LOLquote:Op zondag 9 mei 2010 12:53 schreef Cee het volgende:
Nog even een quote uit het vorige topic gegrabbeld:
[..]
Ik ben ook net terug van de sportschool. I give you a Benny Neijman and raise you a Modern Talking. Gevolgd door de Killers.
Soms ben ik zo blij met mijn iPod.
Raalte? Die jongen kwam uit Aaltenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel, maar Raalte is de Achterhoek niet.
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:59 schreef borisz het volgende:
Stemadvies: Stem geen SP. De SP wordt volledig gevloerd in buitenhof.
Waar kan ik mijn stemadvies het beste halen? Ben benieuwd, ik word bij dit soort dingen iedere keer van links naar rechts geslingerd, lijk wel een pendulum.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:59 schreef borisz het volgende:
Daar zat ik toch al het verste van verwijderdquote:Op zondag 9 mei 2010 12:59 schreef borisz het volgende:
BIj mijquote:Op zondag 9 mei 2010 13:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Waar kan ik mijn stemadvies het beste halen? Ben benieuwd, ik word bij dit soort dingen iedere keer van links naar rechts geslingerd, lijk wel een pendulum.
Oké, ik vind Pechtold wel een grappig manneke.quote:
Ik heb tot nu toe een SGP en een SP gescoord, dus het gaat lekker.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Waar kan ik mijn stemadvies het beste halen? Ben benieuwd, ik word bij dit soort dingen iedere keer van links naar rechts geslingerd, lijk wel een pendulum.
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe een SGP en een SP gescoord, dus het gaat lekker.
Die kende ik nog niet!quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe een SGP en een SP gescoord, dus het gaat lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |