Ben trots op jequote:Op zondag 9 mei 2010 12:14 schreef Paul het volgende:
FIPO GEMACHT
In duo combinatie (Domien - Annemieke bijvoorbeeld) vind ik Annemieke best leuk, maar zo solo... vreselijk. Glazen huis vond ik haar trouwens wel erg sterk, maar ook daar was ze lang niet altijd alleen.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Maar wat is dit in hemelsnaam?
![]()
Maar wat ik me afvraag he, zijn dr mensen die Annemieke leuk vinden om naar te luisteren???
Want dies saaier dan mijn moeder om naar te luisteren, qua praatjes en qua muziek ook...
In het Glazen Huis vond ik dr ook minder uitstraling en inbreng hebben dan de sofa's.
Haha dat is duidelijkquote:Op zondag 9 mei 2010 12:23 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja kijk, ik heb dr nooit in duo combi gehoord, want zodra ik dr hoor, ga ik cd's draaien
Je luistert naar de tekst? Ik vond het eerst ook niks maar hoorde gisteren wat beter wat ie mompelt en het is toch best mooi hoor.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik denk dat ik ook maar es een plaat ga maken. Beetje kansloos in een microfoon mompelen kan ik ook wel.
Waar alles met bier geregeld wordtquote:
Nee, heb geen poging tot het verstaan van de tekst gedaan... Ik vind 't gewoon helemaal nietsquote:Op zondag 9 mei 2010 12:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Je luistert naar de tekst? Ik vond het eerst ook niks maar hoorde gisteren wat beter wat ie mompelt en het is toch best mooi hoor.
Ik ben ook net terug van de sportschool. I give you a Benny Neijman and raise you a Modern Talking. Gevolgd door de Killers.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:07 schreef -Hans- het volgende:
Morguh binnenkomers![]()
Prettige muziek hoor @ sportschool. Begon met wat SoD achtige muziek (o.a. Memories in de mix), daarna meer Disco Classic muziek afgewisseld met wat moderne muziek (Keet Nesj, Ryan Shaw). Als klap op de vuurpijl de dancemix van She wolf van.... Shakira!!
Nu pistolets time!
LOLquote:Op zondag 9 mei 2010 12:53 schreef Cee het volgende:
Nog even een quote uit het vorige topic gegrabbeld:
[..]
Ik ben ook net terug van de sportschool. I give you a Benny Neijman and raise you a Modern Talking. Gevolgd door de Killers.
Soms ben ik zo blij met mijn iPod.
Raalte? Die jongen kwam uit Aaltenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel, maar Raalte is de Achterhoek niet.
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:59 schreef borisz het volgende:
Stemadvies: Stem geen SP. De SP wordt volledig gevloerd in buitenhof.
Waar kan ik mijn stemadvies het beste halen? Ben benieuwd, ik word bij dit soort dingen iedere keer van links naar rechts geslingerd, lijk wel een pendulum.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:59 schreef borisz het volgende:
Daar zat ik toch al het verste van verwijderdquote:Op zondag 9 mei 2010 12:59 schreef borisz het volgende:
BIj mijquote:Op zondag 9 mei 2010 13:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Waar kan ik mijn stemadvies het beste halen? Ben benieuwd, ik word bij dit soort dingen iedere keer van links naar rechts geslingerd, lijk wel een pendulum.
Oké, ik vind Pechtold wel een grappig manneke.quote:
Ik heb tot nu toe een SGP en een SP gescoord, dus het gaat lekker.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Waar kan ik mijn stemadvies het beste halen? Ben benieuwd, ik word bij dit soort dingen iedere keer van links naar rechts geslingerd, lijk wel een pendulum.
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe een SGP en een SP gescoord, dus het gaat lekker.
Die kende ik nog niet!quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
QFT.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Sommige platen hadden gewoon nooit gemaakt moeten worden.
Ook wel weer twee uiterstenquote:Op zondag 9 mei 2010 13:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
quote:
Prachtigquote:
Scherp.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:37 schreef Joesse het volgende:
Dat doen ze slim, dinsdag Di-Rect-dag maar om toch niet teveel luisteraars kwijt te raken ook de bekendmaking van de plaats waar het Glazen Huis komt te staan.
Dan wacht ik wel een dagquote:Op zondag 9 mei 2010 13:37 schreef Joesse het volgende:
Dat doen ze slim, dinsdag Di-Rect-dag maar om toch niet teveel luisteraars kwijt te raken ook de bekendmaking van de plaats waar het Glazen Huis komt te staan.
QFTquote:Op zondag 9 mei 2010 13:43 schreef Cee het volgende:
Zoals ik al eerder zei, sommige platen hadden gewoon nooit gemaakt mogen worden.
Euwquote:Op zondag 9 mei 2010 13:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Raalte? Die jongen kwam uit Aalten
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:50 schreef Bol_Wan het volgende:
goedeMIDDAG![]()
Iemand hier nog suggesties voor wat Danskneiters, probeer een fatsoenlijk lijstje te maken voor een feest, maar twil niet echt lukken
Diggyloo Diggyley van de Herreys.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:50 schreef Bol_Wan het volgende:
goedeMIDDAG![]()
Iemand hier nog suggesties voor wat Danskneiters, probeer een fatsoenlijk lijstje te maken voor een feest, maar twil niet echt lukken
Echt, een vrouw naar m'n hart. Jij kent je klassiekers!quote:
Ik stond echt keihard lachend de was op te hangenquote:
mixjes heb ik al, dus zoek eigenlijk alleen nog wat losse nummers om de gaten een beetje te vullen zeg maarquote:Op zondag 9 mei 2010 13:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd. En Alors on Danse
Gewoon wat SoD-mixjes van bekende dance nummers
Dat doe ik altijd als ik de was ophang, maar dat heeft met mijn vreemde was-fetisjisme te maken. Maar ik zat ook met knallende koppijn te proberen niet hardop te bulderen.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik stond echt keihard lachend de was op te hangen![]()
Gewoon de Best of David Hasselhoff er in knallen.Succes gegarandeerdquote:Op zondag 9 mei 2010 13:50 schreef Bol_Wan het volgende:
goedeMIDDAG![]()
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gewoon de Best of David Hasselhoff er in knallen.Succes gegarandeerd
haha, zal ik zeker doenquote:Op zondag 9 mei 2010 14:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gewoon de Best of David Hasselhoff er in knallen.Succes gegarandeerd
Sterkte !!!quote:Op zondag 9 mei 2010 14:08 schreef Brennel het volgende:
'oi!
Laptop is echt dood aan het gaan, dus tot ik (geld voor) een nieuwe laptop heb zal ik erg afwezig zijn.
Dat jullie het maar ff weten.
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:08 schreef Brennel het volgende:
'oi!
Laptop is echt dood aan het gaan, dus tot ik (geld voor) een nieuwe laptop heb zal ik erg afwezig zijn.
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:08 schreef Brennel het volgende:
'oi!
Gheheh, stomme vogelquote:
Is het de aansluiting op de laptop die kapot is? Of de kabel? In dat laatste geval: haal ff een nieuwe kabelquote:Op zondag 9 mei 2010 14:26 schreef Brennel het volgende:
[..]
Gheheh, stomme vogel![]()
Bedankt allemaal. De aansluiting van het kabeltje is niet goed meer, dus ik moet steeds de raarste dingen met het kabeltje doen, klooien met elastiekjes enzo, om stroom te krijgen. En dat gaat steeds moeilijker.
Hij zit nu, wonderbaarlijk genoeg, goed, zonder elastiekje of dat ik 'm met m'n hand vast moet houden. Voor zo lang het duurt dan. Nog even gebruik van maken voor ik moet werken
Het is helaas de aansluiting. De kabel is pas enkele maandjes oud, omdat de oude kabel ook kapot was gegaan (was gelast door de vorige 'eigenaar', maar dat laswerk was dus kapot gegaan).quote:Op zondag 9 mei 2010 14:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is het de aansluiting op de laptop die kapot is? Of de kabel? In dat laatste geval: haal ff een nieuwe kabel.
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:18 schreef Qunix het volgende:
In 2007 had ik een video geupload op youtube van Ekstra Weekend dat zij Wes - Alane zingen... Krijg nu een melding:
Your video, 3FM 90's Request Wes - Alane (EkStra weekend) , may include content that is owned or licensed by these content owners:
* Content owner: Sony Music Entertainment Type: Audio content
As a result, your video is blocked in these locations:
* China
* Germany
Ik moest dit even melden hier...
Goedemiddag !quote:
Gaat lekker....quote:Op zondag 9 mei 2010 16:16 schreef themauster het volgende:
Zo. Ron Jans mag nu officieel de grens over
quote:Op zondag 9 mei 2010 16:17 schreef Jannekje7 het volgende:
Halloow!
Brennel is werken, vriendje is weer naar huis, so it's Twix de hond and me again!
Ik ben ook niks gewend he...
Iddquote:Op zondag 9 mei 2010 16:32 schreef -Hans- het volgende:
MooooooooiTasmin Archer - Sleeping Satellite
Ja, idd, ff geleden welquote:Op zondag 9 mei 2010 16:32 schreef -Hans- het volgende:
MooooooooiTasmin Archer - Sleeping Satellite
Ik wist ze allemaal, anders zitten er vaak meer van die vragen bij die je maar net moet weten. Dit was wel vrij algemeenquote:Op zondag 9 mei 2010 16:39 schreef Jannekje7 het volgende:
Jeetje, ik kwam ook een heel eind met de vragen vandaag!
Top.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:26 schreef Pino112 het volgende:
Kunnen ze Paul niet voor altijd doen ipv Bart?
Nee hoor, dat kan inderdaad. Er zit een knopje om de tafel automatisch omhoog/omlaag te laten gaan bij de DJ in de buurt.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:04 schreef gerbenp het volgende:
Ben ik nou zo gek of kan het meubel van de 3fm studio op een manier gewoon omhoog?
Zag het wel eens vaker gebruiken iig op de webcam.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, dat kan inderdaad. Er zit een knopje om de tafel automatisch omhoog/omlaag te laten gaan bij de DJ in de buurt.
Zag ik laatst ook opeensquote:Op zondag 9 mei 2010 20:04 schreef gerbenp het volgende:
Ben ik nou zo gek of kan het meubel van de 3fm studio op een manier gewoon omhoog?
het is tijdens de freaknacht ook een keer verkeerd gegaan. Giel liet de tafel helemaal naar beneden zakken, en vervolgens wou hij niet meer omhoog.quote:
zo zeg, had mij altijd al afgevraagd hoe dat zou klinken in het Duits, Ekdom is er niets bijquote:
Drummen op momenten dat er geen drums te horen zijn.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:26 schreef hole1988 het volgende:
Kristel heeft er wel naar haar zin bij Q, ik zeg houden zo.
Ik proestte bijna m'n latte macchiato over het scherm, bedankt.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:08 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Zag het wel eens vaker gebruiken iig op de webcam. [ afbeelding ]
Anders gaat ze even normaal op der stoel zittenquote:Op zondag 9 mei 2010 20:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Drummen op momenten dat er geen drums te horen zijn.
ik ben (lekker afgezaagd) met Merci aan komen zetten, even vergeten dat ze op dieet wasquote:Op zondag 9 mei 2010 20:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo. Dat was moederdag weer. Wel weer in de tuin bij m'n ouders geweest. Da's altijd prettig
LOLquote:Op zondag 9 mei 2010 20:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik ben (lekker afgezaagd) met Merci aan komen zetten, even vergeten dat ze op dieet was![]()
Met asperges erbij?quote:Op zondag 9 mei 2010 20:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo. Dat was moederdag weer. Wel weer in de tuin bij m'n ouders geweest. Da's altijd prettig
quote:Op zondag 9 mei 2010 20:26 schreef hole1988 het volgende:
Kristel heeft er wel naar haar zin bij Q, ik zeg houden zo.
quote:Op zondag 9 mei 2010 20:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik ben (lekker afgezaagd) met Merci aan komen zetten, even vergeten dat ze op dieet was![]()
Precies mijn puntquote:Op zondag 9 mei 2010 21:42 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb die Sia nu wel weer genoeg gehoord deze twee dagen.
Nog maar 5 dagen te gaan voordat we een nieuwe hebben
Haha, ja, ik dacht precies hetzelfdequote:Op zondag 9 mei 2010 22:30 schreef alors het volgende:
Ja Klaas laat dat hele telefoonnummer op nationale radio horen
Wel fijn nummer om weer eens te horen
Eensondanks het EO stickertjequote:
Haha. Bij Klaas merk je 't idd niet zo. Bij Miranda daarna daarentegen af en toe toch wel (10 geboden show?). Even een schaamteloze plug trouwens. Vrienden van me moeten bij de 1-uur-service spelen bij Xnoizz. Gaat luisteren!quote:Op zondag 9 mei 2010 22:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Eensondanks het EO stickertjeVroeger werd het thuis verboden om naar EO te luisteren
Moet eerlijk zeggen dat het bij hem wel meevalt, maar dat is bij Miranda toch wel even een stuk ergerquote:Op zondag 9 mei 2010 22:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Eensondanks het EO stickertjeVroeger werd het thuis verboden om naar EO te luisteren
quote:
Haha, dat maakt niets uit hoorquote:Op zondag 9 mei 2010 22:50 schreef alors het volgende:
[..]Ik las net pas dat het vrienden van je waren. Maar ik zet em zo toch uit, Studio Voetbal kijken
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:15 schreef Pino112 het volgende:
http://twitter.com/klaasmans/status/13687957865
Klaas van Kruistum
Wat ging deze uitzending snel! En wat een fijne liedjes! #3FM #JWF Volgende week @paul3fm aan zet. Als alles vliegt tenminste :-)
5 minutes ago from Tweetie
Volgende week dus Paul
quote:Op maandag 10 mei 2010 00:17 schreef Jannekje7 het volgende:
WTF?!!
Krijg net een hartverzakking van de hond die KEIhard aanslaat... maar kzie niemand...?
Pak alvast een keukenmes!quote:Op maandag 10 mei 2010 00:17 schreef Jannekje7 het volgende:
WTF?!!
Krijg net een hartverzakking van de hond die KEIhard aanslaat... maar kzie niemand...?
quote:Op maandag 10 mei 2010 00:19 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoi trouwens!
Maar zie dat er niemand is
quote:Op maandag 10 mei 2010 00:19 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoi trouwens!
Maar zie dat er niemand is
En nu ga je op gitaar les.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:30 schreef Brennel het volgende:
Gister heeft iemand op m'n werk een gitaar laten staan. Ik kon de verleiding niet weerstaan om de tas open te risten, om te kijken hoe de gitaar eruit zag, en om even aan de snaren te plukken![]()
.
Ohh, ja echt, wat had ik die gitaar graag mee naar huis meegenomen. Het was een klassieke A Muse gitaar. Kwam zo'n mooi, warm geluid uitquote:
Ja, ik heb nu nog koude benen van de scooterrit.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:03 schreef Jannekje7 het volgende:
Vukkkk, tis KOUD buiten!
@ Bren: Ja, klopt, simpel gitaartje. Wel leuk als je wilt oefenen. Hij doet er toch niks mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal Victor vragen of ie 'm zaterdag meeneemt
Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
Redelijke zaadplaat idd.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:12 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat was er nu weer mis met je achterlicht dan?!!
Die scooter van jou...
Vind deze plaat van Anouk.... niet zo heel boeiend?
Thymen Wabeke, geloof ik. Nog weinig uniek idd..quote:Op maandag 10 mei 2010 01:19 schreef Jannekje7 het volgende:
Wie is dit die draait nu...?
Klinkt echt als een miniDomientje, hihi.
Dat past allemaal in dat plaatjequote:Op maandag 10 mei 2010 01:29 schreef Jannekje7 het volgende:
@ Roel: Ik doelde meer op jong en schattig en enigszins onhandig
quote:Op maandag 10 mei 2010 01:31 schreef Jannekje7 het volgende:
Killerhond blaft de buren weer wakker!
En mij, mensen kinderen, wat een herrie!!
[ afbeelding ]
Ehm... Rob gaat miv. september naar Powned en gaat op de vrijdag 14-16 en 22-01 doen, en morgen wordt bekendgemaakt waar het Glazen Huis komt te staan.quote:Op maandag 10 mei 2010 07:52 schreef 3FMaster het volgende:
G'morgen!
Zo, m'n stage is afgelopen. Tijd dus weer om 3FM te luisteren. Iets gemist de afgelopen 10 weken?
en morgen de hele dag di-rectquote:Op maandag 10 mei 2010 07:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ehm... Rob gaat miv. september naar Powned en gaat op de vrijdag 14-16 en 22-01 doen, en morgen wordt bekendgemaakt waar het Glazen Huis komt te staan.
Zo genoeg info?
Dat wist ik alquote:Op maandag 10 mei 2010 07:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ehm... Rob gaat miv. september naar Powned en gaat op de vrijdag 14-16 en 22-01 doen, en morgen wordt bekendgemaakt waar het Glazen Huis komt te staan.
Zo genoeg info?
... en dat Giel die hitlijsten niet zoveel boeit. Als 'ie het mooi vind, draait 'ie het.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ekdom is duidelijk over hits. DIe soms TACHTIG weken op de playlist staan.
Hoiquote:Op maandag 10 mei 2010 10:54 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemorgen!
kHeb de ketel nog steeds niet bijgevuld, en nu ist zo ver da'k niet meer warm kan douchen
Betersquote:Op maandag 10 mei 2010 10:54 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemorgen!
kHeb de ketel nog steeds niet bijgevuld, en nu ist zo ver da'k niet meer warm kan douchen
Volgens mij heeft Hans iets te snel gelezenquote:
Hans lees je wel goedquote:
Goed hoor, zal ik even langskomen?quote:Op maandag 10 mei 2010 11:07 schreef Jannekje7 het volgende:
@ Paul: Mjahhh, verveel me een beetje, zit nog steeds in t huis van die vrienden van me op de hond te passen en voor de rest heel de dag te niksen... Gelukkig vanavond dansles!![]()
Hoe is t met jou dan?
@ Hans: Je leest niet goed, ketel is nog niet bijgevuld en ik kan nog niet warm douchen... Zometeen toch maar eens doen dus
Oki.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:09 schreef Jannekje7 het volgende:
@ Bren: super lief van je, maar t punt is dat de slang van de wasmachine vast zit aan de kraan en ik moet de slang van de ketel vast krijgen aan die kraan. Maar ik moet dalijk gewoon ff de ontplofte schuur in voor een tang of iets om t ding los te wrikken
Idd rare werktijden ja...quote:Op maandag 10 mei 2010 11:15 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik heb zo'n rare werkweek qua tijden. Vandaag van 13.45 tot 18.45 ongeveer, morgen vrij, woensdag van 6.15 tot 1500, donderdag van 13.45 tot 18.45 en vrijdag van 5.45 tot 14.00. Goed voor je ritme.
Maar ach, weekend vrij
Yep, en dan is het koopavond, dus mooi boodschappen doen.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Idd rare werktijden ja...
Maar vrijdagmiddag vrij is wel lekker als voorbereiding voor je verjaardag!
Boeiend!quote:Op maandag 10 mei 2010 11:22 schreef Brennel het volgende:
[..]
Deze hebben we nog nooit gehoord ofzo...
Dat betekent nog niet dat ze een liedje kapot mogen draaienquote:
Jij wel...quote:Op maandag 10 mei 2010 11:24 schreef Brennel het volgende:
[..]
* Brennel gaat eens lekker onder een warme douchestraal springen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |