaatste spelers zijn toch ook verdeelt over beide helften?
    pi_82654656
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 10:26 schreef jojomen4 het volgende:

Je krijgt in de SF toch altijd de nummer 3 of 4? En de rest van de hoog geplaatste spelers zijn toch ook verdeelt over beide helften?
    het maakt idd geen flikker uit...het is alleen nog van belang voor welke dagen je speelt, maar ook dat is op Wimby anders omdat de titelverdediger op maandag moet beginnen, dus die kant van het schema speelt op de oneven dagen (ma, wo, vr dus )
      vrijdag 11 juni 2010 @ 10:39:06 #164
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_82654785
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 08:57 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Echt waar? Ik wist helemaal niet dat dat zo werkt, Dat geldt alleen voor Wimbledon of kijken ze bij andere toernooien ook naar de punten op de betreffende ondergrond?
    is alleen op WB
      vrijdag 11 juni 2010 @ 12:01:33 #165
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82658482
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 10:26 schreef jojomen4 het volgende:

[...]
    Erkenning.
    pi_82659565
    nadal zal altijd nummer 2 blijven...ook als hij 1 staat hehe
    pi_82660731
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 12:24 schreef rooneyelst het volgende:
    nadal zal altijd nummer 2 blijven...ook als hij 1 staat hehe
    het is maar waar jij je aan vast moet houden
      vrijdag 11 juni 2010 @ 13:37:00 #168
    187810 Szura
    Kijk eens aan!
    pi_82662964
    Hewitt naar de halve finale in Halle: 7-6 6-1 tegen Andreas Beck
      vrijdag 11 juni 2010 @ 14:12:14 #169
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82664553
    Murray verliest van Fish: 4-6 6-1 6-7 (2-7).

Murray.
      vrijdag 11 juni 2010 @ 14:14:06 #170
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_82664663

en dan straks met zijn zure snuit op TV bij een interview 'I didn't play bad you know'
      vrijdag 11 juni 2010 @ 14:16:28 #171
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82664798
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 14:14 schreef Salamando het volgende:

en dan straks met zijn zure snuit op TV bij een interview 'I didn't play bad you know'
    Op dit moment heb je Federer en Nadal en verder alleen subtop, behalve Soderling op een goeie dag.
      vrijdag 11 juni 2010 @ 14:17:31 #172
    187810 Szura
    Kijk eens aan!
    pi_82664870
    Murray
      vrijdag 11 juni 2010 @ 14:20:36 #173
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_82665060
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 14:16 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Op dit moment heb je Federer en Nadal en verder alleen subtop, behalve Soderling op een goeie dag.
    Del Potro is nog geblesseerd
    Davydenko komt net terug
    Djokovic speelt slecht net zoals Murray
    Söderling (nog) niet constant genoeg
    Verdasco niet zo bijster veel van gezien sinds de gravel masters?
    Roddick wellicht weer knallen (had een goed hardcourt seizoen dus)

andere outsiders (Tsonga, Berdych, Cilic) kunnen het nog niet waarmaken denk ik.

dus helaas ja, het verschil is nog te groot
    pi_82665928
    Meteen een break voor Nadal daarna weer een kut game van Nadal vervolgens goede game van Lopez. 2-1* dus.

Ik zie Lopez dit best winnen
      vrijdag 11 juni 2010 @ 14:36:06 #175
    296399 Outlined
    Renaissance Man
    pi_82665998
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 14:12 schreef Federer-fan het volgende:
    Murray verliest van Fish: 4-6 6-1 6-7 (2-7).

Murray.
    Hij is alleen goed op hardcourt. Die conclusie kunnen we ondertussen wel trekken.
    pi_82666086
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 14:36 schreef Outlined het volgende:

[..]

Hij is alleen goed op hardcourt. Die conclusie kunnen we ondertussen wel trekken.
    Vorig jaar Queens gewonnen en SF wimbledon al? Alleen goed op hard court?
    pi_82666170
    Murray heeft een gigantische terugval dit kalenderjaar, die conclusie lijkt me beter.
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
      vrijdag 11 juni 2010 @ 14:39:28 #178
    296399 Outlined
    Renaissance Man
    pi_82666206
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 14:37 schreef Floris_Roos het volgende:

[..]

Vorig jaar Queens gewonnen en SF wimbledon al? Alleen goed op hard court?
    ahhjooohh, ik wil gewoon ook wat zeggen
    pi_82666267
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 14:38 schreef Tim86 het volgende:
    Murray heeft een gigantische terugval dit kalenderjaar, die conclusie lijkt me beter.
    Daar ben ik het wel mee eens. Na de verloren finale op de AO is er iets goeds mis gegaan.
    pi_82666901
    wtf is er met Murray aan de hand inderdaad, echt te bizar voor woorden....
    sowieso is het mannentennis nu echt even triest als bij de vrouwen :S wat is er aan de hand??
    pi_82667772
    Hoog niveau wedstrijd tussen Nadal en Lopez overigens. nu 6-5* 40-0 dus op naar de tiebreak

Edit 1: 3-3 in de tiebreak Nadal serveert en nog geen mini breaks
    Edit 2: 5-4* Lopez
    Edit 3: 6*-5 Lopez

[ Bericht 17% gewijzigd door Floris_Roos op 11-06-2010 15:18:29 ]
    pi_82667978
    Volgens mij is er ook wat mis met Nadal. Zo gaat ie Wimbledon weer niet halen .
    pi_82668075
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 15:13 schreef kevin_ het volgende:
    Volgens mij is er ook wat mis met Nadal. Zo gaat ie Wimbledon weer niet halen .
    hmm hoe bedoel je? Ik vind Nadal goed spelen.
    pi_82668195
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 15:16 schreef Floris_Roos het volgende:

[..]

hmm hoe bedoel je? Ik vind Nadal goed spelen.
    Meer een gevoel, maar hij maakt best wel stomme fouten die hij normaal nooit maakt. Vooral die smash van gisteren en net weer . En hij gaf gister al aan dat er iets met hem aan de hand was, maar of het ernstig was wist hij nog niet.
    pi_82668226
    Set Lopez 7-6 (5)
      vrijdag 11 juni 2010 @ 15:21:05 #186
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82668347
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 14:20 schreef Salamando het volgende:

[..]

Del Potro is nog geblesseerd
    Davydenko komt net terug
    Djokovic speelt slecht net zoals Murray
    Söderling (nog) niet constant genoeg
    Verdasco niet zo bijster veel van gezien sinds de gravel masters?
    Roddick wellicht weer knallen (had een goed hardcourt seizoen dus)

andere outsiders (Tsonga, Berdych, Cilic) kunnen het nog niet waarmaken denk ik.

dus helaas ja, het verschil is nog te groot
    Precies mijn gedachten.
      vrijdag 11 juni 2010 @ 15:21:53 #187
    187810 Szura
    Kijk eens aan!
    pi_82668383
    Er blijft zo niks meer over in Queen's

Hewitt speelt overigens tegen Becker, die Zverev met 7-6 6-0 versloeg
      vrijdag 11 juni 2010 @ 15:22:26 #188
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82668400
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 15:18 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Meer een gevoel, maar hij maakt best wel stomme fouten die hij normaal nooit maakt. Vooral die smash van gisteren en net weer . En hij gaf gister al aan dat er iets met hem aan de hand was, maar of het ernstig was wist hij nog niet.
    Enig idee wat er dan was?
      vrijdag 11 juni 2010 @ 15:22:50 #189
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82668422
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 15:21 schreef Szura het volgende:
    Er blijft zo niks meer over in Queen's

Hewitt speelt overigens tegen Becker, die Zverev met 7-6 6-0 versloeg
    Hewitt is Halle toch?
    pi_82668446
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 15:22 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Hewitt is Halle toch?
    yes.

Ik zie nadal nog wel winnen
      vrijdag 11 juni 2010 @ 15:23:48 #191
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_82668466
    quote:

[..]

Hewitt is Halle toch?
      vrijdag 11 juni 2010 @ 15:25:54 #192
    187810 Szura
    Kijk eens aan!
    pi_82668557
    quote:

[..]

Hewitt is Halle toch?
    Joa.

Hewitt - Becker daar dus.
    Nu volgen nog 2 kwartfinales Lacko - Petzschner en Federer- Kohlschreiber.
    De Duitsers doen het goed daar.
      vrijdag 11 juni 2010 @ 15:30:20 #193
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_82668770
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 15:25 schreef Szura het volgende:

[..]

Joa.

Hewitt - Becker daar dus.
    Nu volgen nog 2 kwartfinales Lacko - Petzschner en Federer- Kohlschreiber.
    De Duitsers doen het goed daar.
    de duitsers zijn na de fransen ook het best vertegenwoordigd in de top 100 meen ik
    pi_82668801
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 15:18 schreef kevin_ het volgende:

[..]

„Maar het gaat goed met me hoor. Ik voelde iets aan de achterkant van mijn been en ik wilde met de fysiotherapeut kijken of het iets ernstigs was of niet”, aldus Nadal.

Hij speelt iig vrij uit volgens mij.
    pi_82668880
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 15:30 schreef Salamando het volgende:

[..]

de duitsers zijn na de fransen ook het best vertegenwoordigd in de top 100 meen ik
    Niet eens de spanjaarden?
    pi_82668946
    quote:

[..]

Enig idee wat er dan was?
    Pijn in zijn benen. Misschien dat hij hierdoor zijn smashes mist.
    pi_82669130
    break lopez. GVD
      vrijdag 11 juni 2010 @ 15:38:57 #198
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_82669136
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 15:33 schreef Floris_Roos het volgende:

[..]

Niet eens de spanjaarden?
    je hebt gelijk
    Spanje: 12
    Frankrijk: 11
    Duitsland: 9
    pi_82669537
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 15:38 schreef Salamando het volgende:

[..]

je hebt gelijk
    Spanje: 12
    Frankrijk: 11
    Duitsland: 9
    Hehe! Overigens rebreak en servicegame winst Nadal
      vrijdag 11 juni 2010 @ 15:49:01 #200
    187810 Szura
    Kijk eens aan!
    pi_82669599
    4-4 nu
    pi_82669806
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 15:34 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Hmm. Zijn service bevalt mij niet. Amper door de knieen en een lage snelheid
    pi_82669824
    5*-4 Lopez. Nadal wat doe je?
      vrijdag 11 juni 2010 @ 15:54:05 #203
    187810 Szura
    Kijk eens aan!
    pi_82669840
    Doei Rafa
    pi_82669961
    30-30 Wie weet...

Matchpoint Lopez

Edit 1: Deuce

Matchpoint 2
    pi_82670063
    GSM Lopez
      vrijdag 11 juni 2010 @ 15:59:42 #206
    187810 Szura
    Kijk eens aan!
    pi_82670081
    Leuk, we krijgen in ieder geval een verrassende winnaar in Queen's
    pi_82670177
    Dan doen Nadal, Murray, Djokovic, Roddick en Cilic mee en er haalt niemand de halve finales
    pi_82670583
    Eerste verleispartij Nadal tegen een medespanjaard in 40 wedstrijden ofzo? Of hoe hard stond die streak?
      vrijdag 11 juni 2010 @ 16:13:45 #209
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82670773
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 15:34 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Oké, dank je wel.
      vrijdag 11 juni 2010 @ 16:14:16 #210
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82670789
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 16:09 schreef Norrage het volgende:
    Eerste verleispartij Nadal tegen een medespanjaard in 40 wedstrijden ofzo? Of hoe hard stond die streak?
    Sounds about right.
    pi_82674275
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 16:09 schreef Norrage het volgende:
    Het waren er 21.
      vrijdag 11 juni 2010 @ 18:23:27 #212
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82676742
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 17:25 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Het waren er 21.
    Hmm, da's niet zoveel. Dat kwam door die nederlaag tegen Ferrero in Rome 2008?
    pi_82676779
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 18:23 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Hmm, da's niet zoveel. Dat kwam door die nederlaag tegen Ferrero in Rome 2008?
    Denk het wel. De beruchte blaren!

Ik hoop dat er nu niets met Nadal is...
      vrijdag 11 juni 2010 @ 18:26:09 #214
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82676834
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 18:24 schreef Floris_Roos het volgende:

[..]

Ik ook.
      vrijdag 11 juni 2010 @ 18:36:45 #215
    187810 Szura
    Kijk eens aan!
    pi_82677237
    7-5 1-0* Fed
    pi_82677493
    Federer speelt behoorlijk goed.
      vrijdag 11 juni 2010 @ 19:11:58 #217
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82678842
    GSM Federer: 7-5 6-3.

Voor wie het interesseert: Halle is nu op Sport1. Weliswaar niet live, maar Hewitt-Beck is nu bezig.
      zaterdag 12 juni 2010 @ 15:33:00 #218
    194695 franklop
    Fran knock
    pi_82708770
    pi_82708899
    Prima loting voor Thiemo en Haase. Jammer voor Sijsling, maar ik ben op dit moment toch meer bezig met de twee beste Nederlanders moet ik bekennen.
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_82708977
    Heb je de rest van de loting ook toevallig, kan het nog niet vinden
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_82709079
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_82709200
    Chardy tegen Tipsarevic..weliswaar niet in vorm, maar wel weeeeeer een slechte loting voor de Fransman.
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_82709989
    Leuk om De Bakker als geplaatste speler bij een ATP-toernooi te zien
    pi_82711044
    1e set Federer, 7-6.

Petzschner serveerde voor de 1e set.

Vandaag is de 1e keer sinds 2006 dat Federer hier gebroken is.
    pi_82711490
    7-6 *3-2 Federer.
    pi_82712555
    GSM Federer.

Finale Halle 2010

Federer vs. Hewitt
      zaterdag 12 juni 2010 @ 20:06:55 #227
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_82718074
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 18:24 schreef Floris_Roos het volgende:

[..]

Denk het wel. De beruchte blaren!

Zo jammer. Kan Nadal nooit eens normaal verliezen zonder dat er meteen geroepen wordt dat er iets mis met hem is? Dit was zijn eerste grastoernooi na Wimbledon 2008 man ....
      zaterdag 12 juni 2010 @ 21:06:15 #228
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82720545
    quote:
    Op zaterdag 12 juni 2010 16:46 schreef TheGeneral het volgende:
    [….]

Vandaag is de 1e keer sinds 2006 dat Federer hier gebroken is.
    Wow. Dat is behoorlijk indrukwekkend zeg.

Edit: ik zie net pas dat hij na 2006 alleen in 2008 heeft gespeeld. In feite betekent het dan dus dat hij het toernooi 1 keer zonder serviceverlies heeft gewonnen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Federer-fan op 12-06-2010 21:52:03 ]
      Moderator / Redactie Sport zaterdag 12 juni 2010 @ 21:08:38 #229
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
      zaterdag 12 juni 2010 @ 22:39:27 #230
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82724797
    Laatste paar games van Federer-Petzschner nu op Sport1.
    pi_82737159
    Finale Halle: 13.00

Finale Queens: 15.30
    pi_82737237
    quote:
    Op zaterdag 12 juni 2010 20:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Zo jammer. Kan Nadal nooit eens normaal verliezen zonder dat er meteen geroepen wordt dat er iets mis met hem is? Dit was zijn eerste grastoernooi na Wimbledon 2008 man ....
    Tja hij vroeg om een blessurebehandeling... Hij liep gewoon op de belangrijke momenten te kutten, net als de dag daarvoor.
      zondag 13 juni 2010 @ 13:05:18 #233
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82737906
    Spelers op de baan. Federer en Hewitt.
    pi_82737995
    Er wordt in het stadion nog even aangegeven dat hij de laatste 15 ontmoetingen heeft verloren, maar het is een vechtjas!

Lekker zo vlak voor de partij

Ik bedoel, dat weet hij zelf natuurlijk ook, maar toch...
      zondag 13 juni 2010 @ 13:17:55 #235
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82738314
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 13:08 schreef TheGeneral het volgende:
    Er wordt in het stadion nog even aangegeven dat hij de laatste 15 ontmoetingen heeft verloren, maar het is een vechtjas!

Lekker zo vlak voor de partij

Ik bedoel, dat weet hij zelf natuurlijk ook, maar toch...
    Ja, inderdaad, even een hart onder de riem.
      zondag 13 juni 2010 @ 13:31:01 #236
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82738853
    Van zijn 77 laatste graswedstrijden won Federer er 76.
      zondag 13 juni 2010 @ 13:31:39 #237
    269066 TheHawk90
    Dare to dream
    pi_82738882
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 13:17 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja, inderdaad, even een hart onder de riem.
    Gevalletje gladiator? Nog even stabben voordat je het colleseum ingaat?

Federer sloeg net een paar hele mooie ballen maar ook twee flinke mishits.
    One creates reality...
      zondag 13 juni 2010 @ 13:38:21 #238
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82739150
    Doppele Netzroller.

Break Federer: *4-2.
      zondag 13 juni 2010 @ 13:38:29 #239
    269066 TheHawk90
    Dare to dream
    pi_82739154
    Dat moet pijn doen
    One creates reality...
      zondag 13 juni 2010 @ 13:39:34 #240
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82739197
    Lekkere overrule van de umpire. Die bal was dik uit.
      zondag 13 juni 2010 @ 13:40:04 #241
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82739214
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 13:38 schreef TheHawk90 het volgende:
    Dat moet pijn doen
    Bedoel je die overrule of die Netzroller? Ik neem aan die eerste?
      zondag 13 juni 2010 @ 13:42:11 #242
    269066 TheHawk90
    Dare to dream
    pi_82739305
    Sowieso beidden wel, Umpire die met ze neus boven een bal zit die dik uit is en maar even overruled. Maar ik bedoelde de doebelle Netzroller. Mooie shot van Hewitt, leuke return van Federer maar hij staat zo ver buiten positie en krijg dus even een doebelle Netzroller en dus een breekpunt mee! Pijnlijk voor Hewitt!
    One creates reality...
      zondag 13 juni 2010 @ 13:46:35 #243
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82739467
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 13:42 schreef TheHawk90 het volgende:
    Sowieso beidden wel, Umpire die met ze neus boven een bal zit die dik uit is en maar even overruled. Maar ik bedoelde de doebelle Netzroller. Mooie shot van Hewitt, leuke return van Federer maar hij staat zo ver buiten positie en krijg dus even een doebelle Netzroller en dus een breekpunt mee! Pijnlijk voor Hewitt!
    Ja, inderdaad allebei pijnlijk.
      zondag 13 juni 2010 @ 13:52:23 #244
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82739714
    Sirtaki.

Oh ja, en set Federer: 6-3. Hoezee.
      zondag 13 juni 2010 @ 13:53:46 #245
    269066 TheHawk90
    Dare to dream
    pi_82739766
    Gaat wel heel snel allemaal, krijg het idee dat Federer Hewitt gewoon eventjes gaat vegen hier.
    One creates reality...
      zondag 13 juni 2010 @ 13:54:17 #246
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82739779
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 13:53 schreef TheHawk90 het volgende:
    Gaat wel heel snel allemaal, krijg het idee dat Federer Hewitt gewoon eventjes gaat vegen hier.
    Meen je dat nou joh.
      zondag 13 juni 2010 @ 13:57:09 #247
    269066 TheHawk90
    Dare to dream
    pi_82739885
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 13:54 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Meen je dat nou joh.
    Ik verwacht een hevige titanenstrijd in deze finale, met Hewitt vechtend als een draak met zn omgekeerde-hand-fistpump!

Fedje
    One creates reality...
      zondag 13 juni 2010 @ 13:58:14 #248
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82739926
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 13:57 schreef TheHawk90 het volgende:

[..]

Ik verwacht een hevige titanenstrijd in deze finale, met Hewitt vechtend als een draak met zn omgekeerde-hand-fistpump!

[...]

Het kan nog. BP's Hewitt.
      zondag 13 juni 2010 @ 13:59:19 #249
    269066 TheHawk90
    Dare to dream
    pi_82739974
    Haha wat een saaie tennis word het dan. Fedje speelt net dus op Hewitt zijn snelheid heel rustig terug maar met heel mooie angles. Echt te grappig! Hewitt maakt zelf amper snelheid.
    One creates reality...
      zondag 13 juni 2010 @ 13:59:43 #250
    269066 TheHawk90
    Dare to dream
    pi_82739987
    Break Hewitt! Lol!
    One creates reality...
      zondag 13 juni 2010 @ 14:00:02 #251
    269066 TheHawk90
    Dare to dream
    pi_82739997
    6-3 0-2 Fed, Hewitt serves
    One creates reality...
      zondag 13 juni 2010 @ 14:23:13 #252
    187810 Szura
    Kijk eens aan!
    pi_82740987
    Is er ook maar iemand die denkt dat Hewitt dit gaat winnen?
      zondag 13 juni 2010 @ 14:42:58 #253
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82741809
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 14:23 schreef Szura het volgende:
    Ik sluit het niet uit.

4-1* voor Hewitt in de TB. Slordig dit van Federer hoor.

5-1* Hewitt.
      zondag 13 juni 2010 @ 14:46:55 #254
    269066 TheHawk90
    Dare to dream
    pi_82741986
    Federer doet een Martin Verkerk move. Hij laat de tegenstander voorkomen tot 6-1 in de TB en wint dan alsnog de set!
    One creates reality...
      zondag 13 juni 2010 @ 14:47:20 #255
    269066 TheHawk90
    Dare to dream
    pi_82742002
    Of toch niet... set voor Hewitt, slordig hoor !
    One creates reality...
      zondag 13 juni 2010 @ 14:49:24 #256
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82742100
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 14:47 schreef TheHawk90 het volgende:
    Of toch niet... set voor Hewitt, slordig hoor !
    Ja, zeker slordig. Hoop wel dat Federer dit wint hoor.
      zondag 13 juni 2010 @ 14:52:57 #257
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_82742244
    Jezus, ik zie even 1 rally maar wat een beuker van een rally. Hewitt domineert, maar Fed wint het punt.
      zondag 13 juni 2010 @ 14:54:34 #258
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_82742306
    Hewitt breakt alsnog.

EDIT: 1 - 0 voor in de derde set dus. Als Fed dit verliest, zou het toch wel treurig zijn. Wel leuk voor Hewitt, die altijd z'n best doet enzo...
    pi_82742307
    Break voor paupertje Lleyton
      zondag 13 juni 2010 @ 14:54:43 #260
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82742312
    Wat slecht zeg. Ik zat er bijna op te wachten.
      zondag 13 juni 2010 @ 14:55:42 #261
    269066 TheHawk90
    Dare to dream
    pi_82742364
    Waar de hell is fed mee bezig?!
    One creates reality...
      zondag 13 juni 2010 @ 15:01:41 #262
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82742655
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 14:55 schreef TheHawk90 het volgende:
    Waar de hell is fed mee bezig?!
    Ik vraag het me ook af. Niet de eerste keer dit jaar. Dat hij een grote voorsprong weggeeft, overkwam hem dit jaar ook al tegen Baghdatis en Gulbis. En vorig jaar natuurlijk tegen Tsonga.
      zondag 13 juni 2010 @ 15:02:53 #263
    269066 TheHawk90
    Dare to dream
    pi_82742710
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 15:01 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik vraag het me ook af. Niet de eerste keer dit jaar. Dat hij een grote voorsprong weggeeft, overkwam hem dit jaar ook al tegen Baghdatis en Gulbis. En vorig jaar natuurlijk tegen Tsonga.
    Af en toe staat hij té relaxt te spelen naar mijn idee. Dat moet ook wel als je goed wilt tenissen en bewegen, maar hij nam teveel een counterpuncher rol aan. Nu staat hij al wat meer te slaan, wat meer dominanter spelen, iets meer emotie enz en zo hoort hij ook te spelen!
    One creates reality...
      zondag 13 juni 2010 @ 15:03:19 #264
    269066 TheHawk90
    Dare to dream
    pi_82742733
    Netjes!! Keep it up!
    One creates reality...
      zondag 13 juni 2010 @ 15:08:50 #265
    269066 TheHawk90
    Dare to dream
    pi_82743050
    En weer een stuk of 3 afzwaaiers...zucht. 3-1 Hewitt, Fed serve, third set.
    One creates reality...
      zondag 13 juni 2010 @ 15:09:28 #266
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82743083
    3-1* Hewitt. Hoop wel dat Federer dit nog wint hoor, anders vind ik het wel een beetje een afgang Sorry, maar als je vijftien keer op rij van iemand wint, moet die zestiende keer toch ook wel lukken.
      zondag 13 juni 2010 @ 15:12:28 #267
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82743199
    Wat een geploeter weer zeg. Federer heeft de grootste moeite om zijn servicegames te winnen.

Let op mijn woorden: Federer wint dit niet meer hoor. Het is over.
      zondag 13 juni 2010 @ 15:13:16 #268
    269066 TheHawk90
    Dare to dream
    pi_82743227
    3*-2 Hewitt, gaat serveren. Hij zal toch echt aggresief moeten spelen en breaken hiero!
    One creates reality...
      zondag 13 juni 2010 @ 15:14:14 #269
    269066 TheHawk90
    Dare to dream
    pi_82743264
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 15:12 schreef Federer-fan het volgende:
    Wat een geploeter weer zeg. Federer heeft de grootste moeite om zijn servicegames te winnen.

Let op mijn woorden: Federer wint dit niet meer hoor. Het is over.
    Ook wel respect voor hoe Hewitt alles als een gek terugbrengt maargoed hij is wel heeel erg aan het ploeteren. Ik denk eerlijk gezegd dat hij nog wel breakt maar of ie het nog gaat winnen? No idea. It's a gamble.
    One creates reality...
      zondag 13 juni 2010 @ 15:14:48 #270
    269066 TheHawk90
    Dare to dream
    pi_82743283
    loller muziekje wil je met me dansen Fedfan?
    One creates reality...
      zondag 13 juni 2010 @ 15:19:50 #271
    269066 TheHawk90
    Dare to dream
    pi_82743462
    Sjezus, Hewitt is nu toch echt heel veel mooie winnaars aan het slaan!
    One creates reality...
    pi_82743489
    Gaf van te voren niks voor de kansen van Hewitt, tof dat hij na 16 keer verliezen op rij eindelijk weer lijkt te gaan winnen van Federer
    <@Richardfun> top Morthill ^O^
    <@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
    Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
      zondag 13 juni 2010 @ 15:20:37 #273
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82743496
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 15:14 schreef TheHawk90 het volgende:
    loller muziekje wil je met me dansen Fedfan?
    Nee, ik wil alleen met kwiwi dansen.
      zondag 13 juni 2010 @ 15:20:58 #274
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82743505
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 15:20 schreef Morthill het volgende:
    Gaf van te voren niks voor de kansen van Hewitt, tof dat hij na 16 keer verliezen op rij eindelijk weer lijkt te gaan winnen van Federer
    15.
      zondag 13 juni 2010 @ 15:22:32 #275
    269066 TheHawk90
    Dare to dream
    pi_82743567
    4*-3 Hewitt, Hewitt aan service. Wat een lollermuziekjes daar joh !
    One creates reality...
    pi_82743674
    Federer haalt zeker niet zijn gebruikelijke niveau, maar Hewitt speelt toch wel fantastisch hoor.
    pi_82743683
    Oke ik dacht in 2 setjes winst voor fedje, toch maar even aanzetten
    pi_82743735
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 15:20 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

15.
    Whatever
      zondag 13 juni 2010 @ 15:26:05 #279
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82743752
    5-3* Hwitt. Teleurstellend hoor dit.
      zondag 13 juni 2010 @ 15:26:28 #280
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82743765
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 15:25 schreef Morthill het volgende:

[..]

Whatever
    Ja, zo kun je natuurlijk ook reageren als iemand je verbetert.
    pi_82743766
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 14:23 schreef Szura het volgende:
    jinx?
      zondag 13 juni 2010 @ 15:26:38 #282
    269066 TheHawk90
    Dare to dream
    pi_82743775
    Hij moet nu houden en breken, anders wint Hewitt het toernooi. Minder hoor. 5-3*
    One creates reality...
      zondag 13 juni 2010 @ 15:27:05 #283
    269066 TheHawk90
    Dare to dream
    pi_82743800
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 15:26 schreef Floris_Roos het volgende:

[..]

jinx?
    Ja
    One creates reality...
    pi_82743833
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 15:26 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja, zo kun je natuurlijk ook reageren als iemand je verbetert.
    Ja, alsof het boeit of hij 15 of 16 keer op rij won Dat is echt een detail, het gaat om de grote lijn dat het erg lang geleden is.
      zondag 13 juni 2010 @ 15:28:28 #285
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82743872
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 15:27 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ja, alsof het boeit of hij 15 of 16 keer op rij won Dat is echt een detail, het gaat om de grote lijn dat het erg lang geleden is.
    Het klopte niet wat je zei en ik verbeterde het. Net zoals het uitmaakt dat Federer 16 GS'en heeft gewonnen en geen 15.
    pi_82743959
    5-4 15-0 come on Hewitt

Edit: 30-0
    Edit 2: 30-30
      zondag 13 juni 2010 @ 15:30:58 #287
    269066 TheHawk90
    Dare to dream
    pi_82743984
    Nou mensen, het is klaar
    One creates reality...
      zondag 13 juni 2010 @ 15:31:10 #288
    187810 Szura
    Kijk eens aan!
    pi_82743992
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 15:26 schreef Floris_Roos het volgende:

[..]

jinx?
    Wellicht dus wel.
    pi_82744000
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 15:28 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Het klopte niet wat je zei en ik verbeterde het. Net zoals het uitmaakt dat Federer 16 GS'en heeft gewonnen en geen 15.
    Leuk, maar daarmee boeit het niet plots. Dat zijn Grand Slam record belangrijk is, maakt een onderling resultaat niet plots belangrijk.
      zondag 13 juni 2010 @ 15:32:10 #290
    269066 TheHawk90
    Dare to dream
    pi_82744039
    Shit hey, wat een punten. 30 on
    One creates reality...
    pi_82744076
    Breakkans voor Federer

en prachtig weggewerkt
      zondag 13 juni 2010 @ 15:33:01 #292
    269066 TheHawk90
    Dare to dream
    pi_82744079
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 15:31 schreef Morthill het volgende:

[..]

Leuk, maar daarmee boeit het niet plots. Dat zijn Grand Slam record belangrijk is, maakt een onderling resultaat niet plots belangrijk.
    Achjoh, lekker boeiend allemaal.
    Point taken, 16 ipv 15, das waar, maar je snapt het ideetje wel. Ik wil even dat Fedje even doorduwt nu.
    One creates reality...
      zondag 13 juni 2010 @ 15:33:17 #293
    187810 Szura
    Kijk eens aan!
    pi_82744091
    BP Fed nu toch
      zondag 13 juni 2010 @ 15:33:36 #294
    269066 TheHawk90
    Dare to dream
    pi_82744108
    Duece, wat een spanning! Ze spelen allebei nu echt heel goed, kwaliteit.
    One creates reality...
      zondag 13 juni 2010 @ 15:34:29 #295
    269066 TheHawk90
    Dare to dream
    pi_82744152
    MP Hewitt
    One creates reality...
    pi_82744155
    Matchpoint voor Hewitt
      zondag 13 juni 2010 @ 15:35:26 #297
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_82744183
    pi_82744184
    GSM Hewitt met een netballetje
      Moderator / Redactie Sport zondag 13 juni 2010 @ 15:35:39 #299
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_82744203
    Hewitt
    pi_82744211
    feestje bouwen dus