Ik sluit het niet uit.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:23 schreef Szura het volgende:
Is er ook maar iemand die denkt dat Hewitt dit gaat winnen?
Ja, zeker slordig. Hoop wel dat Federer dit wint hoor.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:47 schreef TheHawk90 het volgende:
Of toch niet... set voor Hewitt, slordig hoor!
Ik vraag het me ook af. Niet de eerste keer dit jaar. Dat hij een grote voorsprong weggeeft, overkwam hem dit jaar ook al tegen Baghdatis en Gulbis. En vorig jaar natuurlijk tegen Tsonga.quote:
Af en toe staat hij té relaxt te spelen naar mijn idee. Dat moet ook wel als je goed wilt tenissen en bewegen, maar hij nam teveel een counterpuncher rol aan. Nu staat hij al wat meer te slaan, wat meer dominanter spelen, iets meer emotie enz en zo hoort hij ook te spelen!quote:Op zondag 13 juni 2010 15:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af. Niet de eerste keer dit jaar. Dat hij een grote voorsprong weggeeft, overkwam hem dit jaar ook al tegen Baghdatis en Gulbis. En vorig jaar natuurlijk tegen Tsonga.
Ook wel respect voor hoe Hewitt alles als een gek terugbrengt maargoed hij is wel heeel erg aan het ploeteren. Ik denk eerlijk gezegd dat hij nog wel breakt maar of ie het nog gaat winnen? No idea. It's a gamble.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:12 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een geploeter weer zeg. Federer heeft de grootste moeite om zijn servicegames te winnen.
Let op mijn woorden: Federer wint dit niet meer hoor. Het is over.
Nee, ik wil alleen met kwiwi dansen.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:14 schreef TheHawk90 het volgende:
loller muziekjewil je met me dansen Fedfan?
15.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:20 schreef Morthill het volgende:
Gaf van te voren niks voor de kansen van Hewitt, tof dat hij na 16 keer verliezen op rij eindelijk weer lijkt te gaan winnen van Federer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |