Ze heeft geen discussiepunt. Haar hele discussie draait om "MIJN MUZIEK IS VET, EN DIE VAN JOU IS KANKER".quote:Op zondag 9 mei 2010 15:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Das wel erg zwak om onder je discussiepunt uit te komen
Ik wil hier best wel tot post 301 volhouden dat ik Hardcore niet digg en dat ik Hardstyle fucking geil vind en alles, maar dat heb ik al zo'n 5 pagina's gedaan en het is moeilijk te begrijpen dat mensen verschillende smaken hebben. Dan doen we het maar op de kinderachtige manier.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Das wel erg zwak om onder je discussiepunt uit te komen
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:36 schreef RickoKun het volgende:
DIRTY HOUSE IS VEEL CREATIEVER DAN ALLES HIER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij bent juist degene die...quote:Op zondag 9 mei 2010 15:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil hier best wel tot post 301 volhouden dat ik Hardcore niet digg en dat ik Hardstyle fucking geil vind en alles, maar dat heb ik al zo'n 5 pagina's gedaan en het is moeilijk te begrijpen dat mensen verschillende smaken hebben. Dan doen we het maar op de kinderachtige manier.
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:36 schreef RickoKun het volgende:
DIRTY HOUSE IS VEEL CREATIEVER DAN ALLES HIER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij leest over mijn posts heen waar in ik zeg dat het prima is dat jij het wel wil luisteren. Maar goed, dat ligt aan jou, niet aan mij.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:38 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Jij bent juist degene die...
ach laat ook maar
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:38 schreef nattermann het volgende:
Hier krijg je toch een strakke plasser van
Ik ookquote:Op zondag 9 mei 2010 15:38 schreef nattermann het volgende:
Die is ook gruwelijk inderdaadquote:
Hiervan dan:quote:
Nee hoorquote:Op zondag 9 mei 2010 15:40 schreef nattermann het volgende:
[..]
Die is ook gruwelijk inderdaad
Ik luister zowel hardcore als hardstyle, hoewel mijn voorkeur naar hardstyle gaat. Ben ik nu stom?
Ga ergens anders de grapjas uithangenquote:
Niet echt.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:38 schreef nattermann het volgende:
Je kan serieus niet menen dat je dit goed vindquote:Op zondag 9 mei 2010 15:38 schreef nattermann het volgende:
Nee, jij zit hier ook alleen maar muziek te posten. Waarom zou ik dat niet mogen?quote:Op zondag 9 mei 2010 15:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ga ergens anders de grapjas uithangen
Leuk voor jequote:Op zondag 9 mei 2010 15:42 schreef julian6 het volgende:
[..]
Je kan serieus niet menen dat je dit goed vind
dit nummer is vrijwel identiek aan alle andere nummers van scantrax
die kick heb ik ook al honderden keren gehoord
Dat is al beterquote:Op zondag 9 mei 2010 15:41 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil jullie best vrolijk maken met:
Want dit vind ik dan wel weer nice.
Hardcore is hardcore met al haar subgenre'squote:Op zondag 9 mei 2010 15:41 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil jullie best vrolijk maken met:
Want dit vind ik dan wel weer nice.
Kwestie van smaak. Ik hou er wel vanquote:Op zondag 9 mei 2010 15:42 schreef julian6 het volgende:
[..]
die kick heb ik ook al honderden keren gehoord
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:42 schreef julian6 het volgende:
[..]
die kick heb ik ook al [b]honderden keren[b] gehoord
Je hebt zojuist eigenlijk toegegeven dat je hier alleen maar zit om te trollen.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, jij zit hier ook alleen maar muziek te posten. Waarom zou ik dat niet mogen?![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |