Betersquote:Op maandag 10 mei 2010 10:54 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemorgen!
kHeb de ketel nog steeds niet bijgevuld, en nu ist zo ver da'k niet meer warm kan douchen
Volgens mij heeft Hans iets te snel gelezenquote:
Hans lees je wel goedquote:
Goed hoor, zal ik even langskomen?quote:Op maandag 10 mei 2010 11:07 schreef Jannekje7 het volgende:
@ Paul: Mjahhh, verveel me een beetje, zit nog steeds in t huis van die vrienden van me op de hond te passen en voor de rest heel de dag te niksen... Gelukkig vanavond dansles!![]()
Hoe is t met jou dan?
@ Hans: Je leest niet goed, ketel is nog niet bijgevuld en ik kan nog niet warm douchen... Zometeen toch maar eens doen dus
Oki.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:09 schreef Jannekje7 het volgende:
@ Bren: super lief van je, maar t punt is dat de slang van de wasmachine vast zit aan de kraan en ik moet de slang van de ketel vast krijgen aan die kraan. Maar ik moet dalijk gewoon ff de ontplofte schuur in voor een tang of iets om t ding los te wrikken
Idd rare werktijden ja...quote:Op maandag 10 mei 2010 11:15 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik heb zo'n rare werkweek qua tijden. Vandaag van 13.45 tot 18.45 ongeveer, morgen vrij, woensdag van 6.15 tot 1500, donderdag van 13.45 tot 18.45 en vrijdag van 5.45 tot 14.00. Goed voor je ritme.
Maar ach, weekend vrij
Yep, en dan is het koopavond, dus mooi boodschappen doen.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Idd rare werktijden ja...
Maar vrijdagmiddag vrij is wel lekker als voorbereiding voor je verjaardag!
Boeiend!quote:Op maandag 10 mei 2010 11:22 schreef Brennel het volgende:
[..]
Deze hebben we nog nooit gehoord ofzo...
Dat betekent nog niet dat ze een liedje kapot mogen draaienquote:
Jij wel...quote:Op maandag 10 mei 2010 11:24 schreef Brennel het volgende:
[..]
* Brennel gaat eens lekker onder een warme douchestraal springen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |