hardcore IS beter dan hardstyle want:quote:Op zondag 9 mei 2010 15:56 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nou, ik zal het je zeggen: ik luister beide stijlen maar vind hardstyle beter dan hardcore.
Shit just hit the fan.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zolang er geen bandjes-tuig zit hier zal het meevallen. Heb niets tegen hardcore ofzo, vind er zelf alleen niets aan.
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:56 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
"Jij" "jij" jij" Altijd maar die ander...
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:17 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ik vind van niet, dus in dit geval moet jij niet zeiken.
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:22 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Wauw, je hebt dus niets gelezen van de OP, behalve dan dat ik het dit jaar (wederom) ruk vind uitzien?
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:25 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ehm, wat precies snap je niet aan "Klaagbaak".
Dit gehele subforum is er speciaal om te klagen.
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:55 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij nu iets juist niet ziet..
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:01 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Topic gaat nog wel over de klacht, huilie.
Het feit dat lutsers als jij steeds van de klacht afwijken betekend niet dat je dit topic zomaar kan laten sluiten.
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:07 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
relaxed, zoek eens waar ik op reageerde, post dat ook eens. Dat was namelijk de topicvervuiling. Net als jij nu doet.
Ontopic!
Kutrapper met anti-Nederland mentaliteit is de kers op de Mystery Land Zuigt taart.
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:15 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat andere mensen jouw mening MOETEN delen.
Etc, etc, etc. Faalhaasquote:Op zondag 9 mei 2010 15:23 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Nee, je hebt aangetoond dat je liever andere stylen 'kanker' noemt en de grond in stampt dan dat je inhoudelijk wil meedoen aan de discussie.
Dat was idd japsnars. Die het vervolgens vreemd vindt als ik er niet op reageer.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik heb hardcore nergens oorkanker genoemd. Ik heb het kankerherrie genoemd, omdat ik simpelweg de nummers die gepost werden niet om aan te horen vond. En het maakt mij serieus niet uit hoe jij hardstyle noemen zou, alsof dat mij ervan gaat weerhouden het te luisteren.
Het boeit niet hoe je het noemde. Meningen kunnen toch normaal verteld worden? Ik vind hardstyle prima en hardcore ook.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik heb hardcore nergens oorkanker genoemd. Ik heb het kankerherrie genoemd, omdat ik simpelweg de nummers die gepost werden niet om aan te horen vond. En het maakt mij serieus niet uit hoe jij hardstyle noemen zou, alsof dat mij ervan gaat weerhouden het te luisteren.
Jij probeert je smaak bij iedereen naar binnen te krijgen. Stop er gewoon mee, het werkt niet. Jij VIND het beter, het IS niet beter.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:01 schreef julian6 het volgende:
[..]
hardcore IS beter dan hardstyle want:
- Meer diversiteit
- Meer creativiteit
- Geen nadruk op kick of melodie
- Geen vaste formule mbt producties
- Geen heersend label dat 99% van de producties voor zijn rekening neemt
- Minder commerciële insteek
- Meer producers
zo kan ik nog wel een pagina doorgaan maar het komt erop neer dat hardcore producties diverser zijn dan hardstyle producties.
Zoveel moeite doen, en dan nog MIJN punt bewijzen.quote:
Je reageert op mijn posts dus je cared wel degelijk jaquote:
ALS het al allemaal waar is wat je zegt, dan kan het toch zijn dat mensen juist meer van hardstyle houden? Jij houdt van meer diversiteit, sommige juist van weinig.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:01 schreef julian6 het volgende:
[..]
- Meer diversiteit
- Meer creativiteit
- Meer producers
zo kan ik nog wel een pagina doorgaan maar het komt erop neer dat hardcore producties diverser zijn dan hardstyle producties.
Wat een bullshit, werkelijkquote:Op zondag 9 mei 2010 16:01 schreef julian6 het volgende:
[..]
- Meer diversiteit
- Meer creativiteit
- Meer producers
nee, dan heb je je gewoon niet genoeg verdiept in hardstyle.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:01 schreef julian6 het volgende:
[..]
- Meer diversiteit
- Meer creativiteit
- Meer producers
Juist niet, ik bewijs dat jouw punt JUIST op JOUZELF van sprake is.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:02 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Zoveel moeite doen, en dan nog MIJN punt bewijzen.
Het boegbeeld van de hardcore scene wat mij betreft. De beste producers, meeste creativiteit en de producers genieten absolute vrijheidquote:Op zondag 9 mei 2010 16:00 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Is het logo van een label, Enzyme records.
Omdat hij twee nummers hetzelfde vindt klinken.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
nee, dan heb je je gewoon niet genoeg verdiept in hardstyle.
quote:Op zondag 9 mei 2010 16:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je reageert op mijn posts dus je cared wel degelijk ja![]()
![]()
![]()
proest
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe je het weerquote:Op zondag 9 mei 2010 16:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Juist niet, ik bewijs dat jouw punt JUIST op JOUZELF van sprake is.
Nee, ik had er een met LA Lakers.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Hebben jullie ook allemaal een bomberjack met de Nederlandse vlag erop geborduurd?
maar als iemand jou afkraakt hoef je je nog niet meteen te verlagen tot diens niveau.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als we elkaar gaan afkraken doe ik natuurlijk fijn mee, dat snap je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |