Blijkbaar zijn je ogen ook al aangetast, als er hier iemand ontopic gereageerd heeft op de eerste paar pagina's, dan ben ik het wel. (En WD + Julian)quote:Op zondag 9 mei 2010 15:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nou, je hebt m'n fobo gecheckt, weet dat ik een jongetje ben en dat ik Rens heet. Ik voel me heul geintimideerd nu. Reageer toch eens inhoudelijk op iets ipv. je trieste getroll.
Ik VIND het één beter dan het ander. En dat mag blijkbaar niet.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik luister het beide en vind het dom dat er per se onderling gezeik moet zijn, omdat het één beter zou zijn dan het ander.
Nee, omdat ik vind dat de klacht allang is opgelost en zelfs ongegrond is en jij als TS constant offtopic gaat. Daarom, ja.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:54 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Dus omdat jij vindt dat een discussie is afgelopen omdat mensen niet reageren op beledigingen moet er een slot op. Ok, relaxed!![]()
"Jij" "jij" jij" Altijd maar die ander...quote:Op zondag 9 mei 2010 15:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, omdat ik vind dat de klacht allang is opgelost en zelfs ongegrond is en jij als TS constant offtopic gaat. Daarom, ja.
Nou, ik zal het je zeggen: ik luister beide stijlen maar vind hardstyle beter dan hardcore.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:55 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik luister het ook niet, waarom zou ik? Ik kan er alleen niet tegen als mensen hardstyle 'beter' vinden dan hardcore of een andere harde muziekstijl. Want dat is simpelweg niet waar.
Blijkbaar heb jij iets aan je ogen, want het enige wat ik probeer is om beide 'kampen' in te laten zien dat een discussie over muzieksmaak gewoon onzin is. Dat de hoofdklacht iets anders was dan waar het nu om gaan, dat ligt niet aan de TS, maar aan de mensen die hier reageerden.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn je ogen ook al aangetast, als er hier iemand ontopic gereageerd heeft op de eerste paar pagina's, dan ben ik het wel. (En WD + Julian)
Jij daarentegen..................................
Als je het uit de context haalt wel jaquote:Op zondag 9 mei 2010 15:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, TS heeft toch duidelijk gezegd dat de hoofdklacht die 'anti-Nederlandse rapper' is.
[..]
[..]
Waarvoor dank.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij iets aan je ogen, want het enige wat ik probeer is om beide 'kampen' in te laten zien dat een discussie over muzieksmaak gewoon onzin is. Dat de hoofdklacht iets anders was dan waar het nu om gaan, dat ligt niet aan de TS, maar aan de mensen die hier reageerden.
En dus reageer jij niet ontopic.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij iets aan je ogen, want het enige wat ik probeer is om beide 'kampen' in te laten zien dat een discussie over muzieksmaak gewoon onzin is. Dat de hoofdklacht iets anders was dan waar het nu om gaan, dat ligt niet aan de TS, maar aan de mensen die hier reageerden.
True.quote:
Tuurlijk wel. Het is alleen de manier waarop je je mening uit... jij noemt hardcore oorkanker ofzo. Als ik hardstyle zo noem, dan word jij daar toch ook niet vrolijker van?quote:Op zondag 9 mei 2010 15:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik VIND het één beter dan het ander. En dat mag blijkbaar niet.
volgens mij kijk jij gewoon niet verder dan scantraxx? er is meer dan datquote:Op zondag 9 mei 2010 15:55 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik luister het ook niet, waarom zou ik? Ik kan er alleen niet tegen als mensen hardstyle 'beter' vinden dan hardcore of een andere harde muziekstijl. Want dat is simpelweg niet waar.
Nee, ik heb hardcore nergens oorkanker genoemd. Ik heb het kankerherrie genoemd, omdat ik simpelweg de nummers die gepost werden niet om aan te horen vond. En het maakt mij serieus niet uit hoe jij hardstyle noemen zou, alsof dat mij ervan gaat weerhouden het te luisteren.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Het is alleen de manier waarop je je mening uit... jij noemt hardcore oorkanker ofzo. Als ik hardstyle zo noem, dan word jij daar toch ook niet vrolijker van?
Imo is het gewoon de manier waarop meningen verteld worden.
Dat hangt wellicht ook wel een beetje af van hoe je je opstelt tumtummetjequote:Op zondag 9 mei 2010 15:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik mag hier duidelijk niet vinden dat Hardstyle beter is omdat ik van alle kanten Hardcore op mij af krijg en wordt afgekraakt voor Hardstyle.
Is het logo van een label, Enzyme records.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:59 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat is er eigenlijk zo tof aan gasmaskers? Ik zie ze altijd voorbij komen als het over dit soort muziek gaat.
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:58 schreef julian6 het volgende:
[..]
Als jij je ook nog in de discussie gaat mengen loopt het hier uit de hand
Als we elkaar gaan afkraken doe ik natuurlijk fijn mee, dat snap je.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:00 schreef psaexorp het volgende:
[..]
Dat hangt wellicht ook wel een beetje af van hoe je je opstelt tumtummetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |