En nu ga je op gitaar les.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:30 schreef Brennel het volgende:
Gister heeft iemand op m'n werk een gitaar laten staan. Ik kon de verleiding niet weerstaan om de tas open te risten, om te kijken hoe de gitaar eruit zag, en om even aan de snaren te plukken![]()
.
Ohh, ja echt, wat had ik die gitaar graag mee naar huis meegenomen. Het was een klassieke A Muse gitaar. Kwam zo'n mooi, warm geluid uitquote:
Ja, ik heb nu nog koude benen van de scooterrit.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:03 schreef Jannekje7 het volgende:
Vukkkk, tis KOUD buiten!
@ Bren: Ja, klopt, simpel gitaartje. Wel leuk als je wilt oefenen. Hij doet er toch niks mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal Victor vragen of ie 'm zaterdag meeneemt
Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
Redelijke zaadplaat idd.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:12 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat was er nu weer mis met je achterlicht dan?!!
Die scooter van jou...
Vind deze plaat van Anouk.... niet zo heel boeiend?
Thymen Wabeke, geloof ik. Nog weinig uniek idd..quote:Op maandag 10 mei 2010 01:19 schreef Jannekje7 het volgende:
Wie is dit die draait nu...?
Klinkt echt als een miniDomientje, hihi.
Dat past allemaal in dat plaatjequote:Op maandag 10 mei 2010 01:29 schreef Jannekje7 het volgende:
@ Roel: Ik doelde meer op jong en schattig en enigszins onhandig
quote:Op maandag 10 mei 2010 01:31 schreef Jannekje7 het volgende:
Killerhond blaft de buren weer wakker!
En mij, mensen kinderen, wat een herrie!!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |