Schuif je het weer op mij af, hè.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:04 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Doe je het weer![]()
Je mag eventueel ook wel ontopic gaan.
Ik heb een Nederlandse vlag op m'n kamer hangen ja. Ook een Hardcore Holland vlag. Gewoon omdat ik het leuk vind en ik toch iets moet ophangen, anders is t zo saai.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Hebben jullie ook allemaal een bomberjack met de Nederlandse vlag erop geborduurd?
Het begint er wel op te lijken.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:06 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik zou nu een hele fout opmerking kunnen maken maar we zijn hier niet in ONZ
Ik heb een thunderdome poster, een paar t-shirtjes van enzyme en een vest met Hardcore erop. Die ik overigens alleen met feesjes draagquote:Op zondag 9 mei 2010 16:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Hebben jullie ook allemaal een bomberjack met de Nederlandse vlag erop geborduurd?
Gast, de laatste 30 minuten of meer ben je alleen maar aan het zeiken geweest. Noemt muziek oorkanker, en gaat dan zeiken dat niemand serieus op je ingaat. Vervolgens loop je alleen maar te huilen en te trollen. En als ik je dan wijs op het feit dat je alles bij 'de ander' neerlegt en geen hand in eigen boezem durft te steken, bewijs je mijn punt (tot vervelends toe) door constant te herhalen dat IK juist degene ben die dat doet.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Schuif je het weer op mij af, hè.
Doe je het zelf dus weer
Ik heb daarstraks al een poging ondernomen om ontopic te gaan maar daar kwam geen reactie van jou op, ga zelf dus eerst maar eens even ontopic.
Kgeloof dat we er ook wel uit zijn.,quote:Op zondag 9 mei 2010 16:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Achja, m'n posts worden toch niet gelezen, het topic is bijna vol. Deeltje 2 sla ik over, goed?
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:02 schreef Juicyhil het volgende:
Ga dan naar Pinkpop.
Nee.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:05 schreef Otis2.0 het volgende:
beter ? Dit is GVD nog slechter als de gemiddelde carnavalskraker. Wat een paupershit.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:43 schreef wolvendagen het volgende:
Hier, hardstyle. Beter dan die meuk die jij post.
Zo. Topic volgespammed. Ga nu maar verder leren voor je examensquote:Op zondag 9 mei 2010 16:10 schreef julian6 het volgende:
voor de mensen met een goede smaak:
Hardcore #16 - knallend de lente in
komt allen
nee, reageer eens?quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 16:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
nee, dan heb je je gewoon niet genoeg verdiept in hardstyle.
jij zegt dat je een half jaar hebt geluisterd naar hardstyle. zeg dan eens het nummer wat jij het beste vindt?
fuckquote:Op zondag 9 mei 2010 16:11 schreef nattermann het volgende:
[..]
Zo. Topic volgespammed. Ga nu maar verder leren voor je examens
quote:Op zondag 9 mei 2010 16:11 schreef Buschetta het volgende:
[..]
beter ? Dit is GVD nog slechter als de gemiddelde carnavalskraker. Wat een paupershit.
Pinkpopquote:Op zondag 9 mei 2010 16:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]___________!11111111
Gewoon dit:_______!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111
Ik heb ook genoeg serieuze posts geplaatst dus jij bent het treurige figuur hier.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:09 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Gast, de laatste 30 minuten of meer ben je alleen maar aan het zeiken geweest. Noemt muziek oorkanker, en gaat dan zeiken dat niemand serieus op je ingaat. Vervolgens loop je alleen maar te huilen en te trollen. En als ik je dan wijs op het feit dat je alles bij 'de ander' neerlegt en geen hand in eigen boezem durft te steken, bewijs je mijn punt (tot vervelends toe) door constant te herhalen dat IK juist degene ben die dat doet.
Je zet jezelf zo ontzettend voor lul
Sowieso.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:11 schreef psaexorp het volgende:
[..]
Nee.
Zit jij nu op een paard met een steel-guitar bij een zonsondergang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |