Gheheh, stomme vogelquote:
Is het de aansluiting op de laptop die kapot is? Of de kabel? In dat laatste geval: haal ff een nieuwe kabelquote:Op zondag 9 mei 2010 14:26 schreef Brennel het volgende:
[..]
Gheheh, stomme vogel![]()
Bedankt allemaal. De aansluiting van het kabeltje is niet goed meer, dus ik moet steeds de raarste dingen met het kabeltje doen, klooien met elastiekjes enzo, om stroom te krijgen. En dat gaat steeds moeilijker.
Hij zit nu, wonderbaarlijk genoeg, goed, zonder elastiekje of dat ik 'm met m'n hand vast moet houden. Voor zo lang het duurt dan. Nog even gebruik van maken voor ik moet werken
Het is helaas de aansluiting. De kabel is pas enkele maandjes oud, omdat de oude kabel ook kapot was gegaan (was gelast door de vorige 'eigenaar', maar dat laswerk was dus kapot gegaan).quote:Op zondag 9 mei 2010 14:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is het de aansluiting op de laptop die kapot is? Of de kabel? In dat laatste geval: haal ff een nieuwe kabel.
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:18 schreef Qunix het volgende:
In 2007 had ik een video geupload op youtube van Ekstra Weekend dat zij Wes - Alane zingen... Krijg nu een melding:
Your video, 3FM 90's Request Wes - Alane (EkStra weekend) , may include content that is owned or licensed by these content owners:
* Content owner: Sony Music Entertainment Type: Audio content
As a result, your video is blocked in these locations:
* China
* Germany
Ik moest dit even melden hier...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |