QFT.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Sommige platen hadden gewoon nooit gemaakt moeten worden.
Ook wel weer twee uiterstenquote:Op zondag 9 mei 2010 13:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe een SGP en een SP gescoord, dus het gaat lekker.
quote:
Prachtigquote:
Scherp.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:37 schreef Joesse het volgende:
Dat doen ze slim, dinsdag Di-Rect-dag maar om toch niet teveel luisteraars kwijt te raken ook de bekendmaking van de plaats waar het Glazen Huis komt te staan.
Dan wacht ik wel een dagquote:Op zondag 9 mei 2010 13:37 schreef Joesse het volgende:
Dat doen ze slim, dinsdag Di-Rect-dag maar om toch niet teveel luisteraars kwijt te raken ook de bekendmaking van de plaats waar het Glazen Huis komt te staan.
QFTquote:Op zondag 9 mei 2010 13:43 schreef Cee het volgende:
Zoals ik al eerder zei, sommige platen hadden gewoon nooit gemaakt mogen worden.
Euwquote:Op zondag 9 mei 2010 13:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Raalte? Die jongen kwam uit Aalten
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:50 schreef Bol_Wan het volgende:
goedeMIDDAG![]()
Iemand hier nog suggesties voor wat Danskneiters, probeer een fatsoenlijk lijstje te maken voor een feest, maar twil niet echt lukken
Diggyloo Diggyley van de Herreys.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:50 schreef Bol_Wan het volgende:
goedeMIDDAG![]()
Iemand hier nog suggesties voor wat Danskneiters, probeer een fatsoenlijk lijstje te maken voor een feest, maar twil niet echt lukken
Echt, een vrouw naar m'n hart. Jij kent je klassiekers!quote:
Ik stond echt keihard lachend de was op te hangenquote:
mixjes heb ik al, dus zoek eigenlijk alleen nog wat losse nummers om de gaten een beetje te vullen zeg maarquote:Op zondag 9 mei 2010 13:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd. En Alors on Danse
Gewoon wat SoD-mixjes van bekende dance nummers
Dat doe ik altijd als ik de was ophang, maar dat heeft met mijn vreemde was-fetisjisme te maken. Maar ik zat ook met knallende koppijn te proberen niet hardop te bulderen.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik stond echt keihard lachend de was op te hangen![]()
Gewoon de Best of David Hasselhoff er in knallen.Succes gegarandeerdquote:Op zondag 9 mei 2010 13:50 schreef Bol_Wan het volgende:
goedeMIDDAG![]()
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gewoon de Best of David Hasselhoff er in knallen.Succes gegarandeerd
haha, zal ik zeker doenquote:Op zondag 9 mei 2010 14:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gewoon de Best of David Hasselhoff er in knallen.Succes gegarandeerd
Sterkte !!!quote:Op zondag 9 mei 2010 14:08 schreef Brennel het volgende:
'oi!
Laptop is echt dood aan het gaan, dus tot ik (geld voor) een nieuwe laptop heb zal ik erg afwezig zijn.
Dat jullie het maar ff weten.
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:08 schreef Brennel het volgende:
'oi!
Laptop is echt dood aan het gaan, dus tot ik (geld voor) een nieuwe laptop heb zal ik erg afwezig zijn.
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:08 schreef Brennel het volgende:
'oi!
Gheheh, stomme vogelquote:
Is het de aansluiting op de laptop die kapot is? Of de kabel? In dat laatste geval: haal ff een nieuwe kabelquote:Op zondag 9 mei 2010 14:26 schreef Brennel het volgende:
[..]
Gheheh, stomme vogel![]()
Bedankt allemaal. De aansluiting van het kabeltje is niet goed meer, dus ik moet steeds de raarste dingen met het kabeltje doen, klooien met elastiekjes enzo, om stroom te krijgen. En dat gaat steeds moeilijker.
Hij zit nu, wonderbaarlijk genoeg, goed, zonder elastiekje of dat ik 'm met m'n hand vast moet houden. Voor zo lang het duurt dan. Nog even gebruik van maken voor ik moet werken
Het is helaas de aansluiting. De kabel is pas enkele maandjes oud, omdat de oude kabel ook kapot was gegaan (was gelast door de vorige 'eigenaar', maar dat laswerk was dus kapot gegaan).quote:Op zondag 9 mei 2010 14:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is het de aansluiting op de laptop die kapot is? Of de kabel? In dat laatste geval: haal ff een nieuwe kabel.
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:18 schreef Qunix het volgende:
In 2007 had ik een video geupload op youtube van Ekstra Weekend dat zij Wes - Alane zingen... Krijg nu een melding:
Your video, 3FM 90's Request Wes - Alane (EkStra weekend) , may include content that is owned or licensed by these content owners:
* Content owner: Sony Music Entertainment Type: Audio content
As a result, your video is blocked in these locations:
* China
* Germany
Ik moest dit even melden hier...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |