Hoezo? Op Mystery Land hoorde ik voor het eerst een trance set, een van mijn vrienden hoorde voor het eerst een hardcore set. Het gaat erom dat je juist met zo'n divers aanbod op zoveel mogelijk plekken komt.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:04 schreef mirved het volgende:
Voor jou. Meeste mensen zitten niet te wachten op wat jij noemt. Ze doen het gewoon zo maken waar de gemiddelde bezoeker het meeste interesse in heeft.
Mysteryland het oudste dancefestival van NL. Meer dan 20 area's en meer dan 150 DJ's. Kom eens achter je pc uit.quote:
Dat dus.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:07 schreef mirved het volgende:
[..]
Mysteryland het oudste dancefestival van NL. Meer dan 20 area's en meer dan 150 DJ's. Kom eens achter je pc uit.
Mysteryland is officieel overleden omdat ze één zo'n zielig rappertje in hun line-up opnemen? Of omdat ze geen speciale tent meer voor jullie 'terror' liefhebbers hebben?quote:Op zondag 9 mei 2010 14:01 schreef NielsTriple het volgende:
Mysteryland is officieel overleden.
* 1994
† 2010
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:10 schreef mirved het volgende:
Overigens ben ik het wel eens dat rappers er niet thuis horen.
Gelukkig heb je nog steeds een Q-Dance stage met meer dan genoeg hardcore.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:06 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Hoezo? Op Mystery Land hoorde ik voor het eerst een trance set, een van mijn vrienden hoorde voor het eerst een hardcore set. Het gaat erom dat je juist met zo'n divers aanbod op zoveel mogelijk plekken komt.
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog steeds een Q-Dance stage met meer dan genoeg hardcore.
Terror is gewoon geen muziek te noemen man
Nee, het is overleden omdat ze geheel geen binding meer willen hebben met wat ze groot heeft gemaakt. Een grote groep liefhebbers die wordt buitengesloten.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:11 schreef Japsnars het volgende:
Mysteryland is officieel overleden omdat ze één zo'n zielig rappertje in hun line-up opnemen? Of omdat ze geen speciale tent meer voor jullie 'terror' liefhebbers hebben?
In 1994 was de eerste officiele Mystery Land. Het feest uit 1993 heette officieel Mystery Island, maar omdat de eigenaar van het eiland terugkrabbelde werd er uitgeweken naar Vliegveld Lelystad, en werd de naam verbasterd naar Mystery Land.quote:In 1993 (Ja 93, niet 94) begon Mysteryland als een dancefeest en dat is het nog steeds. Het feit dat ze geen tunnel of terror hebben doet niet af aan het feit dat het een dancefestival is, ik zelf kan die muziek überhaupt geen dance noemen.
Ik vind van niet, dus in dit geval moet jij niet zeiken.quote:Daarnaast is de line-up van dit jaar gewoon geweldig en draaien er meer dan genoeg goede DJ's, niet zo zeiken dus.
Nee dat denk jij alleen maar omdat jij toen zo een pauper was die toen daarheen ging en die nu afgeeft op de paupers die daar nu heen gaan, dit zal zich blijven voortzetten want over een tijdje klagen die paupers over de paupers die hen gaan vervangen ad infinitum.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:01 schreef NielsTriple het volgende:
In de jaren 90 was Mystery Land een festival waar je geweest MOEST zijn. Legendarische livesets, door artiesten die house op de kaart hadden gezet, en niet alleen in Nederland.
Pure oorkankerquote:
Wauw, je hebt dus niets gelezen van de OP, behalve dan dat ik het dit jaar (wederom) ruk vind uitzien?quote:Op zondag 9 mei 2010 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
Oke, dan ga je gewoon niet. Probleem opgelost. Dan zie ik je niet de 28ste.
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:01 schreef NielsTriple het volgende:
In 2001 vond de laatste nachtelijke editie plaats van Mystery Land. Er werd ook bekend gemaakt dat er in 2002 geen Thunderdome area was. Geen nacht... geen Thunderdome... Het was ook de laatste Mystery Land waar ik bij was. Ik wilde mijn goede herinneringen niet laten verpesten door een daglicht editie zonder Thunderdome.
Zou kunnen, 2 jaar terug of vorig jaar was er ook een kleine thunderdome areaquote:Op zondag 9 mei 2010 14:21 schreef wolvendagen het volgende:
Oja, Thunderdome staat niet op de line-up maar is er wel gewoon.
Wauw ik heb het wel gelezen, maar als je alleen maar kan klagen dat het niet naar je zin is dan ga je gewoon niet. Klaar.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:22 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Wauw, je hebt dus niets gelezen van de OP, behalve dan dat ik het dit jaar (wederom) ruk vind uitzien?
[..]
Ehm, wat precies snap je niet aan "Klaagbaak".quote:Op zondag 9 mei 2010 14:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wauw ik heb het wel gelezen, maar als je alleen maar kan klagen dat het niet naar je zin is dan ga je gewoon niet. Klaar.
Je hoofdklacht is een Marokkaan die even komt rappen? Dan ga je gewoon niet naar de TopNotch Area. Zeikmajoor, alsof hij de enige is die naar Mystery Land komt en de hele dag je podium in beslag neemt. Nee.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:23 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Zou kunnen, 2 jaar terug of vorig jaar was er ook een kleine thunderdome area
Maar dat is nogsteeds niet de hoofdklacht
Je meent het, maar je klacht is gegrond en opgelost.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:25 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ehm, wat precies snap je niet aan "Klaagbaak".
Dit gehele subforum is er speciaal om te klagen.
Fapfap, ik was in 2008 op Mysteryland, en toen was er schijnbaar ook nog een tunnel of terror, helaas nergens konden vindenquote:
Ga dan niet zo lopen janken als je er toch al 8 jaar niet bent geweestquote:Op zondag 9 mei 2010 14:22 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Wauw, je hebt dus niets gelezen van de OP, behalve dan dat ik het dit jaar (wederom) ruk vind uitzien?
[..]
Wat heeft ze groot gemaakt? Welke 'o zo grote' groep wordt buitengesloten?quote:Op zondag 9 mei 2010 14:17 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Nee, het is overleden omdat ze geheel geen binding meer willen hebben met wat ze groot heeft gemaakt. Een grote groep liefhebbers die wordt buitengesloten.
Nee, het officiële eerste festival heeft in 1993 plaatsgevonden. De naam heeft geen ruk te maken met de tellingquote:Op zondag 9 mei 2010 14:17 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
In 1994 was de eerste officiele Mystery Land. Het feest uit 1993 heette officieel Mystery Island, maar omdat de eigenaar van het eiland terugkrabbelde werd er uitgeweken naar Vliegveld Lelystad, en werd de naam verbasterd naar Mystery Land.
Nee, jij mag jouw eigen mening/smaak niet gebruiken als argumentatie. Jij hebt destijds zeker niet opgelet bij Nederlands?quote:Op zondag 9 mei 2010 14:17 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ik vind van niet, dus in dit geval moet jij niet zeiken.
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:27 schreef Toempf het volgende:
[..]
Fapfap, ik was in 2008 op Mysteryland, en toen was er schijnbaar ook nog een tunnel of terror, helaas nergens konden vinden
Dat je hier serieus in je vrije tijd naar wil luisteren, mijn god héquote:
Huilen van geluk hier.quote:
Dat is ZEKER gelul, the Prophet zou zich moeten schamen dat ie zijn naam hieraan verbind.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:43 schreef wolvendagen het volgende:
Hier, hardstyle. Beter dan die meuk die jij post.
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:43 schreef wolvendagen het volgende:
Dat je er überhaupt in enige tijd naar wil luisteren.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat je hier serieus in je vrije tijd naar wil luisteren, mijn god hé
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:48 schreef Sam_Raimi het volgende:
[..]
Dat is ZEKER gelul, the Prophet zou zich moeten schamen dat ie zijn naam hieraan verbind.
Een eindeloos midden stuk waar je maar een stukje moet gaan zweven ofzo, daarna een happy soundje en een teleurstellende kick. Het is echt heel slecht, maar daar kom je vanzelf wel achter.
Nee. Ik ben van de Hardstyle. Dit krijg je er bij mij niet in. Kankerherrie. Doe mijn Headhunterz of zo maar instead.quote:
Zoek eens naar "The Masochist", is ook The Prophet, maar dan toen hij nog beter in vorm was.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee die teringherrie van jullie is om aan te horen? Geen deuntje dit dat, gewoon de hele tijd een rauwe 'bass'.
popi-jopi huppelkutjes housequote:Op zondag 9 mei 2010 14:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ik ben van de Hardstyle. Dit krijg je er bij mij niet in. Kankerherrie. Doe mijn Headhunterz of zo maar instead.
Dat weet ik.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:52 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Zoek eens naar "The Masochist", is ook The Prophet, maar dan toen hij nog beter in vorm was.
Dat is het verschil tussen de mainstream en somewhat underground. Maar zoals ik al zei, je komt er zelf wel achter.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee die teringherrie van jullie is om aan te horen? Geen deuntje dit dat, gewoon de hele tijd een rauwe 'bass'.
Ik geloof dat jij nu iets juist niet ziet..quote:Op zondag 9 mei 2010 14:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Het zegt Hardstyle. Geen kankerherrie. Zie je dat?
quote:
Het zegt hardstyle, maar dit is (early) hardcore.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Het zegt Hardstyle. Geen kankerherrie. Zie je dat?
Nou, enlighten me, oh meester van de pokke herrie.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:55 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij nu iets juist niet ziet..
Dan heb je de periode meegemaakt toen Hardstyle nog goed was. Wil je dat serieus vergelijken met die suikerzoete commerciele teringbende die het nu is?quote:Op zondag 9 mei 2010 14:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je me nou voor House kutje uitmaken? Ja? Ik was twaalf toen ik dat ging luisteren, was ik zeker ook al een popi jopi house kutje?
Ja, en nu wordt het onder de hardstyle geplempt omdat we geen early happy hardcore meer maken. Dat is allemaal onder het genre hardstyle gegooid. Heb je dat gemist?quote:Op zondag 9 mei 2010 14:55 schreef julian6 het volgende:
[..]
Het zegt hardstyle, maar dit is (early) hardcore.
Nu ga je zelf alleen maar muziek posten in plaats van reageren op reacties in jouw topic. Genoeg reden om dit topic maar gewoon een slotje te geven.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:56 schreef NielsTriple het volgende:
Ook dit is hardcore. Dit is zelfs de meest gedraaide hardcore track op Mysteryland Outdoor '98
Vind je het erg dat ik het wel goed vindt? Je zit er volgens mij nog al mee dat er wel mensen zijn die het luisteren.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:56 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dan heb je de periode meegemaakt toen Hardstyle nog goed was. Wil je dat serieus vergelijken met die suikerzoete commerciele teringbende die het nu is?
Is dat Promo in het eerste frame?quote:Op zondag 9 mei 2010 14:56 schreef NielsTriple het volgende:
Ook dit is hardcore. Dit is zelfs de meest gedraaide hardcore track op Mysteryland Outdoor '98
Waar moet ik op reageren? Dit topic heeft een paar "MIJN MUZIEK IS LEKKER BETERDERDEREDER DAN DIE VAN HULLIE" posters, die negeer ik lieverquote:Op zondag 9 mei 2010 14:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nu ga je zelf alleen maar muziek posten in plaats van reageren op reacties in jouw topic. Genoeg reden om dit topic maar gewoon een slotje te geven.
Volgens mij welquote:
Je topic is niet meer over je klacht. Want daar ga je niet meer op in. Dus daarom kan er een slotje op.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:59 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Waar moet ik op reageren? Dit topic heeft een paar "MIJN MUZIEK IS LEKKER BETERDERDEREDER DAN DIE VAN HULLIE" posters, die negeer ik liever
aanvulling op mijn vorige filmpje
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:52 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Zoek eens naar "The Masochist", is ook The Prophet, maar dan toen hij nog beter in vorm was.
edit:
Door wie? Niet door mij hoor. En ik denk dat je veel mensen beledigd als je oude klassiekers durft te vergelijken met die troep van tegenwoordigquote:Op zondag 9 mei 2010 14:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, en nu wordt het onder de hardstyle geplempt omdat we geen early happy hardcore meer maken. Dat is allemaal onder het genre hardstyle gegooid. Heb je dat gemist?
Topic gaat nog wel over de klacht, huilie.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je topic is niet meer over je klacht. Want daar ga je niet meer op in. Dus daarom kan er een slotje op.
En jij ziet mij er iets om geven, waar? Ik ben iemand die gewoon beide kan slikken, en zo zullen er velen zijn met mij. Mensen die Abject luisteren maar ook Frontliner, omdat dat fucking Abject is maar dan met een andere naam. Nou boo fucking woo. Hij is anders dan hij eerst was, neemt niet weg dat ie niet goed is.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:01 schreef julian6 het volgende:
[..]
Door wie? Niet door mij hoor. En ik denk dat je veel mensen beledigd als je oude klassiekers durft te vergelijken met die troep van tegenwoordig
lutsersquote:Op zondag 9 mei 2010 15:01 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Topic gaat nog wel over de klacht, huilie.
Het feit dat lutsers als jij steeds van de klacht afwijken betekend niet dat je dit topic zomaar kan laten sluiten.
Moet jij eens opletten. Jij zit nu te baggeren in je eigen topic hè.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:01 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Het feit dat lutsers als jij steeds van de klacht afwijken betekend niet dat je dit topic zomaar kan laten sluiten.
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:01 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:52 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
edit:
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:56 schreef NielsTriple het volgende:
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:59 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Waar moet ik op reageren? Dit topic heeft een paar "MIJN MUZIEK IS LEKKER BETERDERDEREDER DAN DIE VAN HULLIE" posters, die negeer ik liever
Want wat voor een reactie verwacht je als je iets post als "DIE MUZIEK IS ERGER DAN KANKER"
Wat dacht je van hierop:quote:Op zondag 9 mei 2010 14:59 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Want wat voor een reactie verwacht je als je iets post als "DIE MUZIEK IS ERGER DAN KANKER"
En hierop:quote:Op zondag 9 mei 2010 14:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ga dan niet zo lopen janken als je er toch al 8 jaar niet bent geweest
[..]
Wat heeft ze groot gemaakt? Welke 'o zo grote' groep wordt buitengesloten?
[..]
Nee, het officiële eerste festival heeft in 1993 plaatsgevonden. De naam heeft geen ruk te maken met de telling
[..]
Nee, jij mag jouw eigen mening/smaak niet gebruiken als argumentatie. Jij hebt destijds zeker niet opgelet bij Nederlands?
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:52 schreef julian6 het volgende:
De volledige line-up is nog niet eens bekend gemaakt beste man. Third movement line-up moet nog komen, en de tunnel of terror maken ze niet eens bekend geloof ik maar staat er wel gewoon elk jaar.
onterechte klacht dus
Zie ik daar een Rob Gee'tje aankomen?quote:Op zondag 9 mei 2010 14:01 schreef NielsTriple het volgende:
En dan de doodsteek (Ook wel te omschrijven als hoofdklacht):
Vandaag keek ik even in de Partyflock agenda. Ook de Third Movement area was er dit jaar niet. En tot mijn grote schrik, verbazing en afschuw zie ik niemand minder dan Salah Edin in de line up. De Marokaans / Nederlandse rapper die het zo geweldig vond dat hij gelijkenis toonde met Mohammed Bouyeri, dat hij zelfs op dezelfde manier op de foto ging voor zijn album cover, vervolgens overal op TV kwam om maar te schoppen tegen onze samenleving.
Finally.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:06 schreef Gezicht het volgende:
Niet zo zeiken, de Q-dance stage is altijd wel goed.
relaxed, zoek eens waar ik op reageerde, post dat ook eens. Dat was namelijk de topicvervuiling. Net als jij nu doet.quote:
Dat mensen het luisteren boeit mij niks. Maar het kwaliteit noemen en zelfs beter dan andere harde stijlen gaat mij te ver.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik het wel goed vindt? Je zit er volgens mij nog al mee dat er wel mensen zijn die het luisteren.
Ik snap echt niet dat dat je zo kan storen. Je hoeft die Marokkaan toch niet te gaan bekijken, lapzwans. Mensen zoals jij. -1.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:07 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
relaxed, zoek eens waar ik op reageerde, post dat ook eens. Dat was namelijk de topicvervuiling. Net als jij nu doet.
Ontopic!
Kutrapper met anti-Nederland mentaliteit is de kers op de Mystery Land Zuigt taart.
Dat is gewoon een kwestie van smaak. Ik vind hardstyle beter dan wat hier gepost wordt. Mag ik? Ja.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:08 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat mensen het luisteren boeit mij niks. Maar het kwaliteit noemen en zelfs beter dan andere harde stijlen gaat mij te ver.
ja want over een persoonlijke smaak valt te discussern hèquote:Op zondag 9 mei 2010 15:08 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat mensen het luisteren boeit mij niks. Maar het kwaliteit noemen en zelfs beter dan andere harde stijlen gaat mij te ver.
Je moet doen wat je wilt beste vriend. Maar een beetje respect voor stijlen waarin wel creativiteit zit, en waar niet elk nieuw uitgebracht nummer op het vorige lijkt mag ook wel.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kwestie van smaak. Ik vind hardstyle beter dan wat hier gepost wordt. Mag ik? Ja.
Je link deed het gewoonquote:Op zondag 9 mei 2010 15:10 schreef Rave_NL het volgende:
*edit:
iphonelinking
kan iemand even dat Rob gee-filmpje op sensation black even posten.
Ik wens die rapper hetzelfde toe.
Ik ben een meisje en niet je beste vriend. En ik vind dat er geen creativiteit in zit en dat het pokkeherrie is en dat mag ik ook vinden.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:11 schreef julian6 het volgende:
[..]
Je moet doen wat je wilt beste vriend. Maar een beetje respect voor stijlen waarin wel creativiteit zit, en waar niet elk nieuw uitgebracht nummer op het vorige lijkt mag ook wel.
Het is alleen zo jammer dat andere mensen jouw mening MOETEN delen.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben een meisje en niet je beste vriend. En ik vind dat er geen creativiteit in zit en dat het pokkeherrie is en dat mag ik ook vinden. [ afbeelding ]
Nee, jullie snappen gewoon niet dat er mensen zijn die een andere smaak hebben dan dat jullie hebben. En ik vind het prima dat jullie het wel luisteren, maar ik hoef die zooi gewoon niet en dus hoef je het ook niet te gaan verdedigen en mijn smaak af gaan lopen kraken kom je ook niet echt verder mee.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:15 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat andere mensen jouw mening MOETEN delen.
ik deel jouw mening dat ml kut is niet en daar blijf je ook over jankenquote:Op zondag 9 mei 2010 15:15 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ik sluit me hier maar al te graag bij aan.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik deel jouw mening dat ml kut is niet en daar blijf je ook over janken
derhalve is dat gewoon een kankertopic omdat iedereen zijn eigen muziek beter vindt terwijl ml gewoon een goed feest is met voor iedereen wat
Jij vindt hardstyle wel creatief? Serieus?quote:Op zondag 9 mei 2010 15:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben een meisje en niet je beste vriend. En ik vind dat er geen creativiteit in zit en dat het pokkeherrie is en dat mag ik ook vinden. [ afbeelding ]
Wij snappen dat niet?quote:Op zondag 9 mei 2010 15:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, jullie snappen gewoon niet dat er mensen zijn die een andere smaak hebben dan dat jullie hebben. En ik vind het prima dat jullie het wel luisteren, maar ik hoef die zooi gewoon niet en dus hoef je het ook niet te gaan verdedigen en mijn smaak af gaan lopen kraken kom je ook niet echt verder mee.
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:43 schreef wolvendagen het volgende:
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zie het ineens, je hebt helemaal gelijk. Wij snappen het inderdaad niet dat mensen mogelijk een andere muzieksmaak kunnen hebben dan wijzelfquote:Op zondag 9 mei 2010 14:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ik ben van de Hardstyle. Dit krijg je er bij mij niet in. Kankerherrie. Doe mijn Headhunterz of zo maar instead.
Bullshit, jij reageerde op mijn ONTOPIC reacties.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:07 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
relaxed, zoek eens waar ik op reageerde, post dat ook eens. Dat was namelijk de topicvervuiling. Net als jij nu doet.
Ontopic!
Kutrapper met anti-Nederland mentaliteit is de kers op de Mystery Land Zuigt taart.
Waarom probeer je dan vooralsnog jouw muziek door mijn strot te rammen? Ik vind het prima dat jij het luistert maar bij mij komt het er niet in. Met die posts heb ik aangetoond liever hardstyle te luisteren dan wat jij luistert.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:20 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Wij snappen dat niet?
[..]
[..]
[..]
Ik zie het ineens, je hebt helemaal gelijk. Wij snappen het inderdaad niet dat mensen mogelijk een andere muzieksmaak kunnen hebben dan wijzelf
Kijk, ik luister sinds begin jaren 90 naar house en ben hier en daar een periode geswitched van hardcore naar praktisch alle andere stijlen. Sommige blijven hangen en andere moet je gewoon niet meer. Het punt is dat smaken verschillen, maar kwaliteit is een feit. En hardstyle vind je nu leuk, het is een periode. Maar je kunt maar zo lang naar stront luisteren dan gaan je oren dicht zitten en stap je over.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, jullie snappen gewoon niet dat er mensen zijn die een andere smaak hebben dan dat jullie hebben. En ik vind het prima dat jullie het wel luisteren, maar ik hoef die zooi gewoon niet en dus hoef je het ook niet te gaan verdedigen en mijn smaak af gaan lopen kraken kom je ook niet echt verder mee.
En dan gewoon niet begrijpen waarom ik niet inhoudelijk reageer op dergelijke posts...quote:
Nu reageer je weer niet op mijn ontopic reacties. Sjongejonge wat ben jij een ontzettende mongol.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:22 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
En dan gewoon niet begrijpen waarom ik niet inhoudelijk reageer op dergelijke posts...
Nee, je hebt aangetoond dat je liever andere stylen 'kanker' noemt en de grond in stampt dan dat je inhoudelijk wil meedoen aan de discussie.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom probeer je dan vooralsnog jouw muziek door mijn strot te rammen? Ik vind het prima dat jij het luistert maar bij mij komt het er niet in. Met die posts heb ik aangetoond liever hardstyle te luisteren dan wat jij luistert.
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:23 schreef Japsnars het volgende:
Sjongejonge wat ben jij een ontzettende mongol.
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:22 schreef NielsTriple het volgende:
En dan gewoon niet begrijpen waarom ik niet inhoudelijk reageer op dergelijke posts...
Dat jij hardstyle leuk vind, mooi. Maar je moet geen andere stijlen gaan af kraken waarbij de nummers niet volgens een vaste formule worden geproduceerd.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom probeer je dan vooralsnog jouw muziek door mijn strot te rammen? Ik vind het prima dat jij het luistert maar bij mij komt het er niet in. Met die posts heb ik aangetoond liever hardstyle te luisteren dan wat jij luistert.
Ja, en ik ben niet geswitched in die 5 jaar dat ik het luister en mijn oren zitten nog lang niet dicht.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:22 schreef Sam_Raimi het volgende:
[..]
Kijk, ik luister sinds begin jaren 90 naar house en ben hier en daar een periode geswitched van hardcore naar praktisch alle andere stijlen. Sommige blijven hangen en andere moet je gewoon niet meer. Het punt is dat smaken verschillen, maar kwaliteit is een feit. En hardstyle vind je nu leuk, het is een periode. Maar je kunt maar zo lang naar stront luisteren dan gaan je oren dicht zitten en stap je over.
Ja, omdat dat is hoe ik denk over jouw soort muziek. En zo zal jij denken over hardstyle. Nou be my guest.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:23 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Nee, je hebt aangetoond dat je liever andere stylen 'kanker' noemt en de grond in stampt dan dat je inhoudelijk wil meedoen aan de discussie.
Ik heb het idee dat we zinloos bezig zijn tegen dit soort figuren.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:24 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat jij hardstyle leuk vind, mooi. Maar je moet geen andere stijlen gaan af kraken waarbij de nummers niet volgens een vaste formule worden geproduceerd.
Dus zo mag ik er dan niet over denken?quote:Op zondag 9 mei 2010 15:24 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat jij hardstyle leuk vind, mooi. Maar je moet geen andere stijlen gaan af kraken waarbij de nummers niet volgens een vaste formule worden geproduceerd.
Jij haalt steeds mijn ontopic reacties weg uit je quotes en reageert daar niet op.quote:
wtf ben jij 12 ofzo? Kom is aan met argumenten waarom jij hardstyle een beter muzieksoort vind dan bv. industrial hardcore.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, omdat dat is hoe ik denk over jouw soort muziek. En zo zal jij denken over hardstyle. Nou be my guest.
Nee, luister gozert, je moet gewoon niet komen in het wilde westen. Je klacht is opgelost en nu zijn we over gegaan op elkaars muziek afkraken. Ik digg het jouwe niet, jij diggt het mijne niet. Daarmee is dit onderwerp ook afgesloten en kan dit topic dicht.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:25 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat we zinloos bezig zijn tegen dit soort figuren.
Eh, nee. Ik vind hardstyle niet mijn ding. Ik luister persoonlijk liever andere dingen, momenteel luister ik dubstep van Skream.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, omdat dat is hoe ik denk over jouw soort muziek. En zo zal jij denken over hardstyle. Nou be my guest.
Als je het kunt onderbouwen mag je alles denken. Ik vind hardstyle een a-creatieve, commerciele muzieksoort voor het klootjesvolk die het niet boeit wat ze horen. Waarom? Omdat het alleen maar om het fucking melodietje gaat in combinatie met een standaard kick die ze voor zowat alle releases gebruiken. En dan heb ik het vooral over Scantraxx of een ander label dat er alleen op is gericht zoveel mogelijk geld binnen te halen met zo min mogelijk moeite.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus zo mag ik er dan niet over denken?
Nee, ik ben 17 dat staat in mijn fotoboek. Ik vind hardstyle simpelweg beter omdat het niet zo rauw is. Ik vind (industrial) hardcore gewoon te rauw.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:26 schreef julian6 het volgende:
[..]
wtf ben jij 12 ofzo? Kom is aan met argumenten waarom jij hardstyle een beter muzieksoort vind dan bv. industrial hardcore.
Je weet dat je dat indirect wel doet met "quote:Op zondag 9 mei 2010 15:27 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Eh, nee. Ik vind hardstyle niet mijn ding. Ik luister persoonlijk liever andere dingen, momenteel luister ik dubstep van Skream.
Dat jij het WEL wil luisteren is aan jou, ik ben hier niet om daar over te oordelen.
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, het officiële eerste festival heeft in 1993 plaatsgevonden. De naam heeft geen ruk te maken met de telling
[..]
Nee, jij mag jouw eigen mening/smaak niet gebruiken als argumentatie. Jij hebt destijds zeker niet opgelet bij Nederlands?
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En over die rapper, dan ga je toch lekker niet naar die rapper kijken? Klacht opgelost?
Het feit dat deze rapper tegen de Nederlandse politiek, niet het hele land, is, is verder geen reden om hem niet op te laten treden op een dancefestival waar mensen uit alle landen naartoe komen.
Jouw laatste 'ontopic' reacties waren verwijten naar mij, dat ik MOET reageren, vervolgens beledig je me. Ik probeer je dan duidelijk te maken dat ik niet reageer op lutsers die mij, mijn post, of wat dan ook moeten beledigen om aandacht te krijgen.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij haalt steeds mijn ontopic reacties weg uit je quotes en reageert daar niet op.
Ga dan godverdomme zelf ONTOPIC reageren en op mijn ontopic reacties reageren
[ afbeelding ]
Zoals jij denkt over hardstyle, zo denk ik over Trance.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:27 schreef julian6 het volgende:
[..]
Als je het kunt onderbouwen mag je alles denken. Ik vind hardstyle een a-creatieve, commerciele muzieksoort voor het klootjesvolk die het niet boeit wat ze horen. Waarom? Omdat het alleen maar om het fucking melodietje gaat in combinatie met een standaard kick die ze voor zowat alle releases gebruiken. En dan heb ik het vooral over Scantraxx of een ander label dat er alleen op is gericht zoveel mogelijk geld binnen te halen met zo min mogelijk moeite.
Dat mag jij vinden. En ik vind het gewoon geil. Ik kick op niet creatieve muziek die altijd hetzelfde is maar dan elke keer met een ander deuntje.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:27 schreef julian6 het volgende:
[..]
Als je het kunt onderbouwen mag je alles denken. Ik vind hardstyle een a-creatieve, commerciele muzieksoort voor het klootjesvolk die het niet boeit wat ze horen. Waarom? Omdat het alleen maar om het fucking melodietje gaat in combinatie met een standaard kick die ze voor zowat alle releases gebruiken. En dan heb ik het vooral over Scantraxx of een ander label dat er alleen op is gericht zoveel mogelijk geld binnen te halen met zo min mogelijk moeite.
Maar je bent het met me eens dat elk nummertje wel verdacht veel weg heeft van het daarvoor uitgebrachte nummertje?quote:Op zondag 9 mei 2010 15:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik ben 17 dat staat in mijn fotoboek. Ik vind hardstyle simpelweg beter omdat het niet zo rauw is. Ik vind (industrial) hardcore gewoon te rauw.
Zij vindt hardstyle leuker, jij industrial hardcore. Dat is een smaak en over smaak valt niet te twisten. Daar kan je geen argumenten voor geven.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:26 schreef julian6 het volgende:
[..]
wtf ben jij 12 ofzo? Kom is aan met argumenten waarom jij hardstyle een beter muzieksoort vind dan bv. industrial hardcore.
Die smiley was om uit te drukken hoe kansloos deze discussie is, en dat ik nog serieus een poging doe om op een normale manier op je getroll te reageren.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je weet dat je dat indirect wel doet met ""?
Je kan het wel respecteren van elkaar. Iets dat zij duidelijk niet doet.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zij vindt hardstyle leuker, jij industrial hardcore. Dat is een smaak en over smaak valt niet te twisten. Daar kan je geen argumenten voor geven.
Ben jij 12 of wat?
Nee, mijn laatste reacties bevatten ook gewoon ontopic reacties en ook op de 1e pagina staan ontopic reacties van mij waarop jij nog steeds niet gereageerd hebt. Ondertussen ga je wel leuk youtubefilmpjes posten en janken over WD haar muzieksmaak.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:29 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Jouw laatste 'ontopic' reacties waren verwijten naar mij, dat ik MOET reageren, vervolgens beledig je me. Ik probeer je dan duidelijk te maken dat ik niet reageer op lutsers die mij, mijn post, of wat dan ook moeten beledigen om aandacht te krijgen.
En wat doe jij? Je gaat nog harder huilen, en gaat rustig verder met beledigen. Je snapt het gewoon echt niet. Misschien dat het je ooit nog wel op een rustige en duidelijke manier wordt uitgelegd, bijvoorbeeld in Jip en Janneke taal.
quote:
Ik weet het... ik weet het...quote:Op zondag 9 mei 2010 15:31 schreef NotYou het volgende:
Dit topicGoede op, terechte klacht, maar de bijzonder trieste 'discussie' die hier ontstaan is..
![]()
Nee. Want er zit wel degelijk verschil in, dat hoor jij alleen niet meer door je industrial hardcore and I couldnt really care less.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:30 schreef julian6 het volgende:
[..]
Maar je bent het met me eens dat elk nummertje wel verdacht veel weg heeft van het daarvoor uitgebrachte nummertje?
Nee, ik reageer op het feit dat Julian beweert dat smaak te beargumenteren valt.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:31 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Je kan het wel respecteren van elkaar. Iets dat zij duidelijk niet doet.
Kennelijk ben jij ook 12.
Dat is het probleem ook niet. Maar ik vind de producties in hardstyle-land nou niet het toonbeeld van creativiteit.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zij vindt hardstyle leuker, jij industrial hardcore. Dat is een smaak en over smaak valt niet te twisten. Daar kan je geen argumenten voor geven.
Ben jij 12 of wat?
Terechte klacht? Die klacht is allang opgelost, joh.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:31 schreef NotYou het volgende:
Dit topicGoede op, terechte klacht, maar de bijzonder trieste 'discussie' die hier ontstaan is..
![]()
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hoofdklacht is een Marokkaan die even komt rappen? Dan ga je gewoon niet naar de TopNotch Area. Zeikmajoor, alsof hij de enige is die naar Mystery Land komt en de hele dag je podium in beslag neemt. Nee.
Ik heb volgens mij duidelijk een paar keer gezegd "Prima dat jij dat wel luistert maar bij mij komt dat er niet in."quote:Op zondag 9 mei 2010 15:31 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Je kan het wel respecteren van elkaar. Iets dat zij duidelijk niet doet.
Kennelijk ben jij ook 12.
Terror is voor mij ook niet het toonbeeld voor creativiteit en zo kunnen we tot post 301 doorgaan.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:33 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook niet. Maar ik vind de producties in hardstyle-land nou niet het toonbeeld van creativiteit.
En? Dan mag zij dat toch nog wel leuk vinden?quote:Op zondag 9 mei 2010 15:33 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook niet. Maar ik vind de producties in hardstyle-land nou niet het toonbeeld van creativiteit.
En ik reageer daar op, waarop ik eigenlijk zeg dat je gelijk hebt dat over smaak niet valt te twisten, maar dat je op zijn minst respect kan hebben voor elkaars muziek smaak, ipv te gaan kotsen over hoe kut het wel niet is.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, ik reageer op het feit dat Julian beweert dat smaak te beargumenteren valt.
Blijkbaar ben jij 8, want jij kan niet eens begrijpend lezen.
Das wel erg zwak om onder je discussiepunt uit te komenquote:Op zondag 9 mei 2010 15:35 schreef wolvendagen het volgende:
Wacht ik heb een gehele oplossing:
Hardstyle, Hardcore en alles wat in de buurt komt van de hardere stijlen, is NIET het toonbeeld van creativiteit. Daar hebben we MTV en TMF voor.
OPGELOOOOST.
Twee handen op 1 buikquote:Op zondag 9 mei 2010 15:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Cool, hardstyle vs. hardcore topic
Ik luister beide, word ik nu door beide kampen in elkaar geslagen of juist niet?
EDIT: moet wel bekennen dat hardstyle toch wel iets mijn voorkeur heeft
Naar mijn mening waren vooral 1993 en 1994 de hoogtijdagen van de gabber. Daarna werd het massaler en commerciëler en zag je steeds meer mensen 'die er niks te zoeken hadden'. Ook de sfeer werd na 1994 al minder.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:31 schreef nozem het volgende:
1997 en zeker 1998 waren geweldig. Ik vraag me alleen af of ik nu, 12 jaar later, nog warm zou lopen voor een dergelijk feest. Het waren de hoogtijdagen van de gabberscene. Geen wonder dat gabber dan ook centraal stond op Mysteryland in die tijd. Het was veruit de dominante stroming toen binnen de electronische dancemuziek. De thunderdometent, die veruit het grootste was, puilde uit terwijl je in sommige andere tenten bijna een kanon af kon schieten.
Gast leer lezen! Ik heb volgens mij al 3 keer gezegd dat ik er geen problemen mee heb als iemand hardstyle leuker vind. Je moet alleen niet doen alsof het beter is dan de rest, want de huidige hardstyle scene bestaat uit een machine die telkens hetzelfde riedeltje produceert.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En? Dan mag zij dat toch nog wel leuk vinden?
Ik vind alle vormen van hardstyle/speedcore/terror en weet ik veel wat nog meer klinken als pure oorkanker. Maar dat is ook gewoon mijn smaak die ik verder niet kan beargumenteren zonder persoonlijke meningen te gaan gebruiken.
Nee, jij beweert dat ik 12 ben zonder daar een argument voor te geven.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:34 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
En ik reageer daar op, waarop ik eigenlijk zeg dat je gelijk hebt dat over smaak niet valt te twisten, maar dat je op zijn minst respect kan hebben voor elkaars muziek smaak, ipv te gaan kotsen over hoe kut het wel niet is.
Jij (*zucht*) weet daar weer kennelijk iets anders van te maken.
Ze heeft geen discussiepunt. Haar hele discussie draait om "MIJN MUZIEK IS VET, EN DIE VAN JOU IS KANKER".quote:Op zondag 9 mei 2010 15:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Das wel erg zwak om onder je discussiepunt uit te komen
Ik wil hier best wel tot post 301 volhouden dat ik Hardcore niet digg en dat ik Hardstyle fucking geil vind en alles, maar dat heb ik al zo'n 5 pagina's gedaan en het is moeilijk te begrijpen dat mensen verschillende smaken hebben. Dan doen we het maar op de kinderachtige manier.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Das wel erg zwak om onder je discussiepunt uit te komen
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:36 schreef RickoKun het volgende:
DIRTY HOUSE IS VEEL CREATIEVER DAN ALLES HIER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij bent juist degene die...quote:Op zondag 9 mei 2010 15:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil hier best wel tot post 301 volhouden dat ik Hardcore niet digg en dat ik Hardstyle fucking geil vind en alles, maar dat heb ik al zo'n 5 pagina's gedaan en het is moeilijk te begrijpen dat mensen verschillende smaken hebben. Dan doen we het maar op de kinderachtige manier.
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:36 schreef RickoKun het volgende:
DIRTY HOUSE IS VEEL CREATIEVER DAN ALLES HIER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij leest over mijn posts heen waar in ik zeg dat het prima is dat jij het wel wil luisteren. Maar goed, dat ligt aan jou, niet aan mij.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:38 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Jij bent juist degene die...
ach laat ook maar
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:38 schreef nattermann het volgende:
Hier krijg je toch een strakke plasser van
Ik ookquote:Op zondag 9 mei 2010 15:38 schreef nattermann het volgende:
Die is ook gruwelijk inderdaadquote:
Hiervan dan:quote:
Nee hoorquote:Op zondag 9 mei 2010 15:40 schreef nattermann het volgende:
[..]
Die is ook gruwelijk inderdaad
Ik luister zowel hardcore als hardstyle, hoewel mijn voorkeur naar hardstyle gaat. Ben ik nu stom?
Ga ergens anders de grapjas uithangenquote:
Niet echt.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:38 schreef nattermann het volgende:
Je kan serieus niet menen dat je dit goed vindquote:Op zondag 9 mei 2010 15:38 schreef nattermann het volgende:
Nee, jij zit hier ook alleen maar muziek te posten. Waarom zou ik dat niet mogen?quote:Op zondag 9 mei 2010 15:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ga ergens anders de grapjas uithangen
Leuk voor jequote:Op zondag 9 mei 2010 15:42 schreef julian6 het volgende:
[..]
Je kan serieus niet menen dat je dit goed vind
dit nummer is vrijwel identiek aan alle andere nummers van scantrax
die kick heb ik ook al honderden keren gehoord
Dat is al beterquote:Op zondag 9 mei 2010 15:41 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil jullie best vrolijk maken met:
Want dit vind ik dan wel weer nice.
Hardcore is hardcore met al haar subgenre'squote:Op zondag 9 mei 2010 15:41 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil jullie best vrolijk maken met:
Want dit vind ik dan wel weer nice.
Kwestie van smaak. Ik hou er wel vanquote:Op zondag 9 mei 2010 15:42 schreef julian6 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:42 schreef julian6 het volgende:
[..]
die kick heb ik ook al [b]honderden keren[b] gehoord
Je hebt zojuist eigenlijk toegegeven dat je hier alleen maar zit om te trollen.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, jij zit hier ook alleen maar muziek te posten. Waarom zou ik dat niet mogen?![]()
![]()
![]()
Omdat het hier over hardcore en hardstyle gaat en niet over jou en je muzieksmaakquote:Op zondag 9 mei 2010 15:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, jij zit hier ook alleen maar muziek te posten. Waarom zou ik dat niet mogen?![]()
![]()
![]()
Dit is dan ook de enige hardcore in mijn lijstje.quote:
Nee hoor. Ik heb constant ontopic gereageerd maar jij reageerde niet op mijn ontopic reacties en ging zelf alleen maar off-topic. Daarom ga ik nu, net als jij, offtopic muziek posten.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:43 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Je hebt zojuist eigenlijk toegegeven dat je hier alleen maar zit om te trollen.
Serieus? Ga je er maar eens meer in verdiepen want er is zoveel beters te vinden dan in hardstyleland.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dit is dan ook de enige hardcore in mijn lijstje.
Valt het jezelf niet op? Telkens als ik je ergens op aanspreek roep jij "NEE, WANT JIJ DOET DAT!"quote:Op zondag 9 mei 2010 15:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb constant ontopic gereageerd maar jij reageerde niet op mijn ontopic reacties en ging zelf alleen maar off-topic. Daarom ga ik nu, net als jij, offtopic muziek posten.
Jij bent de grootste troll hier.
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:45 schreef julian6 het volgende:
[..]
Serieus? Ga je er maar eens meer in verdiepen want er is zoveel beters te vinden dan in hardstyleland.
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:46 schreef nattermann het volgende:
Mensen die hun muzieksmaak aan anderen willen opdringen en de muzieksmaak van iemand anders niet kunnen waarderen_!
Nee, het gaat hier niet over hardcore en hardstyle, het gaat hier over een rapper die op Mysteryland staat, lees de OP maar eens even goed.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Omdat het hier over hardcore en hardstyle gaat en niet over jou en je muzieksmaak
Ik voel mij daar heel goed bij.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:45 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Valt het jezelf niet op? Telkens als ik je ergens op aanspreek roep jij "NEE, WANT JIJ DOET DAT!"
Hoe voel je je daarbij?
Zie je?quote:Op zondag 9 mei 2010 15:46 schreef Japsnars het volgende:
Zeker omdat jij in al jouw reacties op mij, ook argumenten gebruikt van 'jij dit, jij dat'.
Het gaat over het verval van mysteryland. Dat heeft indirect te maken met het gebrek aan hardcore, de muziekstijl waarmee mysteryland is begonnen en groot is geworden.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, het gaat hier niet over hardcore en hardstyle, het gaat hier over een rapper die op Mysteryland staat, lees de OP maar eens even goed.
En het gaat hier dus al helemaal niet om het posten van youtube video's mongol. Dat doen ze hier:
Hardcore #16 - knallend de lente in
Auw je kwetst mequote:Op zondag 9 mei 2010 15:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, het gaat hier niet over hardcore en hardstyle, het gaat hier over een rapper die op Mysteryland staat, lees de OP maar eens even goed.
En het gaat hier dus al helemaal niet om het posten van youtube video's mongol. Dat doen ze hier:
Top 40 beluisteraars hebben geen hersenactiviteit meer. Heeft weinig zin dus. Bij hardstylebeluisteraars heb ik altijd nog enige hoop hun te kunnen verlichten.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik vind het een beetje flauw worden nu. Hardstyle en hardcore zijn beide harder styles, dus waarom slaan we de handen niet ineen om sterker te staan tegen de top40 cultuur die tegenwoordig zo enorm heerst?
Klopt, dat was inderdaad de inleiding van, en direct onderdeel van de klacht.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:47 schreef julian6 het volgende:
[..]
Het gaat over het verval van mysteryland. Dat heeft indirect te maken met het gebrek aan hardcore, de muziekstijl waarmee mysteryland is begonnen en groot is geworden.
Jij wil beweren dat jij niks uit de top40 kent?quote:Op zondag 9 mei 2010 15:48 schreef julian6 het volgende:
[..]
Top 40 beluisteraars hebben geen hersenactiviteit meer. Heeft weinig zin dus. Bij hardstylebeluisteraars heb ik altijd nog enige hoop hun te kunnen verlichten.
Ik vond die Caro Emerald (spel ik het goed?) wel leukquote:Op zondag 9 mei 2010 15:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij wil beweren dat jij niks uit de top40 kent?
En alle hardcore nummers zijn zeker wel identiek en nemen helemaal niets over van andere platen?quote:Op zondag 9 mei 2010 15:42 schreef julian6 het volgende:
[..]
En daarom alleen al heb je geen zin om de handen ineen te slaan met de hardstyle zijde? De 2 stijlen gaan goed samen, kijk maar naar Defqon.1 maar ook op Dominator zijn er dit jaar weer hardstyle acts. Waarom moet er per se zo'n onderling gezeik zijn?quote:Op zondag 9 mei 2010 15:48 schreef julian6 het volgende:
[..]
Top 40 beluisteraars hebben geen hersenactiviteit meer. Heeft weinig zin dus. Bij hardstylebeluisteraars heb ik altijd nog enige hoop hun te kunnen verlichten.
De hoofdklacht is volgens mij eerder, dat mystery land al jaren van zijn oorspronkelijke koers is afgeweken, en alle niet-commerciele interessante acts zoals bijv terror (waar je best wat ''luister oefening'' voor nodig hebt om te waarderen) lijken te zijn verwijderd, met als toppunt dat er nu opeens rappers op mysterland staan.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hoofdklacht is een Marokkaan die even komt rappen? Dan ga je gewoon niet naar de TopNotch Area. Zeikmajoor, alsof hij de enige is die naar Mystery Land komt en de hele dag je podium in beslag neemt. Nee.
met hardstyle aankomen in dit topicquote:Op zondag 9 mei 2010 14:43 schreef wolvendagen het volgende:
mening? je zet je superieur op tegenover ts en andere lui (zover aanwezig) van het eerste uur. dan krijg je vanzelf mensen die in het harnas springenquote:Op zondag 9 mei 2010 15:14 schreef wolvendagen het volgende:
Hier mijn ode aan Q-Dance.![]()
En hiermee wil ik ook kwijt dat dit topic de grootste faal is waar mensen geen mening mogen hebben.
hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Mystery_Landquote:Op zondag 9 mei 2010 14:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dan overweeg ik het om zelfs nog te gaan kijken ook!quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:49 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ik vond die Caro Emerald (spel ik het goed?) wel leuk
Stond er een tijdje terug in geloof ik
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:50 schreef wolvendagen het volgende:
This thread is slowly turning into a kaalkopjesthread.
Ik waardeer het niet omdat het gewoonweg a-creatief is. Je wilt toch een beetje diversiteit in je muziek hebben? Bij hardstyle is de opbouw, melodie en climax bijna altijd hetzelfde. Ik werd er echt gek van na een maand of 6.quote:
Jammer dat je dit nou weer moest zeggen. Ik kon me in sommige opmerkingen van jou nog best goed vinden...quote:Op zondag 9 mei 2010 15:50 schreef wolvendagen het volgende:
This thread is slowly turning into a kaalkopjesthread.
Ziet eruit als de standaard hardcore dj's, ja. En dus niet de terrorcore zoals TS beweert.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:50 schreef psaexorp het volgende:
[..]
redelijk duidelijk te zien dat er in de line-up een behoorlijke verandering is qua stijlen vergeleken met 1993
Als je een beetje weet waar je over praat, beantwoord dit ook meteen je dikgedrukte vraag
Eindelijk!quote:Op zondag 9 mei 2010 15:50 schreef psaexorp het volgende:
[..]
De hoofdklacht is volgens mij eerder, dat mystery land al jaren van zijn oorspronkelijke koers is afgeweken, en alle niet-commerciele interessante acts zoals bijv terror (waar je best wat ''luister oefening'' voor nodig hebt om te waarderen) lijken te zijn verwijderd, met als toppunt dat er nu opeens rappers op mysterland staan.![]()
[..]
met hardstyle aankomen in dit topic![]()
Godverdomme man, dat is hetzelfde als met nederhop aankomen bij een old school hip-hop fan, je hebt er duidelijk geen kaas van gegeten
[..]
mening? je zet je superieur op tegenover ts en andere lui (zover aanwezig) van het eerste uur. dan krijg je vanzelf mensen die in het harnas springen![]()
en om eerlijk te zijn, als ik zelf bij de 1993 editie was geweest, en er komen in dit topic 2 indie-druiloren even mooi vertellen dat deze editie van vergelijkbaar niveau is nou dan... ja, kom op zeg![]()
[..]
hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Mystery_Land
redelijk duidelijk te zien dat er in de line-up een behoorlijke verandering is qua stijlen vergeleken met 1993
Als je een beetje weet waar je over praat, beantwoord dit ook meteen je dikgedrukte vraag
Wordt er nog zo'n hardcore gemaakt als van 1998 - 2006 ongeveer dan? dat vond ik altijd goed te pruimen maar die van tegenwoordig wat ik soms nog hoor hebben echt allemaal dezelfde lelijke kick.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:45 schreef julian6 het volgende:
[..]
Serieus? Ga je er maar eens meer in verdiepen want er is zoveel beters te vinden dan in hardstyleland.
Ik troll niet hier hoor. Ik ben nog steeds van mening dat Hardstyle beter is dan Hardcore. Maar zoals ik twee pagina's terug liet zien, zit er toch wel wat tussen wat ik luister.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:50 schreef NielsTriple het volgende:
[..]van troll-thread naar kaalkopjes? Ik vind het hoe dan ook een vooruitgang.
Nou Rens, ga maar weer fijn hardcore luisterenquote:Op zondag 9 mei 2010 15:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jammer dat je dit nou weer moest zeggen. Ik kon me in sommige opmerkingen van jou nog best goed vinden...
Dat roep ik al vanaf pagina 2 maar de mods zijn er nietquote:
Dan luister je het toch niet?quote:Op zondag 9 mei 2010 15:51 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik waardeer het niet omdat het gewoonweg a-creatief is. Je wilt toch een beetje diversiteit in je muziek hebben? Bij hardstyle is de opbouw, melodie en climax bijna altijd hetzelfde. Ik werd er echt gek van na een maand of 6.
Ja, ik mag hier duidelijk niet vinden dat Hardstyle beter is omdat ik van alle kanten Hardcore op mij af krijg en wordt afgekraakt voor Hardstyle.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jammer dat je dit nou weer moest zeggen. Ik kon me in sommige opmerkingen van jou nog best goed vinden...
Ik luister wel hardstyle hoorquote:Op zondag 9 mei 2010 15:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik mag hier duidelijk niet vinden dat Hardstyle beter is omdat ik van alle kanten Hardcore op mij af krijg en wordt afgekraakt voor Hardstyle.
Nou, je hebt m'n fobo gecheckt, weet dat ik een jongetje ben en dat ik Rens heet. Ik voel me heul geintimideerd nu. Reageer toch eens inhoudelijk op iets ipv. je trieste getroll.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nou Rens, ga maar weer fijn hardcore luisteren
Nee, TS heeft toch duidelijk gezegd dat de hoofdklacht die 'anti-Nederlandse rapper' is.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:50 schreef psaexorp het volgende:
[..]
De hoofdklacht is volgens mij eerder, dat mystery land al jaren van zijn oorspronkelijke koers is afgeweken, en alle niet-commerciele interessante acts zoals bijv terror (waar je best wat ''luister oefening'' voor nodig hebt om te waarderen) lijken te zijn verwijderd, met als toppunt dat er nu opeens rappers op mysterland staan.![]()
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:01 schreef NielsTriple het volgende:
En dan de doodsteek (Ook wel te omschrijven als hoofdklacht):
Vandaag keek ik even in de Partyflock agenda. Ook de Third Movement area was er dit jaar niet. En tot mijn grote schrik, verbazing en afschuw zie ik niemand minder dan Salah Edin in de line up. De Marokaans / Nederlandse rapper die het zo geweldig vond dat hij gelijkenis toonde met Mohammed Bouyeri, dat hij zelfs op dezelfde manier op de foto ging voor zijn album cover, vervolgens overal op TV kwam om maar te schoppen tegen onze samenleving.
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:07 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ontopic!
Dus omdat jij vindt dat een discussie is afgelopen omdat mensen niet reageren op beledigingen moet er een slot op. Ok, relaxed!quote:Op zondag 9 mei 2010 15:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat roep ik al vanaf pagina 2 maar de mods zijn er niet
Als er 1 iemand zijn smaak hier niet opdringt is hij het wel.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:53 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dan luister je het toch niet?Opgelost, slotje.
Mama, hij luistert geen hardcoreZal ik hardcore aan hem opdringen? Triest.
Zoals ik al zei: ik luister het beide en vind het dom dat er per se onderling gezeik moet zijn, omdat het één beter zou zijn dan het ander.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik mag hier duidelijk niet vinden dat Hardstyle beter is omdat ik van alle kanten Hardcore op mij af krijg en wordt afgekraakt voor Hardstyle.
Ik luister het ook niet, waarom zou ik? Ik kan er alleen niet tegen als mensen hardstyle 'beter' vinden dan hardcore of een andere harde muziekstijl. Want dat is simpelweg niet waar.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:53 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dan luister je het toch niet?Opgelost, slotje.
Mama, hij luistert geen hardcoreZal ik hardcore aan hem opdringen? Triest.
Blijkbaar zijn je ogen ook al aangetast, als er hier iemand ontopic gereageerd heeft op de eerste paar pagina's, dan ben ik het wel. (En WD + Julian)quote:Op zondag 9 mei 2010 15:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nou, je hebt m'n fobo gecheckt, weet dat ik een jongetje ben en dat ik Rens heet. Ik voel me heul geintimideerd nu. Reageer toch eens inhoudelijk op iets ipv. je trieste getroll.
Ik VIND het één beter dan het ander. En dat mag blijkbaar niet.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik luister het beide en vind het dom dat er per se onderling gezeik moet zijn, omdat het één beter zou zijn dan het ander.
Nee, omdat ik vind dat de klacht allang is opgelost en zelfs ongegrond is en jij als TS constant offtopic gaat. Daarom, ja.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:54 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Dus omdat jij vindt dat een discussie is afgelopen omdat mensen niet reageren op beledigingen moet er een slot op. Ok, relaxed!![]()
"Jij" "jij" jij" Altijd maar die ander...quote:Op zondag 9 mei 2010 15:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, omdat ik vind dat de klacht allang is opgelost en zelfs ongegrond is en jij als TS constant offtopic gaat. Daarom, ja.
Nou, ik zal het je zeggen: ik luister beide stijlen maar vind hardstyle beter dan hardcore.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:55 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik luister het ook niet, waarom zou ik? Ik kan er alleen niet tegen als mensen hardstyle 'beter' vinden dan hardcore of een andere harde muziekstijl. Want dat is simpelweg niet waar.
Blijkbaar heb jij iets aan je ogen, want het enige wat ik probeer is om beide 'kampen' in te laten zien dat een discussie over muzieksmaak gewoon onzin is. Dat de hoofdklacht iets anders was dan waar het nu om gaan, dat ligt niet aan de TS, maar aan de mensen die hier reageerden.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn je ogen ook al aangetast, als er hier iemand ontopic gereageerd heeft op de eerste paar pagina's, dan ben ik het wel. (En WD + Julian)
Jij daarentegen..................................
Als je het uit de context haalt wel jaquote:Op zondag 9 mei 2010 15:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, TS heeft toch duidelijk gezegd dat de hoofdklacht die 'anti-Nederlandse rapper' is.
[..]
[..]
Waarvoor dank.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij iets aan je ogen, want het enige wat ik probeer is om beide 'kampen' in te laten zien dat een discussie over muzieksmaak gewoon onzin is. Dat de hoofdklacht iets anders was dan waar het nu om gaan, dat ligt niet aan de TS, maar aan de mensen die hier reageerden.
En dus reageer jij niet ontopic.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij iets aan je ogen, want het enige wat ik probeer is om beide 'kampen' in te laten zien dat een discussie over muzieksmaak gewoon onzin is. Dat de hoofdklacht iets anders was dan waar het nu om gaan, dat ligt niet aan de TS, maar aan de mensen die hier reageerden.
True.quote:
Tuurlijk wel. Het is alleen de manier waarop je je mening uit... jij noemt hardcore oorkanker ofzo. Als ik hardstyle zo noem, dan word jij daar toch ook niet vrolijker van?quote:Op zondag 9 mei 2010 15:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik VIND het één beter dan het ander. En dat mag blijkbaar niet.
volgens mij kijk jij gewoon niet verder dan scantraxx? er is meer dan datquote:Op zondag 9 mei 2010 15:55 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik luister het ook niet, waarom zou ik? Ik kan er alleen niet tegen als mensen hardstyle 'beter' vinden dan hardcore of een andere harde muziekstijl. Want dat is simpelweg niet waar.
Nee, ik heb hardcore nergens oorkanker genoemd. Ik heb het kankerherrie genoemd, omdat ik simpelweg de nummers die gepost werden niet om aan te horen vond. En het maakt mij serieus niet uit hoe jij hardstyle noemen zou, alsof dat mij ervan gaat weerhouden het te luisteren.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Het is alleen de manier waarop je je mening uit... jij noemt hardcore oorkanker ofzo. Als ik hardstyle zo noem, dan word jij daar toch ook niet vrolijker van?
Imo is het gewoon de manier waarop meningen verteld worden.
Dat hangt wellicht ook wel een beetje af van hoe je je opstelt tumtummetjequote:Op zondag 9 mei 2010 15:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Is het logo van een label, Enzyme records.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:59 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat is er eigenlijk zo tof aan gasmaskers? Ik zie ze altijd voorbij komen als het over dit soort muziek gaat.
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:58 schreef julian6 het volgende:
[..]
Als jij je ook nog in de discussie gaat mengen loopt het hier uit de hand
Als we elkaar gaan afkraken doe ik natuurlijk fijn mee, dat snap je.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:00 schreef psaexorp het volgende:
[..]
Dat hangt wellicht ook wel een beetje af van hoe je je opstelt tumtummetje
hardcore IS beter dan hardstyle want:quote:Op zondag 9 mei 2010 15:56 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nou, ik zal het je zeggen: ik luister beide stijlen maar vind hardstyle beter dan hardcore.
Shit just hit the fan.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zolang er geen bandjes-tuig zit hier zal het meevallen. Heb niets tegen hardcore ofzo, vind er zelf alleen niets aan.
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:56 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
"Jij" "jij" jij" Altijd maar die ander...
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:17 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ik vind van niet, dus in dit geval moet jij niet zeiken.
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:22 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:25 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ehm, wat precies snap je niet aan "Klaagbaak".
Dit gehele subforum is er speciaal om te klagen.
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:55 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij nu iets juist niet ziet..
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:01 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:07 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ontopic!
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:15 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Etc, etc, etc. Faalhaasquote:Op zondag 9 mei 2010 15:23 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Nee, je hebt aangetoond dat je liever andere stylen 'kanker' noemt en de grond in stampt dan dat je inhoudelijk wil meedoen aan de discussie.
Dat was idd japsnars. Die het vervolgens vreemd vindt als ik er niet op reageer.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik heb hardcore nergens oorkanker genoemd. Ik heb het kankerherrie genoemd, omdat ik simpelweg de nummers die gepost werden niet om aan te horen vond. En het maakt mij serieus niet uit hoe jij hardstyle noemen zou, alsof dat mij ervan gaat weerhouden het te luisteren.
Het boeit niet hoe je het noemde. Meningen kunnen toch normaal verteld worden? Ik vind hardstyle prima en hardcore ook.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik heb hardcore nergens oorkanker genoemd. Ik heb het kankerherrie genoemd, omdat ik simpelweg de nummers die gepost werden niet om aan te horen vond. En het maakt mij serieus niet uit hoe jij hardstyle noemen zou, alsof dat mij ervan gaat weerhouden het te luisteren.
Jij probeert je smaak bij iedereen naar binnen te krijgen. Stop er gewoon mee, het werkt niet. Jij VIND het beter, het IS niet beter.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:01 schreef julian6 het volgende:
[..]
hardcore IS beter dan hardstyle want:
- Meer diversiteit
- Meer creativiteit
- Geen nadruk op kick of melodie
- Geen vaste formule mbt producties
- Geen heersend label dat 99% van de producties voor zijn rekening neemt
- Minder commerciële insteek
- Meer producers
zo kan ik nog wel een pagina doorgaan maar het komt erop neer dat hardcore producties diverser zijn dan hardstyle producties.
Zoveel moeite doen, en dan nog MIJN punt bewijzen.quote:
Je reageert op mijn posts dus je cared wel degelijk jaquote:
ALS het al allemaal waar is wat je zegt, dan kan het toch zijn dat mensen juist meer van hardstyle houden? Jij houdt van meer diversiteit, sommige juist van weinig.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:01 schreef julian6 het volgende:
[..]
- Meer diversiteit
- Meer creativiteit
- Meer producers
zo kan ik nog wel een pagina doorgaan maar het komt erop neer dat hardcore producties diverser zijn dan hardstyle producties.
Wat een bullshit, werkelijkquote:Op zondag 9 mei 2010 16:01 schreef julian6 het volgende:
[..]
- Meer diversiteit
- Meer creativiteit
- Meer producers
nee, dan heb je je gewoon niet genoeg verdiept in hardstyle.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:01 schreef julian6 het volgende:
[..]
- Meer diversiteit
- Meer creativiteit
- Meer producers
Juist niet, ik bewijs dat jouw punt JUIST op JOUZELF van sprake is.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:02 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Zoveel moeite doen, en dan nog MIJN punt bewijzen.
Het boegbeeld van de hardcore scene wat mij betreft. De beste producers, meeste creativiteit en de producers genieten absolute vrijheidquote:Op zondag 9 mei 2010 16:00 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Is het logo van een label, Enzyme records.
Omdat hij twee nummers hetzelfde vindt klinken.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
nee, dan heb je je gewoon niet genoeg verdiept in hardstyle.
quote:Op zondag 9 mei 2010 16:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je reageert op mijn posts dus je cared wel degelijk ja![]()
![]()
![]()
proest
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe je het weerquote:Op zondag 9 mei 2010 16:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Juist niet, ik bewijs dat jouw punt JUIST op JOUZELF van sprake is.
Nee, ik had er een met LA Lakers.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Hebben jullie ook allemaal een bomberjack met de Nederlandse vlag erop geborduurd?
maar als iemand jou afkraakt hoef je je nog niet meteen te verlagen tot diens niveau.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als we elkaar gaan afkraken doe ik natuurlijk fijn mee, dat snap je.
Schuif je het weer op mij af, hè.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:04 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Doe je het weer![]()
Je mag eventueel ook wel ontopic gaan.
Ik heb een Nederlandse vlag op m'n kamer hangen ja. Ook een Hardcore Holland vlag. Gewoon omdat ik het leuk vind en ik toch iets moet ophangen, anders is t zo saai.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Hebben jullie ook allemaal een bomberjack met de Nederlandse vlag erop geborduurd?
Het begint er wel op te lijken.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:06 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik zou nu een hele fout opmerking kunnen maken maar we zijn hier niet in ONZ
Ik heb een thunderdome poster, een paar t-shirtjes van enzyme en een vest met Hardcore erop. Die ik overigens alleen met feesjes draagquote:Op zondag 9 mei 2010 16:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Gast, de laatste 30 minuten of meer ben je alleen maar aan het zeiken geweest. Noemt muziek oorkanker, en gaat dan zeiken dat niemand serieus op je ingaat. Vervolgens loop je alleen maar te huilen en te trollen. En als ik je dan wijs op het feit dat je alles bij 'de ander' neerlegt en geen hand in eigen boezem durft te steken, bewijs je mijn punt (tot vervelends toe) door constant te herhalen dat IK juist degene ben die dat doet.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Schuif je het weer op mij af, hè.
Doe je het zelf dus weer
Ik heb daarstraks al een poging ondernomen om ontopic te gaan maar daar kwam geen reactie van jou op, ga zelf dus eerst maar eens even ontopic.
Kgeloof dat we er ook wel uit zijn.,quote:Op zondag 9 mei 2010 16:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Achja, m'n posts worden toch niet gelezen, het topic is bijna vol. Deeltje 2 sla ik over, goed?
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:02 schreef Juicyhil het volgende:
Ga dan naar Pinkpop.
Nee.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:05 schreef Otis2.0 het volgende:
beter ? Dit is GVD nog slechter als de gemiddelde carnavalskraker. Wat een paupershit.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:43 schreef wolvendagen het volgende:
Zo. Topic volgespammed. Ga nu maar verder leren voor je examensquote:Op zondag 9 mei 2010 16:10 schreef julian6 het volgende:
voor de mensen met een goede smaak:
komt allen
nee, reageer eens?quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 16:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
nee, dan heb je je gewoon niet genoeg verdiept in hardstyle.
jij zegt dat je een half jaar hebt geluisterd naar hardstyle. zeg dan eens het nummer wat jij het beste vindt?
fuckquote:Op zondag 9 mei 2010 16:11 schreef nattermann het volgende:
[..]
Zo. Topic volgespammed. Ga nu maar verder leren voor je examens
quote:Op zondag 9 mei 2010 16:11 schreef Buschetta het volgende:
[..]
beter ? Dit is GVD nog slechter als de gemiddelde carnavalskraker. Wat een paupershit.
Pinkpopquote:Op zondag 9 mei 2010 16:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]___________!11111111
Gewoon dit:_______!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111
Ik heb ook genoeg serieuze posts geplaatst dus jij bent het treurige figuur hier.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:09 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Gast, de laatste 30 minuten of meer ben je alleen maar aan het zeiken geweest. Noemt muziek oorkanker, en gaat dan zeiken dat niemand serieus op je ingaat. Vervolgens loop je alleen maar te huilen en te trollen. En als ik je dan wijs op het feit dat je alles bij 'de ander' neerlegt en geen hand in eigen boezem durft te steken, bewijs je mijn punt (tot vervelends toe) door constant te herhalen dat IK juist degene ben die dat doet.
Je zet jezelf zo ontzettend voor lul
Sowieso.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:11 schreef psaexorp het volgende:
[..]
Nee.
Zit jij nu op een paard met een steel-guitar bij een zonsondergang?
Prophet - Cocaine Bizznizz draaide ik grijs vroeger.. andere nummers die ik wel te pruimen vindquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |