popi-jopi huppelkutjes housequote:Op zondag 9 mei 2010 14:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ik ben van de Hardstyle. Dit krijg je er bij mij niet in. Kankerherrie. Doe mijn Headhunterz of zo maar instead.
Dat weet ik.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:52 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Zoek eens naar "The Masochist", is ook The Prophet, maar dan toen hij nog beter in vorm was.
Dat is het verschil tussen de mainstream en somewhat underground. Maar zoals ik al zei, je komt er zelf wel achter.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee die teringherrie van jullie is om aan te horen? Geen deuntje dit dat, gewoon de hele tijd een rauwe 'bass'.
Ik geloof dat jij nu iets juist niet ziet..quote:Op zondag 9 mei 2010 14:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Het zegt Hardstyle. Geen kankerherrie. Zie je dat?
quote:
Het zegt hardstyle, maar dit is (early) hardcore.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Het zegt Hardstyle. Geen kankerherrie. Zie je dat?
Nou, enlighten me, oh meester van de pokke herrie.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:55 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij nu iets juist niet ziet..
Dan heb je de periode meegemaakt toen Hardstyle nog goed was. Wil je dat serieus vergelijken met die suikerzoete commerciele teringbende die het nu is?quote:Op zondag 9 mei 2010 14:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je me nou voor House kutje uitmaken? Ja? Ik was twaalf toen ik dat ging luisteren, was ik zeker ook al een popi jopi house kutje?
Ja, en nu wordt het onder de hardstyle geplempt omdat we geen early happy hardcore meer maken. Dat is allemaal onder het genre hardstyle gegooid. Heb je dat gemist?quote:Op zondag 9 mei 2010 14:55 schreef julian6 het volgende:
[..]
Het zegt hardstyle, maar dit is (early) hardcore.
Nu ga je zelf alleen maar muziek posten in plaats van reageren op reacties in jouw topic. Genoeg reden om dit topic maar gewoon een slotje te geven.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:56 schreef NielsTriple het volgende:
Ook dit is hardcore. Dit is zelfs de meest gedraaide hardcore track op Mysteryland Outdoor '98
Vind je het erg dat ik het wel goed vindt? Je zit er volgens mij nog al mee dat er wel mensen zijn die het luisteren.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:56 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dan heb je de periode meegemaakt toen Hardstyle nog goed was. Wil je dat serieus vergelijken met die suikerzoete commerciele teringbende die het nu is?
Is dat Promo in het eerste frame?quote:Op zondag 9 mei 2010 14:56 schreef NielsTriple het volgende:
Ook dit is hardcore. Dit is zelfs de meest gedraaide hardcore track op Mysteryland Outdoor '98
Waar moet ik op reageren? Dit topic heeft een paar "MIJN MUZIEK IS LEKKER BETERDERDEREDER DAN DIE VAN HULLIE" posters, die negeer ik lieverquote:Op zondag 9 mei 2010 14:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nu ga je zelf alleen maar muziek posten in plaats van reageren op reacties in jouw topic. Genoeg reden om dit topic maar gewoon een slotje te geven.
Volgens mij welquote:
Je topic is niet meer over je klacht. Want daar ga je niet meer op in. Dus daarom kan er een slotje op.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:59 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Waar moet ik op reageren? Dit topic heeft een paar "MIJN MUZIEK IS LEKKER BETERDERDEREDER DAN DIE VAN HULLIE" posters, die negeer ik liever
aanvulling op mijn vorige filmpje
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:52 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Zoek eens naar "The Masochist", is ook The Prophet, maar dan toen hij nog beter in vorm was.
edit:
Door wie? Niet door mij hoor. En ik denk dat je veel mensen beledigd als je oude klassiekers durft te vergelijken met die troep van tegenwoordigquote:Op zondag 9 mei 2010 14:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, en nu wordt het onder de hardstyle geplempt omdat we geen early happy hardcore meer maken. Dat is allemaal onder het genre hardstyle gegooid. Heb je dat gemist?
Topic gaat nog wel over de klacht, huilie.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je topic is niet meer over je klacht. Want daar ga je niet meer op in. Dus daarom kan er een slotje op.
En jij ziet mij er iets om geven, waar? Ik ben iemand die gewoon beide kan slikken, en zo zullen er velen zijn met mij. Mensen die Abject luisteren maar ook Frontliner, omdat dat fucking Abject is maar dan met een andere naam. Nou boo fucking woo. Hij is anders dan hij eerst was, neemt niet weg dat ie niet goed is.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:01 schreef julian6 het volgende:
[..]
Door wie? Niet door mij hoor. En ik denk dat je veel mensen beledigd als je oude klassiekers durft te vergelijken met die troep van tegenwoordig
lutsersquote:Op zondag 9 mei 2010 15:01 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Topic gaat nog wel over de klacht, huilie.
Het feit dat lutsers als jij steeds van de klacht afwijken betekend niet dat je dit topic zomaar kan laten sluiten.
Moet jij eens opletten. Jij zit nu te baggeren in je eigen topic hè.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:01 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Topic gaat nog wel over de klacht, huilie.
Het feit dat lutsers als jij steeds van de klacht afwijken betekend niet dat je dit topic zomaar kan laten sluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |