Wij snappen dat niet?quote:Op zondag 9 mei 2010 15:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, jullie snappen gewoon niet dat er mensen zijn die een andere smaak hebben dan dat jullie hebben. En ik vind het prima dat jullie het wel luisteren, maar ik hoef die zooi gewoon niet en dus hoef je het ook niet te gaan verdedigen en mijn smaak af gaan lopen kraken kom je ook niet echt verder mee.
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:43 schreef wolvendagen het volgende:
Hier, hardstyle. Beter dan die meuk die jij post.
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee die teringherrie van jullie is om aan te horen? Geen deuntje dit dat, gewoon de hele tijd een rauwe 'bass'.
Ik zie het ineens, je hebt helemaal gelijk. Wij snappen het inderdaad niet dat mensen mogelijk een andere muzieksmaak kunnen hebben dan wijzelfquote:Op zondag 9 mei 2010 14:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ik ben van de Hardstyle. Dit krijg je er bij mij niet in. Kankerherrie. Doe mijn Headhunterz of zo maar instead.
Bullshit, jij reageerde op mijn ONTOPIC reacties.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:07 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
relaxed, zoek eens waar ik op reageerde, post dat ook eens. Dat was namelijk de topicvervuiling. Net als jij nu doet.
Ontopic!
Kutrapper met anti-Nederland mentaliteit is de kers op de Mystery Land Zuigt taart.
Waarom probeer je dan vooralsnog jouw muziek door mijn strot te rammen? Ik vind het prima dat jij het luistert maar bij mij komt het er niet in. Met die posts heb ik aangetoond liever hardstyle te luisteren dan wat jij luistert.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:20 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Wij snappen dat niet?
[..]
[..]
[..]
Ik zie het ineens, je hebt helemaal gelijk. Wij snappen het inderdaad niet dat mensen mogelijk een andere muzieksmaak kunnen hebben dan wijzelf
Kijk, ik luister sinds begin jaren 90 naar house en ben hier en daar een periode geswitched van hardcore naar praktisch alle andere stijlen. Sommige blijven hangen en andere moet je gewoon niet meer. Het punt is dat smaken verschillen, maar kwaliteit is een feit. En hardstyle vind je nu leuk, het is een periode. Maar je kunt maar zo lang naar stront luisteren dan gaan je oren dicht zitten en stap je over.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, jullie snappen gewoon niet dat er mensen zijn die een andere smaak hebben dan dat jullie hebben. En ik vind het prima dat jullie het wel luisteren, maar ik hoef die zooi gewoon niet en dus hoef je het ook niet te gaan verdedigen en mijn smaak af gaan lopen kraken kom je ook niet echt verder mee.
En dan gewoon niet begrijpen waarom ik niet inhoudelijk reageer op dergelijke posts...quote:
Nu reageer je weer niet op mijn ontopic reacties. Sjongejonge wat ben jij een ontzettende mongol.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:22 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
En dan gewoon niet begrijpen waarom ik niet inhoudelijk reageer op dergelijke posts...
Nee, je hebt aangetoond dat je liever andere stylen 'kanker' noemt en de grond in stampt dan dat je inhoudelijk wil meedoen aan de discussie.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom probeer je dan vooralsnog jouw muziek door mijn strot te rammen? Ik vind het prima dat jij het luistert maar bij mij komt het er niet in. Met die posts heb ik aangetoond liever hardstyle te luisteren dan wat jij luistert.
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:23 schreef Japsnars het volgende:
Sjongejonge wat ben jij een ontzettende mongol.
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:22 schreef NielsTriple het volgende:
En dan gewoon niet begrijpen waarom ik niet inhoudelijk reageer op dergelijke posts...
Dat jij hardstyle leuk vind, mooi. Maar je moet geen andere stijlen gaan af kraken waarbij de nummers niet volgens een vaste formule worden geproduceerd.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom probeer je dan vooralsnog jouw muziek door mijn strot te rammen? Ik vind het prima dat jij het luistert maar bij mij komt het er niet in. Met die posts heb ik aangetoond liever hardstyle te luisteren dan wat jij luistert.
Ja, en ik ben niet geswitched in die 5 jaar dat ik het luister en mijn oren zitten nog lang niet dicht.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:22 schreef Sam_Raimi het volgende:
[..]
Kijk, ik luister sinds begin jaren 90 naar house en ben hier en daar een periode geswitched van hardcore naar praktisch alle andere stijlen. Sommige blijven hangen en andere moet je gewoon niet meer. Het punt is dat smaken verschillen, maar kwaliteit is een feit. En hardstyle vind je nu leuk, het is een periode. Maar je kunt maar zo lang naar stront luisteren dan gaan je oren dicht zitten en stap je over.
Ja, omdat dat is hoe ik denk over jouw soort muziek. En zo zal jij denken over hardstyle. Nou be my guest.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:23 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Nee, je hebt aangetoond dat je liever andere stylen 'kanker' noemt en de grond in stampt dan dat je inhoudelijk wil meedoen aan de discussie.
Ik heb het idee dat we zinloos bezig zijn tegen dit soort figuren.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:24 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat jij hardstyle leuk vind, mooi. Maar je moet geen andere stijlen gaan af kraken waarbij de nummers niet volgens een vaste formule worden geproduceerd.
Dus zo mag ik er dan niet over denken?quote:Op zondag 9 mei 2010 15:24 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat jij hardstyle leuk vind, mooi. Maar je moet geen andere stijlen gaan af kraken waarbij de nummers niet volgens een vaste formule worden geproduceerd.
Jij haalt steeds mijn ontopic reacties weg uit je quotes en reageert daar niet op.quote:
wtf ben jij 12 ofzo? Kom is aan met argumenten waarom jij hardstyle een beter muzieksoort vind dan bv. industrial hardcore.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, omdat dat is hoe ik denk over jouw soort muziek. En zo zal jij denken over hardstyle. Nou be my guest.
Nee, luister gozert, je moet gewoon niet komen in het wilde westen. Je klacht is opgelost en nu zijn we over gegaan op elkaars muziek afkraken. Ik digg het jouwe niet, jij diggt het mijne niet. Daarmee is dit onderwerp ook afgesloten en kan dit topic dicht.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:25 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat we zinloos bezig zijn tegen dit soort figuren.
Eh, nee. Ik vind hardstyle niet mijn ding. Ik luister persoonlijk liever andere dingen, momenteel luister ik dubstep van Skream.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, omdat dat is hoe ik denk over jouw soort muziek. En zo zal jij denken over hardstyle. Nou be my guest.
Als je het kunt onderbouwen mag je alles denken. Ik vind hardstyle een a-creatieve, commerciele muzieksoort voor het klootjesvolk die het niet boeit wat ze horen. Waarom? Omdat het alleen maar om het fucking melodietje gaat in combinatie met een standaard kick die ze voor zowat alle releases gebruiken. En dan heb ik het vooral over Scantraxx of een ander label dat er alleen op is gericht zoveel mogelijk geld binnen te halen met zo min mogelijk moeite.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus zo mag ik er dan niet over denken?
Nee, ik ben 17 dat staat in mijn fotoboek. Ik vind hardstyle simpelweg beter omdat het niet zo rauw is. Ik vind (industrial) hardcore gewoon te rauw.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:26 schreef julian6 het volgende:
[..]
wtf ben jij 12 ofzo? Kom is aan met argumenten waarom jij hardstyle een beter muzieksoort vind dan bv. industrial hardcore.
Je weet dat je dat indirect wel doet met "quote:Op zondag 9 mei 2010 15:27 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Eh, nee. Ik vind hardstyle niet mijn ding. Ik luister persoonlijk liever andere dingen, momenteel luister ik dubstep van Skream.
Dat jij het WEL wil luisteren is aan jou, ik ben hier niet om daar over te oordelen.
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ga dan niet zo lopen janken als je er toch al 8 jaar niet bent geweest
[..]
Wat heeft ze groot gemaakt? Welke 'o zo grote' groep wordt buitengesloten?
[..]
Nee, het officiële eerste festival heeft in 1993 plaatsgevonden. De naam heeft geen ruk te maken met de telling
[..]
Nee, jij mag jouw eigen mening/smaak niet gebruiken als argumentatie. Jij hebt destijds zeker niet opgelet bij Nederlands?
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En over die rapper, dan ga je toch lekker niet naar die rapper kijken? Klacht opgelost?
Het feit dat deze rapper tegen de Nederlandse politiek, niet het hele land, is, is verder geen reden om hem niet op te laten treden op een dancefestival waar mensen uit alle landen naartoe komen.
Jouw laatste 'ontopic' reacties waren verwijten naar mij, dat ik MOET reageren, vervolgens beledig je me. Ik probeer je dan duidelijk te maken dat ik niet reageer op lutsers die mij, mijn post, of wat dan ook moeten beledigen om aandacht te krijgen.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij haalt steeds mijn ontopic reacties weg uit je quotes en reageert daar niet op.
Ga dan godverdomme zelf ONTOPIC reageren en op mijn ontopic reacties reageren
[ afbeelding ]
Zoals jij denkt over hardstyle, zo denk ik over Trance.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:27 schreef julian6 het volgende:
[..]
Als je het kunt onderbouwen mag je alles denken. Ik vind hardstyle een a-creatieve, commerciele muzieksoort voor het klootjesvolk die het niet boeit wat ze horen. Waarom? Omdat het alleen maar om het fucking melodietje gaat in combinatie met een standaard kick die ze voor zowat alle releases gebruiken. En dan heb ik het vooral over Scantraxx of een ander label dat er alleen op is gericht zoveel mogelijk geld binnen te halen met zo min mogelijk moeite.
Dat mag jij vinden. En ik vind het gewoon geil. Ik kick op niet creatieve muziek die altijd hetzelfde is maar dan elke keer met een ander deuntje.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:27 schreef julian6 het volgende:
[..]
Als je het kunt onderbouwen mag je alles denken. Ik vind hardstyle een a-creatieve, commerciele muzieksoort voor het klootjesvolk die het niet boeit wat ze horen. Waarom? Omdat het alleen maar om het fucking melodietje gaat in combinatie met een standaard kick die ze voor zowat alle releases gebruiken. En dan heb ik het vooral over Scantraxx of een ander label dat er alleen op is gericht zoveel mogelijk geld binnen te halen met zo min mogelijk moeite.
Maar je bent het met me eens dat elk nummertje wel verdacht veel weg heeft van het daarvoor uitgebrachte nummertje?quote:Op zondag 9 mei 2010 15:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik ben 17 dat staat in mijn fotoboek. Ik vind hardstyle simpelweg beter omdat het niet zo rauw is. Ik vind (industrial) hardcore gewoon te rauw.
Zij vindt hardstyle leuker, jij industrial hardcore. Dat is een smaak en over smaak valt niet te twisten. Daar kan je geen argumenten voor geven.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:26 schreef julian6 het volgende:
[..]
wtf ben jij 12 ofzo? Kom is aan met argumenten waarom jij hardstyle een beter muzieksoort vind dan bv. industrial hardcore.
Die smiley was om uit te drukken hoe kansloos deze discussie is, en dat ik nog serieus een poging doe om op een normale manier op je getroll te reageren.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je weet dat je dat indirect wel doet met ""?
Je kan het wel respecteren van elkaar. Iets dat zij duidelijk niet doet.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zij vindt hardstyle leuker, jij industrial hardcore. Dat is een smaak en over smaak valt niet te twisten. Daar kan je geen argumenten voor geven.
Ben jij 12 of wat?
Nee, mijn laatste reacties bevatten ook gewoon ontopic reacties en ook op de 1e pagina staan ontopic reacties van mij waarop jij nog steeds niet gereageerd hebt. Ondertussen ga je wel leuk youtubefilmpjes posten en janken over WD haar muzieksmaak.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:29 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Jouw laatste 'ontopic' reacties waren verwijten naar mij, dat ik MOET reageren, vervolgens beledig je me. Ik probeer je dan duidelijk te maken dat ik niet reageer op lutsers die mij, mijn post, of wat dan ook moeten beledigen om aandacht te krijgen.
En wat doe jij? Je gaat nog harder huilen, en gaat rustig verder met beledigen. Je snapt het gewoon echt niet. Misschien dat het je ooit nog wel op een rustige en duidelijke manier wordt uitgelegd, bijvoorbeeld in Jip en Janneke taal.
quote:
Ik weet het... ik weet het...quote:Op zondag 9 mei 2010 15:31 schreef NotYou het volgende:
Dit topicGoede op, terechte klacht, maar de bijzonder trieste 'discussie' die hier ontstaan is..
![]()
Nee. Want er zit wel degelijk verschil in, dat hoor jij alleen niet meer door je industrial hardcore and I couldnt really care less.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:30 schreef julian6 het volgende:
[..]
Maar je bent het met me eens dat elk nummertje wel verdacht veel weg heeft van het daarvoor uitgebrachte nummertje?
Nee, ik reageer op het feit dat Julian beweert dat smaak te beargumenteren valt.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:31 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Je kan het wel respecteren van elkaar. Iets dat zij duidelijk niet doet.
Kennelijk ben jij ook 12.
Dat is het probleem ook niet. Maar ik vind de producties in hardstyle-land nou niet het toonbeeld van creativiteit.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zij vindt hardstyle leuker, jij industrial hardcore. Dat is een smaak en over smaak valt niet te twisten. Daar kan je geen argumenten voor geven.
Ben jij 12 of wat?
Terechte klacht? Die klacht is allang opgelost, joh.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:31 schreef NotYou het volgende:
Dit topicGoede op, terechte klacht, maar de bijzonder trieste 'discussie' die hier ontstaan is..
![]()
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hoofdklacht is een Marokkaan die even komt rappen? Dan ga je gewoon niet naar de TopNotch Area. Zeikmajoor, alsof hij de enige is die naar Mystery Land komt en de hele dag je podium in beslag neemt. Nee.
Ik heb volgens mij duidelijk een paar keer gezegd "Prima dat jij dat wel luistert maar bij mij komt dat er niet in."quote:Op zondag 9 mei 2010 15:31 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Je kan het wel respecteren van elkaar. Iets dat zij duidelijk niet doet.
Kennelijk ben jij ook 12.
Terror is voor mij ook niet het toonbeeld voor creativiteit en zo kunnen we tot post 301 doorgaan.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:33 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook niet. Maar ik vind de producties in hardstyle-land nou niet het toonbeeld van creativiteit.
En? Dan mag zij dat toch nog wel leuk vinden?quote:Op zondag 9 mei 2010 15:33 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook niet. Maar ik vind de producties in hardstyle-land nou niet het toonbeeld van creativiteit.
En ik reageer daar op, waarop ik eigenlijk zeg dat je gelijk hebt dat over smaak niet valt te twisten, maar dat je op zijn minst respect kan hebben voor elkaars muziek smaak, ipv te gaan kotsen over hoe kut het wel niet is.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, ik reageer op het feit dat Julian beweert dat smaak te beargumenteren valt.
Blijkbaar ben jij 8, want jij kan niet eens begrijpend lezen.
Das wel erg zwak om onder je discussiepunt uit te komenquote:Op zondag 9 mei 2010 15:35 schreef wolvendagen het volgende:
Wacht ik heb een gehele oplossing:
Hardstyle, Hardcore en alles wat in de buurt komt van de hardere stijlen, is NIET het toonbeeld van creativiteit. Daar hebben we MTV en TMF voor.
OPGELOOOOST.
Twee handen op 1 buikquote:Op zondag 9 mei 2010 15:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Cool, hardstyle vs. hardcore topic
Ik luister beide, word ik nu door beide kampen in elkaar geslagen of juist niet?
EDIT: moet wel bekennen dat hardstyle toch wel iets mijn voorkeur heeft
Naar mijn mening waren vooral 1993 en 1994 de hoogtijdagen van de gabber. Daarna werd het massaler en commerciëler en zag je steeds meer mensen 'die er niks te zoeken hadden'. Ook de sfeer werd na 1994 al minder.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:31 schreef nozem het volgende:
1997 en zeker 1998 waren geweldig. Ik vraag me alleen af of ik nu, 12 jaar later, nog warm zou lopen voor een dergelijk feest. Het waren de hoogtijdagen van de gabberscene. Geen wonder dat gabber dan ook centraal stond op Mysteryland in die tijd. Het was veruit de dominante stroming toen binnen de electronische dancemuziek. De thunderdometent, die veruit het grootste was, puilde uit terwijl je in sommige andere tenten bijna een kanon af kon schieten.
Gast leer lezen! Ik heb volgens mij al 3 keer gezegd dat ik er geen problemen mee heb als iemand hardstyle leuker vind. Je moet alleen niet doen alsof het beter is dan de rest, want de huidige hardstyle scene bestaat uit een machine die telkens hetzelfde riedeltje produceert.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En? Dan mag zij dat toch nog wel leuk vinden?
Ik vind alle vormen van hardstyle/speedcore/terror en weet ik veel wat nog meer klinken als pure oorkanker. Maar dat is ook gewoon mijn smaak die ik verder niet kan beargumenteren zonder persoonlijke meningen te gaan gebruiken.
Nee, jij beweert dat ik 12 ben zonder daar een argument voor te geven.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:34 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
En ik reageer daar op, waarop ik eigenlijk zeg dat je gelijk hebt dat over smaak niet valt te twisten, maar dat je op zijn minst respect kan hebben voor elkaars muziek smaak, ipv te gaan kotsen over hoe kut het wel niet is.
Jij (*zucht*) weet daar weer kennelijk iets anders van te maken.
Ze heeft geen discussiepunt. Haar hele discussie draait om "MIJN MUZIEK IS VET, EN DIE VAN JOU IS KANKER".quote:Op zondag 9 mei 2010 15:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Das wel erg zwak om onder je discussiepunt uit te komen
Ik wil hier best wel tot post 301 volhouden dat ik Hardcore niet digg en dat ik Hardstyle fucking geil vind en alles, maar dat heb ik al zo'n 5 pagina's gedaan en het is moeilijk te begrijpen dat mensen verschillende smaken hebben. Dan doen we het maar op de kinderachtige manier.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Das wel erg zwak om onder je discussiepunt uit te komen
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:36 schreef RickoKun het volgende:
DIRTY HOUSE IS VEEL CREATIEVER DAN ALLES HIER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij bent juist degene die...quote:Op zondag 9 mei 2010 15:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil hier best wel tot post 301 volhouden dat ik Hardcore niet digg en dat ik Hardstyle fucking geil vind en alles, maar dat heb ik al zo'n 5 pagina's gedaan en het is moeilijk te begrijpen dat mensen verschillende smaken hebben. Dan doen we het maar op de kinderachtige manier.
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:36 schreef RickoKun het volgende:
DIRTY HOUSE IS VEEL CREATIEVER DAN ALLES HIER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij leest over mijn posts heen waar in ik zeg dat het prima is dat jij het wel wil luisteren. Maar goed, dat ligt aan jou, niet aan mij.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:38 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Jij bent juist degene die...
ach laat ook maar
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:38 schreef nattermann het volgende:
Hier krijg je toch een strakke plasser van
Ik ookquote:Op zondag 9 mei 2010 15:38 schreef nattermann het volgende:
Die is ook gruwelijk inderdaadquote:
Hiervan dan:quote:
Nee hoorquote:Op zondag 9 mei 2010 15:40 schreef nattermann het volgende:
[..]
Die is ook gruwelijk inderdaad
Ik luister zowel hardcore als hardstyle, hoewel mijn voorkeur naar hardstyle gaat. Ben ik nu stom?
Ga ergens anders de grapjas uithangenquote:
Niet echt.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:38 schreef nattermann het volgende:
Je kan serieus niet menen dat je dit goed vindquote:Op zondag 9 mei 2010 15:38 schreef nattermann het volgende:
Nee, jij zit hier ook alleen maar muziek te posten. Waarom zou ik dat niet mogen?quote:Op zondag 9 mei 2010 15:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ga ergens anders de grapjas uithangen
Leuk voor jequote:Op zondag 9 mei 2010 15:42 schreef julian6 het volgende:
[..]
Je kan serieus niet menen dat je dit goed vind
dit nummer is vrijwel identiek aan alle andere nummers van scantrax
die kick heb ik ook al honderden keren gehoord
Dat is al beterquote:Op zondag 9 mei 2010 15:41 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil jullie best vrolijk maken met:
Want dit vind ik dan wel weer nice.
Hardcore is hardcore met al haar subgenre'squote:Op zondag 9 mei 2010 15:41 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil jullie best vrolijk maken met:
Want dit vind ik dan wel weer nice.
Kwestie van smaak. Ik hou er wel vanquote:Op zondag 9 mei 2010 15:42 schreef julian6 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:42 schreef julian6 het volgende:
[..]
die kick heb ik ook al [b]honderden keren[b] gehoord
Je hebt zojuist eigenlijk toegegeven dat je hier alleen maar zit om te trollen.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, jij zit hier ook alleen maar muziek te posten. Waarom zou ik dat niet mogen?![]()
![]()
![]()
Omdat het hier over hardcore en hardstyle gaat en niet over jou en je muzieksmaakquote:Op zondag 9 mei 2010 15:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, jij zit hier ook alleen maar muziek te posten. Waarom zou ik dat niet mogen?![]()
![]()
![]()
Dit is dan ook de enige hardcore in mijn lijstje.quote:
Nee hoor. Ik heb constant ontopic gereageerd maar jij reageerde niet op mijn ontopic reacties en ging zelf alleen maar off-topic. Daarom ga ik nu, net als jij, offtopic muziek posten.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:43 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Je hebt zojuist eigenlijk toegegeven dat je hier alleen maar zit om te trollen.
Serieus? Ga je er maar eens meer in verdiepen want er is zoveel beters te vinden dan in hardstyleland.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dit is dan ook de enige hardcore in mijn lijstje.
Valt het jezelf niet op? Telkens als ik je ergens op aanspreek roep jij "NEE, WANT JIJ DOET DAT!"quote:Op zondag 9 mei 2010 15:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb constant ontopic gereageerd maar jij reageerde niet op mijn ontopic reacties en ging zelf alleen maar off-topic. Daarom ga ik nu, net als jij, offtopic muziek posten.
Jij bent de grootste troll hier.
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:45 schreef julian6 het volgende:
[..]
Serieus? Ga je er maar eens meer in verdiepen want er is zoveel beters te vinden dan in hardstyleland.
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:46 schreef nattermann het volgende:
Mensen die hun muzieksmaak aan anderen willen opdringen en de muzieksmaak van iemand anders niet kunnen waarderen_!
Nee, het gaat hier niet over hardcore en hardstyle, het gaat hier over een rapper die op Mysteryland staat, lees de OP maar eens even goed.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Omdat het hier over hardcore en hardstyle gaat en niet over jou en je muzieksmaak
Ik voel mij daar heel goed bij.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:45 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Valt het jezelf niet op? Telkens als ik je ergens op aanspreek roep jij "NEE, WANT JIJ DOET DAT!"
Hoe voel je je daarbij?
Zie je?quote:Op zondag 9 mei 2010 15:46 schreef Japsnars het volgende:
Zeker omdat jij in al jouw reacties op mij, ook argumenten gebruikt van 'jij dit, jij dat'.
Het gaat over het verval van mysteryland. Dat heeft indirect te maken met het gebrek aan hardcore, de muziekstijl waarmee mysteryland is begonnen en groot is geworden.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, het gaat hier niet over hardcore en hardstyle, het gaat hier over een rapper die op Mysteryland staat, lees de OP maar eens even goed.
En het gaat hier dus al helemaal niet om het posten van youtube video's mongol. Dat doen ze hier:
Hardcore #16 - knallend de lente in
Auw je kwetst mequote:Op zondag 9 mei 2010 15:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, het gaat hier niet over hardcore en hardstyle, het gaat hier over een rapper die op Mysteryland staat, lees de OP maar eens even goed.
En het gaat hier dus al helemaal niet om het posten van youtube video's mongol. Dat doen ze hier:
Hardcore #16 - knallend de lente in
Top 40 beluisteraars hebben geen hersenactiviteit meer. Heeft weinig zin dus. Bij hardstylebeluisteraars heb ik altijd nog enige hoop hun te kunnen verlichten.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik vind het een beetje flauw worden nu. Hardstyle en hardcore zijn beide harder styles, dus waarom slaan we de handen niet ineen om sterker te staan tegen de top40 cultuur die tegenwoordig zo enorm heerst?
Klopt, dat was inderdaad de inleiding van, en direct onderdeel van de klacht.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:47 schreef julian6 het volgende:
[..]
Het gaat over het verval van mysteryland. Dat heeft indirect te maken met het gebrek aan hardcore, de muziekstijl waarmee mysteryland is begonnen en groot is geworden.
Jij wil beweren dat jij niks uit de top40 kent?quote:Op zondag 9 mei 2010 15:48 schreef julian6 het volgende:
[..]
Top 40 beluisteraars hebben geen hersenactiviteit meer. Heeft weinig zin dus. Bij hardstylebeluisteraars heb ik altijd nog enige hoop hun te kunnen verlichten.
Ik vond die Caro Emerald (spel ik het goed?) wel leukquote:Op zondag 9 mei 2010 15:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij wil beweren dat jij niks uit de top40 kent?
En alle hardcore nummers zijn zeker wel identiek en nemen helemaal niets over van andere platen?quote:Op zondag 9 mei 2010 15:42 schreef julian6 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |